|
4 november 2010
HeisjePeter Breedveld
In plaats van dhimmies, tweederangsburgers in het kalifaat, zijn we verworden tot Heisjes, Henk en Ingrids sloofjes, die naar het pijpen van de verongelijkte Wildersstemmers moeten dansen. 2 november 2010
Fuck Henk en IngridFrans Smeets
Als Henk en Ingrid al ergens voor staan, dan is dat voor de banaliteit, kortzichtigheid en het egoïsme van de verwende burger. En de gevestigde partijen zijn doodsbang voor hen. |
Archief
|