Home » Archief » Verkrachting


[18.04.2009]

Verkrachting

Gin Mooy

fred7 (35k image)
Illustratie: Fred de Heij

Toegegeven, ik kan Google soms hele vreemde vragen stellen. Maar gisteren zocht ik toch echt gewoon naar de combinatie zwangerschap en zware diarree, en werd onverwacht getrakteerd op een ingang naar de zieke krochten van het internet. ‘Zwanger van mijn verkrachter’, vond ik tussen de zoekresultaten. ‘Afschuwelijk!’ dacht ik, en drukte met gezonde nieuwsgierigheid op de link. Bovenaan de opgevraagde pagina keek ik naar een blonde mevrouw, die zich in het gezicht liet plassen door een vreselijk behaard zaakje.

Het bleek om een seksverhaal te gaan, waarin een jong meisje werd verkracht door haar oom, en tijdens de verkrachting voelde hoe ze zwanger werd gemaakt. Typisch genoeg vond het meisje alles aan de verkrachting heerlijk, lekker en geil. Vooral het zwanger worden. Dat vond ze misschien wel net zo ‘super opwindend’ als de anale verkrachting, die haar openscheurde, en haar vreselijk deed bloeden. Nu kom ik misschien van een andere planeet, maar ik zou er zomaar iets om durven verwedden dat aan het schrijven van dit stukje nog geen millimeter vrouw aan te pas is gekomen. Ik stel me een zwaar gefrustreerde idioot met behaard zaakje voor, die zich op zondagavond moederziel alleen dit soort rare fantasieën in zijn hoofd haalt, en ze verlekkerd op het Internet gooit. En blijkbaar is hij niet de enige die dit soort zieke seks spannend vindt, want het verhaal werd in totaal meer dan 13.000 keer gelezen.

Een meer toegespitste zoektocht op Google leverde meer dan vijftig pagina’s vol verkrachtingsverhalen, filmpjes en foto’s op. Op sommige sites prijken foto’s van vrouwen die, zogenaamd huilend, smerig behaarde mannenkonten af- en uitlikken. Op andere sites staan nog veel smerigere foto’s, die ik op deze vroege ochtend niet eens kan beschrijven. Van de zwangere seks, belandde ik achtereenvolgens in de verkrachtingsseks, de incestseks, de dierenseks, en de SM-seks. Na een middag surfen was ik zo uitgeput, dat ik in een diepe slaap viel. De ene nachtmerrie na de andere wisselde zich af.

Misschien heb ik in bijna pornoloos Sierra Leone gewoon een teer zieltje gekregen. Misschien maakt mijn zwangerschap me sentimenteel en braaf, of misschien word ik gewoon te oud. Maar met de beste wil van de wereld snap ik gewoon niet wat er mis is met de seksbeleving van die honderdduizenden Nederlanders die het Internet afstruinen naar het soort seks, waar mijn maag niet eens rustig onder kan blijven.

Na mijn onrustige middagdutje zette ik mijn onderzoekje voort. Nu was ik al aanzienlijk minder geschokt, en vond ik een vrouw met een hond niet eens meer zo schokkend. De schok kwam pas bij het grote paard. En toen dwong ik mezelf te stoppen. Ik bedacht dat, als een gezonde puberjongen van vijftien voor de eerste keer met dit soort beelden geconfronteerd wordt, hij er misschien nog van zou schrikken. Maar hoe meer hij er tegenkomt, hoe normaler het wordt. En als dat joch dan dit soort zoektochten blijft herhalen, gaat hij er misschien zelfs wel iets aantrekkelijks aan zien. En wie weet, maakt het hem op een dag zelfs opgewonden. En dan is het met hem gedaan.

Verwonderd kijk ik naar de meisjes- en vrouwengezichten die zich laten vernederen, onderspuiten en met poep besmeuren. “Geen greintje zelfrespect”, denk ik bij mezelf. Maar wat nou als deze meisjes en vrouwen hier gewoon mee zijn ‘opgegroeid’ en dit als normale seksbeleving zien? Wat voor druk ligt er dan op de nieuwe generatie meisjes en vrouwen? Hoeveel extremer kan het nog? Waar ligt de grens? En is er wel een grens? Wordt het niet tijd voor Internetcensuur? Of wordt het gewoon tijd dat meisjes en vrouwen met een gezonde seksbeleving de nieuwe generaties laten weten dat dit soort seks echt alleen maar bestaat voor de geesteszieken en gestoorden onder ons? Bij deze.

Seks is voor normale mensen heel bijzonder, en naast genot gaat het ook om de band tussen twee mensen. En ja, dat kan ook als de seks ‘gepassioneerd’ is. Seks draait om respect, en gevoel voor de ander. Heel veel vrouwen krijgen geen orgasme tijdens seks, en zeker niet als ze aan alle kanten uitscheuren. Jongens en mannen die daar geen aandacht aan besteden, zijn uit op hun eigen genot, en kan je bij het grof vuil zetten. Jongens en mannen die je dwingen dingen te doen die niet lekker zijn, niet lekker voelen of niet lekker smaken, zijn smerige idioten.

Extreme dingen doen heeft niks te maken met lef of geiligheid, maar aan jouw onvermogen een zieke geest te weerstaan. Sexy gekleed gaan is iets anders dan hoerig. Muziekvideo’s zijn kleine toneelstukjes, waarin artiesten rare kostuums aantrekken die zij zelf in het normale leven niet eens dragen. Mannen houden alleen van hoeren om ze te misbruiken. Het is vele malen leuker als slechts één persoon verliefd op je wordt vanwege het hele plaatje, dan dat er honderd mannen op je geilen. Mannen houden uiteindelijk toch niet van een afgelikte boterham. Ga je te ver over de grens, dan ben je een griet om ‘in te douwen’ maar niet ‘om mee te trouwen’. En ‘mooi of aantrekkelijk’ is iets anders dan ‘lekker en geil’.

Mijn boodschap aan de meisjes en vrouwen van Nederland luidt: verkoop je huid duur. Verstop jezelf een klein beetje meer. Er zijn maar heel weinig vrouwen op deze aarde die het fijn vinden een kleffe, vreemde *man* in hun mond te nemen. Gebruik een condoom, heel veel vrijgezelle mannen in Nederland doen het echt ieder weekend met twee à drie anderen, zeker als ze een goed inkomen hebben. Tongen is ook niet iets wat je zomaar met iedereen doet.

Na jouw makkelijke wip wordt er echt heel veel om je gelachen, zelfs met vreemden en andere meisjes. Geloof me, ik ken de verhalen van meisjes die zich op de hoek van de club overal laten betasten, de eerste keer ‘zelfs slikken!’, zich zonder condoom laten nemen, en ook hun achterste gewoon aan de eerste de beste vreemdeling aanbieden. Wat er dan over je gezegd wordt? “Wat een domme hoer!” en “echt een smerige slet”, en dat is heus niet complimenteus of ‘geil’ bedoeld.

Mijn boodschap aan de übergeile mannen van Nederland luidt: respect, zoek dat eens op in het woordenboek.

Gin zit straks (zaterdag 18 April) om één uur in het radioprogramma Spijkers met koppen op Radio 2 en vanavond om kwart over tien is ze te zien in Nova op Nederland 2. Morgen, zondag 19 april, neemt ze deel aan een debat naar aanleiding van de film Warchild in Filmhuis Lantaren/Venster in Rotterdam en maandag is om vier uur ’s middags de presentatie van haar boek Moordjongens in Den Haag.

Gin Mooy, 18.04.2009 @ 10:30

[Home]
 

93 Reacties

op 18 04 2009 at 10:54 schreef Smeets:

Dit soort gein gebeurt in Nederland elk weekend op erotische party,s.
Ben zelf eens op een fetishparty terecht gekomen. Vrouwen die zich aan hun borsten laten ophangen en een hoop rukkende kerels erbij. Paartjes met de rug naar elkaar toe op zoek naar een greintje spanning. Mannen die toekijken hoe hun vrouwen in een anale fistfuck door vreemden genomen worden.
De gemiddelde leeftijd was 25.
Klaar met de seks en op zoek naar extremiteit om nog maar iets aan opwinding te kunnen voelen. Triest.
En het is net als in een achtbaan. Hij moet ieders keer hoger voor de kick.

op 18 04 2009 at 12:06 schreef EH:

Geen honderduizend nederlands, Gin. Je bent jezelf vergeten te tellen: honderduizend-en-een.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het leeuwendeel van het publiek dat hier naartoe trekt toeristen zijn. Dat is op de wallen al zo, en dat is een relatief burgerlijk fenomeen.

Een ding is duidelijk: dit is bewijs van de zieke nederlandse geest. Of de westerse geest, dat werkt natuurlijk net zo goed. Die warmbloedige knuffelnegertjes zouden dat soort dingen niet in hun hoofd halen. Die hebben uberhaupt geen behoefte aan lettertjes op een scherm: die krijgen hun kicks wel uit echt bloed, met echte machettes.

op 18 04 2009 at 12:43 schreef Smeets:

@ EH

Als een westers fenomeen aangevallen wordt dan krijg je van EH repliek van iets dat nog veel erger is. Het is makkelijk om zo de discussie te ontwijken.
En je moet wel erg naief zijn om te denken dat dit soort ranzigheid voor de toerist en de wallenbezoeker geproduceerd wordt. Voor de slachtoffers is het trouwens geen "relatief burgerlijk fenomeen"

op 18 04 2009 at 13:15 schreef EH:

Waar ik moeite mee heb, beste Smeets, is dat een uiterst menselijk trekje wordt weggezet als een pathologie van een specifiek ras. Een heel egalitaire, sosiaalistiese gedachte haast.

Als ik in Congo woonde, dan liep ik hoogstwaarschijnlijk ook met een machette te zwaaien. En nee, dan zou ik geen tijd en geld hebben om me door een paard te laten neuken: zulke luxe is nou eenmaal niet aan iedereen besteedt.

Dat zou je ontwijken kunnen noemen. Ikzelf zou dat ‘de discussie op een ander niveau aanvallen’ noemen. Onzin ontwijk ik zonder mij daar voor te verontschuldigen.

op 18 04 2009 at 13:22 schreef EH:

Voor de slachtoffers is het trouwens geen "relatief burgerlijk fenomeen"

Daar kan ik trouwens zo moe van worden. Lijkt me nogal een self-fullfilling prophecy. Als je mensen maar lang genoeg kleineert door ze te vertellen dat ze slachtoffers zijn; als je ze maar vaak genoeg verteld dat iets in hun jeugd ze kapot moet hebben gemaakt, dan heeft de homo-sapiens de neiging daar zelf ook in te gaan geloven ja. Gefeliciteerd.

Neuken: niks mis mee. Geld verdienen: ook niet. Als je van je hobby je werk kunt maken: mijn zegen heb je. Ik heb er persoonlijk niet zoveel mee: ik vind one-night stands al moeilijk, ik denk niet dat ik hem in een peeskamer overeind zou krijgen, maar misschien dat ik daar heel anders over denk als ik oud, eenzaam, en voorzien van viagra ben.

Ja, er worden mensen in de prostitutie gedwongen. Wist je trouwens dat Hitler een vegetarier was?

op 18 04 2009 at 13:24 schreef EH:

Ohja, nog even een dosis rechtsblond, om de mix compleet te maken: wat betreft ‘mensen’ die ander mensen op wat voor manier dan ook tot slaaf maken: met scherp op schieten.

op 18 04 2009 at 13:41 schreef Smeets:

@ EH
Ja dat wist ik. Wist je trouwens dat Stalin een vleeseter was? Wat wil je daar nou mee zeggen dat alle vegatariers potentiele Hitlertjes zijn? ..

Er wordt niets weggezet bij een ras zoals jij beweert . Een uitspatting van onze high-tech consumptiesamenleving wordt onder de loep genomen. Jij maakt er weer zo,n cultuur- en rassending van door er een afrikaanse machete bij te halen.

Heb je wel eens van empathisch vermogen gehoord. Je proberen in te leven in situaties en gevoelens van mensen die buiten je eigen leven en situatie staan?
Sexueel misbruik als gevolg van een self-fulfulling prophecy te verklaren is een simplificatie van een ingewikkelde realiteit. Zo,n manier van denken doet me denken aan mensen die hard schreeuwen over misdadigers totdat hun eigen kind op het slechte pad gaat. Dan hebben ze ineens duizend verzachtende argumenten.

op 18 04 2009 at 13:43 schreef Smeets:

@ EH,

In landen waar men met scherp schiet, daar zijn de schutters ook de slavendrijvers.
Wist niet dat jij voor afschaffing van de rechtstaat was?

op 18 04 2009 at 13:58 schreef EH:

Ja dat wist ik. Wist je trouwens dat Stalin een vleeseter was? Wat wil je daar nou mee zeggen dat alle vegatariers potentiele Hitlertjes zijn? ..
….

Nee Smeets, DAT was de gedachtengang die ik in de zeik zette.

Er wordt niets weggezet bij een ras zoals jij beweert . Een uitspatting van onze high-tech consumptiesamenleving wordt onder de loep genomen. Jij maakt er weer zo,n cultuur- en rassending van door er een afrikaanse machete bij te halen.

Inderdaad, mijn machette was een parodie op Gin’s ‘culturele’ argument. Gin’s argument is geen cultureel argument. Het is een grijsgedraaid argument uit den ouden doosch. Het is niet gericht aan negers in nederland. Het is gericht aan christelijke blanke mannen. Het is een racistisch argument, net zo goed als wanneer een neger wordt opgehangen door een groep met witgekapte mannen, dat een racistische moord is, ookal komt het woord ‘neger’ nooit ter sprake.

Heb je wel eens van empathisch vermogen gehoord. Je proberen in te leven in situaties en gevoelens van mensen die buiten je eigen leven en situatie staan?
Sexueel misbruik als gevolg van een self-fulfulling prophecy te verklaren is een simplificatie van een ingewikkelde realiteit. Zo,n manier van denken doet me denken aan mensen die hard schreeuwen over misdadigers totdat hun eigen kind op het slechte pad gaat. Dan hebben ze ineens duizend verzachtende argumenten.

Nu ben je me helemaal kwijt. Nog een keer lezen Smeets, dat is alles wat ik kan zeggen.

op 18 04 2009 at 14:05 schreef EH:

Wist niet dat jij voor afschaffing van de rechtstaat was?

Daar kunnen we kort over zijn: Dat ben ik weldegelijk.

Maar laat ik het eenvoudiger maken, en de metaforen verwijzend naar concepten waar je waarschijnlijk nog nooit van hebt gehoord weglaten. Misinterpreteren gaat je anders ook al makkelijk genoeg af.

Ik ben tegen het terugsturen van dergelijke figuren in de maatschappij. Of we ze meteen voor hoger beroep naar god moeten sturen, of tussen vier muurtjes moeten zetten: de doodstraf zie ik niet zoveel brood in, het is wel leuk als je eventuele gerechtelijke dwalingen later weer kunt corrigeren.

Duidelijk zo?

op 18 04 2009 at 14:16 schreef EH:

Heb je wel eens van empathisch vermogen gehoord. Je proberen in te leven in situaties en gevoelens van mensen die buiten je eigen leven en situatie staan?
Sexueel misbruik als gevolg van een self-fulfulling prophecy te verklaren is een simplificatie van een ingewikkelde realiteit. Zo,n manier van denken doet me denken aan mensen die hard schreeuwen over misdadigers totdat hun eigen kind op het slechte pad gaat. Dan hebben ze ineens duizend verzachtende argumenten.

Ohja, laat ik dat ook nog even wat scherper neerzetten: het zijn ‘progressieven’ zoals jij, die hand in hand met de rouvoetjes van deze wereld het zelfbeeld van prostituees de grond in stampen. Allemaal voor hun eigen bestwil natuurlijk.

Sex met vreemde mannen is natuurlijk geen lolletje, dat weet ik ook wel. Ik heb ook ooit eens een krantenwijk gelopen: dat was ook goed kut.

Maar even een stukje inlevingsvermogen smeets: waar zouden die mensen nou meer last van hebben, op een psychologisch niveau? Een piemel tussen hun benen, of het denigrerende oordeel van zon beetje de hele maatschappij?

Nou?

Ik kijk prostituees gewoon in de ogen, en als ze hun handen hebben gewassen, geef ik ze gewoon een hand. (geld ook voor mensen met een krantenwijk)

op 18 04 2009 at 14:30 schreef vander F:

Dag Gin, welkom op het internet.
Probeer deze tool van Google eens
http://www.google.com/insights/search/#q=animal%20sex&date=today%2012-m&cmpt=q

Kun je mooie insights krijgen in de regionale interesses op deze mooie planeet.
En niet alleen in Nederland.

op 18 04 2009 at 14:32 schreef Peter:

Sex met vreemde mannen is natuurlijk geen lolletje, dat weet ik ook wel.

Als ik mijn geld kon verdienen met seks met vreemde vrouwen, zou ik het anders wel weten. Ik zou overuren maken.

op 18 04 2009 at 14:35 schreef vander F:

Ik vind het overigens niet aardig van Gin dat ze vrouwen die graag gedomineerd worden wegzet als karakterloze sletten.

Het zal je maar gezegd worden.

op 18 04 2009 at 14:39 schreef Peter:

O, gaan we nu opeens gevoelig doen? Wat dacht je van vrouwen die graag domineren, dan? Typisch Hollandse vrouwen, noem ik die.

Zo!

op 18 04 2009 at 14:53 schreef vander F:

Karakterloze mietjes die zich graag onderwerpen aan een puntige vrouwen hak,
zeg maar het Melkert syndroom, ook zoiets.

op 18 04 2009 at 15:10 schreef EH:

Als ik mijn geld kon verdienen met seks met vreemde vrouwen, zou ik het anders wel weten. Ik zou overuren maken.

Mea culpa: ik zal voortaan mijn onderdrukkende koloniale hetrosexuele vooroordelen in bedwang houden. :)

op 18 04 2009 at 15:26 schreef Smeets:

EH
Dat je het lopen van een krantenwijk gelijk stelt aan het beroep van een prostituee, verkrachtingen en mensenhandel zegt genoeg over je empathisch vermogen.

op 18 04 2009 at 15:45 schreef Geert:

"‘Afschuwelijk!’ dacht ik, en drukte met gezonde nieuwsgierigheid op de link. "

"En blijkbaar is hij niet de enige die dit soort zieke seks spannend vindt, want het verhaal werd in totaal meer dan 13.000 keer gelezen."

Waarom denk je dat die andere 12.999 mensen anders zijn dan jij?

op 18 04 2009 at 15:46 schreef EH:

En daar gaat ie weer, met zn vage insinuaties omtrent prostituees. Wat er nou precies mis is met hun beroep kan ie ons niet vertellen: dat zal dan wel te eng en te ziek zijn om onder woorden te brengen.

Gelukkig dat Smeets er voor ze is. Ga zo door Smeets.

op 18 04 2009 at 15:54 schreef Geert:

Overigens ben ik zelf ook geen fan van extremiteiten, maar ik voel mij niet in een positie om te bepalen wat "zieke" en wat "gezonde" seks is. Zo lang alle betrokken partijen er vrijwillig aan meedoen en er geen anderen mee lastig vallen, heb ik er geen enkel probleem mee. En aangezien zo’n paard blijkbaar ook een stijve lul heeft tijdens die "zieke" seks, kan ik het zelfs daar nog mee eens zijn.

Welkom op internet? Eerder welkom in de menselijke geest, pervers sinds de prehistorie.

op 18 04 2009 at 16:06 schreef Smeets:

EH,
Ik heb niets tegen prostitutie, noch tegen extreme seks. Mits het op vrijwillige basis en zonder al te grote machtsverschillen gebeurt.
Waar ik wel tegen ben is machtsmisbruik.

Maar tja, in jouw wereldbeeld heeft iemand die een krantenwijk gelopen heeft, hetzelfde meegemaakt als iemand die verkracht is of door de pornoindustrie uitgebuit is.

Maar waarom ben ik aan die wantoestanden schuld ? Dat is me nog steeds niet duidelijk.

op 18 04 2009 at 16:19 schreef EH:

Maar tja, in jouw wereldbeeld heeft iemand die een krantenwijk gelopen heeft, hetzelfde meegemaakt als iemand die verkracht is

Opzettelijke verdraaing van mijn woorden: je bent niet zuinig met je geloofwaardigheid Smeets.

of door de pornoindustrie uitgebuit is.

Ohja, jij bent er zo eentje. Als er geld verdiend wordt, dan is het sowieso vies. Loop ik nu jouw woorden te verdraaien, of kun je WEL duidelijk maken wat je hier in godsnaam mee bedoelt?

Maar waarom ben ik aan die wantoestanden schuld ? Dat is me nog steeds niet duidelijk.

Iets kan fysiek zwaar zijn. De hele dag aan half-stijve lullen sjorren, daar krijg je een lamme arm van, net zo goed als tien kilo kranten dat doen.

Maar dingen zijn niet intrinsiek vernederend. Vernedering is een, verontschuldig mijn taalgebruik, sociale constructie. Gedachtenexperiment: als prostituees als helden onthaald zouden worden, zouden ze hun roes waarschijnlijk minder vaak in heroine zoeken.

Je bent geen onderdeel van de oplossing, maar van het probleem. DAT is waar je schuld aan hebt.

op 18 04 2009 at 17:40 schreef Bert Brussen:

OMG! PETER!
De Nieuwe Myrthe Hilkens is er!

Met alles erop en er aan: zelfs "tongen met een vreemde is niet iets wat je zomaar doet".
Godverdomme Gin, je bent nog puriteinser dan Hilkens, en dat zegt wat!

Trouwens raar, het beperkte aantal vrouwen dat ik voor één nacht had, nam maar wat graag mijn kleffe onbekende lul in hun mond. En dan ben ik gen grootgrutter: ik ken er honderden die al heel wat onbekende lullen in hun mond hebben gehad. Met plezier.

Mijn boodschap aan Gin: genot. Zoek dat eens op in het woordenboek.

Heb je al contact opgenomen met de EO? Knevel en van den Brink gaat binnenkort weer beginnen.

Zo, en nu op naar mijn favoriete Japanse schoolgirl bukakke shitparty golden shower site…

op 18 04 2009 at 21:20 schreef p.wielaard:

Inderdaad Bert. Is dit echt 2009 ? Dat gezeik was toch in de jaren 70 eindelijk een keer afgelopen.
Fantasie is geen werkelijkheid. Lees Nancy Friday maar eens. De nieuwe Myrthe is geariveerd !

op 18 04 2009 at 21:49 schreef etstoel:

Hebben de heren ooit wel eens in de gaten dat ze zich door de vrouwen laten….nemen? Of door de aanwezige heren, maakt het nog uit! Enne.., lastig hoor als een dokter wat staat te snijden aan de uitgang…, heren. Gefeliciteerd Gin Mooy.

op 18 04 2009 at 22:32 schreef Tjerk:

Bert: "Trouwens raar, het beperkte aantal vrouwen dat ik voor één nacht had, nam maar wat graag mijn kleffe onbekende lul in hun mond."

Heb je een zus, Bert? Je zou voor de gein eens aan haar moeten vragen of zij en haar vriendinnen pijpen nou écht zo leuk vinden. Je zult nog verbaasd staan.

Ik heb eens een huisgenote gehad die een managementopleiding deed. Eerste jaar intern op de campus, honderden hitsige jongens en meisjes en fusten bier. Daar werd dus van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat geneukt, dat snap je. En de volgende dag werd er smeuïg aan elkaar verteld wat men had uitgespookt.

Nu komt het punt: zij had met een klasgenootje een running gag over pijpen, omdat zij van hun klas de enige twee meiden waren die dat geil vonden: ‘Unique selling point’. De rest stond het eigenlijk tegen, zo’n vieze, kleffe lul in de mond (kan ik me iets bij voorstellen), maar deed het toch maar om hun sekspartners te plezieren.

Maar ga niet af op wat ik zeg: vraag het je zus, je nicht, je vriendin, je schoonmoeder, wat zij en hun vriendinnen nu écht van pijpen denken.

Niet dat ik daar een moreel oordeel over heb. Ik vind het gewoon stom van die vrouwen, die tegen hun zin dingen gaan zitten doen die ze smerig vinden. Die man heeft het harder nodig dan zij; lijkt me gezien de verhoudingen dus dat zij gemakkelijk zou kunnen bepalen wat hij voor haar moet gaan doen om haar zover te krijgen.

Maar hé, als vrouwen zo stom zijn om mannen tegen heug en meug te pijpen, wie zou er dan zo stom zijn ze tegen te houden? Ja, mensen, seks is in beginsel een egoïstische bezigheid, vergis u daar niet in. Net als eten trouwens: leuk als door samenwerking de gedeelde behoefte bevredigd kan worden, maar eigen maag komt toch echt eerst.

op 18 04 2009 at 22:36 schreef dick b.:

Ik zie u nou op Nova, mevrouw Mooy. U is mooi.

op 18 04 2009 at 22:47 schreef ets:

Tja Tjerk, u begrijpt dus zo ongeveer wat ik bedoelde. Mijn oprechte applaus.

op 18 04 2009 at 23:19 schreef Tjerk:

Ets: "Enne.., lastig hoor als een dokter wat staat te snijden aan de uitgang…, heren."

Wat voor pijpen geldt, gaat inderdaad ook op voor anale seks. Daar had die huisgenote van mij een duidelijke mening over: dat was een no-go-area, en heren die dat probeerden, werden als ze de boodschap niet begrepen, subiet het bed uit geflikkerd.

Ze vertelde me dat ze zelfs wel eens een lieverd van tussen de lakens weg had gestuurd omdat ‘ie er niks van bakte. "Dit gaat ‘m niet worden, knul."

Of dat ze na het neuken iemand bot naar huis zond met de woorden: "Dacht je dat je mocht blijven slapen? Want ík dacht dat dus niet…"

Ik geef haar groot gelijk. Maar tussen de regels door maakte ik op dat zij met die houding redelijk uniek was. Haar vriendinnen en klasgenoten – jawel, degenen die tegen heug en meug pijpten – stonden blijkbaar ook niet allemaal erg stevig in hun schoenen waar het aankwam op anale seks, dat hun sekspartners maar wat graag op hen wilden uitproberen.

Nu schijnt anale seks vanwege de shitload aan zenuweinden die zich in die regio concentreren erg prettig te kunnen zijn, als de stoter weet waar ‘ie mee bezig is: uitgebreid voorspel, veel glijmiddel, en langzaam bewegen.

Maar ja, veel jongens denken vermoedelijk dat ze van nature pornokoningen zijn, vinden voorspel te arbeidsintensief, rammen ‘m d’r gewoon in (‘Zo gaat het toch ook in de filmpjes?’) en geloven werkelijk dat het gekreun en gekrijs van de dame in kwestie duidt op een toestand van extase.

Weten zij veel…

op 18 04 2009 at 23:36 schreef vetklep:

Weet je wat ik pas echt ongelofelijk goor vind?

Zwangere vrouwen die het niet kunnen laten anderen te laten meegenieten van hun weerzinwekkende conditie.

Verder vind ik dat iedereen vooral moet doen wat hij fijn vindt, zolang beide (volwassen) partijen er tevreden over zijn. En er geen huisdieren het slachtoffer worden natuurlijk.
Met het opleggen van andermans irrelevante moraal veroorzaak je alleen maar geniepigheid. Met repressie en censuur bereik je alleen maar dat je het niet meer ziet. Maar verdwijnen zal het niet. Ik denk zelfs dat we veel verder van huis zijn als extremiteiten onzichtbaar worden.

Waarom ga je eigenlijk bewust op zoek naar iets wat je walgelijk vindt?

op 18 04 2009 at 23:51 schreef vetklep:

Trouwens: we hebben ons als mannen 3 decennia lang moeten laten vertellen dat we zo’n beetje alles fout doen in en om het bed.
We weten het nu wel.
Bovendien blijken veel vrouwen geen flauw idee en bovendien weinig belangstelling te hebben hoe ze een man kunnen plezieren.

op 18 04 2009 at 23:56 schreef etstoel:

o my,is net de nerd gelijk met de vuilniszak buitengezet en dan lees ik dat een zwangere vrouw weerzinwekkend is als ze een ander laten meegenieten van hun conditie. Tjongejonge!Onder welke steen komt u gekropen? Tjerk, ik onderschrijf u nu voor 90 procent. Inderdaad, de dokters doen hun werk, maar af en toe moet je even wegkijken.

op 19 04 2009 at 01:02 schreef Tjerk:

"heeft u ooit al eens een gynaecoloog of verloskundige aan het werk gezien als er te weinig ruimte was…..?"

Verklaar u nader. Wat heeft dit precies met raggende mannen en fakende vrouwen te maken?

op 19 04 2009 at 01:05 schreef Benech:

Tjerk: Ja, mensen, seks is in beginsel een egoïstische bezigheid, vergis u daar niet in. Net als eten trouwens: leuk als door samenwerking de gedeelde behoefte bevredigd kan worden, maar eigen maag komt toch echt eerst.

Vertel dat maar eens aan Ron Jeremy als hij nog eens een autofellatio uitvoert. Dat wordt smikkelen en smullen. Nu ben ik verre van lenig genoeg hiervoor maar ik heb van horen zeggen dat een autofellatio geweldig is voor mannen. Kan men helemaal zelf het ritme bepalen en beter nog: men houdt controle over de afstandsbediening!

op 19 04 2009 at 01:19 schreef Bert Brussen:

Wat een vervelende ultramoralist die Tjerk. Hij begrijpt de vrouwen heel goed hoor! Wij mannen zijn maar vies enzo, gelukkig is er Tjerk met zijn schouder om op te huilen. Tjerk houdt het liefste zijn lul in zijn broek, al was het maar om aan te geven dat hij geen oversekste wilde is. Tjerk snapt dat wel, het feminisme. Tjerk doet uitsluitend aan liefde. Eigenlijk vindt hij ook beffen gewoon niet kunnen, om over lingerie nog maar te zwijgen. "Laat mannen maar eens een raar pakje aantrekken", aldus Tjerk, paladijn van vrouwelijke waarden.

Wat Tjerk doet met seks en vrouwen is net zo sneu als Nederlanders die vinden dat we nog immer op de knieën moeten vanwege ons slavernijverleden.

Rot toch op nepmoralist. Rijen vrouwen vinden pijpen lekker zoals mannen beffen lekker vinden. Seks is goor, seks is ranzig, dat maakt seks ook seks. Ik kan het aan mijn zus vragen, mijn nicht of mijn buurvrouw, maar ik vrees dat ze allemaal gepijpt hebben. Gewoon omdat ze daar geil van werden en hun man begeerden. Omdat ze de lust wilden delen. Omdat vernedering hen opwond. Omdat het laten klaarkomen van een man ze macht gaf. Omdat ze iets wilden voelen. Ik weet dat de vrouwen (aaaaal die vrouwen) die mij gepijpt hebben totdat ze mijn zaad in hun mond voelden en doorslikten dat met het grootste genot deden. Daarom deden ze het ook. Ze wilden seks namelijk.

En een vrouw die iemand uit bed trapt met de woorden: "Je dacht toch niet dat je mag blijven slapen?" is gewoon heel erg triest. Een harteloze kankerbirch noemen we zo iemand. Flik mij dat en ik maak je af. Ik laat me niet uit een bed trappen. Echt trieste vrouwen met behoefte aan macht, sadisten, dat zijn de enigen die zoiets zouden kunnen.

Maar Tjerk snapt puritijnse vrouwtjes wel hoor. Die zou in zo’n geval zeggen: "You go girl! Wij mannen verdienen niet beter! Pak ons maar hard aan!". Want zo is Tjerk: supermoralist, Jezus, ultra-altruist. Lijdt nog liever dan dat hij er plezier aan beleeft. En plezier bestaat natuurlijk niet. Het idee dat vrouwen voor hun lol pijpen, zich anaal laten neuken of aan plasseks doen MAG gewoon niet van Tjerk. Want dat is vernederend dus bestaat het niet. Tjerk vernedert graag zichzelf. Buigt graag zijn moralistenhoofdje en keert ook zijn andere wang toe. "Straf mij! Straf mij!", roept Tjerk, "want ik ben een man en mijn geslacht heeft vrouwen honderden jaren onderdrukt! Ik ben zo schuldig!".

Celibaat iets voor je Tjerk?

Ga ik me nu weer aftrekken. *Nova kijkt*.

P.S.
Niets is weerzinwekkender dan een zwangere vrouw die anderen wil laten meegenieten van haar hormonale niemandalletjes en pathetische gevoelentjes. Rot lekker op met je vrucht. Who gives a fuck?

op 19 04 2009 at 01:20 schreef Bert Brussen:

@Benech: tsja, met de tampeloeres van Ron is dat ook weer niet zo’n heel groot probleem.

op 19 04 2009 at 01:48 schreef Bert Brussen:

Livebeelden van Gin via link:

op 19 04 2009 at 01:54 schreef etstoel:

Mevrouw of mijnheer EH, hang niet op, ik schonk u geen aandacht terwijl u dat wel vroeg. Dat vind ik erg jammer, want uw probleem verdient dat. Mvg

op 19 04 2009 at 02:17 schreef etstoel:

Eh, is de invulling van mijnheer Brussen nu de invulling van frontaal naakt geworden? Och arme. Welk een kaalslag, de man als naakte aap!

op 19 04 2009 at 02:29 schreef etstoel:

En weet u mijnheer Brussen, toevallig vindt een man het verdomde leuk als hij het werk van zijn lendenen ziet leven op zo’n kutterig beeldscherm! Ga toch grasmaaien of met de hogedrukspuit in de weer!

op 19 04 2009 at 03:01 schreef etstoel:

Mijn oprechte excuses EH, ik bedoelde dat eh, niet als een referentie aan u.

op 19 04 2009 at 08:07 schreef Mark:

Nee, ongegeneerd zwanger zijn zodat iedereen kan zien dat je je hebt laten neuken, dat getuigt van zelfrespect.

op 19 04 2009 at 09:44 schreef Tjerk:

"Want zo is Tjerk: supermoralist, Jezus, ultra-altruist. Lijdt nog liever dan dat hij er plezier aan beleeft. (…) Tjerk vernedert graag zichzelf. Buigt graag zijn moralistenhoofdje en keert ook zijn andere wang toe. "Straf mij! Straf mij!", roept Tjerk, "want ik ben een man en mijn geslacht heeft vrouwen honderden jaren onderdrukt! Ik ben zo schuldig!".

Je overschreeuwt jezelf, Bert. En niet zo’n beetje ook. Ik zou bijna gaan denken dat je zo hysterisch reageert op mijn suggestie dat nogal wat vrouwen tegen hun zin pijpen en zich in hun kont laten neuken, omdat je linkse hart spontaan gaat bloeden bij het voorstellen van zoveel wereldleed.

Volgens mij ben jij hier de supermoralist. Je reageert nog feller op die meid die die jongen vals uit bed trapte dan Mildred Roethof op die kelderboxboys, toen die vertelden dat ze meisjes na het neuken onmiddellijk dumpten en tegen hun maten opscheppen welke domme slet ze nu weer hadden genaaid. Of ze wel eens van ‘respect voor een vrouw’ hadden gehoord???!!!

Ik maak eenvoudig een inschatting, op grond van wat die meid mij heeft verteld over hoe de verhoudingen lagen in haar klas, en voorzie dat van licht spottend commentaar over de gedragingen van de mensen, dat is alles.

Jij kunt dat blijkbaar niet hanteren: ‘Stel je voor dat het waar is! Dan heb ik met mijn linkse lul monden gevuld die daarvan gruwden. Dan ben ik, o God, een soort van verkrachter… Nee, nee, NEE!! Ze vonden het wel geil, ze wilden het zelf. Ze doken er bovenop, gulzig, gretig. Het kan niet zo zijn; het mag niet zo zijn; ik WEET dat het niet zo was.’

Sure, Bert, en Andries Knevel weet gewoon zeker dat de Here Jezus uit het graf is opgestaan. Daarom doet ‘ie ook zo zijn best om zichzelf ervan te overtuigen. ‘Het is méér dan hoop: ik wéét dat het zo is.’

Maarre… Bert, je weet toch dat nogal wat vrouwen orgasmes faken, hoop ik? Dus zeg eens, die vrouwen die je met zaadvragende ogen afslobberden, hoe hard kermden ze daarna onder je noeste stoten om aan te geven dat ze klaarkwamen?

MWAHAHA! Dat bedoel ik dus…

op 19 04 2009 at 09:55 schreef Zottelkopf:

Ja, is ook wat, een stuk schrijven over interessante sites en dan geen links er bij doen .. ik zoek me rot nu ..

op 19 04 2009 at 10:17 schreef Peter:

Wat een heerlijk leesvoer op de zondagmorgen!

op 19 04 2009 at 11:30 schreef Peter:

Maar hiermee wordt de boel weer een beetje grimmiger.

Uit Gins gastenboek:

Gelet op de uitlatingen op Tv afgelopen avond raden wij van Stormfront Nederland aan dat jij vooral niet meer terug in Nederland terug komt aangezien je nu te boek staat als neger hoer !
Je met dank aan google weten we waar je familie woont en zullen wij niet chromen om deze duidelijk te maken dat jij een ongewenst persoon bent !

op 19 04 2009 at 12:07 schreef Tjerk:

"Trouwens: we hebben ons als mannen 3 decennia lang moeten laten vertellen dat we zo’n beetje alles fout doen in en om het bed."

Niet zo jankerig doen, vetklep. Dat slachtofferschap (‘Boehoehoe! We doen ook alles fout’) staat je niet. Je lijkt wel een wijf!

Als de vrouwen met wie jij het doet weinig belangstelling hebben om je te plezieren, dan moet jij ervoor zórgen dat ze dat krijgen. Bijvoorbeeld door hén te plezieren. En als het slechts een kwestie van onwetendheid is: alles valt aan te leren, met een beetje geduld en de juiste aanwijzingen.

Je bent bovendien niet verplicht iemand aan te houden als billenmaatje. Je kunt ook nog graziger weiden opzoeken.

En heb je geen zin aan al die poespas, dan is er altijd nog het bordeel.

op 19 04 2009 at 12:24 schreef hj:

Heb je een zus, Bert? Je zou voor de gein eens aan haar moeten vragen of zij en haar vriendinnen pijpen nou écht zo leuk vinden. Je zult nog verbaasd staan.

Ik heb het mijn vriendin net even gevraagd: pijpen vindt ze geil en lekker, maar niet te lang achter elkaar want dan wordt het te vermoeiend en krijgt ze kramp in haar kaken. Nuja, daar kan ik mee leven. Ik vind beffen ook geil, maar na een kwartier hou ik het ook voor gezien want anders krijg ik spierpijn in mijn tong.

op 19 04 2009 at 12:49 schreef etstoel:

Kost geld Tjerk, Vetklep laat het toch gratis doen! Hoeren zat! Pech dan, dat is Alice in Wonderland, je staat eerder buiten dan de vuilniszak!

op 19 04 2009 at 12:52 schreef etstoel:

O ja Tjerk, heeft u ooit al eens een gynaecoloog of verloskundige aan het werk gezien als er te weinig ruimte was…..? De spottende toon valt dan wel weg.

op 19 04 2009 at 12:55 schreef Leon:

Tegenover het extreme bestaan ook juist heel schattige fenomenen. Neem nu bijvoorbeeld meisjes met ballonnen. Gewoon een meid in haar onderfleur die tussen gigantische ballonnen rondhuppelt, hoe kom je erop.

op 19 04 2009 at 13:48 schreef Tjerk:

Dat is behoorlijk akelig voor Gin, want zo’n bedreiging gaat je niet in de koude kleren zitten.

Ook niet als het alleen maar bluf is (‘met dank aan google’ is behoorlijk vaag), want dat weet je dus niet zeker..

Maar aangezien het afgelopen nacht even over tweeën is gepost, op een tijdstip dat alle internetcafé’s en biebs gesloten zijn, valt het ip-adres waarschijnlijk terug te voeren naar het thuisadres van de verzender. De politie zou daar wel wat mee moeten kunnen, denk ik.

op 19 04 2009 at 13:59 schreef Benech:

@hj: heb je moslima’s in je familie? Misschien doen ze wel aan Taqiyya… weet jij veel…

op 19 04 2009 at 14:09 schreef hj:

Nee, zowel ik als mijn vriendin zijn van onverdacht Germaanse bloede. Alhoewel.. zij is ook weer niet geheel van vreemde smetten vrij, want er schijnt van schoonvaders kant een linkje naar Franse Hugenoten te lopen. Maar die doen tegenwoordig niet meer aan Taqiyya geloof ik.

op 19 04 2009 at 16:55 schreef EH:

Mevrouw of mijnheer EH, hang niet op, ik schonk u geen aandacht terwijl u dat wel vroeg. Dat vind ik erg jammer, want uw probleem verdient dat. Mvg

Ik dacht dat ik van onnodig verwrongen taalgebruik hield, maar dit gaat mij toch echt boven de pet.

Waar heb je het in godsnaam over?

op 19 04 2009 at 17:48 schreef Bert Brussen:

Wat een sneue bedreiging van die Stormfronttypes. Wedden dat één zo’n kindsoldaat met gemak tien van die kaalkoppen aankan?

op 20 04 2009 at 11:12 schreef Saira:

Als mensen uit vrije wil dingen met elkaar willen doen, moeten ze dat vooral blijven doen. Ook al krijg ik persoonlijk bij sommige praktijken kokhalsneigingen.

Seksueel misbruik moet keihard worden aangepakt, evenals leefomstandigheden en andere sociale misstanden die kunnen leiden tot dat misbruik.

Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om mijn dochter te vertellen dat ze haar huid duur zou moeten verkopen. Ik weiger mijn dochter op te voeden met hoer/madonna denkbeelden.

Als er ooit om haar gelachen wordt door deze of gene omdat ze het beste heeft gegeven aan iemand die het niet waard bleek te zijn, wat dan nog? Wat denken sommige mensen wel niet dat ze zijn, en waarom zou mijn dochter of ik moeten toegeven aan de achterlijkheid van sommigen.

op 20 04 2009 at 19:22 schreef babs:

Tjerk,
Je argument was ‘van horen zeggen’. Je huisgenote hoort van andere meisjes wat die tegen haar zeggen dat ze niet leuk vinden. Niet zo sterk.

Vrouwen die niet pijpen vertrouw ik niet, willen zich kennelijk niet helemaal laten gaan. Vooral als ze principieel niet pijpen en het dus niet aan mijn gebrekkige minaarskwaliteiten ligt.

Zouden er ook mannen zijn die niet beffen? Ook niet te vertrouwen natuurlijk.

Smeets,
Ik heb je nog nooit zo slecht zien discussieren. EH verdedigt hoeren, ga jij zeggen dat hij onderdrukking verdedigt. EH heeft ook gewoon een punt natuurlijk. Degene die echt verkracht gaat zich waarschijnlijk niet op een website lopen verlekkeren aan een verkrachtingsverhaal.

op 20 04 2009 at 20:08 schreef vetklep:

Mag ik nog even ter overweging meegeven dat verkracht worden bij vrouwen een veel voorkomende fantasie is?

Uiteraard alleen door hun hoogstpersoonlijke versie van een prins te paard en heel toevallig spontaan precies zoals zij het fijn vinden.
Geen enkele vrouw wil dit in het echt meemaken.

Maar toch. Het blijft een veel voorkomende fantasie.

op 20 04 2009 at 22:26 schreef etstoel:

EH, ik vond die nacht uw comments wel mooi satirisch, nogal sarcastisch eigenlijk. Mag dat wel. Dit soort spot heeft een beter verhaal dan het omringende kader, zullen we maar zeggen.

op 20 04 2009 at 22:39 schreef etstoel:

B. Brussen droomt van hopen vrouwen, maar schijnt echt niet te snappen dat de vrouwen die hij echt zou willen hebben, een lange neus naar hem trekken. Blijf maar Heleen van Rooyen lezen. Enne, trek een tuinhandschoen aan.

op 20 04 2009 at 22:55 schreef etstoel:

Tjerk, ik doelde op dat wat het resultaat is van een zwangerschap, een geboorte. Want met hoeveel bravoure hier ook gebracht, ik heb menig man heel wit zien worden als hij toe stond te kijken hoe dat, wat hij met veel noeste arbeid, verwekt had, het levenslicht zag. Ineens al die babbels weg, zijn het net weer echte mensen.

op 20 04 2009 at 23:11 schreef Laila:

Vetklep,

Gek dat een veelkomende fantasie bij mannen is gedomineerd te worden.In een maatschappij waar eem man verondersteld alles onder controle te hebben is het not done om daar voor uit te komen maar als we het toch over fantasieën hebt waar mensen heimelijk van dromen……
Als een man gemolesteerd wordt moet ie maar niet klagen hoor. Je zou hem eigenlijk een microfoon onder zijn gemolesteerde snoet moeten houden en vragen;’En was het een beetje naar verwachting?’

Heb je al eens overwogen een praatgroep op te richten voor ex-krantenjongens?

op 20 04 2009 at 23:52 schreef Kers:

Guin… ik vind je een vrouw met ballen en sta vierkant achter je stuk. Jammer dat je hier zoveel bedompte reacties krijgt. Ik heb een direct link naar je stuk op mijn nederige blogje gezet en daarbij de hoop uitgesproken dat mensen door- en door zullen linken opdat iedereen in de (Westerse) wereld dit gelezen zal hebben….en met name de kinderen die we op deze verwarrende aardkloot hebben geworpen….Seks is idd voor ieders genot maar veel seksuele uitingen van nu hebben daar volgens mij, absoluut niks meer mee van doen. Ga zo voort Gin
groets LG ♥

op 21 04 2009 at 02:52 schreef vetklep:

Laila: dat zou zo maar kunnen.
Ik hoop voor de mannen in kwestie dat ze iemand vinden die dat voor ze kan betekenen,als ze daar behoefte aan hebben.
Of is het alleen maar een fantasie, die het best een fantasie kan blijven?

Wat betreft die verkrachtingsfantasien: ik heb het niet verzonnen. Ik heb alleen maar gelezen dat verassend veel vrouwen ze hebben. Serieuze psychologische onderzoeken enzo. Iets met geremd zijn en alleen op die manier durven te denken aan sex of zo.
Zelf word ik er niet vrolijk van, want mijn allerbeste vriendin ("mijn vriendin" sinds een paar jaar) is toevallig een keer verkracht. En dat was bepaald geen fantasie voor haar.
Onze gezamenlijke fantasien zijn als gevolg daarvan heel lang tamelijk bescheiden gebleven. Inmiddels hebben we onze verwachtingen al meermalen overtroffen. En als dat niet was gebeurd was het ook prima geweest.

Misschien word ik wel gewoon een beetje moe van het eeuwige gezanik over mannengedrag.
Ik ben niet "mannen"
Verreweg de meeste mannen zijn trouwens net als ik voorstander van de mini-guillotine.

Ik ben er voor dat mensen (zelfs mannen en vrouwen) elkaar zo onbevangen en ongefrustreerd mogelijk tegemoet treden.
Laten we leren vertrouwen op ons foute mensen instinct en ons ook eens laten verrassen.
En laten we mensen met andere behoeftes dan de onze het gunnen die te bevredigen met gelijkgestemden. Of bij een (voorlopig) gebrek daaraan met bijvoorbeeld internet pagina’s die wij eventueel walgelijk vinden.

Aan een ex-krantenjongens praatgroep heb ik geen behoefte.
Ben jij al lid van een ex-gefrustreerde meisjes clubje?

op 21 04 2009 at 09:50 schreef VerVanVrijheid:

@Gin en andere censuur-sociopathen:

Die Gin, zo begaan met de sexualiteit van een ander… en die daarbij spreekt names ´de vrouw´ en ´normale mensen´. Dank u wel, Gin, ik ben ook een ´normaal´ mens, maar ik ben het pertinent oneens met je betuttelende bullshit.

De Heilige Bernadette Soubirous is het meisje waar Lourdes beroemd door is geworden. Weet je wat Bernadette Soubirous deed? Ze rolde regelmatig een lekker potje in de drek. Ze had dan revelaties, zei ze. Als ze dàt al en-plein-public deed, wat deed ze dan wel niet in de slaapkamer? Ik moet er niet aan denken… Tegenwoordig zou een psychiater waarschijnlijk tot de conclusie komen dat ze aan coprophilia lijdt. Jezelf dwangmatig besmeren met vuiligheid, waaronder feces. Bernadette had geen internet.

Mijn vriendinnetje en ik praten altijd heel open over sex, en guess what? Ze heeft ook verkrachtingsfantasieen. En volgens haar hebben de meeste van haar vriendinnen ze ook. En die fantasieen hebben ze niet van het internet, beste Gin. Volgens mij is het terug te voeren op onze geschiedenis, waar het vrouwtje simpelweg de struiken ingetrokken werd om eens lekker bruut te worden bevrucht. Zelf heb ik niks met deze fantasieen, maar ik heb er ook geen probleem mee dat ze ze heeft. Iedereen heeft recht op vrijheid, vooral vrijheid in de slaapkamer en in je hoofd!

Hoe klinkt de volgende zin, Gin?
Een vrouw die jou met een volle zak laat zitten, kun je maar beter bij het grofvuil zetten? Laat jij je man weleens met een volle zak zitten, Gin? In Iran is een leuke wet aangenomen, misschien kunnen wij die in omgekeerde versie in Nederland invoeren. Speciaal voor jou, die ´normale´ vrouw…

¨Extreme dingen doen heeft niks te maken met lef of geiligheid, maar aan jouw onvermogen een zieke geest te weerstaan. ¨
-Gin is zoooo okay, die weet wat normaal is, en wat ziek is. Mensen zoals jij, zonder enige fetish, dat zijn volgens mij mensen die een beetje tegen zichzelf liegen. Daar worden ze gefrustreerd van. Sexueel gefrustreerd. En dan gaan ze rare dingen doen. Als twee volwassen mensen instemmen om ´extreme dingen´ te doen, dan is daar niks mis mee. Waar komt toch die rare drang vandaan om te willen bepalen wat een ander denkt, kijkt en ziet?

¨Maar wat nou als deze meisjes en vrouwen hier gewoon mee zijn ‘opgegroeid’ en dit als normale seksbeleving zien? Wat voor druk ligt er dan op de nieuwe generatie meisjes en vrouwen? Hoeveel extremer kan het nog? Waar ligt de grens? En is er wel een grens? Wordt het niet tijd voor Internetcensuur?¨
-In dezelfde denktrent: Ik zag laatst een film over mensen die moedwillig hun eigen lichaamsdelen amputeren. Hoe moet dat over enkele generaties? Wie snijdt dan op zondag het vlees aan? Ik heb ook wel eens gekeken hoe ver het gaat, maar ik moet zeggen dat ik bij plasseks al afhaakte. Maar dat je het tot poepsex bracht, Gin, betekent niet dat jij een slechter mens bent dan ik. Ieder z´n meug, zolang je een ander maar niet schaadt.

En natuurlijk: Internet censuur… Heb je er wel eens over nagedacht hoe a-sociaal sociale typjes zoals jij zijn? Altijd maar denken dat je de enige bent met enige intelligentie, en dus moet denken voor andere (dommere, of gestoorde) mensen, en ze van alles moet verbieden. Zo hoog verheven boven het plebs…

Naar het schijnt is Rouvoet een hele goede minnaar. Heel gepassioneerd, en hij tongt alleen uit liefde. Pap ns met hem aan, dan kun je samen lekker veel verbieden, wettelijk nog wel!

op 21 04 2009 at 10:13 schreef VVV:

@Tjerk

Jouw huisgenote wist wel ´t een en ander van sex zo te horen. Dat je je huisgenote moet citeren om over sex te kunnen schrijven, dat zegt wel wat.

Volgens mij ben jij zo´n metro-man die wel heel graag wil, maar met z´n laf-altruistische houding altijd maar weer eindigt met z´n pik in eigen hand.

Soms is man zijn lef hebben Tjerk, gewoon op het vrouwtje afstappen en je als een echte vent gedragen. Ook in bed. Toe, probeer het maar eens, vrouwen kunnen dat waarderen.

Ik lieg wel een beetje, want wist je dat het vrouwtje WEL van een metro-man houdt. Maar alleen voor een lekkere veilige relatie. In haar vruchtbare periode valt ze op echte kerels? En wanneer wordt het vrouwtje bevrucht? Juist Tjerk, in haar vruchtbare periode. Moralistjes als jij zijn er slechts om de luiers te verschonen. Oh ja, en om met rode oortjes te luisteren naar huisgenotes die vertellen over hun avonturen met echte mannen…

op 21 04 2009 at 10:22 schreef VVV:

¨Hoe klinkt de volgende zin, Gin?
Een vrouw die jou met een volle zak laat zitten, kun je maar beter bij het grofvuil zetten? Laat jij je man weleens met een volle zak zitten, Gin? In Iran is een leuke wet aangenomen, misschien kunnen wij die in omgekeerde versie in Nederland invoeren. Speciaal voor jou, die ´normale´ vrouw…¨

Ik bedoel uiteraard Afghanistan, ipv Iran. Debiele regeldrang heeft vele nationaliteiten…

op 21 04 2009 at 12:57 schreef EH:

@etstoel: ah, een compliment dus. Dankuwel.

Dat vrouwen meerdere kanten hebben is me onderhand ook wel duidelijk geworden. Niet dat ik het leuk vind trouwens; ik had liever aan dat kinderlijke romantische beeld vastgehouden. Maar dat is gewoon onhoudbaar.

Dat van die verkrachtingsfantasien heb ik al van veel meer vrouwen gehoord dan ik gewild had: sexy vind ik het niet. En als jij je nog loopt af te vragen of ze nou echt wel zin heeft, en er wordt opeens: NEUK ME in je oor gebulderd, dat laat toch ook krassen achter op je naiviteit. Zodra je behoefte op hard genomen te worden zich op mij fixeert, kan ik het uiteraard beter op waarde schatten.

Suffice to say dat dit volldig losstaat van de toelaatbaarheid van niet-consentuele handelingen. Maar waar het niet volledig los van staat is het idee dat alle smerigheid die je op internet vind voor en door mannen is. Daar geloof ik geen reet van.

op 21 04 2009 at 13:41 schreef vetklep:

Ik vind het jammer dat we altijd zo veel gejengel van een bepaalde categorie teleurgestelde en gefrustreerde vrouwen over ons uitgestort krijgen in de media.
Wij mannen hebben ook genoeg te klagen over onze ervaringen met vrouwen. Maar dat doen we niet.
Wij worden ook wel eens geconfronteerd met behoeftes waar wij van schrikken. Ik noem een voetmassage. Rimmen. Of nageslacht.
Wij hebben ook wel eens sex die we niet voor herhaling vatbaar vinden. Wij moeten ons soms eerst een half uur stierlijk vervelen (voorspel) en dan keihard werken, terwijl we allerlei tegenstrijdige bevelen krijgen.
Ook wij kunnen ons soms vies of gebruikt voelen.
Maar wij hebben het fatsoen om hierover niets aan onze vrienden te vertellen. Wij gaan onze teleurstellingen ook niet breed uitmeten in de media. En we beginnen al helemaal geen gesubsidieerde campagnes om vrouwen uit te leggen hoe ze het ons naar de zin kunnen maken.

op 21 04 2009 at 14:08 schreef Vasti:

Een feit is dat kinderen reeds op zeer (te?) jonge leeftijd geconfronteerd worden met sex op een manier en met een intensiteit die lang niet altijd past bij het ontwikkelingsstadium waarin zij zich bevinden.
Belangrijk is dat de opvoeders zich hier van bewust zijn en dus ruim aandacht schenken aan dit onderwerp en met de kinderen, passende bij het ontwikkelings niveau van het kind, gesprekken over sexualiteit hebben.
Respect/zelfrespect/genieten zijn in de gesprekken met mijn kinderen de sleutelwoorden.

op 21 04 2009 at 14:26 schreef Peter:

Een feit is dat kinderen reeds op zeer (te?) jonge leeftijd geconfronteerd worden met sex op een manier en met een intensiteit die lang niet altijd past bij het ontwikkelingsstadium waarin zij zich bevinden.

‘Feit’?

Wij moeten ons soms eerst een half uur stierlijk vervelen (voorspel) en dan keihard werken, terwijl we allerlei tegenstrijdige bevelen krijgen.

Lang voordat ik voor het eerst seks had, las en hoorde ik dergelijke klachten al overal. Maar in alle eerlijkheid, ik heb ze nog niet ontmoet, die vrouwen met een bombast van noten op hun zang. Niet op seksgebied, althans. Ik heb zelfs veelal de indruk dat ik meer aan voorspel hecht dan de meeste vrouwen.

op 21 04 2009 at 15:51 schreef vetklep:

Kinderen worden niet zomaar geconfronteerd met pron. Misschien gebeurt dat heel toevallig een keer als ze onbegeleid surfen. Maar je kan als ouder best uitleggen dat sommige mensen nou eenmaal rare dingen doen. Ook zonder blote billen: op youtube vind je ook bumfights, zieke politiek en jackass achtige dingen.
Tegenwoordig moet de hele wereld zo nodig idiot-proof gemaakt worden. Meestal is het middel veel erger dan de kwaal.
En pubers die blote billen willen zien zijn verrassend inventief. Die hou je toch niet tegen. Dat was zelfs voor internet al zo.

op 21 04 2009 at 17:08 schreef vasti:

Peter,
Niet dan?

op 21 04 2009 at 17:14 schreef Peter:

Ik vermoed van niet. Ik kan me tenminste geen onderzoeken voor de geest halen die zulks aantonen.

op 21 04 2009 at 19:45 schreef Benech:

VVV schreef: Soms is man zijn lef hebben Tjerk, gewoon op het vrouwtje afstappen en je als een echte vent gedragen. Ook in bed. Toe, probeer het maar eens, vrouwen kunnen dat waarderen.

Sure, net als die studiegenoot van mij die in zijn eerstejaarsweekend aan een meisje vroeg: "Hoi, neuken?" Wist hij veel dat hij dat aan een meisje uit de Nederlandse selectie karate vroeg… Hij lag daarna wel horizontaal….

op 21 04 2009 at 23:28 schreef etstoel:

Als mijnheer, neem ik aan, VVV, naar Iran wil, u kent de weg naar Schiphol? U hoeft geen Tomtom aan te schaffen, het staat overal heel duidelijk aangegeven! Vliegt u toch fijn naar Iran en laat u zich ginds bedienen! Het zal even slikken zijn natuurlijk, maar dat moet u ervoor over hebben nietwaar! O en als mijnheer bij nader inzien toch maar liever naar Afghanistan wil omdat daar een vrouw elke vier dagen verplicht is, welk een gotspe, dan kan hij ook een enkeltje bemachtigen.
Met Vetklep is het ook lachen, wij mannen krijgen zoveel gejengel van de vrouwen over ons uitgestort terwijl wij ook veel te klagen hebben(samenvattend). Vetklep, je zeurt in de overtreffende trap! O, zo zielig! Ik sta weer buiten, bij het grofvuil ditmaal!
EH, ik vond uw comment heel eerlijk, mijn waardering daarvoor. Maar ervan uitgaan dat ik van het vrouwelijke geslacht ben…… Heb wel veel met vrouwen te maken, dat dan weer wel natuurlijk.

op 22 04 2009 at 08:18 schreef Benech:

@@ Pieter: nee, was nota bene beta’s onder elkaar.

op 22 04 2009 at 12:04 schreef renzo:

1 vraag: waarom zien mensen toch hun eigen seksualiteitsbeleving als maatgevend en waarom verheffen ze zich boven anderen met hun adviezen?
En waarom doet gin dat zo extreem?
waarom wordt anderen niets gegund en het eigen wereldje als geweldig gezien
Bizar.

op 22 04 2009 at 12:32 schreef Pieter:

Sure, net als die studiegenoot van mij die in zijn eerstejaarsweekend aan een meisje vroeg: "Hoi, neuken?" Wist hij veel dat hij dat aan een meisje uit de Nederlandse selectie karate vroeg… Hij lag daarna wel horizontaal….

Ja gossie, wat verwacht je anders op een eerstejaarsweekend theologie? Sex voor het huewelijk soms?

op 22 04 2009 at 12:48 schreef etstoel:

Na tien bier, vijf vodka’s en het kan ook weleens het dubbele zijn geweest, want tellen…. Een man die zat is kan het wel vergeten. Plof, voorover, maffen! En Pieter schijnt ergens de weg tussen Buda en Pest kwijt te zijn geraakt.

op 22 04 2009 at 15:52 schreef Gin:

Na zoveel reacties tégen mijn argument, verwacht u natuurlijk dat ik óf niet meer reageer, óf flink door het stof zal kruipen. Ik ga het tegenovergestelde doen. Uw reacties staven mijn gedachten namelijk.

Een jaar of tien geleden, of misschien iets langer, was er op televisie een programma waarin bizarre seksuele fantasieën werden uitgespeeld en gefilmd (weet de titel niet meer, maar u zult het zich vast herinneren). Nadat een man zich als baby had laten behandelen, en daar seksueel opgewonden van werd, en een item over een bruine bonenbad, gaven de meeste mensen in mijn omgeving het op en kon zelfs de nieuwsgierigheid ze niet meer aan de buis kluisteren. Het programma deed zóveel stof opwaaien, dat het bijna niet anders kan, dan dat vele mensen er daadwerkelijk door geschokt waren. Nu, niet zo heel veel later eigenlijk, is het ineens doodnormaal geworden, en wordt de enkeling die nog steeds geschokt raakt van dit soort dingen (namelijk: ik) geschoffeerd, uitgehoond en belachelijk gemaakt.

Extreem is blijkbaar de norm geworden. Ook een teken aan de wand: hoeveel vrouwen reageerden eigenlijk negatief op mijn bericht? Heren, telt u ze maar even, en krabt u zich dan nog eens over het hoofd. Ik kan u zeggen dat ik in mijn email wel berichten kreeg van vrouwen, die vanwege uw bizarre reacties niet hier durfden reageren, maar dat wel in mijn mailbox deden. Net als sommige mannen trouwens, die ook niet in het openbaar over seksualiteit praten maar zich voor of tegen wilden uit laten.

Waarom schreef ik dit? Omdat ik zo ontzettend veel vrouwen ken, die niet meer tegen deze seksuele druk en de vreemde seksuele verwachtingen van mannen kunnen. En ja, ik ken ook *wel* twee mannen die de vrouwen van tegenwoordig te extreem vinden. Een vriendinnetje stuit op de familiecomputer op paardenseks waar manlief zich een paar keer per week aan vergaapt. Een ander vriendinnetje deelt de aandacht van haar man met verkrachtingsfantasieën, die zij om voor de hand liggende redenen niet zo’n prettige concurrentie vindt. And so on, and so forth….

En tot slot een boodschap voor degene die het nodig vond(en) commentaar te leveren in termen van negers, nikkers en dergelijke meer…… ach gosje, en uw reactie was ook al zo zwart-wit? En in de Congo ben ik nog nooit geweest.

op 22 04 2009 at 16:36 schreef Ozymandias:

Gin,

Ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn een die grote druk voelen om te conformeren aan bizarre seksuele verlangens van mannen. Of dat sommige vrouwen zich geintimideerd voelen door felle commentaren hier en daarom niet durven te reageren.

Maar ik heb geen sympathie voor jouw oproep tot internetcensuur. Er moeten helemaal geen dingen verboden worden. Wel is het hard nodig is dat veel vrouwen sterker in de schoenen komen te staan. Dat ze ‘nee’ tegen mannen durven te zeggen.

Wat jij in je column schrijft over de dubbele moraal van mannen is helemaal waar. Wijs een vrouw ze af, dan is ze een trut. Wanneer ze wel hun zin krijgen, is de vrouw een slet. Kortom, de vrouw zit altijd fout.

Maar hebben vrouwen er wat aan de morele scherpslijpers die voor anderen bepalen wat wel en niet normaal is? Ik denk het niet. Een bikkelharde seksuele moraal geeft de mannen extra munitie om onzekere vrouwen de grond in te boren.

op 22 04 2009 at 20:16 schreef Geert:

"Ik kan u zeggen dat ik in mijn email wel berichten kreeg…"

Haha dit argument is al zo oud als het internet zelf. Er is zelfs een liedje over geschreven:
http://www.lspace.org/fandom/filks/genfilk/the-lurkers-support-me-in-email.html

Verder vind ik het een beetje slap om alleen maar op de minst genuanceerde reacties in te gaan teneinde je hysterie in stand te houden. Ik krijg van de reacties hierboven grotendeels het idee dat niemand geinteresseerd is in extremiteiten, maar dat wel veel mensen vinden dat het moet kunnen, *mits* er geen dwang plaatsvindt. Een bijzonder volwassen houding, beter dan je te gaan beklagen als je een keer iemand een bruine bonenbad ziet nemen.

Er is ook een verschil tussen "geschokt" zijn en iets afkeuren. Ik wordt ook liever niet geconfronteerd met een man in een luier op tv, dat wil niet zeggen dat ik de man zijn hobby wil ontzeggen. Zolang ik me er maar van kan distantieren.

"Omdat ik zo ontzettend veel vrouwen ken, die niet meer tegen deze seksuele druk en de vreemde seksuele verwachtingen van mannen kunnen."
Ik vermoed dat je hier flink overdrijft, maar als dat niet het geval is, adviseer ik je kennissen om niet zo verongelijkt te doen en eens voor zichzelf op te komen. Confronteren zij hun partners met hun ongemak of blijft het bij fluisterende bekentenissen tijdens dameskransjes? Zijn het fetishes of is het niewsgierigheid? Wat zal jouw partner wel niet van je denken als hij al die ranzigheid waar je over schrijft op je pc vindt?

op 22 04 2009 at 21:25 schreef Gin:

Ozymandias: Ik deed geen oproep, maar vroeg me hardop af wat de oplossing is, voor iets wat in mijn ogen toch een probleem aan het worden is. Ik koos ervoor dit bericht te plaatsen, omdat ik vond dat vrouwen best een beetje tegengewicht mogen bieden aan al het extreme wat er te koop is. Voor de medevrouw. Als de man vindt dat hij ook tegengewicht nodig heeft, zijn er misschien wel mannen die ook zo’n bericht willen schrijven…

Geert: Ja, dat argument bestaat ook niet voor niks. En ik heb trouwens ook tegens in mijn mailbox ontvangen, wat ik ook schreef. En ja, mensen reageren heel vaak via email en niet via een weblog, juist omdat er mensen onder ons zijn die denken dat internet gebruikt dient te worden om alle zwartgalligheid die er in het eigen hoofd rondspookt de wereld in te slingeren, en daarmee anderen nogal afschrikken. Internet is het domein geworden van viezerikken, perverselingen, idioten, extremisten, geesteszieken en zwartkijkers. Daar word ik nu al zo lang mee geconfronteerd.

Goed, er zitten een aantal zinnige punten in je reactie. Maar als ik zoek naar iets simpels omtrent mijn zwangerschap en door een titel misleid wordt, is het dan nog zo’n vrijwillige blootstelling? Ik herhaal nog maar een keer dat wanneer mensen constant geconfronteerd worden met dit soort beelden, er bepaalde mensen onder ons zijn die denken dat het de norm is, en zich *gedwongen* voelen bepaalde dingen te doen, die ze niet fijn of lekker vinden, of waar ze zich achteraf niet goed over voelen. Word eens wakker Geert, en verdiep je eens in de mens. Onzekerheid alom hoor.

op 23 04 2009 at 09:40 schreef Vasti:

Peter,

je hebt gelijk t.a.v. het feit dat ik iets een feit noem dat inderdaad geen feit is.

Het is mijn persoonlijke "gevoelsmatige feit"

op 23 04 2009 at 10:40 schreef vetklep:

Mannen zijn ook slachtoffer van allerlei vrouwelijke "druk". Om kinderen te produceren en te trouwen bijvoorbeeld. Deze roze wolk wordt op tv ook vaak stevig en zonder enige nuance opgedrongen. Terwijl typische manneninteresses, zoals plezierige sex met een prettig ogende vrouw, uit de donkere krochten van het internet moeten worden opgediept.
De vrouwelijke "druk" kan ernorm groot zijn, vooral als je erg veel van je vrouw houdt.
Als dat kind er eenmaal is volgt soms een scheiding. En dan "mogen" die mannen de rest van hun leven betalen voor een kind dat ze 1 keer per week even mogen zien. En voor een vrouw waar ze misschien liever niks meer over willen horen.
Ik vind dat mannen weerbaar moeten worden gemaakt tegen extreme vrouwelijke behoeftes. En dat er verplichte waarschuwingen moeten komen in dat soort media uitingen. "Trouwen en het krijgen van kinderen kunnen leiden tot het levenslang moeten betalen van alimentatie." Misschien moeten plaatjes van gelukkige gezinnetjes wel gewoon verboden worden. Die geven namelijk een heel onevenwichtig beeld van de realiteit.

op 23 04 2009 at 10:54 schreef Peter:

Terwijl typische manneninteresses, zoals plezierige sex met een prettig ogende vrouw, uit de donkere krochten van het internet moeten worden opgediept.

Hahaha! Geweldig!

op 23 04 2009 at 18:54 schreef renzo:

weer een discussie, het lijkt weinig zin te hebben. Gin beweert iets, veel dingen ertegenin gebracht, ook ervoor , dan Gin weer die bij haar mening blijft
en trouwens niet op mijn vraag in gaat, en ben toch wel benieuwd.

op 23 04 2009 at 20:00 schreef Gin:

Ehm Renzo, norm en maatstaf: is wederzijds respect nu echt zo’n vreemde norm? Ook al laat een van beide partners zich verrot slaan, dan moet er toch iets van respect aan te pas komen, toch? En daar zit t probleem nu: dat er vaak helemaal geen respect aan te pas komt.

Vetklep: Ja. Haha nou zeg. Maar er zit ook een kern van waarheid in. De manier waarop het gezinsleven en kindjes krijgen tegenwoordig wordt afgespiegeld en beleefd is ook totaal van de pot gerukt. Ik stem mee voor dat verbod. :-P

op 23 04 2009 at 21:06 schreef vetklep:

Ik stem van harte voor wederzijds respect. Zonder dat is iedere aanraking griezelig.

op 24 04 2009 at 11:51 schreef Saira:

Het enige wat ik kan doen als vrouw is mijn dochter meegeven dat sex plezierig moet zijn, en zodra ze zich ergens niet comfortabel bij voelt er gewoon niet aan moet beginnen.

Wat kan ik doen aan volwassen vrouwen die geen nee kunnen zeggen aan al dan niet vermeende druk van kerels, ik neem aan/verwacht dat ze vrouws genoeg zijn om voor zichzelf op te komen. Ik zou het overigens wel vreemd vinden als een vriendin van mij zou blijven bij een man die opgewonden wordt van dierensex. Sowieso als ze blijft bij een man die haar om welke reden dan ook behandelt op een manier die zij als niet prettig ervaart.

In mijn vriendinnenkring zijn de dames erg tevreden over hun mannen/minnaars. Dat kan ook nog, mijn tegenwicht aan al die verhalen over extreme jongens met perverse verlangens.

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekenen geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN JUNI

O Aso’s in de trein

O Waarom zijn christenen van die hardvochtige klootzakken?

O Huub Stapel is een klootzak

O Het gilde van het bruine gajes

O Lampies ontdekken: extreemrechts is best linke soep

O Mag geen omvolking zeggen

O Harde stukjes poep

O Niet zien is geloven

O Wilders: domme lul of geniale schurk?

O Ook Jezus was een harteloze bullebak

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

 

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

 

(Advertentie)
 

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 

RSS RSS