Home » Archief » Als konijnen fokkende moslims


[29.06.2013]

Als konijnen fokkende moslims

Peter Breedveld

FKK15
Naakt omdat het moet

De Roze Khmer plaatste van de week een foto van een biddende moslim in de Efteling en sneerde over ‘een openlucht gebedsruimte voor als konijnen fokkende moslims’. Dit kan gewoon in Nederland, vindt niemand erg. In fact, volgens het christelijke dagblad Trouw is de Roze Khmer voorvechter van de ‘individuele rechten’ en erfgenaam van de grondlegger van de Verlichting, Baruch Spinoza.

Zojuist las ik in The Independent dat de helft van alle Britse moskees doelwit is geweest van een aanslag sinds 9/11. Ik heb al vaker gewezen op het proces in Duitsland tegen een groep neonazi’s die een serie racistische moorden op haar geweten heeft, nogal dubieus aangeduid als de ‘dönermoorden’. Daar is in de Nederlandse pers nauwelijks aandacht voor.

Racistisch geweld

Of toch, want de journalisten, die verslag doen van het proces, mogen hun broodjes niet meenemen naar de rechtbank. Wat een misstand.

Er is een zwangere moslima mishandeld door neonazi’s in Parijs, waardoor ze haar ongeboren kind verloor. Ze is niet de eerste. De media-aandacht voor dit soort racistische geweld is nagenoeg nihil. De Jaap besteedde er een bericht aan. In de reactieruimte onder het bericht is het toch vooral de aanleiding voor een potje moslim-bashen.

Wandelende baarmoeders

Zwangere moslima’s mishandelen is een favoriete hobby van ‘islamcritici’. Dat komt, zo leerde ik op het islamkritische blog Amsterdam Post, doordat islamcritici islamitische en linkse vrouwen zien als wandelende baarmoeders, die de wereld bevolken met nog meer moslims en nog meer Gutmenschen.

Die ‘als konijnen fokkende moslims’, die zijn de islamcritici een doorn in het oog. Moslims zijn namelijk antisemieten, allemaal. En antisemitisme, daar hebben islamcritici een enorme hekel aan.

Verbond met antisemieten

O nee, toch niet, want de PVV is de afgelopen week gewoon weer gestegen in de peilingen, al heeft ze een verbond gesloten met het antisemitische Vlaams Belang en het antisemitische Front National. En rond Dodenherdenking mopperen islamcritici gewoon over de ‘kilometers ver uitgerolde tenen van de joodse gemeenschap’ die ‘weliswaar machtig en rijk’ is, maar ‘beslist niet zielig’. Trouw-columnisten: merk op dat ik een islamcriticus citeer, en dat ik dus niet vind dat de ‘rijke en machtige’ joodse gemeenschap van die lange tenen heeft. Integendeel.

Maar goed, antisemitisme is alleen erg bij moslims en linksmensen. Blanke rechtsmensen kunnen zonder vrees verhandelingen houden over ‘trossen joden‘ die verantwoordelijk zijn voor de economische crisis. Trouw-columnisten: ik vind dus niet dat ’trossen joden’ verantwoordelijk zijn voor de crisis. Ik haal ene Rost van Tonningen aan die dat zegt. Misschien zegt die naam u iets. Misschien ook wel niet. Ik verbaas me echt nergens meer over.

Botsende persoonlijkheden

Er komt een Ramadan-journaal en ene Lieke van Lexmond gaat een dagje met de moslims mee Ramadannen, lees ik bij de Roze Khmer. Moet je de reacties onder dat bericht zien. Wist u trouwens dat Ahmed Marcouch wel eens overweegt PVV’er te worden? Ik kan me daar alles bij voorstellen, als je elke dag De Telegraaf uitspelt. Zelf volg ik de serieuze media en hoewel ik en God behoorlijk botsende persoonlijkheden hebben, overweeg ik wel eens om moslim te worden. Gewoon als dikke middelvinger naar de ‘islamcritici’ en hun morbide baarmoederpolitiek.

Ik lig nog steeds nachten wakker omdat ik bang ben voor de media. De dingen die ik hierboven schrijf, wekken de woede van menige ‘journalist’ en in Nederland word je dan uit wraak belasterd en beschuldigd, en islamcritici gaan je baas bellen en mailen om te zeggen dat je de Antichrist bent. Vannacht en gisternacht had ik nachtmerries, waarna ik uren wakker heb gelegen. Ook dit stuk gaat me veel nachtrust kosten.

Zelfmoord plegen

Moet ik dit dan wel doen? Kan ik niet beter een stuk over de films van Miike Takashi schrijven, waar ik de afgelopen tijd aan verknocht ben geraakt? Ik vind van niet. Ik maak me ongerust over de in intensiteit toenemende moslimhaat, de hardvochtigheid, de keiharde intimidatiepraktijken van islamcritici en het feit dat het bijna niemand wat lijkt te schelen. Ik wil in zo’n wereld niet leven.

Maar in plaats van er dan maar een eind aan te maken, en met die gedachte speel ik nog steeds af en toe (vooral als ik moe ben), kan ik beter proberen de wereld te veranderen. Ook al vind ik elke dag types in mijn reactiespambak die me aanmoedigen zelfmoord te plegen.

Wat uiteraard een extra reden is om dat vooral NIET te doen.

Steun Frontaal Naakt, het enige echte dissidente geluid in Nederland! Stort op rekeningnummer NL59 RABO 0393 4449 61 (N.P. Breedveld, Rabobank Rijswijk), SWIFT BIC RABONL2U o.v.v. ‘Frontaal Naakt’.

Peter Breedveld, 29.06.2013 @ 09:45

[Home]
 

80 Reacties

op 29 06 2013 at 10:21 schreef Rob:

Er staat vandaag een bericht op nu.nl over een man van onbekende afkomst die 250.000 kinderpornoplaatjes op een externe harde schijf bewaarde.

Op nujij zie je vervolgens heel veel gewiste comments, plus de opmerking van een moderator:
“@all

Graag weer on-topic. Sharia en de islam hebben hier niets mee te maken.

Redactie NUjij/TS”

http://www.nujij.nl/algemeen/man-met-kwart-miljoen-kinderpornofoto-s-opgepakt.23828633.lynkx

Het loopt echt gierend uit de klauw.

op 29 06 2013 at 11:32 schreef BB:

Qua karakter en humorloosheid ben je inderdaad bij uitstek geschikt om moslim te worden, Peter.

Het is jammer dat de psychiatrische therapie niet is aangeslagen bij je, en dan is zelfmoord misschien het beste om je te verlossen uit dit uitzichtloos leven.

op 29 06 2013 at 11:47 schreef Ardnan:

Wat ben je toch een trieste lul, Breedveld, dat je iedere dag Geen Stijl gaat zitten uitspellen. Ze hebben inderdaad 1000 keer meer exposure dan jij met je trieste blogje, maar je laat jezelf wel erg kennen.

Get a life zou ik zeggen, oh nee, pleeg maar zelfmoord, dan zijn we af van je zielige huilverhaaltjes en racistische haatstukjes.

op 29 06 2013 at 12:24 schreef herman van der helm:

Beste reageerders,
zelfmoord plegen is het ergste wat je je omgeving aan kunt doen.
Complete gemeenschappen families en vriendenkringen lopen er trauma’s door op, met als gevolg weer nieuwe kansen op zelfdodingen.
Het lijkt me dat iemand, die zegt hier aan te denken, steun verdient uit het diepst van ons hart om hem ervan te weerhouden. Dan past het niet om hem die kant te helpen opsturen.
Let dus een beetje op wat je zegt.

op 29 06 2013 at 12:41 schreef Pyt van der Galiën:

Ik zie dat extreemdomrechts de weg naar FN weer heeft gevonden. Razendknappe inhoudelijke argumentatie ook weer. En uiteraard anoniem. Nee, dan voeg je echt iets toe aan het debat.

Laat ik een poging wagen. BB en Ardnan, hoe beoordelen jullie eigenlijk de samenwerking tussen Wilders en Dewinter?

op 29 06 2013 at 12:59 schreef Max:

Er is maar één lul die je ziet als je in de spiegel kijkt Ardnan en achter je zie je nog een lulletje staan…BB.
Kleinburgers!

op 29 06 2013 at 13:11 schreef Sabian:

Ik snap het nieuwe ‘racisme’ wel. Wat ik van de islam heb meegekregen is haat. Echte haat. Ik wist niet wat dat was. Ik vroeg me altijd af hoe het voelt om iets of iemand te haten. Ik haat alleen de islam. Het is een gekmakend kutgevoel. En dat ondanks dat ik moslims ken die ik als mens helemaal niet haat, sterker, die ik erg graag mag. Maar de islam haat ik echt. Ik kan het niet beter onder woorden krijgen. Die mensen die jou en moslims bedreigen zullen ongetwijfeld datzelfde gevoel hebben. In mijn geval is het een reactie op het gedrag van groepen moslims, wereldwijd. Niet eens zozeer in Nederland. Hier gedragen de meesten zich wel min of meer. Al verbaasd het me ook niet dat het grootste fraudeschandaal in ons onderwijs ooit, nou net op de enige islamitische school plaats vond. Ze doen het echt zelf. En ik weet dat jij dit niet vind, of begrijpt. Waarschijnlijk heb jij ook haat in je, maar dan niet tegen moslims.

op 29 06 2013 at 13:42 schreef Brenda van der Veer:

Bas Heijne schreef in 1998 naar aanleiding van de Gay Games dat discriminatie van homo’s als een emotioneel verschijnsel werd gezien, gespeend van rationaliteit. Dit hoorde je wel vaker in de jaren negentig (vdte), discriminatie zou het product zijn van zieke geesten die leven in de marginaliteit, niet iets om je druk over te maken in het tolerante Nederland. Het geeft aan dat de progressieve krachten zich daarin vergist hebben. We weten hoe het is afgelopen.

Het is vulgair rechts die gebruik heeft gemaakt van die progressieve vergissing. De vermeende rationaliteit waarmee de vulgairen hun discriminatoir gedrag verantwoorden, is dat de tegenstanders van racisme eigenlijk tegen de emancipatie van homo’s en vrouwen zijn en daarboven op ook nog antisemitisch. Laten we maar hopen dat Peter zijn stukjes blijft schrijven. Om nog meer vergissingen te voorkomen.

op 29 06 2013 at 13:53 schreef sjaak:

Rascisme bestaat toch niet in west europa?
En het was toch toevallig dat Brussel bij haar welkoms stukje voor Kroatië niet de Kroatische maar de nazi vlag plaatste? Ik zou de reactie van BB weghalen, BB staat namelijk voor 88 en 88 weten we allemaal waar het voor staat.

op 29 06 2013 at 14:32 schreef Sabian:

Bij mijn dochtertje op de peuterspeelzaal is er sinds kort een gehoofddoekte Turkse moeder die haar dochter (volgens mij) heel bewust tussen de niet-islamitische maar kleurrijke kinderen zet. Ze is de enige moslim. Dit in een wijk die voor meer dan de helft een islamitische bevolking heeft. Ze lacht vriendelijk naar iedereen en met haar is echt niets mis. Ze spreekt Nederlands en haar kindje speelt zoet met de andere kinderen. De enige 2 ‘pestkoppen’ zijn blanke autochtone kinderen in die klas. Ze probeert aansluiting te zoeken bij de rest en dat lukt dus niet meer. Ik en velen met mij zien bij die moeder alleen ‘die hoofddoek’. Dat prominente pertinente uitdragen van haar geloof brengt een shitstorm aan oordelen en aannames op gang. De islam zoekt uitzondering en isolatie en krijgt dat ook. 10 jaar geleden wisten ‘we’ niet zoveel van de islam, dat is nu wel anders.

op 29 06 2013 at 16:01 schreef jos:

Dus Sabian, zelfs bij een gehoofddoekte vrouw die haar uiterste best doet om mee te doen en prima gedrag laat zien kun jij niet verder kijken dan “die hoofddoek”.

In plaats van dat jij je stellige meningen over “de” islam herziet bij het observeren van een moslimvrouw die zich niet afzondert en zichzelf niet isoleert, namelijk dat “de” islam toch wel meer variatie en diversiteit heeft dan wat je allemaal wijsgemaakt is, moet je toch terug naar je comfortabele vooroordelen.

Kijk je vanavond wel goed onder je bed of er geen enge moslims met kromzwaarden verstopt liggen ?

op 29 06 2013 at 16:11 schreef Rob:

“Dat prominente pertinente uitdragen van haar geloof brengt een shitstorm aan oordelen en aannames op gang.”

Eh, nee. Tien jaar geleden zou ze gewoon een moeder met hoofddoek zijn geweest. Jarenlange haatpropaganda van Wilders heeft haar geïsoleerd. En jij bent er het bewijs van, Sabian, want jij noemt die hoofddoek ineens “prominent en pertinent uitdragen van haar geloof.”

op 29 06 2013 at 16:26 schreef Sabian:

@Jos, het ging precies andersom.

Ik dacht eerst dat door de diversiteit en variatie binnen de islam [op basis van persoonlijke ervaringen in positieve zin met moslims] je niet kon spreken van ‘de’ islam. Maar nu begrijp ik dat die verschillen binnen de islam met name culturele verschillen zijn. Moslims in Jakarta zien er anders uit en doen anders dan moslims in Turkije of Nederland. Moslims in Saoudi Arabië zijn anders dan moslims in Suriname. Dat is niet dankzij de islam, maar ondanks de islam. Dat ligt aan culturele verschillen. Ze lezen dezelfde koran. Nu zie ik meer de overeenkomsten, en die overeenkomsten zijn de negatieve uitingen. Het apartheids denken met name. Je kunt de PvdA afdeling in Rotterdam die corrupt blijkt te zijn langs etnische [Turkse] grenzen als voorbeeld nemen. Wat er uit ziet als ‘leuk meedoen’ kan uitmonden in ‘eigen volk eerst’. Daar kunnen jullie Geert Wilders best de schuld van geven maar je begrijpt dat ik daar niet in mee ga. Zonder Geert Wilders was het namelijk ook gebeurt. Dat geldt ook voor Ibn Ghaldoun of de moord op van Gogh.

op 29 06 2013 at 17:10 schreef jos:

Sabian,

Wat jij aan het doen bent is gewoon racisme tegen Turken en Marokkanen vermomd als “islamkritiek”.

“Je kunt de PvdA afdeling in Rotterdam die corrupt blijkt te zijn langs etnische [Turkse] grenzen als voorbeeld nemen.”

Omdat je niet zo slim bent kun je je eigen racisme niet eens goed verhullen.

op 29 06 2013 at 17:56 schreef Tayfun Balcik:

Peter Breedveld for president!

op 29 06 2013 at 18:31 schreef Jan Gert:

Peter slaat de spijker weer op z’n kop! Ben doodsbenauwd voor wat in de toekomst komen gaat, maar Breedveld verdient hoe dan ook een standbeeld.

op 29 06 2013 at 18:49 schreef Sabian:

Jos,

Ik discrimineer op basis van religie en cultuur. Niet op basis van biologische kenmerken. Ook geloof ik niet in het bestaan van nuttige ‘raszuiverheid’ of superieure ‘rassen’. Het is niet echt racisme. Maar omdat er geen goed woord voor is en omdat de linkse kerk belang hecht aan het verketteren van politieke tegenstanders van de multiculturele samenleving, hebben veel mensen besloten gewoon maar alles racisme te noemen. Het simplificeren van de werkelijkheid is een randvoorwaarde om ‘links’ te kunnen blijven.

op 29 06 2013 at 19:01 schreef dewanand:

namaste Peter, en Fnaakters,

Hou er rekening mee dat een echte konijnen wijfje per worp wel direct vier kleintjes maakt en vaak denkt Allah van shit, waarom kunnen mijn dappere moslimmeiden in hemelse burqas en fleurige hoofddoekjes dit niet zo aanpakken om de aarde supersnel te islamiseren. Maar Allah is barmhartig en zegent elke dappere moslima die hem in haar hart draagt en voor het nieuwe jihad leger op aarde wil baren, het leger dat dus voor orde, rust, wereldvrede, islamitische beschaving, reinheid, zuiverheid en gerechtigheid zal zorgen, conform de Koran en de overleveringen van de profeet Mohammed (VZMH).

Jammer vindt Allah het dat de echte konijnen niet de Koran kunnen reciteren in het hoogste arabisch. Met konijnen aan de macht komt er zeer zeker wereldvrede op aarde.

Allah zal de barende konijnen zeer zeker zegenen met dadels, geitenmelk, halal lamsbouten, en baklava.

dewanand
hindoe fundamentalist
planet of the intelligent apes

op 29 06 2013 at 19:04 schreef Peter:

Hé, hallo, reageer eens op wat er in mijn stuk staat, Sabian, in plaats van elke weer datzelfde geraaskal over hoe je de islam haat. Dat is sáái. Niet interessant.

En had je niet gezegd dat je dat voortaan op Dysfunctiona.nl ging doen, of hoe heet die site van Edgar van Oostrum ook alweer, die Frontaal Naakt van de aardbodem ging vegen?

op 29 06 2013 at 19:17 schreef dewanand:

namaste Peter,

mbt Sabian hier mijn visie:

Sabian zou deze tekst van mij moeten uitspitten en na moeten gaan of ik wel of niet gelijk heb, deze dus:

Geert Wilders heeft weinig te bieden aan blanke Hollanders

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1301
Offerdatum 12 juni 2012

http://www.dewanand.com/wfor1301.htm

Kijk, een ding, de profeet Mohammed van Islam had duidelijk gezegd dat niemand als moslim geboren kan worden, hij verwierp het jati principe uit die tijd, en zei: je bent moslim als je de getuigenis (shahada) van islam in het openbaar uitspreekt bij volledig bewustzijn, zonder alcohol op of verdovende middelen. Dit is een strong point van de ware islam in feite en ik onderzoek het nu verder.

Islam haten terwijl je zelf nulkommanul voorstelt is je eigen probleem, en islam heeft jou dan niet nodig als onwetende kafir hondje.

Kijk eerst wat je zelf bent voor je een vinger wijst naar islam, idem dito mbt hindoes. De Koran vertelt duidelijk hoe men moet omgaan met kafir honden, dus wordt niet eentje.

dewanand

op 29 06 2013 at 19:22 schreef Sabian:

Peter,

nee. Ik heb nooit gezegd dat ik ‘het’ op de site van Edgar zou gaan doen om FN dwars te zitten of te vernietigen. Waarom zou ik in godsnaam? Ik heb maar 1 ding gezegd ‘vertrouwen kun je maar 1 keer verliezen’. Over je artikel, ik ben het niet met je analyse eens. Maar dat wist je al. Ik denk wel dat je goed ziet dat het gierend uit de klauwen gaat lopen. Je maakt ontzettend veel echte vijanden dus die zullen geen kans onbenut laten om je te grazen te nemen. Er zijn mensen obsessed met het beschadigen van jou en Hassnae. Maar om nou te zeggen dat je daar handig mee omgaat… Ik begrijp ook niet zo goed waar het precies mis ging. Je bent slim genoeg om met goede argumenten een discussie te winnen maar je weigert gewoon om dat te doen. Ik vind dat oprecht jammer. Het is zelfs een reden voor mij om de hoop volledig op te geven. Er zijn weinig plekken waar een scherpe, unieke of oorspronkelijke pro multiculti geest zit. Je vind mij saai maar eeh, you’re a broken record as well. Het is klaar denk ik. Alles is wel gezegd.

op 29 06 2013 at 19:32 schreef Peter:

Ik WEIGER met slimme argumenten een discussie te winnen?! HAHAHA!

op 29 06 2013 at 20:13 schreef Roel:

Beste Sabian,

Dank dat we mogen meekijken in je gedachtewereld. Interessant maar ook treurig (dat bedoel ik niet ballinerend) te lezen hoe jij en met jou velen anderen gegrepen zijn door de angst die gezaaid is. Ik hoop dat je ooit weer tot inkeer komt en van je angst en haat verlost zal worden. Sterkte.

op 29 06 2013 at 21:18 schreef TFWC:

Tuig. Tuig, tuig, tuig.

op 29 06 2013 at 21:42 schreef dewanand:

namaste Sabian, Peter en Fnaakters,

Hoe wij jullie beschouwen, als een zielige uitstervende blank hollandse minderheidsgroep op aarde, bestaande uit nauwelijks 12 miljoen zielepootjes zonder pigment, met te weinig nakomelingen en waarvan nu al 40 procent vergrijsd is, tsja:

Wij Himdoes, negers, moslims, chinezen, aziaten, alle niet hollandse ariers op aarde vinden jullie in principe wel overbodig en irrelevant op deze planeet waar wij de dominante meerderheid zijn en het worden over dertig jaar.

Hollanders die tegen ons zijn en ons haten hebben groot gelijk om dit te doen in hun eigen miezerig poldertje dat over 300 jaar weer oud vies veengebied zal zijn, zonder enige valuta of welvaart.

Hierom heb ik respect voor Sabian en eer ik hem als de laatste der uitstervende oerhollanders, zijn witte lijk zal het hollandse massagraf zeer zeker sieren als zijn tijd in zijn geliefde holland voorbij zal zijn over vele lange eenzame decennia, vol geklaag, moslimhaat en verbitterdheid. Sabian kom klagen in onze moskeeen en mandirs en richt je tot Allah of Krishna daar. OF ga naar joodse klaagmuren.

dewanand
hihdoe fundamentalist
planet of the intelligent apes

op 30 06 2013 at 01:34 schreef Pamelz:

Peter, ijzersterk!! Laat je niets aanpraten door dat stelletje triest makende amoeben. Weet af en toe niet wat ik lees en dan niet van jou want dat begrijp ik allemaal prima. De reacties zijn grotendeels schrijnend en kloppen ook nog eens van geen kant. @Dewanand, typ de waarheid of typ niets! @Sabian, wat jou betreft is alles zeker wel gezegd ja, of eigenlijk helemaal niet. Peter, wakker liggen nadat je zo’n Topstuk uit je vingers laat vloeien, ik zou ze het niet eens gunnen, een hele dikke vinger voor ze en dat ze er overheen mogen schuiven met hun gebleekte aarsjes. Don’t cry…say FUCK Y’ALL & SMILE!! Greetz en een dikke duim op van een Nederlandse mengelmoes die Alhamdoulilah sinds 16jr met hart en ziel bekeerd is tot de Islam en hierdoor wellicht nog standvastiger wordt voor zover ik dat nog niet mocht zijn.

op 30 06 2013 at 01:45 schreef You On A Gin:

Peter, even terzijde ben ik inderdaad best benieuwd wat jij voor chocola kun maken van de films van Takashi Miike, ja.

op 30 06 2013 at 08:50 schreef Ruben:

Wat een losers die hier jou aansporen tot zelfdoding. Yeezus.. Ik ben het zelden met je eens maar vind altijd een kern van waarheid in je betoog. Jij hebt alleen ook een kant gekozen lijkt wel.. en das jammer :)

op 30 06 2013 at 08:55 schreef Tayfun Balçik:

Een ieder die het nodigt acht om mijn broeder (dit woord gebruik ik overigens op geheel seculiere basis) Peter Breedveld op racistische gronden aan te vallen begeeft zich op het terrein van de rechtse kleinzieligheid. Rechtse kleinzieligheid is reactionair en egoïstisch, heeft weinig kaas gegeten van het verleden of instrumentaliseert dat verleden voor haar eigen destructieve belangen. Vandaag wordt op het Surinameplein in Amsterdam-West een van de meest gruwelijke consequenties van dat rechts-racistische verlangen naar winst herdacht.

op 30 06 2013 at 09:18 schreef Leo Schmit:

Ik weet nog wel meer redenen om dat NIET te doen, Peter. Liep eergisteren nog langs de gracht in Utrecht en dronk met mijn zoon en echtegnote een Koninck biertje bij het Belgisch Cafe. Prachtige stad, prachtige mensen, goede sfeer, een verrijking. Van Sabian en BB geen spoor. Die zaten achter hun pc rechts en racistisch te wezen, wachtend tot het ‘uit de klauwen gaat lopen’. Zielig toch? Maar goed, ik heb ze liever daar dan op straat.

op 30 06 2013 at 09:53 schreef Pim Smit:

Altijd geruststellend om individuen hun gram ten aanzien van de stabiele Hollandse samenleving te zien uiten. Ik sta er als gezond realist nog altijd op voor dat de Islam nu dagelijks laat zien een zeer instabiele filosofie voor een samenleving te zijn. Gelukkig zie je anderzijds dat de Islam ook in de voormalige landen waar het de hoofdreligie was aan invloed begint te verliezen. Vergelijk het maar met het extreem-kapitalisme. En natuurlijk is het zwakke vlees mede schuldig. Of lag dit nu aan de methodiek van dogmatisering? Ook wij hebben leuke kerkjes waar nu burgers een woonhuis van maken en we zien wijkcentra omgebouwd worden tot halfbakken bidruimtes met zo’n sikkel er op. Eigenlijk te armzalig voor woorden. Nee, dan deden die vroege échte onderdrukkers in naam van de gebezigde religies het beter. Alles gaat voorbij zou je zeggen, maar dat past niet meer in ons huidige snelle bestaan. Geschiedenis volgt zichzelf steeds sneller op en Hegel zou zich mateloos verbazen. Ach mensen, rommelt voort. Maak nog iets van je eigen leventje, want zo is het in het algemeen nu ingericht. Koop eens wat nieuws bij IKEA en ga eens buiten de deur eten. Ook gezellig

op 30 06 2013 at 10:59 schreef Maarten:

Wat Leo zegt. Laten we niet vergeten dat het groepje dat onder nu.nl en gs enzo reageren, vrijwel altijd hetzelfde groepje is. Het aantal lezers van amsterdam post is ook “slechts” een 1000-tal.
Ik merk ook wel dat er steeds makkelijker gediscrimineerd wordt. Dat is een slechte zaak. Maar het is ook door het internet dat het beter zichtbaar is. 20 jaar geleden werd er ook al genoeg gezegd over Marokkanen.
Het is wel zorgelijk dat kranten zoals Trouw en de Volkskrant ook die kant op gaan.
En voor diegene die zich geen racist vindt omdat hij of zij niet discrimineert op basis van geloof, moet nog maar eens opzoeken wat racisme betekent.

op 30 06 2013 at 11:18 schreef Ralph van der Geest:

Ach wat fijn Pim Smit dat u de wereld zo goed voor mij en al die anderen die ‘de (onderhand racistische) stabiliteit van de Hollandse samenleving’ niet zo zien zitten, weet te verklaren.

op 30 06 2013 at 11:36 schreef Rob:

Mensen die zichzelf “realist” noemen zijn mensen die volledig in hun eigen gelijk leven. Zinloos om daar een discussie mee aan te gaan.

op 30 06 2013 at 15:32 schreef dewanand:

namaste Pim Smit,

Je posting is interessant. Wat vind jij van de volgende stellingen mbt islamisering:

1. Meer islamisering, betekent altijd minder rechten voor vrouwen.

2. Meer islamisering, betekent altijd minder rechten voor kafirs, of niet moslims.

3. In theorie zou een honderd procent geislamiseerde samenleving een waarlijk vreedzaam en tolerant paradijs of Walhalla moeten zijn, zonder criminelen, zondaars, niet moslims, andersdenkenden, kaffirs, hoeren, enz.

Wij kunnen simpel doen nu met zijn allen, gewoon ons morgen massaal bekeren tot islam, de sharia invoeren, koran staat vestigen, enz om punt 3 te realiseren, want dat wil iedereen: lekker genieten in het paradijs, zorgeloos, gelukkig, gelukzalig, heilig, rein, vroom.

Waarom denken jij en Sabian dat mijn drie stellingen onwaar zijn?

dewanand
hindoe fundamentalist

op 30 06 2013 at 16:02 schreef Sabian:

Simpel Dewanand, mensen ZIJN zondaars, andersdenkenden of te intelligent om niet te doorzien dat de Koran een krankzinnig boek is. Daarom zal je de mensen altijd moeten dwingen en hersenspoelen om er aan mee te blijven doen. Ik ben liever dood dan slaaf.

op 30 06 2013 at 16:48 schreef Ch1po:

Konijnen kunnen alleen maar zo fokken, omdt ze een getriggerde eisprong hebben: één wip en het is raak. Daar droomt iedereen van. Of is juist een nachtmerrie. Maar om hun bevolking niet te laten exploderen en een preciar evenwicht te bewaren, planten ze zich maar 3 keer per jaar voort. Het zijn namelijk behoorlijk vredelievende, samenlevende dieren, die vooral ’s winters de harmonie zoeken om in barre omstandigheden samen te kunnen overleven. Vermoedelijk helpt het dat ze geen godsdienst kennen.

op 30 06 2013 at 19:20 schreef dewanand:

namaste Chipo,

HOe weten wij nu zo goed dat dieren geen godsdienst hebben? Kijk Hindos hebben een godsdienst dus hierom concludeer ik dat dieren ook een geloof hebben, omdat Hindoes zelf geloven dat zij een lagere aapsoort zijn met kleurtjes en van de apengod Hanuman afstammen, uit de oudheid, sinds 1,3 miljoen jaar geleden en de ontdekking van de Ram sethu brug tussen India en sri Lanka heeft dit geloof versterkt van honderden miljoenen hindoes.

Zelf weet ik nu goed dat ik niet erg menselijk ben, bijna minder mens dan een blanke man, en 90 procent van de blanke mannen is biologisch toch superieur aan mij, en zeker ook groter geschapen. Mijn inferieuriteit moet ik nu leren accepteren tov de superieure blanke mannen, die mijn bestaan wel leuk vinden als leuke zieke gekke bruine koelie aapje. Alleen hoop ik dat er nooit een hongerwinter komt in Delft want dan eten die Delftse blanken mij zeker smakkend samen op, al is mijn vlees nogal mager en bruin. IK zou het wel een eer vinden om opgegeten te worden door lange superieure blanken om zo nuttig en lekker te zijn na mijn dood. Ik wil alvast mijn lichaam verkopen als lekker mals vleesstukje na mijn dood of zelfmoord.

dewanand

op 01 07 2013 at 08:58 schreef Max:

@Sabian….

“Gelukkig zie je anderzijds dat de Islam ook in de voormalige landen waar het de hoofdreligie was aan invloed begint te verliezen”

Een klein beetje discrimineren is natuurlijk geen dicrimineren hé Sabian.
Was je handen maar in onschuld,is je grote voorbeeld ook zo goed in.
Gek hé in dat jouw ogen mensen die de islam belijden vóór vrijheid en democratie demonstreren.Gek hé,dat die mensen met gevaar voor eigen leven de straat op gaan,met honderdduizenden tegelijk om voor hun medeburgers te zorgen dat die vrijheid en democratie er voor hen is.
Wat hebben deze flinke mensen aan mensen als jij die hen tot in het diepst van hun genen wantrouwen en verafschuwen?
Je bent dan toch gewoon iemand die het gedrag van sommige dictators in die landen steunt?
Jij zorgt er in ieder geval voor dat in landen waar die dictatoren de scepter niet zwaaien,zoals hier,al die moslims die niemand ook maar iets kwaad doen een keiharde schop na krijgen want die mensen zijn het natuurlijk niet waard om in vrijheid te kunnen leven.
Wilders heeft allerlei maatregelen voor ze in petto zoals een kopvoddentax,als ze crimineel gedrag vertonen hebben ze geen recht op een eerlijk proces maar moeten ze per

op 01 07 2013 at 09:01 schreef Sabian:

@Roel,

Ik heb nagedacht over je opmerkingen. Vanmorgen was er weer peutergroep en de Turkse moeder was er niet. Ik was blijven kletsen met de Indische vader van een zoontje met een pervasieve ontwikkelingsstoornis (spraak) waardoor ik een half uur later wegging. Pas toen iedereen al weg hoort te zijn kwam de Turkse moeder. Kind door de deur en weg was ze. Ik liep meteen naar buiten en daar stond ze vanuit de struiken naar d’r dochter te zwaaien. Iets dreef me naar haar toe, ik ging naast haar staan, zei goedemorgen en daar stonden we samen te zwaaien…’tot straks’…en dat was het. Eerlijk is eerlijk, dit was never nooit gebeurd zonder jouw reactie.

op 01 07 2013 at 09:02 schreef Max:

1/1 @Sabian….

“Gelukkig zie je anderzijds dat de Islam ook in de voormalige landen waar het de hoofdreligie was aan invloed begint te verliezen”

Een klein beetje discrimineren is natuurlijk geen discrimineren hé Sabian.
Was je handen maar in onschuld,is je grote voorbeeld ook zo goed in.
Gek hé in dat jouw ogen mensen die de islam belijden vóór vrijheid en democratie demonstreren.Gek hé,dat die mensen met gevaar voor eigen leven de straat op gaan,met honderdduizenden tegelijk om voor hun medeburgers te zorgen dat die vrijheid en democratie er voor hen is.
Wat hebben deze flinke mensen aan mensen als jij die hen tot in het diepst van hun genen wantrouwen en verafschuwen?
Je bent dan toch gewoon iemand die het gedrag van sommige dictators in die landen steunt?
Jij zorgt er in ieder geval voor dat in landen waar die dictatoren de scepter niet zwaaien,zoals hier,al die moslims die niemand ook maar iets kwaad doen een keiharde schop na krijgen want die mensen zijn het natuurlijk niet waard om in vrijheid te kunnen leven.

op 01 07 2013 at 09:03 schreef Max:

2/2 @Sabian

Wilders heeft allerlei maatregelen voor ze in petto zoals een kopvoddentax,als ze crimineel gedrag vertonen hebben ze geen recht op een eerlijk proces maar moeten ze per direct het land uitgezet,miljoenen moslims moeten van hem uit Europa gedeporteerd.
Toch wel iets om heel trots op te zijn Sabian dat je je al zo hebt laten bewerken door handlangers van dictators.
Misschien moet je Wilders een vragen wanneer voor verleende diensten een lintje opgespeld door iemand als Morsi of een Ahmadinejad.

op 01 07 2013 at 10:20 schreef Sabian:

@Max,

Ik volg je chaotische verhaal niet helemaal, Morsi en Ahmadinejad zijn voorbeelden van politieke leiders waar ik nu net tegen ageer. Zij zijn islamitische dictators en aan de macht gebracht door godsdienstwaanzinnigen. Ik zal het proberen te zeggen met een Godwin: Erg weinig Duitsers waren overtuigde nazi’s, maar velen genoten van de herwonnen Duitse trots en anderen waren te druk om zich er überhaupt echt druk over te maken. De meeste Duitsers vonden de nazi’s vooral een verzameling idioten, fanaten met rassenwaan. De meerderheid van de Duitser just sat back and let it all happen. Voor ze het wisten hadden de nazi’s het hele leven over genomen en verloren ze alles. Precies zo zit het met islamitisch fundamentalisme. Iedere dag krijgen we te horen dat de meerderheid van de moslims vredelievend is. Maar de meerderheid is irrelevant.

op 01 07 2013 at 13:07 schreef Sasha Berkman:

Sabian, je bent compleet paranoia en je vergelijking van moslims met nazis is ronduit schandalig. Ik persoonlijk maak me meer zorgen ovder de achterban van Wilders die tegenwoordig samenwerkt met holocaustontkenners als het Vlaams Blok en Front National. We weten vanuit de geschiedenis waar dergelijk schorem tot in staat is.

op 01 07 2013 at 13:46 schreef Sabian:

@Sasha,

Ga dat mijn Afghaans gevluchte islamitische buren maar vertellen. Hun verhalen over de taliban sluiten naadloos aan op de situatie die ik beschreef. Het grootste verschil tussen Afghanistan en het Duitsland van de jaren ’30 is dat Afghanistan nota bene veel meer verdeeld is, etnisch cultureel. De meeste slachtoffers van Wahabisten e.d. zijn juist de ‘cultuur moslims’. Je snapt er werkelijk geen hol van. Kijk eens naar de verschrikkelijke wantoestanden in Syrië waar de grote delen van de lokale bevolking een perverse dictator verdedigd tegen een internationale islamofascistische kliek.

op 01 07 2013 at 15:10 schreef Sasha Berkman:

Sabian: het probleem is dat jij dat op in Nederland wonende moslims projecteert. Met het zelfde gezag mag ik jouw dan een nazi noemen.

op 01 07 2013 at 15:54 schreef Sabian:

Sasha, lees nou gewoon eens wat ik schrijf. Ik vergelijk ‘de’ moslims niet met nazis maar met ‘de’ Duitsers. Ik vergelijk de fundamentalisten met de nazi’s. Lees maar terug. Vervolgens mis je de kern van mijn hele punt/vergelijking, dit is om moedeloos van te worden. De fundamentalisten kapen met overdonderend succes de islam, DAT is het probleem. Net zoals de nazis destijds Duitsland konden kapen. Het verschil zit ‘m in het tijdloze karakter van de islam t.o. van het tijdelijke van het nationaal-socialisme. De essentie is: moslim fundamentalisten zijn alleen maar succesvol omdat er 1,2 miljard moslims bestaan. Zo was de katholieke kerk alleen maar succesvol om dat er waanzinnig veel gelovigen waren. Maar het christendom verdwijnt. De islam niet. En dat komt door het fundamentele verschil: politiek. De islam IS politiek/bestuurlijk/rechtstprekend. Dat heeft Wilders heel goed gezien en het is aantoonbaar waar. Kijk maar naar de ‘arabische lente’. Het is overal precies hetzelfde liedje: meer islam, meer onvrijheid, meer rechteloosheid, meer armoede en chaos. Om over de walgelijke racistische moordpartijen en ethnic cleansing maar niet te spreken.

op 01 07 2013 at 16:31 schreef laarmans:

Als regelmatig lezer en reagant op rioolrechtse websites valt het mij op dat de haat tegen moslims en links manifester wordt.Opmerkingen over een burgeroorlog tegen moslims,deportatie,rijdende guillotines zijn meer regelmaat dan uitzondering.Wanneer je dan opmerkt dat Geert Wilders hier de katalysator van is, word je bijna gevierendeeld.Wilders is heilig voor het PVV clubhuis, ze zien het liefst Geertje als dictator met onbeperkte bevoegdheden, vooral als het islam en moslims betreft.Zo ver is dit tolerante,redelijke,pluriforme landje aan de zee afgezakt. ik ben net zo verontrust als Peter Breedveld.Het wordt tijd voor een tegenoffensief.

op 01 07 2013 at 16:57 schreef Max:

Waarom zijn zoveel moslims gevlucht Sabian,waarom demonstreren ze met honderdduizenden tegelijk?
Waarom zijn zoveel moslims slachtoffer van fundamentalisten?
De moslim vlucht en toch hangt hij de islam aan,waarom vlucht hij als hij het leven onder een dictator en fundamentalisme zo prettig vindt?

op 01 07 2013 at 18:25 schreef Aaron:

@laarmans
Wat moet ik me voorstellen bij zo’n tegenoffensief? Volgens mij is het juist het constante gekanker en de agressie richting iedereen die maar een beetje immigratieproblematiek aankaartte of islamkritiek had wat mensen in eerste instantie heeft doen radicaliseren. Er bestaat nog steeds een oplossing, en dat is door deze kritiek serieus te nemen en niet langer deze mensen te dehumaniseren omdat ze niet zo eloquent zijn in het uiten van hun frustratie.
Hard roepen dat het allemaal racisme is heeft alleen maar averechts gewerkt, onder meer omdat men het kaf niet van het koren wilde scheiden maar liever het vingertje wilde wijzen. Die tactiek is uitgewerkt, of je het nu leuk vindt of niet.

op 01 07 2013 at 19:06 schreef Sabian:

@ Max,

Waarom zijn er zoveel fundi’s tegenwoordig? Waarom zijn autochtone islamitische bekeerlingen van die griezels?

op 01 07 2013 at 19:15 schreef Peter:

Maar natuurlijk, Aaron, het komt door de Gutmenschen dat racistische klootzakken racistische klootzakken zijn. Eigenlijk zijn wij, de ‘racismeroepers’ gewoon verantwoordelijk voor de mishandeling van die zwangere moslimvrouw in Parijs, door twee racistische hufters.

Want door een racistische hufter een racistische hufter te noemen, radicaliseren ze alleen maar. Laten we met de racistische hufters gaan praten. Laten we thee gaan drinken met de nazi’s, in plaats van met het vingertje te gaan wijzen naar types die aanslagen op moskees plegen, Turken en Arabieren vermoorden en vrouwen een abortus schoppen.

op 01 07 2013 at 19:22 schreef Max:

De kritiek van Wilders en haar aanhangers serieus nemen?
In de zin van respectabel?…Nee!
In de zin van gevaarlijk?… Ja!

op 01 07 2013 at 19:25 schreef Max:

@Sabian….
Waarom is Wilders een griezel….
Ik zeg,die fundi’s…en dat is Wilders ook, hebben meer gemeen dan hun lief is,lijken meer op elkaar dan ze zelf door hebben.

op 01 07 2013 at 19:27 schreef Max:

@Sabian

Zijn Indonesië en Maleisië onvrij?
Indonesië is het land met de grootste moslimpopulatie in de wereld

op 01 07 2013 at 19:44 schreef Sabian:

@Max,

Helemaal eens hoor, oprecht, Wilders IS een fundi, maar geen religieuze. W.b.t. Indonesië…Oost-Timor? Het verbranden van kerken, lynchpartijen van niet-moslims… Ik was vorig jaar op Bali, daar wonen Hindus (hoi Dewanand). Weet je hoe ze het daar noemen om in een islamitisch land te wonen? ‘Dancing with the Devil’ Zegt je Jimbara je iets? Dát zijn allah’s soldaten voor je.

op 01 07 2013 at 19:45 schreef Sasha Berkman:

Beste Aaron, waarom die afleiding van grotere problemen als on<e problemen met moslims. Me dunkt dat dat Israels praktijken een veel groter probleem zijn dan het moslim-gevaar. Jij bent onevenwichtig in je kritiek op mistanden in de werel als je dat afzet tegen de ellende die amerikaen en israelische fascisten veroorzaken. Jij sleept moslims er met de haren bij om vanwege een ingebakken anti-moslim-fascime.
Ik heb het gevoel dat je dat doet omdat je geobserdeert bent en af wilt leiden van de werkelijke problemen.
Ik parafraseer je slechts.

Sabian: Ik heb het niet over Nederlandewrs maar ik heb het over aanhangers van de met holocaustontkenners, SS verheerlijkers etc samenwerkt. Hun invloed is sluipend. Een gematigde nederlander doet er niet toe. Ze gaan allemaal mee met de nazistische anti-moslimpraatjes van Wilders en Le pen en het Vlaams Blok.

op 01 07 2013 at 19:50 schreef Peter:

Ik begin dat gebazel van Sabia weer zat te worden. Sabian bezoekt FN al acht jaar, en zeven jaar lang doet-ie niks anders dan elke misstand door moslims uitvergroten en projecteren op de wereldwijde moslimgemeenschap.

Met Sabian in discussie gaan is zinloos. Hij zal alleen maar zijn islamofobe anekdotes blijven oplepelen om te ‘bewijzen’ dat moslims nazi’s zijn. Hij is niet geïnteresseerd in jullie argumenten.

Daarom gaan we weer afscheid nemen van Sabian. Terug naar Dystopia.nl met jou, Sabian! Doe Lagonda de groeten van me.

op 01 07 2013 at 20:28 schreef Aaron:

@Peter
Wat is er zo verschrikkelijk aan rustig praten met mensen? Komt de meeste haat niet voort uit onwetendheid?
Schuld of verantwoordelijkheid is niet hetzelfde als oorzaak. Een oorzaak is niet altijd een bewuste handeling waarvan men de gevolgen kan overzien. Het probleem met mensen als jij is dat ze die groep racistische hufters zo ontzettend groot maken dat het moeilijk is om je er tegen te verzetten.
Neem zo’n zin:
“Zwangere moslima’s mishandelen is een favoriete hobby van ‘islamcritici’.”
Voor jou misschien een hele aardige provocatieve zin, maar je polariseert mensen zo. Mensen krijgen echt niet spontaan nieuwe inzichten deze taal, eerder extra haat tegen wat ze zien als de ‘gutmenschen’ (ik ben zelf niet zo’n fan van dat woord).

op 01 07 2013 at 20:56 schreef Peter:

Aaron, ik heb jaren geprobeerd te ‘praten’ met deze mensen. Mijn beloning kwam in de vorm van bedreigingen, intimidatie, laster en terreur.

Met islamcritici valt niet te praten. Haten doen ze toch wel. Daar leven ze voor. Daarom moeten ze worden bestreden. Hard. En genadeloos.

Jij lijdt aan de Hollandse Ziekte. Dat is de onbedwingbare neiging om van daders slachtoffers te maken en andersom.

op 01 07 2013 at 21:27 schreef Aaron:

@Peter
Er was toch ooit een periode dat je zelf personen hekelde die mensen voor islamofoob uitmaakten?
Islamcriticus is voor mij een normaal woord. Ik heb eindeloze discussies over de Islam terwijl ik aan het drinken ben met een van mijn beste vrienden die moslim is (tja, sommige moslims drinken). Zonder mensen als hij had ik heel wat meer ‘haat’ gehad tegenover moslims, zeker als ik hier een paar eerdere ervaringen tegenover zet. Datzelfde geldt misschien voor hem.
Maar wat nu als hij zich had laten leiden door mensen die hem hadden verteld dat islamcritici potentiële moordenaars zijn, of moslims die hem hadden verteld dat hij bij zijn soort moet blijven?

op 01 07 2013 at 21:44 schreef Peter:

Dat was een heel andere tijd, Aaron, een tijd waarin de huidige islamcritici zijn blijven steken, als fossielen in een diepe bodemlaag. Ik ben geëvolueerd, met de tijd meegegaan.

In 2005 werd iedereen, die zich verzette tegen de zelfcensuur uit angst voor de moslims, voor islamofoob uitgemaakt. Tegenwoordig bestaat islamkritiek allang niet meer uit het verdedigen van de vrije meningsuiting, maar uit het 24 uur per dag spuien van virulente haatpropaganda tegen de moslims.

Mensen die zich laten leiden door wat hem door andere mensen wordt verteld, zijn te dom om te poepen en mijn tijd, energie en aandacht niet waard.

op 01 07 2013 at 23:04 schreef Tayfun Balçik:

@Aaron, sommige moslims drinken, ja. Sommige moslims poepen ook. Andere moslims neuken. Weer andere moslims haten. Fietsen, lopen, blowen, pissen, ouwehoeren, bellen, chatten, slapen, snurken, werken. Doen Hollanders dit ook?

op 02 07 2013 at 06:49 schreef Max:

@Aaron

“Ik heb eindeloze discussies over de Islam terwijl ik aan het drinken ben met een van mijn beste vrienden die moslim is (tja, sommige moslims drinken). Zonder mensen als hij had ik heel wat meer ‘haat’ gehad tegenover moslims”

Is ook altijd iets wat voortdurend wederkeert…ineens hebben ze allemaal moslimvrienden en moet dat in de discussie ingebracht.
En dan de opmerking…ook nog eens tussen haakjes om extra te benadrukken “tja,sommige moslims drinken”…ja und?
Waarom die groep mensen altijd proberen neer te zetten als één homogene bende…wat is daar toch de bedoeling van?

op 02 07 2013 at 07:50 schreef Aaron:

@tayfun
Tja, en zo weet ik toevallig dat jij rookt, want ik zag je laatst een keer in de stad.
Het ging hier uiteraard om alcoholische versnaperingen. Sorry dat ik dit erbij zeg. Het is gewoon niet de echt de norm (en voordat je het weet heb je iemand aan je broek hangen die zegt “dan is het geen echte”).
@Max
“Ineens hebben ze allemaal moslimvrienden”
Ik kan er ook niks aan doen, Max. Dat overkomt je gewoon. Op een dag heb je ze, en je komt er niet zomaar vanaf.

op 02 07 2013 at 09:04 schreef Tayfun Balçik:

@ Aaron, als moslim poep ik ook af en toe. Als je wil, kan je dat ook documenteren. Want ja, poepende moslims, die kom je niet vaak tegen..

op 02 07 2013 at 09:41 schreef laarmans:

@Aaron

In de jaren dat ik tegengas gaf en geef op nationalistisch-populistische websites heb ik geleerd dat feiten en cijfers weggegooid geld is voor de Wilders aanhang.Van de onzin die er werd geschreven over immigratie en moslims heb ik spontaan een kale kop gekregen.Een bloemlezing? Nederland wordt jaarlijks overspoeld door tienduizenden moslims.Moslima’s baren 3x zoveel kinderen als Nederlanders.Nederland kent een 5e colonne die op een teken van de imams Nederland gaat overnemen.Links en moslims hebben onderling een geheime afspraak om Nederland na de machtsovername te verdelen.

Het is pure paranoia.Wat je ook doet en aan CBS of andere cijfers en feiten aandraagt, het helpt niet. De Wilders aanhang zwelgt in beeldvorming en de man uit Venlo voedt dit op een slimme manier.

Het is goed dat er nog blogs zijn, zoals deze, die nuances aanbrengen en al die onzin
tackelen, maar de blinde Wilders ganger komt hier niet voor redelijkheid,de n uances, alleen om te schelden. Want daarin zijn ze koploper.

op 02 07 2013 at 12:18 schreef Aaron:

@Tayfun
Waar ben je precies zo boos over? Wil je beweren dat alcoholgebruik volstrekt normaal is onder de meeste moslims?
@laarmans
Ik zie er met de beste wil van de wereld geen nuance in als beweerd wordt dat islamcritici stuk voor stuk racistische bullebakken zijn. Als ze dit vervolgens tegenspreken worden ze uitgevoeterd. Vind je het gek dat de ‘nuance’ dan aan beide kanten op een moment zoek is geraakt?
Zo’n Flip van Dyke vind ik een van de weinige personen die rustig met bewijs laat zien dat bepaalde retoriek over massa-immigratie en criminaliteit onzin is. Zo’n man geeft echt nieuwe inzichten (al zullen velen dat niet toegeven). Er is echter genoeg kritiek die overeind blijft. De scherpe randjes van de islam zijn er nog lang niet af.

op 02 07 2013 at 15:05 schreef Sasha Berkman:

Nog steeds aan werk om haat te zaaien tegen moslims om het fascistische Israel te steunen Aaron?

op 02 07 2013 at 15:48 schreef babs:

De scherpe randjes van de islam zijn er nog lang niet af.

Klopt!

Maar echt iedereen wijst moslims er elke dag al op dat ze op moeten rotten met hun terroristische antisemitiche kutgeloof.

Tegelijkertijd staat extreem rechts met een kettingzaag te zwaaien en krijg je zeer serieuze problemen als je erop wijst dat er scherpe kantjes zitten aan hun overtuiging.

op 02 07 2013 at 16:24 schreef cRR Kampen:

Mooie maar nog te kleine bloemlezing protogenocidaal viezigheid in deze draad. Wil ik veel meer van zien, ingelijst graag. Bevestiging voor mijn stelling dat een kwart tot een derde van iedere bevolking zonder meer bereid is deel te nemen aan de ultieme massamoord. Diezelfde fractie is altijd wel te achterlijk om zelf in actie te treden: het wacht op bevel. En dan schiet het allemaal net als Hitler’s gewillige beulen dolenthousiast moeders, babies en embryo’s dood.
Wanna sue me, BB, Ardnan en al die andere gorigheid dat god zij dank nog tamelijk onschadelijk is met brood, spelen en het uitblijven van het bevel waar jullie om zitten te trappelen? Bring it on!

Zwangere vrouwen omwille van ethniciteit een abortus schoppen is niet ‘gewoon’ moord of mishandeling. Het is uiting van het ultieme, van de genocide, van de Shoa, van Rwanda enzovoort.

op 02 07 2013 at 17:20 schreef Boe! Ik ben een moslim:

De gesegregeerde samenleving is een van dogma’s en intolerantie. Deze mensen rechtvaardigen hun intolerantie door te wijzen naar die van anderen. Haat en rationaliteit zijn acroniemen in die zin. Het rationaliseren van haat is een paradox en dwaas. Mensen zoals Sabian zullen altijd aandringen dat ze het verdienen, al die haat. Ik ben geen racist, zij zijn een kutvolk. Ik kan er wel om lachen.

Minder grappig is dat deze mensen bereid zijn generaties van Nederlanders op te offeren vanwege vrees. Het is zwak en onvergeeflijk.

op 02 07 2013 at 19:05 schreef Tayfun Balçik:

@ Aaron, wil je beweren dat moslims niet poepen?

op 02 07 2013 at 20:56 schreef Aaron:

Fuck it ook maar. Stelletje idioten. Ik ben hier voorgoed weg. Het niveau van jullie is zo bedroevend laag dat ik hier niet eens meer wil reageren. De vlag kan uit, Sasha en Tayfun.

op 02 07 2013 at 21:37 schreef Peter:

Pas nou op, Aaron, straks radicaliseren we!

op 02 07 2013 at 22:39 schreef Tayfun Balçik:

Haha, dit ga ik vieren: ik ga naar de wc.

op 03 07 2013 at 08:34 schreef Frank Assmann:

@peter.

Uw blog lees ik graag en ik citeer daar op andere sites regelmatig uit.Ik deel uw mening m.b.t. de stuitende vreemdelingenhaat in dit landje.

Ook ik ben van mening dat er een breed gedragen verzet tegen de uit de hand gelopen rassenhaat in dit landje georganiseerd dient te worden.

De gefundeerde kritiek op ‘hangjongeren en jeugdcrimineeltjes’ is in mijn ogen verworden tot een opmaat naar een godsdienstoorlog.De reacties worden steeds heftiger,de leugens steeds absurder.Laat men beginnen om de PVV en de aanhangers buiten de wet te stellen.

Dat schiet tenminste op.

op 03 07 2013 at 10:27 schreef laarmans:

Frank Assmann

Moslimhaat heeft de plaats ingenomen van islamkritiek en Nederland laat het gebeuren.Ik weet ook wel dat populistische sites overdag bevolkt worden door rollators die tegen hun eigen lichaamsstank leunen, maar de stank stijgt steeds meer naar kringen die toch beter moeten weten qua inkomen,studie,interesse.Dat benauwt mij nog veel meer.

op 03 07 2013 at 12:42 schreef babs:

Aaron,

Ik zal je niet missen, al ben je de enige zelfverklaarde islamciticus die nog wel eens een goed punt had hier.

Het gevoel dat Sasha uitdrukt is ook bij mij, ondanks je vaak goed onderbouwde meningen, nooit weggegaan. Altijd de eerste om moslims te kritiseren, alleen als je er echt niet onderuit kan wat minimale kritiek tov rechts-extremisten. Als je een betaalde verdediger van Israel zou zijn, zou je je werk niet beter kunnen doen. Ik vermoed inmiddels dat je oprecht en onbetaald bent en best slim en aardig bovendien. Maar omdat je niet de onderscheiden bent van een troll, ben ik wel blij dat ik me niet meer verplicht voel elke bijdrage van jou kritisch 3x door te nemen.

Leuk dat het poepen van Tayfun de doorslag heeft gegeven.

op 03 07 2013 at 19:34 schreef Sasha Berkman:

Ik ben er dubbel in. Het is een feit inderdaad dat zijn postings soms drie keer gelezen moesten worden voordat je doorhad hoe misselijk ze waren. Maar na een tijdje was het overduidelijk.
Ik weet niet of hij een idialist is of een doodnormale rechtse narcist. Hij noemde o.a. mij een idioot. Het zal wel op hemzelf slaan.

Het enge is dat hij slechts representatief is voor een bepaald slag.

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekent geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN 2024

O Richard K., martelaar van de Afgehaakten

O Liever Wilders dan Yesilgöz

O Hoe Albert Heijn constant probeert ons te bestelen

O Kankerhomo

O Domheid is een kanker en we zitten nu in stadium 4

O Harde Por

O Het terloopse nazisme van Caroline van der Plas

O Zijn onze universiteiten antisemitische Hamasbolwerken?

O Vrij Nederland: Peter Breedveld had toch weer gelijk

O Er is niks meer om respect voor te hebben

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

 

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

 

(Advertentie)
 

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 

RSS RSS