Home » Archief » De voordelen van het personaliseren van een klantenkaart


[19.12.2023]

De voordelen van het personaliseren van een klantenkaart


Foto: Thalia Karr on Unsplash

Een klantenkaart biedt niet alleen je klanten ontzettend veel voordelen, maar ook jou als bedrijf. Je kunt je dus wel voorstellen hoeveel voordelen dit je kan bieden op het moment dat je ze ook direct personaliseert. Omdat niet alle bedrijven zich hiervan bewust zijn, nemen we je in dit artikel mee in de voordelen en ook commerciële aspecten van een klantenkaart die je bijvoorbeeld niet alleen op naam personaliseert, maar ook laat bedrukken met je logo en bedrijfsnaam. Dit zorgt voor een stukje extra herkenbaarheid op het moment dat ze deze pas in de hand hebben. Zo kun je gemakkelijk plastic passen met eigen drukwerk laten bedrukken en deze gebruiken als klantenkaart, waarop je klanten bijvoorbeeld kunt sparen voor leuke acties of gratis producten.

Je vergroot de klantloyaliteit

Als ondernemer weet je als geen ander hoe belangrijk het is om klanten aan je te binden. Wij Nederlanders zijn namelijk dol op leuke acties en kortingen. Het is dan dus ook niet zo gek dat de meeste bedrijven een klantenpas hebben, waarmee je punten kunt sparen voor persoonlijke acties en je ook regelmatig persoonlijke aanbiedingen. Je zult zien dat klanten zich dan veel sneller verbonden voelen met je bedrijf en de kans op een herhaalaankoop groter is. Wat wel belangrijk is, is om de pasjes te personaliseren. Zo kun je bijvoorbeeld blanco pasjes bestellen en deze laten bedrukken met je eigen logo en bedrijfsgegevens. Dit zorgt er allereerst voor dat mensen het pasje sneller kunnen vinden in hun portemonnee tussen de rest van de pasjes, maar ook voor een stuk extra naamsbekendheid. Iedere keer als ze dan het pasje met jouw naam en logo zien, vergroot dit de kans op het welbekende ‘oja’ momentje.

Doelgerichte marketingcampagnes

Het personaliseren van een klantenkaart helpt bedrijven ook bij het uitvoeren van doelgerichte marketingcampagnes. Door middel van het verzamelen van de gegevens van bijvoorbeeld aankopen, kunnen bedrijven analyseren welke producten en diensten populair zijn bij bepaalde klanten en ook doelgroepen. Door deze informatie om te zetten in persoonlijke acties, zul je zien dat klanten veel sneller terugkeren, omdat ze zich gehoord voelen. Hoe leuk is het bijvoorbeeld om twee weken na de aankoop van een bepaalde foundation, nu dezelfde met 25 procent korting te krijgen? De kans is dan groot dat je naar de winkel gaat om een extra potje te bestellen.

Ook betaalbaar voor kleine bedrijven

Waar veel kleine bedrijven vaak het idee hebben dat het investeren in een loyaliteitssysteem en ook persoonlijke klantenkaarten een enorme uitgave is, valt dit in de praktijk reuze mee. Kies je voor DCP voor het laten personaliseren van jouw klantenkaart, dan weet je niet alleen zeker dat je een goede prijs betaalt, maar kunnen ze je ook helpen bij het implementeren ervan binnen jouw bedrijf. Dit heeft als voordeel dat je direct van A tot en met Z kunt worden ontzorgd en je direct de voordelen geniet van de data die het je oplevert voor je onderneming. Dus ook voor de kleine ondernemer is dit meer dan de moeite waard.

Ingezonden, 19.12.2023 @ 08:14

[Home]
 

1 Reactie

op 19 12 2023 at 08:14 schreef Peter:

Reageren? Leesfrontaalnaakt@gmail.com.

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekent geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN 2024

O Richard K., martelaar van de Afgehaakten

O Liever Wilders dan Yesilgöz

O Hoe Albert Heijn constant probeert ons te bestelen

O Kankerhomo

O Domheid is een kanker en we zitten nu in stadium 4

O Harde Por

O Het terloopse nazisme van Caroline van der Plas

O Zijn onze universiteiten antisemitische Hamasbolwerken?

O Vrij Nederland: Peter Breedveld had toch weer gelijk

O Er is niks meer om respect voor te hebben

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

 

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

 

(Advertentie)
 

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 

RSS RSS