Home » Archief » Grenzen open voor de zwarte vrouw


[19.05.2007]

Grenzen open voor de zwarte vrouw

Dewanand

cd_10 (42k image)
Illustratie: Ilah

Het is opvallend dat heel veel alleenstaande (blanke) Nederlandse mannen tegenwoordig steeds vaker interesse tonen voor een gekleurde of een (pik)zwarte vrouw. Er zijn in Nederland ruim 1,8 miljoen alleenstaanden (exclusief de alleenstaande vrouwen met kinderen), en ik geloof dat zeker 70 procent hiervan bestaat uit jonge en vitale Nederlandse mannen, die totaal kansloos zijn op de binnenlandse huwelijksmarkt.

Dit laatste komt doordat de Nederlandse vrouwen het massaal laten afweten als huwelijks- of liefdespartner, omdat zij te ver geëmancipeerd zijn en door de vrouwenbeweging (feministen, lesbiennes) getransformeerd zijn tot echte mannenhaters. De Nederlandse vrouwen zijn feitelijk bezig met een permanente seks- en liefdesstaking, omdat zij weigeren om vrouw te zijn of om zich als vrouw te gedragen in een intieme relatie.

Er kan gesteld worden dat de relatie tussen mannen en vrouwen in Nederland flink verstoord is. Veel vrouwen verdienen nu evenveel of zelfs meer dan de meeste mannen en zij willen vrijwel altijd een man die meer verdient, want zij willen een hoger geplaatste liefdespartner, maar zij accepteren hun positie als vrouw niet in een relatie. Ja, wat dan? Je bent vrouw, je hebt borsten en een gezonde, functionele vagina, maar je weigert om je tot vrouw te ontwikkelen of je als vrouw op te stellen. Of je weigert om de vrouwelijke baarplichten te vervullen. Dan heeft een gezonde man niet veel aan je; sorry, dan maar een zwarte vrouw uit het buitenland, die wel over een functionele lichaam en geest beschikt.

Er is in zekere zin een generatiekloof tussen vrouwen en mannen in Nederland. De meisjes hebben zich te ver ontwikkeld tot moderne en manvijandige vrouwen en daardoor zijn alle tradities verloren gegaan. De ouderwetse liefde bestaat niet meer voor de Hollandse wijven, nee, het gaat om vluggertjes en haastige doecontacten, want geld en de eigen carrière zijn belangrijker dan de man. Ach, zeggen de Nederlandse meisjes, er zijn mannen zat, en als de man het niet meer kan, dan koop ik een vibrator die goed past en die mij echt iets laat voelen.

Op een bepaalde manier kan de afstoting tussen de twee geslachten ook verklaard worden vanuit evolutionair oogpunt. Vijf eeuwen geleden woonden er slechts enkele honderdduizenden mensen in Nederland. Die groep is gegroeid en de genetische verwantschappen zijn nu niet optimaal genoeg, om te leiden tot onweerstaanbare aantrekkingskrachten. Het gevaar voor inteelt zorgt er dus voor dat de liefdesrelaties niet prettig aanvoelen, en snel verbroken worden, omdat het verlangen naar elkaar sterk verminderd is. Erotische aantrekkingskracht is in zekere zin afhankelijk van de genetische afstand tussen twee mensen. Deze kracht is evolutionair bepaald en iedereen wordt erdoor beinvloed. Chemische processen, waarbij DNA een rol speelt en waarbij gevoelens en intuïtie ook nog alles beinvloeden, kunnen op geen enkele wijze geanalyseerd worden met mathematische modellen. In de liefde speelt chemie vaak een zeer duistere rol en hierom zou je erotiek feitelijk moeten beschouwen als de zwarte magie van de biochemie.

Het is voor velen geen geheim dat veel mannen in Nederland totaal kansloos zijn op de huwelijksmarkt. Sommigen vertellen mij zelfs botweg dat de vrouwen gewoon foetsie zijn in Nederland, en dat er vrouwen moeten worden geïmporteerd. Goed, import is een zwaar woord, want het gaat niet om visjes of zwarte haringen. Nee, het gaat om mensen die over vrouwelijke geslachtsorganen beschikken en hierom aantrekkelijk zijn voor heteromannen. Maar wacht even, er zijn ook veel homomannen die hun geliefden uit het buitenland halen, want die zijn vaak lekker gekleurd of veel pikanter en zachter van karakter en smaak. Er is dus gewoonweg veel behoefte aan een gekleurde of een zwarte levenspartner (m/v) uit het buitenland. Wat is dan de conclusie?

De biochemie hier in Nederland verlangt naar nieuwe genen uit het buitenland en de Nederlandse politici moeten hier aandacht aan besteden. Het feit dat de virtuele grenzen wijd open (zelfs wijder dan een vagina) gegooid zijn, veroorzaakt een ontzettende toename van het aantal intieme contacten met gekleurde vrouwen en homojongens uit het buitenland. Na het gemail en gebel ontstaat er dan vaak behoefte om samen te gaan leven of zelfs om te trouwen, en daarna is het logisch dat beiden dan in Nederland komen wonen, want hier is alles stukken beter geregeld.

Er zijn van die politici die ernaar verlangen dat Nederland koploper blijft op het gebied van internet en ICT en daarom willen zij dat er meer gemaild wordt met het buitenland. Maar dezelfde politici zijn er vaak voorstander van om een restrictief toelatingsbeleid te voeren voor buitenlanders die zich hier willen vestigen. Er worden speciaal hiervoor dan massieve muren gebouwd van gerechtelijke stukken en andere officiële documenten, en elke Nederlandse man die een partner uit het buitenland wil halen, moet eerst proberen om de papieren barrière eens te overwinnen. Er ontstaat dan een maandenlange strijd tussen Justitie en de Nederlandse man, en dit is uitermate hinderlijk. Waarom mag een lieve zwarte vrouw zich niet vrijelijk vestigen in Nederland, als zij hier een witte prins heeft gevonden? Er is ook nog een stringente inkomenseis gekoppeld aan een verblijfsvergunning voor een buitenlandse partner, en hierdoor worden mannen zonder een baan keihard gediscrimineerd.

Het lijkt erop alsof de Nederlandse regering probeert om alle intieme contacten tussen Nederlanders en buitenlanders te ontmoedigen met allerlei stomme wetten. Hierbij vergeten de politici altijd dat er mensen wonen in Nederland en geen machines. De behoefte aan zwarte vrouwen neemt alleen maar toe onder de mannelijke populatie en hierom is het niet goed als de grenzen dichtgetimmerd worden. Veel mannen met een uitkering mogen van de Nederlandse staat geen lieve (zwarte) vrouw halen uit het buitenland, en dit is een vorm van systematische discriminatie op grond van inkomen.

De politici vergeten dat de zwarte vrouwen uit het buitenland vaak beter geschikt zijn als huisvrouw of als moeder, en dat deze kwaliteiten kunnen zorgen voor een toename van het welzijn in Nederland. Is het niet beter om een stukje welvaart in te ruilen voor welzijn? Dit vraagstuk laat ik aan u, de lezer(es) over.

Stichting Hindulife spant een kortgeding aan tegen Hindoeschrijver en onderzoeker Dewanand wegens een publicatie op zijn website Kritisch Podium Dewanand. Daarin vraagt Dewanand zich af of de subsidies die Hindulife ontvangt, niet onterecht zijn wegens het discriminatoire karakter van de organisatie. De rechtszitting is op 25 mei 2007 om 11 uur in het hoofdgerechtsgebouw te Den Haag.

Algemeen, 19.05.2007 @ 17:32

[Home]
 

125 Reacties

op 19 05 2007 at 17:54 schreef Lion Cachet:

LS…

Het betreft hier overwegend kansarme Nederlandse mannen met de sexuele uitstraling van een aardappel en nul,nul zelfrespekt.

op 19 05 2007 at 18:08 schreef metatron:

Wat mij betreft mag de nederlandse huwelijksmarkt overspoeld worden met tropisch vrouwenvlees. Echter op een voorwaarde. Er komen alleen lekkere wijven binnen. Dus geen ordinaire creolen sloeris. Die lopen hier al te veel rond. Importverbod op dikke kontenwijven. Ook geen dikke tietenwijven met eventueel een dikke reet. Ook geen chinezen. Die zijn geel en hebben platte neuzen en enge oogjes. Geen Maories of Aboriginals. Nog nooit zo’n lelijk ras gezien. Tja, de echte oernegerinnen uit Kenia. Mooiste vrouwen van Afrika. Pikzwart weliswaar, maar wat een gracieusiteit. Mooie en slanke vrouwen met spitse bipsen, kleine mooie harde tietjes en een rechte neus, witte tanden en een volle mond.

op 19 05 2007 at 18:52 schreef Jimmy:

Ik moet altijd wel lachen om die Dewanand. Hij trekt zich niets aan van correctheid, maar toch is hij niet beledigend ofzo.

Leuke schrijfsels

op 19 05 2007 at 19:50 schreef Rick de Bie:

Ja, als je het zo bekijkt zijn ook de niet-Westerse vrouwen wel welkom, mits het in ieder geval volle vrouwen zijn en zelf in hun onderhoud kunnen voorzien, met meer dan alleen hun lichaam.
En geletterd en vooral niet gelovig zijn.

op 19 05 2007 at 23:28 schreef Huuskesgait:

Кугегьб Ецутеуб суботаб 19 мая 2007б ггкю

Dewanand, je zwamt uit je nekharen!
"Devanand, dit is de laatste keer dat ik de moeite neem om je van antwoord te dienen. Mocht je het Twents niet verstaan? Pech gehad.
Goodgoan: Gait H.M. Leferink

op 20 05 2007 at 03:20 schreef Sander:

Dewanand, je slaat de spijker op zijn kop wat betreft de ‘Nederlandse vrouw’. Dokwerkers zijn het geworden.

op 20 05 2007 at 13:11 schreef Sunnyboy:

Ja, Dewanand,

de nederlandse vrouwen hebben me altijd zo slecht behandeld, dat ik niet meer over zou peinzen om zo’n niet-kokende, niet-wassende, niet-neukende, zeurende, tijdrovende NL trut in huis te halen.
Alleen doe die importvrouwen maar in een ander kleurtje.

Ik vind wel dat er een soort inruilactie gehouden moet worden, waar je bijvoorbeeld je importvrouw kunt inruilen, als ze niet goed bevalt.

Voor echte arme vrouwen uit die landen zouden we een Dreft-actie kunnen doen: Gratis een importvrouw bij drie pakken dreft. Wil ik wel een stempel van echtheid op haar kont erbij

op 20 05 2007 at 13:16 schreef Sunnyboy:

De inruilactie natuurlijk bij de Hema. Niet goed, geld terug.

op 20 05 2007 at 14:18 schreef Sabian:

Bodemloos gelul…, Hollandse meiden zijn de lekkerste, slimste, grappigste, sterkste, meest vrije, rijkste, avontuurlijkste en geilste ter wereld. Dat ze geen trek in Dewanand hebben of zure nerds met een kutbaantje siert hen derhalve.

Trouwens, meestal zie je zo’n prachtvrouw met een "kerel" lopen waarvan je denkt, ai, je kan zoveel beter krijgen. Het probleem is de nederlandse "man" zelf.

op 20 05 2007 at 20:07 schreef visarendje:

Even off topic.

Het werk van Ilah heeft mij steeds gefascineerd.

Ik probeer altijd wat dieper te kijken dan ik op het eerste oog waarneem.

Zo viel mij bij aanschouwing van de begeleidende illustratie bij dit topic in, visualiseert ze hier ‘het liplezen’?

op 21 05 2007 at 11:51 schreef Jimmy:

Internationaal doen Nederlandse vrouwen het heel goed. Kijk maar eens op de supermodel index

http://www.supermodels.nl/pages/ModelIndex.aspx

We staan relatief 8ste, dat is hoog; in absolute zin staan we zelfs 4de! (Na Rusland, VS en Brazilie)

Hulde aan de Nederlandse vrouw.

op 21 05 2007 at 12:19 schreef Peter Breedveld:

Het enige wat jouw index zegt, is dat er veel mooie Nederlandse vrouwen zijn. Als je van blonde ijskoninginnen houdt, niet als je van warmbloedige, vrouwelijke, elegante vrouwen houdt. Ik generaliseer, maar de Nederlandse vrouw is over het algemeen lomp, bot en ongemanierd. In Vlaanderen is de situatie al veel beter, maar voor echte vrouwenliefhebbers is de Mediterranée het paradijs. Afgaand op wat ik in het nieuws zie, lijken me de mooiste en stijlvolste vrouwen ter wereld in Libanon te zitten.

op 21 05 2007 at 12:36 schreef Sander:

Dit stukje liet ik lezen aan een vriedin van mij en ze werd echt pisnijdig! Haha. Ik moest ‘zulke shit’ niet meer naar haar mailen. Prachtig.
Kennelijk zit er een kern van waarheid in dit schrijfsel. Maar goed, ik ben al langer de mening toegedaan dat de op zichzelf gerichte Nederlandse vrouw de SAMENleving kapot maakt met haar exorbitante drang naar emancipatie.

op 21 05 2007 at 12:48 schreef Hannah:

Amen, Sabian

Overigens, vind ik mediterrane mannen veel mooier maar respectloos (over het algemeen)naar vrouwen terwijl ze wel mooie theorie over het huwelijk / de hoge status van een vrouw huldigen, maar ze handelen er niet naar.

Nederlandse mannen (behalve van die zuipschuiten uit de onderklasse) zijn beter voor je

op 21 05 2007 at 12:50 schreef Hannah:

Oh ja, en volgens mij zijn mannen uit India/surinaamshindoestanen verwende softies die het altijd over zichzelf hebben. Watjes, moederskindjes, sexobsessed (paar daagjes in het ziekenhuis liggen en ze zijn al gefrustreerddat ze geen sex kunnen hebben daar).

OF ben ik nou aan het generaliseren.

op 21 05 2007 at 13:36 schreef Hannah:

@ Peter Breedveld

Ik kan wel meekomen met jou

What about Iraanse vrouwen?

op 21 05 2007 at 13:49 schreef Hannah:

Ik voel me trouwens totaal niet aangesproken als Nederlandse vrouw.

Omdat mediterrane en niet-mediterrane mannen altijd denken dat ik Spaanse/Franse ben of van (gedeeltelijke) mahreb origine. Schijn vrouwelijk te bewegen.

Als vrouw heb je het toch zelf in de hand of je vrouwelijk overkomt? Ik kleed me vrouwelijk, ik houd niet van unisex kleding (maar welke vrouw wel?). Ben niet typje spijkerbroek.

Veel vrouwen doen het niet goed, kijk maar naar de vrouwen die ’s ochtends in comfortabele doch lelijke kleding naar hun werk fietsen. Maar heel veel vrouwen doen het ook wel goed, en hebben vrouwelijk gesneden broeken aan – alhoewel jurkjes en rokjes tesamen met subtiele bijpassende accessoires het geheim zijn.

Deze website is soms best islam-kritisch, maar een ding wat we zeker over moeten nemen is de badhuiscultuur en het sensuele subtiele dansen. Superieur die bewegende heupen en buikdanseressen

op 21 05 2007 at 13:57 schreef metatron:

Hannah:

‘Superieur die bewegende heupen en buikdanseressen’

Ja nu je het zegt. Die mooie vette en flubberende spekrollen op buik en heupen. Heerlijke dikke zadelwerken die je opzwepen tot grote erotische
hoogtes. Dansende waterbuffels zal je bedoelen!

op 21 05 2007 at 14:17 schreef Peter Breedveld:

Jij houdt niet van vrouwen, zoveel is duidelijk, Metatron. Jij houdt van mannequins. Als ik jouw verhalen over vrouwen lees, moet ik denken aan Lazarus Stone, een science fiction-strip van Dick Matena over een huurmoordenaar die het met robots doet en die geil wordt van het subtiele geluid van hun vers geoliede gewrichten.

Hannah, ik zei al: ik generaliseer. Maar vrouwelijk zijn, dat is in Nederland al heel lang not done. Dus lopen de vrouwen hier als dokwerkers, praten ze met lage stemmen en klagen ze mannen aan wegens ongewenste intimiteiten of seksuele intimidatie. Ik bedenk me wel twee keer voor ik een Nederlandse vrouw complimenteer met haar jurk of parfum. Dat soort gekkigheden bewaar ik voor als ik in Spanje ben.

En Iraanse vrouwen, jazeker, die zijn ook bloedmooi en charmant.

op 21 05 2007 at 14:39 schreef Lagonda:

Metatron spreekt over vrouwen alsof het patrijzen met truffels, of haas in wijnsaus betreft. Maar hij’s niet de enige — veel reacties neigen in die richting de laatste tijd.

op 21 05 2007 at 14:49 schreef Hannah:

Heb jij nog dan nog nooit de mahreb meisjes (elegante hindes) gezien in het straatbeeld met grote onschuldige ree-en ogen?

Ik zie ze elke dag

op 21 05 2007 at 14:56 schreef Hannah:

Mijn vorgie post was een vraag aan Metatron.

Peter het klopt niet helemaal wat je zegt. Dat het not done is om vrouwelijk te zijn.

Want de mode is al zeker 2 jaar supervrouwelijk met laagjes, ruches. Rokken met stroken/verschillende lagen.

Rokjes zijn al een PAAR JAAR weer helemaal terug van weggeweest. Voor de zomermodecollecties van 2007 is het een en al jurkjes dat de klok slaat.

op 21 05 2007 at 15:02 schreef Ansje:

Peter, je zou beter moeten weten. Een vrouw die iemand aanklaagt wegens sexuele intimidatie of ongewenste intimiteiten krijgt een lading bagger (en aandacht over iets dat eigenlijk heel privé zou horen te zijn) over zich heen. Echt niet iets dat je voor de lol doet hoor, of om iemand ’terug te pakken’…

Heel raar om zo’n vrouw dan te verwijten dat ze een man aanklaagt. oh schande! De man doet iets waar de vrouw niet van gediend is, en dat heeft ze OOK nog het lef om er iets van te zeggen/aan te doen?

De omgekeerde wereld — maar dat maken we wel vaker mee de laatste tijd. Draaien draaien draaien

Verder best verbazend – en amusant – dat zovelen nog serieus ingaan op de schrijfsel van Dewanand.

op 21 05 2007 at 15:04 schreef Peter Breedveld:

Je kunt een dokwerker wel een jurk aantrekken, Hannah, maar daarmee is-ie nog geen vrouw.

op 21 05 2007 at 15:13 schreef Peter Breedveld:

Een vrouw die iemand aanklaagt wegens sexuele intimidatie of ongewenste intimiteiten krijgt een lading bagger (en aandacht over iets dat eigenlijk heel privé zou horen te zijn) over zich heen. Echt niet iets dat je voor de lol doet hoor, of om iemand ’terug te pakken’…

Ik ben daar niet van overtuigd. Die vrouw, bijvoorbeeld, die Lubbers aanklaagde, lijkt me een typisch produkt van onze gefeminiseerde maatschappij. Verknipt, paranoïde, verongelijkt, intolerant tot op het bot. Volgens mij was het ook Lubbers die de bagger over zich heen kreeg en niet die vrouw.

op 21 05 2007 at 15:59 schreef Wampie:

Heerlijk om als vrouw een dokwerker te zijn; ik doe het graag. Dag in-dag uit het spel tussen de seksen meespelen is dodelijk vermoeiend. In zuidelijke landen heb je daar inderdaad een dagtaak aan, weet ik uit eigen ervaring. En uiteindelijk stelt het niet veel voor. Ik voel me echt te goed om andermans verveling te lijf te gaan. Het is logischer om je als vrouw alleen te richten op je bewuste prooi, in plaats van op jan en alleman. Waarom flirten met druiloren – waar er helaas te veel van zijn.

op 21 05 2007 at 16:06 schreef Peter Breedveld:

Als jij voor dokwerker wilt doorgaan, Wamp, zul je echt beter je best moeten doen.

op 21 05 2007 at 16:08 schreef Sander:

Wampie, je hebt een punt, maar je haalt twee dingen door elkaar: vrouw zijn en flirten.
Je kunt toch vrouw zijn en niet flirten? Je kunt toch vrouw zijn en niet het dodelijk vermoeiende spel tussen de seksen meespelen?

op 21 05 2007 at 16:16 schreef Lagonda:

Ik denk dat je eerder kunt stellen dat de Nederlander zich slecht kleedt, en zichzelf niet goed verzorgt; dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Het zal een restant van onze calvinistische historie zijn. Alleen Britten kleden zich slechter.

Heel erg, en alleen in Nederland te bewonderen: sandalen, geen sokken, en dan enorme vergeelde kalknagels die als een drakenklauw over de stoep schuren.

Ook onze publieke figuren kleden zich uitermate slecht — met name het volk dat het nieuws voorleest. Astrid Kersseboom met haar kloeke condustricepakjes. Gerard Arninkhof die eens een goed maatpak zou moeten kopen. Aldith Hunkar die er soms uitziet alsof ze een surfpak draagt. En dan die ontzettende Gerrit Hiemstra, die altijd in driedelig zwart het weer staat aan te kondigen. Alsof hij een dode de laatste eer bewijst.

Ik zap minimaal een keer per avond naar RaiUNO, om me te vergapen aan de onberispelijke smaak van de Italianen. Uitbundig, strak, fraai gemaakt. Kleding en opsmuk wordt er met trots gedragen — prachtig om naar te kijken. Welke Nederlandse nieuwslezer trekt als eerste eens een Brioni aan met een bordeaux-rode zijden pochet en glimmende manchetten? Philip Freriks?

op 21 05 2007 at 16:49 schreef dewanand:

mijn eerste vriendin heel lang geleden was een lange hollandse meid uit Dordrecht. Tot die tijd kende ik alleen hindoemeisjes. Wat mij het meest verbaasde was hoe zij haar vagina beschouwde, als een zakje van vlees en bloed, zonder enige meerwaarde. Dit fascineerde mij en ik begon de wereld van blanke vrouwen te onderzoeken. Ik nam een abonnement op OPzij en las vele meters feministische boeken. Alles draaide om seks, seks, en klaarkomen, meerdere keren en met veel mannen. Geen enkele man was goed genoeg, noch blank, noch koelie, hoewel deze blanke feministen de grote, zwarte slappe penis van een neger wel konden waarderen in hun teksten.

Ik was stomverbaasd. De blanke meiden waren allemaal sletjes en hoertjes en haatten hun kleine blanke mannetjes. Dit is het enige wat ik in rechtse kringen hoor. Bij Nieuw Rechts waren alle blanke mannen zuiplappen, ongehuwd en kinderloos. Michiel Smit was notabene homofiel, wat een klapper voor extreem rechts. Mietjes in de top, ja dan sterft het blanke ras gegarandeerd uit.

Rechts heeft harde mannen nodig die man zijn binnen en buiten. En vrouwtjes die eronder willen liggen en braaf koken en baren. Allemaal taboethema’s binnen extreem rechts.

Geef mij maar een braaf meisje, die haar kut als een heilig stukje vlees beschouwd. ‘Mannen wisselen als kleren’ schreef een hindoemeisje mij nog lang geleden. Zo moet elke vrouw denken.

Lang leve de bruine Hindoemeiden.

HIndus will rule the world.

Halleluja Krishna.

Dewanand
Hindoe fundamentalist

ps
allemaal uitgenodigd voor lawaai demonstratie voor gerechtsgebouw Den Haag op 25 mei. Kom massaal. Verdedig jouw vrijheid van meningsuiting in je eigen land.
thanks a lot Peter. I like you.

op 21 05 2007 at 18:12 schreef daniel:

Hm

Het komt er waarschijnlijk op neer dat mannen het gelukkigst zijn als ze man zijn, en vrouwen het meest happy als vrouw. Nu nog uitvogelen wat dat precies betekend.

Er is een mening die stelt dat sexualiteit een masker is, een aangeleerde serie gedragspatronen. Je zou dus jongens in meisjes kunnen veranderen en andersom. Toen ik literatuur studeerde werd bijvoorbeeld Shakespeare op die manier benaderd. Shakespeare hield er namelijk van om rollen te verzinnen waarbij vrouwen zich verkleed hadden als mannen. Als je dan ook nog bedenkt dat in zijn tijd vrouwen geen toneel mochten spelen, heb je dus een situatie waarbij mannelijke acteurs in een jurk doen alsof ze vrouwen zijn en zich vervolgens vermommen als man waardoor ze uiteindelijk weer veranderen in zichzelf. Is dat en stille hint van Shakespeare over de menselijke sexualiteit, of gewoon een showmaster die een leuk idee bedacht heeft om z’n publiek te laten lachen?

Ik denk het laatste, en het typische is dat men Shakespeare erbij sleurt om dingen te gaan beweren waar die arme man waarschijnlijk nog nooit van had gehoord. Ze vergeten dat er een reden is waarom mannen van vrouwen houden en vrouwen hopelijk ook van mannen: Het maakt ons gelukkig. Dat heeft niets te maken met gedragspatronen, zo zijn we nu eenmaal.

op 21 05 2007 at 19:13 schreef Rick de Bie:

De meeste vrouwen zijn eigenlijk al te mager om echt mooi te zijn. Ze nemen ook maar 1 wijntje uit angst niet meer door de wind te worden voortbewogen. Te lui om te drinken en te lui om te eten. En zelf lopen, hoh maar.

op 21 05 2007 at 21:08 schreef metatron:

Waar mijn obsessie voor slanke vrouwen vandaan komt weet ik niet zeker. Wel dat het er altijd was. Ik had en heb nog steeds een afkeer van een te dik vrouwelijk lijf. Er raak er maar niet opgewonden van. Ook al zijn het schatten en elegante dames, ze kunnen me niet boeien.
Net zo goed dat jonge vrouwen eerder gecharmeerd zijn van donkere types, krullen en bruine ogen, zo ben ik eerder gecharmeerd van een slanke vrouw. Met mannequins heb ik overigens niet zoveel op. Ze zijn mooi wellicht, maar dan houdt het voor mij ook op. Een type a la Daphne Bunskoek, gaat mijn richting op. Charmant, slank en spits. Prachtige en verlijdelijke ogen. Maar waar hebben we het eigenlijk over. Het is te genant voor woorden om er lappen tekst over vol te tikken. Er zijn mooie vrouwen en lelijke vrouwen. Zwart, blank, bruin, whatever! Als ze maar slank en pittig zijn vind ik het best. Met modepopjes heb ik niet veel op. En voor goed ruikende vrouwen heb ik sowiezo een zwak.

op 21 05 2007 at 21:23 schreef Lagonda:

Volkomen terechte observatie van metatron — we kunnen daar wel moeilijk over doen, maar de waarheid is dat een slank lijf er beter uitziet. Punt.

Vandaar ook dat bijna alle vrouwen houden van een kerel die een goeie dikke pik heeft. Wat voor man het is, doet er eigenlijk niet zoveel toe, als er maar een dikke tamp aan vastzit. En dan niet zo’n magere paling, maar echt een stevige dikke knoest — die voel je tenminste lekker naar binnen schuiven.

Maar jammer genoeg schieten de meeste mannen hier toch te kort, hoor ik vaak. Ik hoop dus voor metatron dat-ie flink wat in huis heeft. Minimaal polsdik, metatron? Ander hoeft het niet voor de meeste vrouw’tjes hoor.

op 21 05 2007 at 21:31 schreef Dewanand:

"Ik nam een abonnement op OPzij en las vele meters feministische boeken. Alles draaide om seks, seks, en klaarkomen, meerdere keren en met veel mannen. Geen enkele man was goed genoeg, noch blank, noch koelie, hoewel deze blanke feministen de grote, zwarte slappe penis van een neger wel konden waarderen in hun teksten."

Ik denk dat Dewanand hier toch het oeuvre van Cisca Dresselhuys nog iets te veel eer aandoet.

Beter was: niet lullen, maar vullen, lul!

op 21 05 2007 at 21:33 schreef Jimmy:

Huh, ik word dement!

Bij de vorige post staat Dewanand, maar dat is Jimmy.

en boven de post moet @Dewanand staan

Foutje…

op 21 05 2007 at 22:12 schreef metatron:

Lagonda:

To tell you the truth, ik zie echt voor geen meter uit. Ik mag dan wel veel praatjes en een grote waffel hebben, qua looks scoor ik in de onderste regionen van de 1e divisie. Maar dat weerhoudt me er niet van om te coopen met mijn eigen minderwaardigheid. Al mag ik dan voor schut gaan, ik doe geen water bij de wijn. Al die lui die maar raak lullen naar hun eigen belabberde positie (het terugredeneren naar je eigen kansen) vind ik huichelachtige zielepoten. Waarom zou je geen oordeel mogen geven over je vrouwelijke mede-homosapien als jezelf het aanzien niet waard bent!
Schoonheid komt zeker van binnenuit. Zal best, maar dan blijven die dikke baggerpoten toch zichtbaar.

op 22 05 2007 at 12:41 schreef ReneR:

Zeg hallo hé…

Volgens mij zuig je het verhaal uit je duim. Er is ook een zeer groot verschil tussen donker en donker.

Een onderzoek; wat in het pulp-blad WOAMM heeft gestaan onder de prostitutie in Nederland wees uit; dat de negroide hoeren onder de hoerenlopers het minst populair waren. Dus daar valt je theorie in duigen.

op 22 05 2007 at 22:05 schreef Parsifal:

Prima stukje Waldo.

Goed dat je deze kwestie eens aanroert.

Volgens mij zijn nederlandse vrouwen helemaal niet zo gelukkig met hun geemancipeerdheid.

En mannen natuurlijk ook niet. De ‘gelijkheid der seksen’ is pas iets van de laatste veertig jaar. Volgens mij zitten veel vrouwen hierdoor in een innerlijk conflict. Dan krijg je van die dingen zoals ‘buitenlandse mannen helpen’, ‘asielzoekers hierheen halen’, ‘schrijven met ter dood veroordeelde mannen in de USA, en ‘de aandacht van Gorilla’s trekken’. Allemaal dingen met negatieve gevolgen voor de maatschappij.

Het wordt tijd dat de vrouw in Nederland weer op haar plaats wordt gezet.

Parsifal

op 23 05 2007 at 09:46 schreef Wampie:

"Het wordt tijd dat de vrouw in Nederland weer op haar plaats wordt gezet."

Ha, ha, ha, Parcifal! Op haar nummer, bedoel je zeker.

Volgens mij zijn vrouwen nog nooit zo gelukkig geweest. Het enige innerlijke conflict dat ik zelf wel eens heb, is wanneer ik dringend naar het toilet moet terwijl de deurbel gaat. Dan voel ik me werkelijk verscheurd.

Het combineren van een full time baan, gezin, huishouden, een enkele functie buiten de deur, lekker op de fiets en af een toe een krabbel op dit weblog bevalt me prima. Het geheim? Erbij fluiten. Gelukkig heb ik een man die ook met gemak een paar ballen tegelijk in de lucht houdt.

Psychiaters vallen nog steeds onder de zorgverzekering, dus schroom niet, Parcifal. Vraag wel om een mannelijke zielenknijper. Of juist om een vrouw, natuurlijk, als je lang niet geknepen bent.

op 23 05 2007 at 11:41 schreef Lagonda:

"Het wordt tijd dat de vrouw in Nederland weer op haar plaats wordt gezet"

Goeie hemel, goeie hemel — wat is dit nou voor een beschimmelde luilebalopmerking? Eerst zo’n metatron, die liever naar blonde stoten kijkt, maar helaas met zijn vrouw kleren moet kopen (goddomme man, lees jezelf eens terug, en schaam je — van dit soort cliches worden de ohlala-stripjes in de Aktueel gebakken. Staat je schoonmoeder ook met een deegrol in haar hand te wachten als je uit de kroeg komt? Als je niet naar lekkere wijven kunt kijken omdat je getrouwd bent, dan had je maar met een lekker wijf moeten trouwen), en nou dit weer. "Vrouwen op hun plek zetten". Wat een kleinzielige, verongelijkte piemelverschrompelende, kleine, domme, mannenangst gaat er uit van die opmerking. Vadertje Parsifal zal wel eens eventjes aan de vrouw’tjes uitleggen wat het beste voor ze is.

Er wordt hier nou ook al wekenlang over vrouwen gesproken alsof het een soort van vee betreft. Over hun al dan niet gecorrigeerde of geschoren kutten, en hoe vrouwen dit, en toch vooral niet dat. Ik heb zelfs het idee dat een aantal lieden hier een heimelijk klamgeil genoegen beleven aan het intikken van het woord ‘kut’. Ik weet niet welke innerlijke demonen hiermee precies beteugeld worden, en wellicht is het heel therapeutisch allemaal, maar het begint inmiddels wel een beetje muf te ruiken. En niet naar kut, maar naar mannenzweet.

op 23 05 2007 at 12:05 schreef Peter Breedveld:

Als je niet naar lekkere wijven kunt kijken omdat je getrouwd bent, dan had je maar met een lekker wijf moeten trouwen.

Ha! Prijsloos!

op 23 05 2007 at 12:21 schreef Wampie:

Wel hartstikke eerlijk van metatron dat hij opbiecht dat hij er zelf niet uitziet. Dat neemt me voor hem in.

Parcifal, ben jij een beetje te pruimen?

op 23 05 2007 at 12:36 schreef Lagonda:

Ja, mee eens. De melding dat hij kleren moet kopen met zijn vrouw, is ook wel ontwapenend.

op 23 05 2007 at 12:40 schreef Peter Breedveld:

Niet alleen dat, het is ook een geweldig goed geschreven stukje. Metatron is een foute man maar wel met talent.

op 23 05 2007 at 12:41 schreef Sander:

Gut gut, daar hebben we Lagonda weer.

op 23 05 2007 at 12:47 schreef Lagonda:

Ja, aangenaam.

op 23 05 2007 at 12:49 schreef Wampie:

Zeg, Sander, iets meer brille is welkom in je reactie.

Ik voel aan mijn gemanicuurde eksteroog dat Lagon jou virtueel blijkbaar ooit iets heeft aangedaan. Is dit jouw alles verterende gram?

op 23 05 2007 at 12:53 schreef Lagonda:

Ja, ik heb ook geen idee. Ik ben toch de mildheid zelve.

op 23 05 2007 at 12:54 schreef Lagonda:

Het kan ook zijn dat hij zich ergert aan mijn pedante toonzetting, maar dat nooit eerder echt benoemd heeft. Mensen hebben dat soms.

op 23 05 2007 at 13:06 schreef Lagonda:

Ow, wacht. Ik weet het al weer. Sander is die knakker die zijn uiterste best doet om te raden wat voor kleur tepels er onder een strak t-shirtje schuilgaan, om vervolgens de vrouw in kwestie "hoerig" gedrag te verwijten. Nog zo’n aanwinst.

op 23 05 2007 at 13:08 schreef Lagonda:

Hier:

http://www.peterbreedveld.com/archives/00000926.html

Let vooral op de wanhopige uitroep: "Dat gaat te ver!"

op 23 05 2007 at 13:14 schreef Sander:

Vrouwwezens, gleufdiertjes en neukmeubels, he-le-máál niet, jullie slaan de plak gigantisch mis. Ik erger me alleen aan die überfeministische vrouwen, zoals Lagonda, die hun ware vrouwenaard verloochenen.
Kijk, ik ben een héél moderne man, ik houd van huishoudelijke taken, jawel, daar geniet ik van, en nee, ik ben geen homoseksueel, maar het is van de zotte te denken dat man en vrouw gelijkwaardig zijn. Rot op, nee, sodemieter op, man en vrouw hebben bepaalde taken in het leven. Dat wil niet zeggen dat we elkaar niet tegemoet moeten komen, tuurlijk moet dat, maar niet tot het extreme dat vrouwen een soort mannen worden. Jullie vervreemden jezelf van de man. Er is een generatiekloof aan het ontstaan. Ik ben al jaren vrijgezel, en nee, ik ben niet lelijk, maar ik kan gewoon niet tegen de moderne vrouw, hoewel ik zelf wel een moderne man ben! Dus ik krijg meteen jeuk als ik dat überfeministische gewauwel van Lagonda hoor…
Jouw toon, Lagonda, kan ik dan wel weer waarderen.

op 23 05 2007 at 13:16 schreef Lagonda:

Haha, ja, OK. Geef eens een voorbeeld van mijn uberfeministische gewauwel?

op 23 05 2007 at 13:19 schreef Lagonda:

Wat bedien je je trouwens van vreemde stereotypen. Waarom zou iemand hier denken dat je homo bent als je van huishoudelijke taken houdt? En wat is een moderne man? Of een moderne vrouw? En is een moderne man die niet tegen moderne vrouwen kan wel zo modern?

op 23 05 2007 at 13:25 schreef Sander:

Dat je de gewone man beschimpt met woorden als ‘kleinzielige, verongelijkte piemelverschrompelende, kleine, domme, mannenangst’ spreekt boekdelen mevrouw Lagonda.Ik herken jouw soort van mijlenver, sterker nog, ik ga ermee om in het dagelijks leven. Jij bent zeker ook zo’n vrouw die zeurt en zanikt dat mannen te veel verdienen en betere kansen op de arbeidsmarkt hebben?
Vrouwen gaan steeds meer op mannen lijken en welke vent zit er nu op een manwijf te wachten?

op 23 05 2007 at 13:31 schreef Sander:

Is een moderne man die niet tegen moderne vrouwen kan wel zo modern. Dát vind ik interessant Lagona. Geen idee eigenlijk. Feitelijk ben ik een rechtschapen conservatief, maar ook ik moet met mijn tijd meegaan. Ik woon al jaren alleen, dus ik kook en doe het huishouden naar lieve lust. Ja, ik ben modern. Aan de andere kant vind ik het belangrijk dat man en vrouw voor ELKAAR kiezen. En niet, zoals nu gebeurt, voor ZICHZELF. Daarom kan ik niet tegen de moderne vrouw, of eigenlijk de moderne mens an sich. We denken louter aan onszelf. We zetten onszelf op de eerste plaats, onze eigen carriere is het belangrijkst. Hierdoor wordt samenhang in de SAMENleving beschadigd. Maar dit is een ander onderwerp.
Kortom, ik ben voor grenzen stellen, ook, en misschien wel vooral bij vrouwen (haha).

op 23 05 2007 at 13:33 schreef Wampie:

Nou, Lagonda, beken eens kleur; hebben mannen vaak problemen met je?

op 23 05 2007 at 13:37 schreef Wampie:

Ha, Sander, wat heb jij een rare opvatting van carrière. Waarom zou die niet in dienst kunnen staan van de samenleving ? Waar ben je méér met mensen en doelen bezig dan tijdens het werk? Thuis? En wist je al dat kinderen overdag naar school gaan als ze 4 worden?

op 23 05 2007 at 13:37 schreef Lagonda:

Dan hebbie niet goed gelezen. Lieden die claimen dat "de vrouw weer op haar plaats gezet moet worden", maken daarmee een opmerking niet minder stereotiep is dan de mijne.

Ik vind ook niet dat mannen te veel verdienen; ik vind dat vrouwen te weinig te verdienen. Ik zie niet in waarom twee mensen voor hetzelfde werk verschillend beloond worden, alleen maar omdat ze van een ander geslacht zijn. Kun jij dat rechtpraten? Ik niet, in elk geval. Overigens zanik ik daar nooit over.

En ik heb geen problemen met vrouwen die onafhankelijk zijn. Vrouwen die hun eigen geld verdienen en hun eigen boontjes doppen. Vrouwen die niet inbinden omwille van hun mannie, maar die op hun eigen benen staan, en volkomen vanzelfsprekend hun eigen keuzes kunnen maken. Vrouwen die weten wat ze willen of wat ze lekker vinden, en daar ongegeneerd voor gaan. Zijn dat manwijven? Ik ken er genoeg, en die zijn allemaal aantrekkelijk en vrouwelijk.

Ik snap al die verongelijkte kwaadheid niet zo goed. Het is net alsof de mannen iets is ontnomen, en ze daar vreselijk verbolgen over zijn. Althans, zo gedragen ze zich. Ik heb je al eerder gezegd dat het hoofdzakelijk met macht te maken heeft. Vrouwen hadden vroeger enkel de macht om ons af te wijzen, en de kop gek te maken van verlangen. Nu is daar ook nog eens onafhankelijkheid bijgekomen; het enige machtsmiddel dat er was, is verdwenen. Dat is blijkbaar wat veel voor al die moderne mannen.

op 23 05 2007 at 13:42 schreef Lagonda:

Wampie: Echte mannen hebben nooit problemen met mij, Wamps. Overigens liggen de aanvaringen die ik heb vaker op intellectueel vlak. Iemand die ergens een mening over heeft — dat zijn ze niet gewend, en dat zorgt soms voor raar gedrag. En seks he? De meeste kerels hebben echt *geen* idee, maar ik ben zo lief om ze dat niet te melden naderhand. Nou ja — ik weet meestal de goeie er wel uit te pikken.

op 23 05 2007 at 13:49 schreef Sander:

Vrouwen die weten wat ze willen of wat ze lekker vinden, en daar ongegeneerd voor gaan. Zijn dat manwijven? Ik ken er genoeg, en die zijn allemaal aantrekkelijk en vrouwelijk.

Met het woord ‘manwijf’ doelde ik niet specifiek op het uiterlijk. Feit is dat vrouwen manneneigenschappen overnemen.
Daarnaast over het vrouwelijke uiterlijk:

De schoonheid van het lichaam gaat niet verder dan de huid. Als de mannen zagen wat er onder de huid zit, zoals met de lynx van Boeotië geschiedt, zouden ze sidderen bij de aanblik van de vrouw. al die bekoorlijkheid bestaat uit slijmerige substantie en bloed, sappen en gal. Als je denkt aan wat zich in de neusgaten, de keel en de buik verbergt, vind je niets dan vuilidgheid. En als het je tegenstaat om slijm of drek met je vingertoppen aan te raken, hoe zouden we dan ooit kunnen verlangen de zak zelf die de drek bevat te omhelzen?
(Uit De naam van de roos van Umberto Eco)

op 23 05 2007 at 14:02 schreef Lagonda:

Vrouwen nemen manneneigenschappen over? Je bedoelt: de bezigheden waardoor de man zich altijd superieur heeft gewaand, zijn gemeengoed geworden.

En dan nou weer zo’n bezwergingsformule om je te beschermen tegen de bekoorlijkheid van vrouwen — heb je die boven je bed hangen, als ik vragen mag?

Wat vindt je van vrouwen die heel gericht mannen versieren voor een one-nighter? Is er dan ook sprake van overgenomen mannengedrag?

op 23 05 2007 at 14:05 schreef Sander:

Dat fragment hangt niet boven mijn bed. Is wel een idee overigens. Misschien moet ik hem op mijn borst tatoeeren.

Ik vind vrouwen die gericht mannen versieren voor een one-nighter ordinaire slettebakken. Andersom siert het de man ook niet overigens.

op 23 05 2007 at 14:15 schreef Peter Breedveld:

Van een vrouw houden, ik bedoel echt van een vrouw houden, dat is die drek beschouwen als de zoetste nectar, Sander. Dat is die vuiligheid willen opsnuiven, er helemaal in willen opgaan.

Umberto Eco weet veel, maar wat het is om van een vrouw te houden, dat weet-ie niet. Daarom heeft hij zich een paar jaar geleden met kerst in een restaurant, helemaal in zijn eentje – zo zitten overeten dat hij onwel werd en moest worden opgenomen in het ziekenhuis.

op 23 05 2007 at 14:29 schreef Lagonda:

Eco weet niks van vrouwen nee. Treurig verhaal wat je daar over hem vertelt, trouwens. Kende ik niet. Beetje zielig.

Sander: Vrouwen die op jacht gaan naar seks zijn slettebakken? Weet je wel zeker dat je een moderne man bent?

op 23 05 2007 at 14:34 schreef Sander:

Het gaat hier verdorie niet om Eco, het gaat om dat fragment. Ik noemde zijn naam enkel en alleen maar om correct te zijn door de bron te vermelden. Jullie lullen er over heen.

Ik ben modern. Absoluut. En ja, vrouwen op jacht naar seks zijn slettebakken. Mannen op jacht naar seks óók. Waarom kan ik niet modern zijn én deze mening zijn toegedaan?

op 23 05 2007 at 14:37 schreef Lagonda:

Waarom is een vrouw die op haar eigen termen van seks geniet in hemelsnaam een slettebak? Kun je me uitleggen wat er mis mee is? Wat is er mis aan genieten van seks?

op 23 05 2007 at 14:42 schreef Peter Breedveld:

Misschien zijn vrouwen op jacht naar seks wel vrouwen op zoek naar warmte, inmiddels zo gedesillussioneerd dat ze bereid zijn genoegen te nemen met wat kortstondig en vluchtig geluk. Misschien willen ze wel gewoon stoom afblazen. Misschien houden ze wel veel van seks. Misschien zijn ze heel sympathiek, en kunnen ze boeiend vertellen over het werk van Malevich. Misschien ruiken ze wel heel lekker, en weten ze eendenborstfilets precies goed te bakken. Niet te gaar, niet te rosé.

Het is zo lui om ze weg te zetten als ‘slettebakken’.

Dat van Umberto Eco diende om je duidelijk te maken dat het een bepaald talent vergt, Sander, om vrouwen te zien in plaats van zakken bloed en stront.

op 23 05 2007 at 14:43 schreef Sander:

Er is niets mis met genieten van seks. Met de hedonistische mentaliteit die vandaag de dag heerst wel. Waarom wordt seks toch zo overschat? Waarom kan seks niet binnen de slaapkamer van twee mensen blijven? Wat is er mis met Liefde? In het verleden heb ik me zelf gedragen als een slet, ik moet je bekennen, ik werd er niet gelukkiger van, integendeel zelfs. Je bent als een junk naarstig op zoek naar een shotje Liefde. Eenmaal seks gehad, geniet je en voel je je oppermachtig, maar maakt de leegte zich weer meester van je ziel.
Daarom heb ik geen hoge dunk van mensen die seks als consumptiegoed zien en jachtig op zoek zijn naar seks…

op 23 05 2007 at 14:46 schreef Sander:

Peter, en misschien duikt ze ook zomaar met een andere man het bed in om de redenen die jij noemt, terwijl jij een relatie met haar hebt. En waarom ook niet? Nee, vrouwen met veel bedpartners, ik blief ze niet.

op 23 05 2007 at 14:52 schreef Lagonda:

Nah — dat is een heel interessant verhaal, maar het legt niet uit waarom een *vrouw* die dit doet een *slettebak* is. Ik vind dat nogal een negatief waardeoordeel, dat eigenlijk nogal in contrast staat met het verhaal waar je nu mee komt. Mensen die seks willen zijn dus meer een beetje zielig?

Maar het ging me eigenlijk in breder verband om seksueel assertief gedrag. Ik haalde de one-night stand aan als voorbeeld, maar ik bedoelde het meer in algemene zin. Want vindt je van vrouwen die seksueel assertief zijn? Die weten wat ze willen op dat gebied, en daar mondig over zijn?

op 23 05 2007 at 14:59 schreef Sander:

Ik zie het ook als iets negatiefs. Een man die one-night stands scoort, zie ik óók als iets negatiefs.
Mensen die seks willen zijn niet zielig. Mensen die seks overschatten en het als een consumptiegoed zien, zijn wat mij betreft zielig.

Wat bedoel je precies met ‘seksueel assertief’ gedrag? Als jij in bed tegen je partner zegt: ‘ik vind dit en dat niet lekker, doe eens zus en zo’, dat vind ik assertief, dáár heb ik geen enkel probleem mee. Maar als jij bedoelt dat vrouwen de ene man na de andere verslijten, uitbundig met mannen flirten, dan heb ik daar wél een probleem mee. Snap je?

op 23 05 2007 at 15:13 schreef Lagonda:

Mensen die seks als consumptiegoed zien, die *onder*schatten seks, wat wij betreft, maar goed. Seks kan nauwelijks overschat worden.

Met seksueel assertief bedoel dat een vrouw een haar seksualiteit toont, en zich daar niet voor schaamt. Niet per se door snel met iemand het bed in te duiken, maar met haar uiterlijk, haar gedrag, haar geflirt, haar kleding. Die zich, kortom, bewust is van haar uitstraling, weet dat deze een seksuele component in zich draagt, en weet hoe ze daarmee kan spelen. Niet per se om mannen te intimideren (al zal het zo vaak uitgelegd worden), maar omdat dit het anderszins grauwe bestaan infuseert met een zekere speelse vitaliteit en opwinding.

op 23 05 2007 at 15:21 schreef Peter Breedveld:

Wat me bevreemdt, is hoe Sander spreekt over flirtende vrouwen. Ik ken Sander persoonlijk, heb met hem een zeer aangename tijd gehad in Sevilla, afgelopen zomer. Sander is dol op Spaanse vrouwen en die flirten, vrijwel zonder uitzondering, alsof hun leven ervan afhangt. Heel erg met Sander ook.

Misschien ben ik gek, maar Sander leek daar bijzonder van te genieten.

op 23 05 2007 at 15:22 schreef Sander:

Een vrouw die haar seksuaiteit bewust in alle glorie toont, vind ik schaamteloos. Waarom moet die seksuele component worden uitgedragen? Waarom moet je het toch al lastige spel tussen man en vrouw uitbuiten?
En dan zeuren dat er één of andere Bokito over een gracht van vier meter springt omdat iemand met hem speelde (lees: hem uitdaagde)…

op 23 05 2007 at 15:27 schreef Lagonda:

Grappig, Parsival komt hierboven ook al met die gorilla aanzetten. De gekrenkte mannenego’s zien dat blijkbaar als een te rechtvaardigen actie van de natuur om al te uitdagend vrouwengedrag af te straffen.

Tsja, dat nobele manneninstinct waar we maar niks aan kunnen doen, en dan die hoerige vrouwen die daar misbruik van maken. Volgens mij hebben we deze discussie al eens gehad.

op 23 05 2007 at 15:28 schreef Sander:

Peter, zin om met me terug naar Sevilla te gaan? Como te pique un pollo ;-) Als ik eraan terugdenk dat wij daar lekker op een terrasje zaten, is dat geen onaangename gedachte.

Je hebt gelijk Peter, ik ben absoluut geen heilige, maar daar in Sevilla was ik vrijgezel, dat ben ik overigens nog steeds, maar als ik denk aan dat ik ooit mijn vrouw tegen het lijf loop,en daar kinderen mee krijg, wil ik niet dat onze relatie wordt bedreigd door andere vrouwtjes. Ik ben klassiek en conservatief, ik wil mijn leven delen met één persoon. Ik wil me dan niet aangetrokken voelen tot andere vrouwtjes. Ik wíl trouw zijn, in daad én gedachte. Snap je?

op 23 05 2007 at 15:33 schreef Peter Breedveld:

‘Vrouwtjes’?

Hoe dan ook, het gaat je niet lukken, San. En het hoeft ook niet. Flirten mag altijd. Flirten is gezond.

op 23 05 2007 at 15:39 schreef Sander:

Vrouwtjes ja. Misschien komt het respectloos over, maar ik heb heel veel respect voor vrouwen. Sterker, ik heb meer vriendinnen dan vrienden.

Maar ik wíl helemaal niet flirten. Was ik maar blind, dan zag ik al die bekoorlijkheden niet meer. Maar dan dringen die bekoorlijkheden gewoon binnen via het gehoor en je reukorgaan. Help!

Weet je, ik heb laatst een meisje afgewezen. Reden: ik vond haar té knap. Haha. Als ik dit mijn vrienden vertel, verklaren ze mij voor gek. Maar om de centimeter kreeg zij aandacht van zielige mannen.

Maar misschien heb ik een te romantisch beeld van het Liefdesleven?

op 23 05 2007 at 15:42 schreef Lagonda:

Een goede vriendin van me heeft een topfunctie bij een medisch bedrijf. Verdient meer dan een ton per jaar, rijdt in een flashy A6, en ziet er uit om op te vreten. Maar — ze heeft haast nooit aandacht van mannen. Vinden ze blijkbaar maar niks, zo’n vrouw.

Zou dat een goede vrouw voor jou zijn, Sander?

op 23 05 2007 at 15:47 schreef Sander:

Dat ligt toch maar net aan haar persoonlijkheid? Misschien is het wel een enorme bitch?

Of: met zó’n vrouw (carrieregericht, dus op zichzelf gericht) kun je toch geen kinderen krijgen? Als je als man kinderen wilt, laat je zo’n vrouw als die goede vriendin van je, wel links liggen.

op 23 05 2007 at 15:49 schreef Lagonda:

OK — maar je hebt er dus geen moeite mee dat ze goed verdient? Dat valt me dan weer mee.

op 23 05 2007 at 15:54 schreef Sander:

Nee, ik heb absoluut geen moeite met het feit dat een vrouw meer verdient. Waarom zou ik?

Lagonda, heus, ik ben best modern, vraag maar aan der Peter, die schijnt mij in het echt te kennen en zegt dat ik er lustig op los flirt met Spaanse schonen.

op 23 05 2007 at 16:03 schreef Sander:

Wat wél zo is, is dat ik mensen (zowel man als vrouw) die erg op geld zijn belust eigenlijk naargeestige mensen vind. In die zin zou ik er wel problemen mee hebben dat zij meer verdient, maar in principe heb ik geen moeite met het feit dat een vrouw meer verdient dan een man.

Voorbeeld: een vriend van mij had een nieuwe baan. Nieuwsgierig vroeg ik naar de inhoud en titel van zijn functie. Het enige antwoord dat ik kreeg was: ja, tof, ik ga heel goed verdienen en ik krijg een Volvo zus en zo van de zaak!
Van zulke mensen, dáár krijg ik jeuk van. Na twee maanden weet ik nog steeds niet wat die vriend nu doet. ;-)

op 23 05 2007 at 16:14 schreef Ansje:

Zeg Sander — jij als moderne man kunt toch heel goed kindertjes krijgen met de vriendin van Lagonda? Neem *jij* toch gewoon – als moderne man – de zorgtaken op je?

op 23 05 2007 at 16:19 schreef Sander:

Waar is de Liefde in dit verhaal? Ik kan met iedereen wel kinderen krijgen dan, ja, zélfs met jou Ansje…

op 23 05 2007 at 16:22 schreef Wampie:

Sander, hoezo is een carrièregerichte vrouw op zichzelf gericht?

Vrouwen zonder carrière hebben veel meer tijd om met zichzelf bezig te zijn. (Die verhalen over de sauna, zonnevakanties en minnaars kan ik niet meer aanhoren; zo saai!).

Vrouwen met een baan en een gezin zijn vaak een soort moeder Theresa’s: veel geven en weinig nemen.

op 23 05 2007 at 16:23 schreef Sander:

Wampie, interessante invalshoek, zo had ik het nog niet bekeken.

op 23 05 2007 at 16:27 schreef Sander:

Wampie, maar aan de andere kant komen werkende vrouwen veel meer met mannen in aanraking. Er wordt dan heftig geflirt en van het één komt het ander en voor je het weer besef je dat het vlees zwak is.

op 23 05 2007 at 16:28 schreef Ansje:

Jij had het toch niet over liefde, Sander? Jij zei dat je met een carrièregerichte vrouw geen kinderen kunt krijgen. Maar dat kan dus best, zie boven.
Overigens ben ik niet beschikbaar, sorry.

Wamps; ook vrouwen met baan en gezin houden er soms een minnaar op na. Best leuk… als je ’n goeie hebt natuurlijk. ;)

op 23 05 2007 at 16:30 schreef Wampie:

Weinig tijd voor overspel, hoor, Sander – en nog minder puf. Schrijf haar dus niet meteen af als potentieel ideale vrouw volgens jouw definitie. Na een dag hard werken, is ze bovendien blij om lekker de aardappelen te schillen. Daar knapt ze juist van op.

op 23 05 2007 at 16:31 schreef Ansje:

Maakt ze er op ambachtelijke wijze aardappelpuree van. Effe lekker afreageren met die stamperrrrrr

op 23 05 2007 at 16:31 schreef Peter Breedveld:

Sander, je klinkt als de apostel Paulus. Ik moest ook denken aan Jezus: ‘Wie met een wellustig oog naar een vrouw kijkt, moet dat oog uitrukken, want het is beter halfblind naar de hemel te gaan, dan met beide ogen de hel te betreden.’

Lees dat Nieuwe Testament, het is echt iets voor jou.

op 23 05 2007 at 16:32 schreef Wampie:

Sander, Iran lijkt me een veel beter land voor jou dan Spanje.

op 23 05 2007 at 16:33 schreef Sander:

Ans, als je je mond opentrekt, moet je wel eerst al het voorgaande lezen. Ik had het wel degelijk over Liefde.

Ansje, dat ik zei dat ik zelfs bij jou kinderen kon verwekken, was ironisch bedoeld, geen voorstel.

Ja, de meeste vrouwen (en mannen ook overigens) zijn gewoon hoeren. Dat blijkt maar weer.

op 23 05 2007 at 16:36 schreef Ansje:

Joh.. was het geen voorstel? Nou, mijn wereld stort in .

en uit dit citaat:
"Of: met zó’n vrouw (carrieregericht, dus op zichzelf gericht) kun je toch geen kinderen krijgen? Als je als man kinderen wilt, laat je zo’n vrouw als die goede vriendin van je, wel links liggen."

haal ik toch echt alleen maar dat de carrieregerichtheid voor jou een obstakel is om kinderen met zo’n vrouw te willen.

Het lijkt me nogal obvious dat Liefde (jawel, méet hoofdletter) een eerste vereiste is.

op 23 05 2007 at 16:36 schreef Lagonda:

Ik ben nog erger dan een hoer, want ik laat me er niet eens voor betalen. Ik vind het gewoon lekker. Nah, sue me.

op 23 05 2007 at 16:37 schreef Sander:

Sander, je klinkt als de apostel Paulus. Ik moest ook denken aan Jezus: ‘Wie met een wellustig oog naar een vrouw kijkt, moet dat oog uitrukken, want het is beter halfblind naar de hemel te gaan, dan met beide ogen de hel te betreden.’

Lees dat Nieuwe Testament, het is echt iets voor jou.

Haha, ik pis zowat in mijn broek, ik ben de laatste tijd inderdaad religieus bezig. En dat voor een rechtschapen atheist. Dat citaat kende ik al Peter, dank. Was het maar echt zo gemakkelijk, dan had ik inderdaad mijn ogen uitgestoken.

op 23 05 2007 at 16:38 schreef metatron:

Volgens Jimmy Page en Robert plant hebben lang benige vrouwen geen ziel en is de ziel van de vrouw ‘created below’. Kunnen we daar nog iets mee of is dat enkel het gekrijs van een stel ouwe hippierockers!

op 23 05 2007 at 16:38 schreef Sander:

Ik zou best in Iran willen wonen hoor. Niets mis mee.

op 23 05 2007 at 16:42 schreef Lagonda:

Hehehe, Jimmy Page is toch zo’n grappenmaker. Een goede leerling van Crowley, in elk geval.

op 23 05 2007 at 17:06 schreef Squarepusher:

Lagonda schreef: "Ik vind ook niet dat mannen te veel verdienen; ik vind dat vrouwen te weinig te verdienen. Ik zie niet in waarom twee mensen voor hetzelfde werk verschillend beloond worden, alleen maar omdat ze van een ander geslacht zijn. Kun jij dat rechtpraten?"

Nou een voorzichtige poging dan (vanachter de pc durf ik nog net:).

Stel: Een werkgever heeft de keuze tussen twee gelijkwaardige arbeidskrachten. De ene is vrouw en de ander is een man. Als de vrouw echt minder zou verdienen, dan zou die werkgever wel gek zijn om die man aan te nemen. Toch?

Ik heb (heel slordig) even geen link voorradig, maar uit zeer recent onderzoek blijken de verschillen in salaris m/v -voor dezelfde functie-, nauwelijks iets te verschillen (1%).

Mannen hebben GEMIDDELD wel een hoger salaris dan vrouwen. Niet alleen door mannen aan de top, maar ook doordat risicovol en vies werk vaak ook beter wordt betaald.

Vooral in de wereld van de vuilverwerking, kassenbouw, rioleringsrenovatie en sloopbedrijven is er nog een grote slag te slaan voor vrouwen. You go girl!

op 24 05 2007 at 07:41 schreef Peter Breedveld:

Zo is dat, Hannah.

op 24 05 2007 at 09:32 schreef Sander:

Hannah, dergelijke woorden zou ik nooit gebruiken. Ik heb nog even terug gelezen en een woord als k** niet kunnen vinden. Lagonda, daarentegen, tja, die moderne zedeloze vrouwen van tegenwoordig…

op 24 05 2007 at 12:55 schreef Hannah:

Hé hallo daar,

Ik kon dit topic niet openen dankzij mijn filterrrrr. Jullie gebruiken definitely te vaak woorden van het k**-allooi. Niet meer doen dus.

Lagonda, your texts rock, girl :-)

En Peter beveelt Sander precies dat aan waar ik ook aan moest denken: de heilzame geboden van de Heer. Wie is er niet groot meegeworden. Jij toch ook, Peter?

op 24 05 2007 at 15:30 schreef dewanand:

hier info voor Lagonda speciaal

Bij het mannelijk orgasme wordt er wat kwakkie naar buiten gespoten en dan is het game over, next level: slapen.

bij vrouwen spuiten zij niets bij een orgasme, en dit maakt het anders. Hele orgasme vrouwen is een innerlijke spirituele strijd tussen overgave en verdediging. Vertel eens iets hierover, want je bent toch een anonieme openbare meid die open en bloot verkondigd dat zij uitnaait met vele mannen en slechter is dan een hoer, die geld vraagt.

Ik zal over het orgasme een nieuwe theorie verkondigen in mijn engelstalig boek over liefde komende jaren. Mijn theorieen zijn uniek hierover.

By the way, Lagonda je hebt echt geen penis nodig voor veel en harde seks hoor. Er zijn veel tools en speeltjes, om het wereldrecord klaarkomen te breken. Organiseer eens je eigen klaarkomdag voor Guinness book of record.

soms vind ik het jammer dat ik geen clitoris heb, want dan zou ik minstens tien keer per uur kunnen klaarkomen. Ombouwen helpt hierbij niet, puur natuur. Vroeger haalde ik in mijn jonge jaren wel vaker twee spuitrondes per uur. Record lag op 11 keer spuiten in 24 uur. Nu lukt dat moeilijker, flinke slok pure melk helpt weleens. Die goede oude tijden gaan te snel voorbij voor een man.

Ook mijn theorieen over de seksuele ontwikkeling van de man zijn diepgaand en gaan verder dan Sigmond Freud en Jung.

als Altecrea het orgasme niet had ontwikkeld, dan zou de mens nu allang uitgestorven zijn door collectieve zelfmoorden. Iets in het leven van een mens moet hartstikke lekker zijn.

ziehier een pic van mijn ideale Hindoehoertje:

http://www.dewanand.com/picindian04.jpeg

Rakhee is zo raszuiver en zo een zuivere Hindoehoer. Zo een HIndoemeid als Rakhee moet men echt een miljoen maal klonen en alle klonen tot Hindoehoertjes maken.

Dewanand

op 24 05 2007 at 15:39 schreef Ans:

Hier helpt alleen een spuitje nog.

op 24 05 2007 at 16:03 schreef Sander:

Ans, bah, waarom altijd dat gepraat over dat eeuwige gespuit? Ga koken ofzo.

op 24 05 2007 at 16:50 schreef Ans:

…aldus sprak onze moderne man…

Overigens láát ik vanavond voor me koken. Door m’n parttime lover. Is dat ook goed?
Met een beetje mazzel krijgt ie me vanavond weer aan het spuiten. Leuk leuk leuk!

Jou wel es gelukt, Sander? Een béétje moderne man kent de techniek…

op 24 05 2007 at 16:52 schreef Ans:

Google maar es op squirting techniques. Hejje wat te doen fnavont na de afwas.
Have fun…

*I’m off now*

op 24 05 2007 at 19:34 schreef Lagonda:

Heheheh, zo zie je maar Dewanand — ook vrouwen kunnen spuiten (bravo Ans!). En wat dit betreft:

"Bij het mannelijk orgasme wordt er wat kwakkie naar buiten gespoten en dan is het game over, next level: slapen."

Ook dát hoeft niet altijd het geval te zijn. Een goede beheersing van de juiste spieren, en ook een man kan meerdere keren achter elkaar klaarkomen — zonder te spuiten wel te verstaan.

op 25 05 2007 at 18:44 schreef Parsifal:

<>
Ook dát hoeft niet altijd het geval te zijn. Een goede beheersing van de juiste spieren, en ook een man kan meerdere keren achter elkaar klaarkomen — zonder te spuiten wel te verstaan
<>

@Lagonda:

Heb je dat ergens in een wetenschappelijk stuk gelezen, en doe je daar hier verslag van ? Of spreek je uit eigen ervaring, dus dat je het kunstje zelf kan ?

Oh ,belezen Lagonda?

In het eerste geval schrijf je het uit ijdelheid, in het tweede geval ook :-)

@Dewanand:

Hoe is het afgelopen met de rechtszaak ? Die corrupte discriminerende ellendelingen durven je nog voor de rechter te slepen ook ! Ik las ergens op een surinaamse welzijnssite, dat ze je gek zitten te maken dat je vast tbs krijgt !

Je staat niet alleen!

Parsifal

op 25 05 2007 at 20:23 schreef Lagonda:

Parsifal: iedereen schrijft alles uit ijdelheid, dus dat lijkt me nogal een loze constatering. Verder leek het me aardig om de omkering van de vaste patronen (mannen spuiten/vrouwen niet) die door Ans werd ingezet (vrouwen spuiten) te vervolmaken (mannen spuiten niet).

Dat ‘kunstje’ is overigens al lang gemeengoed geworden — kijk een avond SBS6 of Discovery, en er komt iets voorbij over tantra, of orgasmecontrole o.i.d.. Een beetje typisch weer dat uitgerekend jij mijn opmerking hierover als gekoketteer opvat.

op 27 05 2007 at 09:52 schreef Laila.N:

*Op de vraag waarom de Nederlandse vrouw zich te
mannelijk gedraagt.

Omdat je hier als vrouw ,met name aan de top met gemanicuurde en gestifte lippen gewoonweg niet serieus genomen wordt door anderen.
Iemand die zo nadrukkelijk de aandacht vestigt op haar uiterlijk doet dit natuurlijk om anderen te verleiden .
Je moet altijd voorkomen dat mannen je aantrekkelijk gaan vinden en ,de hemel verhoede het ,met je gaan flirten of nog erger avances gaan maken.
Mannen zouden dan niet meer helder kunnen denken en misschien beslissingen nemen die verstrekkende gevolgen hebben.Dat wil je als vrouw toch niet op je geweten hebben?Een vrouwelijke en zich daar bewust van zijnde vrouw met pit, is zó bedreigend voor de man , dat een andere man….je baas misschien,haar wel eens zou kunnen verkiezen boven een melkmuiltje.

*Op de vraag waardoor het verschil in salaris tussen de man en vrouw gehandhaafd blijft.

Zou dat niet kunnen komen doordat vrouwen eierstokken hebben(ik weet het ook niet) waardoor er een gerede kans bestaat dat het alarm van haar tikkende klokje op een bepaald moment afgaat.
Het salaris is een investering en waarom zou het bedrijfsleven in haar investeren als zij ineens de voorkeur blijkt te geven aan het doorgeven van haar genen i.p.v. de continuiteit van het bedrijf?
Zolang er een keuze gemaakt moet worden tussen doorwerken met peperdure opvang of lekker thuis de kinderen opwachten met thee en liga…is de keuze snel gemaakt.

Misschien wordt het eens tijd dat mensen erkennen
dat wij(mannen en vrouwen) zowel vrouwelijke als mannelijke eigenschappen en hormonen hebben en dat deze soms of vaak naar een bepaalde kant neigen.
Dat het juist van kracht getuigd om dit te erkennen en te tonen.Zonder dat je een karikatuur van jezelf wordt.

Ja wat een rare maatschappij leven wij vrouwen toch in.
Een maatschappij die enerzijds emancipatie predikt en dat wij onze mogelijkheden moeten benutten maar anderzijds zegt dat wij vooral vrouw moeten blijven,kindjes moeten baren,lekker moeten koken,gewillig in bed (niet al te assertief en inventief want dan ben je vast met veel mannen naar bed geweest dus een maagd is te preferen),een beetje slim moeten zijn maar ook niet de man voorbij moeten streven.Hij moet zich vooral man kunnen voelen…ga toch hout hakken en op mammoeten jagen of ben je daar niet mans genoeg voor?

op 28 05 2007 at 12:07 schreef Laila:

Gemanicuurde lippen? Auw!

Anderen zijn collega’s en zakenrelaties.
Vrouwen zijn vaak onterecht bang signalen uittezenden die verkeerd begrepen kunnen worden. Dat ‘verzorgde’ uiterlijk zien veel mensen als onnodige en overdreven ijdelheid.Iemand die tijd heeft om zich daar om te bekommeren kan nooit serieus zijn. Terwijl een verzorgd uiterlijk tijdens een sollicitatie doorslaggevend kan zijn om voor een positie in aanmerking te komen.
De androgyne vrouw(innerlijke en uiterlijk)lijkt meer voor te komen naarmate er meer met mannen gewedijverd wordt.
Vrouwen die er voor willen gaan, laten er geen onduidelijkheid over bestaan dat zij louter vanwege hun capaciteiten hun positie bekleden en niet omdat ze een lekker wijf zijn en dat laten zij zien ook.Dat zij zich daar ongemakkelijk bij voelen wordt vanuit de bedrijfscultuur gevoed.
Of denk jij dat komt doordat de testosteron toeneemt en de behoefte zich optetutten afneemt?

op 28 05 2007 at 12:16 schreef Laila:

Slimme en goedverzorgde vrouwen zijn te bedreigend en verwarrend.
Terwijl mannen waar het zelfde voor opgaat geadoreerd en geducht zijn.

op 28 05 2007 at 12:21 schreef visarendje:

@Laila.N
“*Op de vraag waarom de Nederlandse vrouw zich te
mannelijk gedraagt.

Omdat je hier als vrouw ,met name aan de top met gemanicuurde en gestifte lippen gewoonweg niet serieus genomen wordt door anderen.”

Even los van de gemanicuurde lippen, door wie wordt een vrouw die zichzelf goed verzorgt niet serieus genomen en wie zijn die anderen?

op 28 05 2007 at 15:12 schreef Wampie:

Nah, ik weet het niet. Misschien dat niet bovenmatig opgedirkte vrouwen hun prioriteiten anders stellen? Of meer zelfvertrouwen hebben?

Neelie Kroes weet trouwens wél van wanten met de nagellak en andere goedmakertjes. Hedie D’Ancona laat het mantelpakje ook niet in de kas hangen. En May- Weggen heeft de looks van de betere directie-secretaresse.

Persoonlijk boezemde testosteronbom Ien Dales mij meer ontzag in.

op 30 05 2007 at 11:12 schreef dewanand:

zo, druk bezig. Komende week schrijf ik een vervolg tekst over mijn onderzoek naar de vagina.

De vagina van een zwarte vrouw is volgens veel mannen totaal anders dan die van een witte, bruine of gele vrouw. Zijn er mannen die hier meer over weten? En what about de vagina van een moslimvrouw, besneden of niet.

Een Afro Surinaamse mixvriend van mij vertelde mij vorige week, dat hij ooit stopte tijdens een neukpartij met een Somalische vrouw, omdat zij besneden was en hij er geen zin meer in had.

OOk een besneden meid wil af en toe eens stevig palen met een man hoor.

Zwarte vagina’s zijn natuurlijker, maar voor veel mannen is een witte vagina mooier en lekkerder.

Let wel: mijn teksten over vagina’s zijn niet pornografisch, omdat ik de vagina als oerbron van het hele universum beschouw. De vagina is de oermoeder van de hele mensheid.

De vagina is een heiligdom.

thanks a lot,

Dewanand
hindoe fundamentalist

op 30 05 2007 at 13:00 schreef Wampie:

Dewanand, hoezo zijn zwarte vagina’s natuurlijker? Zijn blanke vagina’s soms na-aap?

op 30 05 2007 at 19:10 schreef Parsifal:

<>
Een Afro Surinaamse mixvriend van mij vertelde mij vorige week, dat hij ooit stopte tijdens een neukpartij met een Somalische vrouw, omdat zij besneden was en hij er geen zin meer in had.
<>

Rare reactie. Voelde hij zelf ook niks meer ? Of dacht hij dat zij anders toch niet van zijn trotse paal kon genieten ?

Ik denk dat zo’n besneden vrouw het ook wel fijn vindt, hoor. Maar om er dan mee te stoppen ? Dubieus. Je kunt toch ook doorgaan om aan HAAR genot te denken ?

Wat verdomde pijnlijk, voor zo’n meid. Wordt eerst je clitoris eraf gesneden uit culturele overwegingen. Kom je in een ander land, een kans tegen om toch een beetje van sex te genieten, krijgt zo’n egoistische gosert weer een afknapper, om iets waar je niets kunt doen.

op 31 05 2007 at 20:27 schreef dewanand:

hi die wampie,

ik weet het niet. feit is wel dat bijna 70 procent van alle vrouwen een zwarte of gepigmenteerde vagina hebben. Een volledig witte vagina, met witte schaamlippen is nogal uniek in de evolutie. Bijna alle dieren hebben een gepigmenteerde vagina, hoewel ik dit nooit onderzocht heb.

Men zou een internationaal vagina onderzoek moeten uitvoeren en testen welke kleuren lekkerder zijn voor mannen. Is er geen miss vagina verkiezing? Kijken welke kleur wint. Leuk voor tv, haalt zeker hoge kijkcijfers.

gek ben ik zeker, maar nog niet volledig gestoord.

Dewanand

op 01 06 2007 at 07:21 schreef Wampie:

Hoi dewanand, je bedoelt dat ook blonde vrouwen met een lichte huid vaak een gekleurde vagina hebben? En is die uitzonderlijke volledig witte vagina dan spierwit?

Toch knap dat je me als dertiger nog een vagina-identiteitscrisis kunt bezorgen.

op 14 08 2013 at 00:48 schreef jgroote:

het is verdomme niet normaal hoe het,hier toe gaat ben al 8 jaar bezig ,een vrouw uit zuid amerika hier te krijgen ,ze zijn heel lief doen alles voor je ,nee in de sex kennen ze niet hebben altijd even veel zin als jij ,was 54 heb nog een spygoloog uit chile hier gehad ,toen ze nederland gezien had wou ze ook niet blijven ,kom maar bij mij wonen in chile ,is veel gezelliger ,krijg nog een tweede uit 38 jaar en mooi en lerares ,heeft nu een dochterje van mij ,maar nederland erkennen als mijn dochter nee hoor ,en voor je alle papier kraam voor elkaar hebt ben je jaren bezig moet je redelijk veel geld hebben ,anders red je het niet ,den haag beslist met wie je mag leven ,daarom hebben we zoveel ongelukkige alleen staanden in dit land ,dit land zit zo vol met regels ,dat het van de zotte is ,als ik toch voor haar zorg ,en nederland kost het niks ,hoe kunnen zij dan beslissen dat ze met drie maand het land weer uit moet zijn ,en dan zie je rutte met die lachende bek op televisie ,geen centje pijn ,die dat beslist ,je hem af…….de hele boel daar in den haag ,ik dacht dat ze er voor ons zaten ,om het ons gezamelijk fijner te maken in nederland ,maar hier is het net dat er elke kabinets

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekent geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN 2024

O Richard K., martelaar van de Afgehaakten

O Liever Wilders dan Yesilgöz

O Hoe Albert Heijn constant probeert ons te bestelen

O Kankerhomo

O Harde Por

O Zijn onze universiteiten antisemitische Hamasbolwerken?

O De meest gelezen stukken van 2023

O Willem Kraan zou met Scharwachter en Dibi hebben meegeprotesteerd

O Neem PVV-stemmers serieus!

O De verpletterende charme van de supertolerante Gidi Markuszower

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

 

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

 

(Advertentie)
 

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 

RSS RSS