Home » Archief » SHARIADRIEHOEK IN JE BROEKJE, ELMA!!


[12.11.2014]

SHARIADRIEHOEK IN JE BROEKJE, ELMA!!

Peter Breedveld

m3

I hate to say I told you so alleen is er geen fuck van waar. Ik vind het héérlijk to say I told you so, dat die Perdiep Ramesar van De Dagelijkse Farizeeër een leugenaar is. Alleen luistert er nooit iemand naar mij.

Waarom de redactie van De Dagelijkse Farizeeër pas nu ‘twijfelt’ aan het waarheidsgehalte van Ramesars hysterische verhalen over de shariawijk en de jihad-belt, is me een raadsel want iedereen, die weleens in de Schilderswijk komt, weet dat het geen shariawijk is. Er worden goddomme speklapjes verkocht, in de shariawijk!

Liegende journalist

Dit is meer dan de zoveelste liegende journalist die de laan wordt uitgestuurd. Ramesar heeft met zijn leugens persoonlijk het vuur van de islamofobie helpen oplaaien. Het was voor veel politici weer een mooie photo opportunity, al moesten de meesten, waaronder minister Lodewijk Asscher, al snel toegeven dat er niks aan de hand was in de Schilderswijk.

Maar De Dagelijkse Farizeeër, die jarenlang goede sier maakte met de bagger van Ramesar, weigerde gas terug te nemen en bleef spreken van shariawijken en shariadriehoeken. Het blad deed er zelfs nog een schepje bovenop met de jihad-belt.

Vooroordelen bevestigen

Islamofobie is namelijk big business en de meeste mensen in Nederland zijn er verslaafd aan. Bijna dagelijks zorgen de media voor hun fix. Gisteren nog met het bedenkelijke onderzoek van Motivaction over Turks-Nederlandse ISIS-aanhangers. Je wéét dat binnen een paar dagen zal blijken dat de steekproef niet representief was, de vraagstelling dubieus en de conclusies ongerechtvaardigd, maar iedereen wíl zo graag dat ‘ze’ op het punt staan ons onze strot af te snijden. We kunnen ook niet meer zonder de hysterische paniekaanvallen van Lodewijk Asscher, de Ren and Stimpy van ons kabinet.

Perdiep Ramesar heeft de verhalen geleverd die De Dagelijkse Farizeeër van hem wilde hebben. Laten we niet politiekcorrect doen, dat is waarom hij zich als allochtoon op de redactie kon handhaven. Dat is hoe de meeste allochtonen op de meeste redacties in Nederland zich handhaven: door de vooroordelen van hun middelbare, autochtone collega’s te bevestigen.

Porno kijkende salafisten

Daarom lezen we in de Volkskrant-bijlage Vonk bijna wekelijks verhalen van Marokkanen die zo onderdrukt en verstikt worden door hun intolerante omgeving, of over salafisten die in het internetcafé porno zitten te kijken, juist als er een Volkskrant-Marokkaan binnenloopt. Daarom lezen we in de Groene Amsterdammer dat het Berberse woord voor paardekadaver een synoniem is voor ‘jood’, daarom lust iedereen wel pap van de verhalen van Ik Zihni, die voortdurend door Turkse Nederlanders wordt bedreigd.

Er is allemaal geen kut van waar, maar we willen helemaal niet dat onze allochtonen zich gedragen als brave, democratische burgers. Dat is hun functie niet. De allochtoon die probeert die sleur te doorbreken, wordt uiteindelijk overal uitgekotst en verdacht gemaakt. Die doet niet gezellig mee, die is een antisemiet.

Gekken en hoeren

Terroristen willen we, homohaters, vrouwenmishandelaars en antisemieten. De enige andersoortige allochtoon die in beeld komt, is het slachtoffer van die groepen. Het resultaat is dat je alleen de gekken en de sell-outs onder de allochtonen in de media ziet. Normale allochtonen blieft het publiek niet. Soms verzeilt er per ongeluk eentje in een programma, moet je dan de ontreddering op de gezichten van de witte journalisten zien!

U kunt dus allemaal met uw vingertje wijzen naar Ramesar, maar u bent net zo schuldig. U kon geen genoeg krijgen van zijn hetzerige nonsens. U wilde meer. Geef toe, u wilt nog steeds meer. Als hongerige vogeltjes spert u uw bekken wijd open voor de Nadia Ezzeroili’s, De Said El Hajji’s en de Hafid Bouazza’s om ze lekker vol te laten schijten.

Straatdealertje

Want dat is wat NRC-redacteur Sjoerd de Jong zei tegen Hafid Bouazza, die tien jaar geleden de trend heeft gezet met de twee pittige stukken over moslims: “Wij mogen dat niet zeggen, maar jij wel, want jij bent een Marokkaan.”

Wees maar niet bang dat u nu cold turkey moet. Ramesar was maar een straatdealertje. De kingpins blijven onaantastbaar, u blijft verzekerd van de aanvoer van verse islamofobie.

De stem van Uw Charmante Hoofdredacteur horen? Dat kan als u de Nacht van Jole terugluistert. Doneer dan meteen even aan de enige dwarsdenkende, onafhankelijke site van Nederland. Stort wat u missen kunt op rekeningnummer NL59 RABO 0393 4449 61 (N.P. Breedveld, Rabobank Rijswijk), SWIFT BIC RABONL2U o.v.v. ‘Frontaal Naakt’.

Peter Breedveld, 12.11.2014 @ 19:32

[Home]
 

45 Reacties

op 12 11 2014 at 19:52 schreef Daphne:

Peter, jij had het toch al gezegd?

op 12 11 2014 at 20:01 schreef Peter:

Ja, Daphne, daarom lieg ik ook dat ik hate to say I told you so aan het begin van dit stuk.

op 12 11 2014 at 20:06 schreef Thomas E:

“u blijft verzekerd van de aanvoer van verse islamofobie.”

Ahhhh gelukkig. Nu die enge sovjets niet meer bestaan, het gele gevaar voorlopig in z’n hok blijft, en de Molukkers geen treinen meer kapen, hebben we goddank onze Noord-Afrikaanse boze mannen nog.

op 12 11 2014 at 20:06 schreef Jacob:

Goed man!

op 12 11 2014 at 21:01 schreef Rob:

De Verschrikkelijke Islam Die Ons Allemaal Wil Vernietigen heeft in Nederland sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog één dode opgeleverd. Armeens/Turks conflict: één dode. De Roe Armee Fraktion: drie doden. Voetbal en hooliganisme: drie doden. De Molukse kapingen: zeven doden (kapers zelf niet meegeteld). Iers sektarisch geweld (IRA): zeven doden. Twee aanslagen met onbekend motief (Karst Tates en Tristan vd Vlis): samen veertien doden.

U kunt vast self wel conclusies trekken uit dit lijstje.

op 12 11 2014 at 21:47 schreef cRR Kampen:

+ de zwartepietendiscussie.
*phew*. Wow. Hier staat het allemaal en het is fraai fraai fraai ge(an-)noteerd PB.
Angstcultuur, kan altijd twisten of het een pleonasme is.

op 12 11 2014 at 22:11 schreef Pickelhaube:

Wat me ergert aan GeenStijl is dat ze er wel een stukje aan wijden, maar niet de sportiviteit hebben om aan te geven dat ze een field day hadden met deze stuitende leugens. Gaan ze Trouw onderschijten als “dode boom” enzo, terwijl ze eerder dit jaar een groot deel van hun verslaggeving ter plaatse op die berichtgeving baseerden. In een volgend stukje blijft Nijman het gewoon over de “Sharia Driehoek” hebben, zoals een haatzaaiend propaganda kanaal dat doet. Kan je de klok op gelijkzetten.

op 12 11 2014 at 22:24 schreef Van Hoboken:

Inderdaad een heel controversieel punt dat je aanhaalt. Het idéé dat “ze” zich wel eens zouden kunnen gedragen als “wij”.. Brrr, waar moeten we dan met onze haatventielen naar toe?

En verder serieus.. Is het niet een gevolg van schreeuwen om aandacht, dat media maar moeten verkopen met steeds erger nieuws om überhaupt maar de kosten van hun drukkerijen op te brengen? Ik heb namelijk het gevoel dat buiten de media dit debat wel zo’n beetje over is. Ik “voel” het niet meer op straat. Maar dat kan ik nog niet beter beargumenteren.

op 12 11 2014 at 22:55 schreef Jeroen S. van den Heuvel:

Was het niet Wilders die in zijn eentje met een Prinsenvlag door dezen wijk ging marcheren nav 1 van de stukken van deze “journalist”? Hij werd echter ingehaald door Lodewijk Asscher, de schedelmeter van Bruin II. Dit alles doet me denken aan dat bekende lied van Het Goede Doel.

op 13 11 2014 at 07:55 schreef Chipo:

ik hoefde die vaste dosis al nooit, maar dat telt vast ook niet.

op 13 11 2014 at 09:19 schreef yurp:

Wat betreft dat onderzoek naar IS steun onder Turkse Nederlanders hoef je alleen maar even de inleiding van het onderzoek te lezen om te weten hoe de vork in de steel zit. Niet dat dit iemand een moer lijkt te schelen maar toch:

Turkse Nederlanders vinden dat jihadistische strijdgroepen voor verandering kunnen zorgen in Arabische landen. Tegelijkertijd hebben zij de meest uitgesproken pro-democratische opvattingen, en vinden zij net als Marokkaanse Nederlanders dat democratie essentieel is voor de vooruitgang van een land. Als Assad verdreven zou worden, dan dient Syrië dus wel
een democratie te worden en geen kalifaat.
Mede gelet op deze steun voor de democratie lijkt de opvallende houding van een groot deel van de Turks-Nederlandse jongeren ten opzichte van jihadistische groeperingen in de Arabische regio niet te wijzen op grootschalige radicalisering. Een verklaring lijkt eerder te liggen in het feit dat zij het nieuws vooral via de Turkse media volgen en met name Assad als grootste bedreiging in de regio ziet.

Lijkt me niet dat deze jongeren ‘zich afkeren van de maatschappij’ en waar de idee vandaan komt dat ze geweld tegen niet gelovigen(sic) goedkeuren weet ik ook niet.

op 13 11 2014 at 09:41 schreef william claassen:

Ik was zó benieuwd naar de reacties ter rechterzijde op het Ramesar-nieuws, enigszins naïef hoopte ik zelfs op een zweempje nostra culpa. Laat dat ‘enigszins’ trouwens maar weg.
De teneur van de reacties aldaar:
‘De o zo politiek-correcte Trouw kon niet meer tegen de waarheid die Ramesar keer op keer weer opschreef en daarom moest-ie weg’.

Ik wíl niet moedeloos worden, maar soms is het gewoon te moeilijk.

op 13 11 2014 at 10:07 schreef Pyt van der Galiën:

@yurp

Eigenlijk zeggen ze dat ze Assad weg willen hebben en de gewapende strijd tegen het Baath-regime steunen. Ik vind dat een volstrekt legitiem standpunt. Onder voorwaarden vind ik dat ook. Assad is een nog veel grotere slager dan al-Baghdadi. Het startschot voor de burgeroorlog werd gegeven toen hij troepen het vuur liet openen op ongewapende demonstranten.

Voor de rest zijn die joingeren dus eigenlijk gewoon nette, burgerlijke democraten die het assad-regime willen vervangen door een burgerlijke parlementaire democratie. Maar dáár heeft niemand het over, want het andere verhaal ligt zo lekker.

op 13 11 2014 at 11:14 schreef laarmans:

De dagelijkse luilebollen van DDS hebben een complotje bedacht om de leugens van Ramesar 180% te draaien naar hun racistische vooroordelen en ingeslepen moslimhaat toe.

Heel goed mogelijk dat er hierover commotie ontstond bij de policor lezers en de redactie dat Ramesar, de boodschapper van de waarheid, er uit moest.

Domrechts in en uit de bocht.

op 13 11 2014 at 11:48 schreef cRR Kampen:

Zoiets, @laarmans, vond vanmorgen in WNL ook plaats, met Syp Wynia. Boodschap aan het plebs ‘en tóch is er de Shariadriehoek daaro’, iedereen weer blij, agentjes mogen zomaar jongetjes blijven schoppen etc.

Pyt, hear, hear. Zo is het precies. Stiekum zijn we nu dus vriendje van Assad geworden en dat is wat de ophef over die peiling werkelijk betekent.
In plaats van dat er eens nota wordt genomen van het signaal dat ervan uit gaat.
Valt me trouwens enorm tegen van de Marocs met hun slechts 18%. Maar die zijn altijd al ‘beter geïntegreerd’ geweest, al trekt racistisch NL dat feit ntk niet.

op 13 11 2014 at 12:02 schreef Pickelhaube:

Haha, zit het te lezen, Laarmans.. Ze denken serieus dat er teveel protest was tegen deze journalist vanuit de lezers en hij daarom de laan uitgegooid zou zijn. Vandaar dat Elma Drayer er een column heeft.

op 13 11 2014 at 12:22 schreef yurp:

@Pyt

Tsja, en dan de tenenkrommende reactie van Asscher die blijkbaar het onderzoek niet eens bekeken had:

“Op zich waren er al langer zorgen over hoe het met deze jongeren gesteld was. We kenden het risico van de parallelle samenleving…”

“De conclusies van dit onderzoek zijn zeer verontrustend, maar ik ben er van overtuigd dat het zal lukken om onze samenleving te beschermen…”

Bizarre uitspraken en conclusies als je leest wat er nu eigenlijk wordt beweerd door de Turkse jongeren.

op 13 11 2014 at 12:44 schreef Pickelhaube:

Sorry voor de tweede posting hoor, maar het kan altijd nog debieler. Micha Kat denkt dat Ramesar voor de AIVD werkte om op te stoken tot rassenonlusten. Daar kunnen ze bij DDS niet tegenop.

op 13 11 2014 at 13:10 schreef cRR Kampen:

Ik ga Kat hier niet geloven, maar het punt is niet eens zo heel vreemd. Een blik op AIVD×’Hofstadgroep’ doet dergelijke verdenkingen gemakkelijk wekken. Casus Samir Azzouz waarbij de AIVD bij gebrek aan echt terroristen in dit land absoluut alles geprobeerd heeft om er van hem een te maken idem – maar Azzouz heeft toevallig een diamanthard karakter verder gestaald tijdens de talloze keren dat hij zomaar opgepakt werd, in de isoleer gekwakt werd enz..

op 13 11 2014 at 14:05 schreef Pickelhaube:

Dus omdat je Kat niet gelooft kom je met een nog ongeloofwaardiger verhaal aanzetten, waarin je een veroordeelde gek tot held verklaart? Hert heeft nog niet eens een verband met de wanen van Kat.

op 13 11 2014 at 14:19 schreef Mario:

Dus Perdiep Ramesar schrijft, zoals nu bekend is (artikel op krapuul.nl), zeker zo’n vier jaar volle leugens en halve waarheden.

Zijn er evt. juridische gevolgen? Is Perdiep en/ of Trouw financieel aansprakelijk voor de kosten die gemaakt zijn, bijvoorbeeld tijdens de rellen onlangs in de Schilderswijk (inzet politie/ ME etc.)?

Heeft Christian Van Thillo ( https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Persgroep ) inmiddels al een verklaring gegeven?

op 13 11 2014 at 14:53 schreef cRR Kampen:

Wartaal, Pickelhaube. Probeer het nog maar een keer en ditmaal geen ‘helden’ verzinnen, en geen vreemde redeneringen (‘omdat ik Kat niet geloof’ die nergens stonden. En als je een vraag hebt stel die dan, of lees je gewoon even in in wat anders dan de Krant van Zwakker Nederland.

O, geil je op ‘veroordelingen’? Dan is het dus waar, omdat meneer de rechter veroordeelde? Nou geil maar ff lekker door dan: http://www.nrc.nl/nieuws/2012/03/14/verdachte-met-buitenlands-uiterlijk-krijgt-eerder-celstraf/

op 13 11 2014 at 15:17 schreef Pickelhaube:

Nee CRR, jij schrijft wartaal en je reageert agressief. Eerst stel je dat je Kat niet gelooft en daarna kom je met een “argument” aanzetten dat hem weer wel geloofwaardig zou maken en illustreert je “punt” met een meermalen veroordeelde misdadiger, waarvan helemaal niet aangetoond werd dat die in een rol geframed werd door de AIVD.

Om te besluiten met een raar soort frame in mijn richting dat ik veroordelingen “geil” zou vinden, terwijl dat voor mij geen enkele erotische component heeft.

op 13 11 2014 at 16:10 schreef cRR Kampen:

O, goed, Pickelhaube, ik moet dus alles uitleggen inclusief kleine woordspelingen. Best, woordjes betekenen echt wat – die botsing maak ik zelf met zovelen (gebrek aan sociale vaardigheden, dat denken dat woordjes iets betekenen).

Wat ik bedoel, en met een helder voorbeeld aangaf, is dat veroordelingen helemaal niet impliceren dat er een misdrijf was. In feite impliceren ze voor alle allochtone gevallen dat er vier van de vijf keer alleen maar een ander huidskleurtje was, of in 19 van de 20 gevallen alleen maar dat iemand geen Nederlands praatte.

Weet je, Pickelhaube, ik ben op nog een manier onaangepast: ik heb een geheugen en ik gebruik hem. Ik weet bijvoorbeeld nog van dat ‘hinderlijk volgen’, lo and behold in de wijk van Azzouz waar ik nou net toevallig in de wijk ernaast woonde. Bijvoorbeeld.

O ja, dat dingetje bij de Edah waar Samir A óók voor ‘veroordeeld’ werd was ook al geframed. Er was niks. Het was eenvoudig de zoveelste poging de man te provoceren. Wat dus nooit gelukt is: diamanthard karakter. Zegt ie zelf ook, hoor. Hij vertelde zelfs hoe hij al dat geprovoceer wist te weerstaan.

op 13 11 2014 at 16:35 schreef Benedictus:

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/03/14/verdachte-met-buitenlands-uiterlijk-krijgt-eerder-celstraf/

Klopt, en voor het tijdperk van immigratie ging dit eveneens op voor -blanke- werklozen of mensen zonder perspectief. Daar heb ik toen vragen over gesteld aan een docent strafrecht. Hij verdedigde dit omdat niet iedereen de cel in kan en werklozen -financieel en sociaal- minder schade hebben van celstraf.

Belangrijk is om te weten of goed opgeleide buitenlanders met een baan ook meer kans maken op celstraf als autochtonen in dezelfde positie. Het onderzoek zou dus gesplitst moeten worden in positief en negatief perspectief. Indien het voor beide groepen opgaat kan je spreken van racisme, anders geeft de sociale status de doorslag.

op 13 11 2014 at 18:23 schreef Frank:

Dtv: Dat ‘in je broekje’, waar komt dat vandaan?

op 13 11 2014 at 19:23 schreef Pickelhaube:

Wat is er nou weer mis met het hinderlijk volgen van een terrorist? Wat mij betreft kan je dat niet genoeg doen. Hij heeft daar zelfs overigens nooit een misverstand over laten bestaan dat hij een terrorist is; bijvoorbeeld in zijn afscheidsvideo. Hij werd in 2012 nog in zijn cel gearresteerd wegens het voorbereiden van een aanslag, probeerde zelfs binnen de gevangenis aan explosieven te komen. Denk echt dat je je wat beter moet verdiepen in de Piranhazaak. En in een koffiehuis bij mij om de hoek had de Hofstadgroep meetings met “de Syriër”, so big deal dat je net niet in dezelfde wijk als Azzouz woonde.

Anyway, dit topic gaat daar nog niet eens over. Ik noemde Micha Kat, omdat die weer een bijzonder “perspectief” heeft op Ramesargate. Jij zit geloof ik vooral in je eigen wereldje. Één wijk verwijderd van Samir, maar honderd lichtjaren van Ramesar.

op 13 11 2014 at 19:43 schreef Jeroen S. van den Heuvel:

Shariadriehoekje in je broekje zou poëtisch gezien verantwoorder geweest zijn.

op 13 11 2014 at 20:39 schreef dewanand:

REF, citaat 1:

Haagse buurt domein orthodoxe moslims
Perdiep Ramesar − 18/05/13, 07:55

‘Een deel van de Haagse Schilderswijk ontwikkelt zich tot een enclave van orthodoxe moslims.’

http://www.trouw.nl/tr/nl/31921/Bericht-uit-de-Schilderswijk/article/detail/3443626/2013/05/18/Haagse-buurt-domein-orthodoxe-moslims.dhtml

antw:

hahahahaha, lachen zeg, okok, maar vergeet Perdiep Ramesar dan niet dat er ook nog ruim 10.000 orthodoxe Hindoes wonen in deze hele schilderswijk??? Half onderzoek doen bewijst dat een onderzoeksjournalist partijdig is of gewoon ondeskundig. Zelfs ik bezoek de extremistische arya samaj mandir aan de Hoefkade af en toe waar een radicale Arya boezemvriendin van mij komt elke week. En ik ben een GOUDbruine Hindoe Fundamentalist, tsja, zou Perdiep Ramesar niet moeten schrijven dat mijn postcode gebied (2624 TV) nu het centrum is van Fundamentalistisch/ Terroristische Hindoes en hen Hindoe Nazi kat (Wieroe he) in Nederland??

Jammer voor Perdiep, ik kende hem vroeger nog voor poederbrief affaire (2002) en nu is het finito voor hem, einde carriere Holland, mijn advies:

Bhai Perdiep Ramesar ga voor indiase media schrijven, nl correspondent.

dewa en wieroe

op 13 11 2014 at 21:16 schreef vander F:

@Mario,
mooi stuk op krapuul.
Het stuk op krapuul laat heel mooi zien dat die gast enorm slordig is, journalistiek beneden alle peil.
Of hij werkelijk alles uit z’n duim heeft gezogen is overigens wat anders dan gemakzucht en slordigheid.(domheid?)
Maar dat zullen we wel nooit te horen krijgen.

Ik vind dat overigens over de gehele breedte weer in journalistiek Nederland, gemakzucht, slecht uitzoeken / onderzoeken, niet doorvragen.
Slordig snel en oppervlakkig, en dat is enorm zorgelijk.
Nou neem ik nooit van journalisten zo maar wat aan, bijna alles wordt door een bepaalde bril gekleurd maar dat is niet erg, ik kan zelf ook nog wel nadenken en als je hetzelfde onderwerp in drie of vier kranten leest met hun verschillende brillen valt daar voor mij wel iets uit te destilleren.
Ik lees alles, van Geenstijl tot Krapuul, Ik ga niet in een hokje lopen ronddraaien en meehuilen met de wc-eend meute
Maarrrr, dan moeten feiten wel controleerbaar zijn en gewoon kloppen.
Hoe die feiten dan gepresenteerd worden is dan niet zo van belang, daar lees ik wel doorheen.
Maar als de kale feiten gewoonweg niet correct zijn is het einde zoek.

op 13 11 2014 at 23:19 schreef cRR Kampen:

“Wat is er nou weer mis met het hinderlijk volgen van een terrorist? Wat mij betreft kan je dat niet genoeg doen.”

Provoceren. Uitlokken. Enig idee hoe IS is ontstaan? Of waarom er weer een ‘Intifadah’ dreigt (bemerk de quotes)?

op 13 11 2014 at 23:29 schreef vander F:

@Benedictus,
de ervaring leert dat sociale status vrijwel altijd van invloed is op, de hoogte van, celstraf.
Maar dat is mijn perceptie, ik kan dat nu even niet bewijzen.
En doe bij deze dus een Perdiepje?
Een mening verkopen als feit.

op 13 11 2014 at 23:40 schreef dewanand:

he peter ea Fnaakters,

een of andere etnische zuivering is officieel begonnen in Arisch/blank Holland, het lijkt erop dat de case Perdiep Ramesar als viesbruin koelie bounty mensaapje niet los stsat van die zaak hieronder.

Kan zijn dat Wieroe gelijk krijgt want hij miauwde naar mij van dat Neurenberger versie 8.18 nu officieel al onder de tafels van kracht is in heel Arisch Holland. Dus de grootgeschapen Arische Hollanders hebben de macht overgenomen en nog een paar maandjes en dan voeren zij Peter misschien wel aan de haaien in de Noordzee of ze werken FN weg en Peter verdwijnt ergens in een Long Stay BBC/TBS in Vught.

zie dit, wat is het verband met zaak Perdiep Ramesar????

PvdA zet Kamerleden Kuzu en Öztürk uit fractie
Foto: ANP
Gepubliceerd: 13 november 2014 22:07 Laatste update: 13 november 2014 23:21

PvdA-Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk, beiden van Turkse afkomst, zijn donderdag uit de fractie gezet, nadat ze openlijk kritiek hebben geuit op het integratiebeleid van minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken).

http://www.nu.nl/politiek/3928328/pvda-zet-kamerleden-kuzu-en-ozturk-fractie.html

op 14 11 2014 at 00:06 schreef cRR Kampen:

Nou, nog even en de Turken hebben het altijd allemaal gedaan. Ik dacht dat de Maori’s aan de beurt zouden komen.
Over drie jaar met 280.000 op de Dam het eeuwfeest mbt het Ottomaanse Rijk vieren, zeg maar. Herdenken, bedoel ik, voor de slechte verstaanders van diplomatieke taal.

op 14 11 2014 at 07:24 schreef Pickelhaube:

@cRR Kampen

Mensen zijn altijd verantwoordelijk voor hun eigen misdrijven en provoceren en uitlokken hoort zeker bij de toolset van diensten om dit soort terroristen mee kallt te stellen. Ik heb daar geen enkel probleem mee.

Dalijk ga je nog beweren dat Theo van gogh Mohammed B. provoceerde en hij daarom maar op vrije voeten gesteld moet worden.

op 14 11 2014 at 07:33 schreef Pickelhaube:

@Dewanand

Het probleem met die kamerleden is niet hun afkomst, maar hun cliëntelisme.

op 14 11 2014 at 11:59 schreef cRR Kampen:

Ja, Pickelhaube, lees je ook maar eens even in in de historie, op z’n scholen bijvoorbeeld, van Mohammed Beyouri.
Die desondanks een psychopaat is, en terecht levenslang van de straat is gehaald.

Jij kan natuurlijk niet verklaren waarom aanslagen uit die hoek voor 2004 in NL niet voorkwamen, hè? Geen flauw benul, hè?

“Mensen zijn altijd verantwoordelijk voor hun eigen misdrijven” – prima, dan wil jij dus heel graag die misdrijven ook zien gebeuren.
Besef je wel wat voor wartaal je praat? Wat zal het zijn: ‘uitlokken’, of ‘kaltstellen’? Hoe kaltgestellt waren die Canadezen van onlangs wier paspoort werd afgenomen en die DUS – héél verantwoordelijk inderdaad!! – dodelijk wraak namen?

Wraakzuchtig figuur ben je. Preventie van dat soort tragedies laat jou blijkbaar steenkoud.

op 14 11 2014 at 12:31 schreef Peter:

Ja, klaar nu met de ad hominems. Godnakendekut, het gaat onder elk stukje hetzelfde.

op 14 11 2014 at 14:48 schreef dewanand:

ref cit:

Meerderheid vindt aantal allochtonen in Nederland ’te hoog’
Foto: Hollandse Hoogte
Gepubliceerd: 14 november 2014 10:21 Laatste update: 14 november 2014 12:01

Een meerderheid van de Nederlanders vindt dat het aantal inwoners van buitenlandse afkomst te hoog is.

http://www.nu.nl/politiek/3928656/meerderheid-vindt-aantal-allochtonen-in-nederland-te-hoog.html

zo zo Fnaakters, stel eens deze DOMME vraag aan die bleekscheterige KUTHOLlanders:

vinden zij Wieroe als slimme Hindoe Nazi (homo)kat een autochtoon of een allochtoon? OF een verdomde whigga kat en hindoe reetjes lover.

op 14 11 2014 at 16:35 schreef Natasha Gerson:

Ben het helemaal met Kampen eens betreffende Samir Azzouz. Een darmleier die fantaseerde over het stellen van n grote daad belandde voor jaren en jaren in de EBI. Echt heel merkwaardige toestand. En naar de werkelijke gang van zaken mbt tot de Hofstadgroep kunnen we altijd blijven raden, maar een ding weet ik wel, en dat is dat er n paar informanten niet zo beheersbaar moeten zijn geweest als de AIVD dacht….

op 14 11 2014 at 17:55 schreef Pickelhaube:

@Natasha

Darmpatiënten zijn ook tot grote daden in staat en voorbereidingshandelingen vind ik iets anders dan fantasieën. Over die beheersbaarheid van de informanten ben ik met je eens.

op 16 11 2014 at 11:02 schreef Sonja:

Ik heb Ramesar in mei 2013 al herkend als oplichter, zie http://eindpunt.blogspot.nl/2013/05/de-nsb-driehoek-in-den-haag.html
Nog veel schrijnender is dat vrijwel alle nieuwsmedia zijn leugens onverkort en ongecontroleerd hebben herhaald. Diezelfde journalisten en redacteuren zetten Perdiep Ramesar momenteel weg als “fantast”, dus een ontoerekeningsvatbare geesteszieke, maar dat is ook propaganda. Want in werkelijkheid veel en veel erger dan dat. Perdiep Ramesar is een oplichter en een agitator, die bewust heeft geprobeerd de samenleving te ontwrichten met valse informatie.

Ik voorspel dat Ramesar’s collega’s van de “kwaliteitspers” zich nu op Ramesar gaan storten met grote verontwaardiging. Om de aandacht van hun eigen leugenachtige stukkies af te leiden.

op 16 11 2014 at 18:10 schreef dewanand:

ja Sonja, je kent toch die nl media boordevol riooljournalisten in Binikis (google het) en volgespoten nauwe opblaaspoppen. allemaal losers en idioten die elke dag de Polder roddel vellen volkalken op de plee met vieze woorden en kromme letters.

lees die kuthollandse kranten niet meer, lees liever wat de sterren schrijven aan de hemel, en wat de afgekloven kippenbotjes van Wieroe voorspellen.

Wieroe miauwde het allang, die viesbruine Perdiep Ramesar wil bruine voetjes maken bij de witte duivels, nou wacht tot ze hem anaal gaan pakken samen en leren wat ’the power is of the Big White Uncircumsized Gay Cock’. Lekker he Perdiep, stootten zij wel diep genoeg, en ben je nu aan het nagenieten? Gebruik wel een glijmiddel he en pen met condoom voortaan. Ook ik verlang nog steeds naar anale aandacht en liefde van witte duivels.

dewa en wieroe
hindoe fundamentalisten

op 17 11 2014 at 00:50 schreef Erik Tjallinks:

Deze tirade zou Youp van ’t Hek niet misstaan. Maar niet elke islam-criticus is een domrechtser. Toch moet worden erkend dat van veel autochtonen “allochtonen” gewoon geen “nette burgers” mogen zijn, hoe hard we ook proberen ze dat te laten worden. Dat is een punt.

op 17 11 2014 at 13:09 schreef cRR Kampen:

“. Een darmleier die fantaseerde over het stellen van n grote daad…” – welke daad? Hij wil gewoon met z’n gezin emigreren nu.

De eerste keer dat hij werd opgepakt ging dat door een agent die ‘m even van z’n fiets sloeg. Was toen een puber die zich per ongeluk in de buurt van een demonstratie in A’dam ophield en volledig van toeten noch blazen wist. Probleem was z’n uiterlijk, natuurlijk.
Daarna is jarenlang alles uit de kast gehaald om ‘m te provoceren, maar niks dus.

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekent geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN 2024

O Richard K., martelaar van de Afgehaakten

O Liever Wilders dan Yesilgöz

O Hoe Albert Heijn constant probeert ons te bestelen

O Kankerhomo

O Domheid is een kanker en we zitten nu in stadium 4

O Harde Por

O Het terloopse nazisme van Caroline van der Plas

O Zijn onze universiteiten antisemitische Hamasbolwerken?

O Vrij Nederland: Peter Breedveld had toch weer gelijk

O Er is niks meer om respect voor te hebben

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

 

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

 

(Advertentie)
 

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 

RSS RSS