Home » Archief » Ontmaagder


[10.01.2009]

Ontmaagder

Peter Breedveld

bel3 (84k image)

Volkskrantcolumniste Fadoua Bouali blijft me fascineren. Zesendertig is ze, en ze heeft het nog nooit gedaan. In Marokko heeft ze nu een knakker aan de haak geslagen, Mo heet-ie, maar daar bakt ze vooralsnog slechts Dr. Oetker-cakejes voor. Arme Mo. Mo wil natuurlijk neuken, maar Fadoua is een net islamitisch meisje. Eerst trouwen.

Het is toch eigenlijk belachelijk, dat Fadoua haar man kennelijk uit Marokko moet importeren? Weer een immigrant erbij! Laatst sprak ik een Marokkaan die zijn aanstaande vrouw ook al uit Marokko laat aanvliegen. Knappe jongen, charmant, goed opgeleid, modern (dacht ik), maar tussen al die hoogopgeleide, knappe Marokkaanse vrouwen in Nederland zat blijkbaar niet één huwelijkskandidaat. Marokkanen in Nederland blieven niet alleen geen Nederlandse autochtoon als partner, ze willen zelfs geen verkaasde Marokkaan.

Waarom bemoei ik me met het seksleven van Fadoua Bouali? Ben ik in Keesjemaduraatje veranderd? Neen, het is een soort verliefdheid. Ergens heb ik ook altijd een cakejes-bakkend Holly Hobbie-meisje gewild, een meisje zoals Fadoua, dat aan God gelooft en alles voor haar man overheeft. Ik vind het superromantisch dat een vrouw zichzelf bewaart voor degene met wie ze gaat trouwen. Ik zie mezelf wel lopen aan het strand met Fadoua, hand in hand, alleen maar oog en oor voor elkaar. “Ik denk dat ’t het beste is als jij je baan opzegt, Fadoua. De plaats van de vrouw is thuis bij de kinderen.” – “Ik ben het helemaal met je eens, Peter.”

En dan de huwelijksnacht: “Zul je voorzichtig zijn, Peter?” Ik zal haar teder beminnen.

Alleen jammer dat die tuttigheid vaak gepaard gaat met een snoeiharde afwijzing van degenen die niet dezelfde hoge standaards in het vaandel dragen. Wie make-up draagt, is in de ogen van Fadoua een hoer en de reden dat ze tot voor kort nooit een geschikte huwelijkskandidaat heeft gevonden, is dat de Marokkaanse mannen in Nederland zich niet wassen volgens de islamitische regels!

‘Al spring je in de zee om je te wassen, dan nog zul je niet schoon worden zonder de rituele wassing’, citeert Fadoua haar idool. En dan nog. Niet alleen moet haar man precies weten hoe hij zijn lul moet wassen, hij moet ook als maagd het huwelijk in. Tegen de veertig loopt ze, en ze wil een man die het nog nooit gedaan heeft! Benieuwd wat voor afzichtelijk monster die Mo van haar is, of misschien is-ie wel gewoon een schooljongen van 16. Of zou hij gewoon liegen en Fadoua gebruiken om een Nederlands paspoort te bemachtigen?

Toch heb je altijd baas boven baas. Er zijn in Nederland moslims die nóg vromer zijn dan Fadoua. Die reageren op de site Wij blijven hier! op haar openhartige stukje over haar zoektocht naar een geschikte ontmaagder. Een zekere Yousaf, bijvoorbeeld:

Als je op Islamitische wijze ‘genomen’ wilt worden lijkt me het verstandig om je op Islamitische wijze te kleden…misschien is dat wat je eeuwig maagd houd. Een Islamitische man vraagt jouw ten huwelijk als hij ziet dat je een gelovige vrouw bent…als dat niet aan je te zien is dan komt er ander publiek op je af…

Als je er uitziet als een hoer, bedoelt deze grote stilist, trek je nou eenmaal hoerenlopers aan. Eigen schuld, dikke bult.

Yousaf en Fadoua zijn geen haar beter dan de Bert & Ernie-kapsels die op straat onze onbedekte vrouwen en dochters voor hoer uitschelden. Ze vertegenwoordigen in alle opzichten een achterlijke cultuur.

De eerste vrouw aan wie Peter Breedveld zijn hart verloor, was Walt Disney’s Sneeuwwitje.

Algemeen, 10.01.2009 @ 11:05

[Home]
 

76 Reacties

op 10 01 2009 at 11:47 schreef Bert Brussen:

"Ben ik in Keesjemaduraatje veranderd?"

*Gniffel*

op 10 01 2009 at 12:25 schreef oogbaviaan:

+1 voor het eerste kontlikcommentaartje van Brussen.

op 10 01 2009 at 12:39 schreef Sverige:

Nounou, wat zal Hassnae hier wel niet van vinden.

op 10 01 2009 at 12:46 schreef BigPete:

"de Bert & Ernie-kapsels die op straat onze onbedekte vrouwen en dochters voor hoer uitschelden."

Hehehe, een pakkende omschrijving. De meeste van die gasten zijn al zo lelijk en dan nog die kapsels… Geen wonder dat ze zelfs ’s zomers met bontkraagjes lopen….

op 10 01 2009 at 12:50 schreef toevallige voorbijganger:

Voor sommige mensen is het kennelijk erg lastig om hun piemel te wassen. Joden bijvoorbeeld. Die kunnen dat niet.

op 10 01 2009 at 13:08 schreef Liz:

Ik vind het eigenlijk wel een leuk stukje van Fadoua op het verder abjecte Wij Blijven Hier.

op 10 01 2009 at 15:13 schreef Frank:

Best een lekker wijf, die Fadoua.

op 10 01 2009 at 18:03 schreef Max J. Molovich:

"Het laatste onovertroffen cadeautje dat ik hem heb gegeven waren zelfgemaakte cakejes, van Dr. Oetker, met zijn naam erop."

Dat heb ze gewoon rechtstreeks van de Dr. Oetker-reclame gejat!

op 10 01 2009 at 18:05 schreef Mohammed:

Fadoua(36 jr) is nog maagd! Gelooft zij het zelf?
Overgens, het hangt ervan af waar ze nog maagd is!!! Bekende en meest gebruikte route in zo’n geval als Fadoua is:Anaal.

op 10 01 2009 at 21:59 schreef Sterrenslag:

hahaha die is in haar anus al zeker 20 jaar geen maagd meer. En ook van voren kan ze een hersteloperatiemaagd zijn. Dit soort verhaaltjes moet je met een paar kilo’s zout nemen.

op 10 01 2009 at 22:40 schreef vander F:

Je blijft je verbazen over de fabelachtig hersengymnastische lenigheid bij mensen van de boekjes.

op 10 01 2009 at 23:07 schreef Ozymandias:

Ah, jij bent dus dezelfde Liz als die ene Liz die op Wij Blijven Hier steeds die knuffelmoslims de oren wast.

op 11 01 2009 at 10:08 schreef Peter:

Heren, staakt uw lasterlijke suggesties dat Fadoua heren zou toelaten via haar anus. Staat er immers niet geschreven:

Allah kijkt niet naar hen die hun vrouwen binnen gaan via de anus

Vervloekt zijn zij die tot hun vrouw komen via hun anus

Wie seksuele gemeenschap heeft met een menstuerende vrouw, of een vrouw in haar anus, of een helderzoende opzoekt en gelooft wat die zegt, is ongelovig in wat was geopenbaard aan Mohammed.

Bovendien is Fadoua gewoon niet zo’n soort meisje.

op 11 01 2009 at 11:29 schreef Bert Brussen:

Ik vind dat we alle vrouwen die Dr-Oetker cakejes bakken zouden mogen slaan.

op 11 01 2009 at 11:38 schreef Peter:

Je mocht willen dat je een vrouw had die Dr. Oetker-cakejes voor je bakte, Bert.

Ik zag dat je wéér op televisie was. Straks even bij Uitzending Gemist kijken.

op 11 01 2009 at 11:44 schreef Jamila:

Ik wil een man die Dr. Oetker-cakejes voor míj bakt.

op 11 01 2009 at 13:39 schreef Sterrenslag:

Dat verklaard waarom er in Marokko een aids epidemie gaande is onder meisjes zoals Fadoua.
Ze doen er allemaal niet aan. En die herstel operaties vinden ook nooit plaats. Niet nodig immers. Moslima’s zijn perfect. http://www.map.ma/eng/sections/box2/morocco_counts_over/view

lees ook :
Characteristics of the Epidemic in Morocco
About 70% of HIV cases are spread through heterosexual transmission, a high percentage when compared to the 600,000 new STI (sexually transmitted infections) cases believed to occur in Morocco each year. Clearly, this figure requires a close look at the cultural and social environment surrounding AIDS if issues relating to sexuality and STIs are to be discussed.
The epidemic in Morocco increasingly tends to affect women; the proportion of women with HIV/AIDS compared to men rose from 16% in 1990 to 38% in 2000. This will worsen the situation of many women, given their already limited decision-making ability and lack of access to services and care. http://www.un-ngls.org/documents/publications.en/voices.africa/number10/4moussaoui.htm

op 11 01 2009 at 17:03 schreef Peter:

Dat is wel even schrikken, dat verslag, Sterrenslag. Als zeventig procent van de HIV-besmettingen in Marokko via heteroseksuele contacten plaatsvindt, is er iets zeer uitzonderlijks aan de hand, want AIDS is nog altijd vooral een homo-ziekte.

Maar er is reden voor scepsis. Ten eerste het gebruik van het woord ‘epidemie’. Ik vind niet dat je bij 22000 HIV-besmettingen op een bevolking van 30 miljoen kunt spreken van een epidemie.

In het verslag wordt ook gezegd dat slechts 40 procent van de Marokkanen kan lezen en schrijven. Het officiële VN-getal is 54,5 procent. Nog steeds laag, maar 40 procent klopt dus gewoon niet. Dat maakte alle andere gegevens verdacht.

Verder is de manier waarop jij dit brengt nogal demagogisch. Dat in Marokko vrouwen met HIV zijn, wil natuurlijk niet zeggen dat er geen vrouwen zouden zijn die als maagd het huwelijk ingaan.

Voorts kun je keurig als maagd het huwelijk ingaan en vervolgens door je hoerenlopende, van beide walletjes etende man worden besmet met HIV. Zo cynisch is de Here God wel.

Tenslotte is Fadoua Bouali Nederlandse, ze komt in die Marokkaanse statistieken helemaal niet voor.

op 11 01 2009 at 20:27 schreef sterrenslag:

@ Peter
Cijfers kunnen verschillen omdat ze mischien een verschillende peildatum hebben. Bovendien zullen de werkelijke getallen veel hoger liggen dan de officiele. Dat vrouwen relatief veel aids hebben is logisch en verbaasd mij niet. Er wordt veel aan voor huwelijkse anale sex gedaan. ( meisje moet maagd blijven ) Een andere reden van het hoge aidscijfer kan zijn natuurlijk, sextourisme. Hoewel daar ook heel veel mannen bij betrokken zijn. Niet te vergeten kinderen.

Ik sluit me aan bij je conclusie over besmettingsrisico via de partner. Toch wil ik er op wijzen dat het besmettingrisico bij anale sex veel groter is voor de ontvangende partij. Anale sex is meer iets wat je doet voor het huwelijk.

Wat betreft de heilige maagden cultus. De meeste marokkaanse mannen geloven er ook niet in. Ja Fadoua Bouali kan naar een dokter gaan en een verklaring afhalen dat ze maagd is. Echter de dokter doet geen onderzoek, hij vraagt simpelweg of ze sex heeft gehad, meisje/vrouw geeft antwoord en verklaring volgt. De maagden cultus is heel oud en maakt de vrouw tot handelswaar. Er wordt bij het huwelijk dan ook een bruidsschat afgesproken.
Vorig jaar is in frankrijk overigens nog een huwelijk ontbonden omdat de vrouw na het huwelijk geen maagd bleek te zijn. Een politieke rel.

Ik betwijfel of Fadoua Bouali Nederlandse is. Meeste marokkanen hebben een marokkaans paspoort. Zelfs als ze hier geboren zijn. Daar schijnen ze niet van af te kunnen komen. Soort van lijfeigenschap van de marokkaanse koning. Maar stel dat ze nederlands is. Dan is dat maagden gedoe helemaal niet van belang. Dan kan ze gewoon een nederland-marokkaanse man trouwen. Maar ik weet wel waarom ze dat niet wil. Die willen haar niet. Die geloven haar maagden verhaaltje niet. Daarom moet ze wel een arme man uit marokko halen.
Die zal de feiten wel moeten accepteren hoe ze zijn en het spelletje meespelen anders kan hij lekker in marokko blijven.
Ze heeft geen andere keuze dan een partner uit marokko te halen. Daarnaast moet de man volgens de islam ( niet volgens de cultuur ) ook maagd zijn. Prettige wedstrijd bij het vinden van een 36 jarige maagd :D

op 11 01 2009 at 20:52 schreef Marco Meijer:

Marokkanen en Marokkaansen halen hun huwelijkspartners uit Marokko als een familie vriendendienst. Er is gewoon sprake van huwelijksmigratie: "als jouw Mohammed nou trouwt met onze Fatima dan trouwt onze Ali met jullie Selima". En uiteraard gaan de jonggehuwden allemaal in het verdorven Nederland wonen.
Zo worden hele dorpsgemeenschappen verplaatst naar het Westen. Als Nederlandse Marokkanen onderling zouden gaan trouwen kan er niemand naar NL komen dus dat schiet niet op.

op 11 01 2009 at 21:04 schreef Liz:

Yep Ozy. Er is maar één Liz en dat ben ik.

op 11 01 2009 at 22:11 schreef Tjerk:

Verbazingwekkend hoeveel die autochtone Nederlanders toch denken te weten over hoe dat er onder Marokkanen aan toegaat.

op 11 01 2009 at 22:16 schreef Peter:

Goed, Sterrenslag, jij denkt dus dat het relatief hoge aantal vrouwelijke HIV-besmettingen in Marokko wordt veroorzaakt door de voorhuwelijkse anale seks om het maagdenvlies intact te houden. Ik zou het niet weten, ik heb daar geen verstand van.

Maar ook het feit dat vrouwen kunnen liegen tegen de dokter voor die maagdelijkheidsverklaring, wil niet zeggen dat alle vrouwen het ook doen. Als Fadoua Bouali zegt dat ze maagd is, geloof ik haar.

Daar gaat het me natuurlijk ook niet echt om. Ik erger me aan de veroordelingen van puriteinen als zij van mensen die wat makkelijker denken over seks en relaties. En ik maak me vrolijk om het feit dat zelfs puriteinen weer worden veroordeeld door nog strengere puriteinen.

En als je een Nederlands paspoort hebt, ben je Nederlander. Je haalt hier allerlei zaken door elkaar. Beter niet ingewikkelder maken dan het is.

Als ik Marco Meijer goed begrijp, is er sprake van een soort complot waardoor Nederlandse Marokkanen niet met andere Nederlandse Marokkanen trouwen. Met het doel om de Marokkaanse bevolking naar Nederland te verplaatsen?

Ook dat neem ik ter kennisgeving aan.

op 11 01 2009 at 22:52 schreef Sterrenslag:

@ Peter. Ja dat is hoe ik er over denk. Nu ligt mijn intresse al jaren bij marokkanen en als het over hen gaat lees ik het altijd graag. Maar ik ga ook veel met marokkanen om. En dat al weer jaren. Ik ken dus de reakties op types als Bouali.

Wat betreft de stelling van Marco Meijer. Dat klopt. Men trouwt nichten en neven en halen zo heel de familie naar nederland. Deze huwelijken duren niet lang, bewust of onbewust, en die neven en nichten halen dan ook weer neven en nichten naar NL. en zo gaat het verhaal verder en verder. En nu hebben we er meer dan 300.000

Maar als het om een echt huwelijk gaat, telt ook mijn verhaal. En dat gaat niet alleen op voor marokkanen maar ook in mindere mate voor turken.

Er zullen best meisjes als maagd het huwelijk in gaan. hoeveel weet ik niet. Er wordt dan ook jong getrouwd in die kringen. Voorheen was 14 al heel normaal. ( dat vergroot natuurlijk de maagdkans )
Ook wil ik er op wijzen dat marokkanen in islamitische kringen een hele slechte naam hebben. Zo is het bekent dat veel marokkaanse meisjes van 14 15 ect naar mekka afreizen voor de hadj en zich dan gelijk uitlaten wonen door een rijke Saudi arabier. Marokkanen staan er bekent om. Ook is marokko een sex paradijs. Er is dus een dubbel moraal. Hoewel marokko niet homovriendelijk
lijkt is marokko juist een gayparadise. Niks mag maar alles kan.

op 12 01 2009 at 05:06 schreef sterrenslag:

@ Tjerk Dan ga jij die meiden toch allemaal checken voor dat ze trouwen :D

op 12 01 2009 at 07:25 schreef hassnae:

Marco Meijers stelling klopt niet helemaal. Er zijn inderdaad huwelijken gesloten om mensen over te brengen, maar echt niet allemaal. Dat is een belediging van die mensen die hun liefdespartner hebben overgehaald.

Sterrenslag: ik heb veel onzin gehoord, maar jij kunt er ook wat van. Is het bekend dat meisjes van 14, 15 naar Mekka afreizen om zich uit te laten wonen en voor de hadj? Kom op, zeg. En waarom naar Mekka? De omringende Golfstaten zijn net zo welvarend, dus de schijn van de hadj hoeven ze niet op te houden.

Marokkaanse meisjes hebben een reputatie die niet per se verdiend is; wat jij schrijft is niet meer dan opgeblazen kolder.

op 12 01 2009 at 12:09 schreef Tjerk:

Cijfers willen we zien, Sterrenslag, keiharde cijfers. Geen bakerpraatjes.

op 12 01 2009 at 12:10 schreef Peter:

Liz, wat soort je zo aan Wij blijven hier?

op 12 01 2009 at 12:20 schreef toevallige voorbijganger:

Peter, je moet even je tags sluiten.
En misschien wat BBcode invoeren. Kunnen wij ook aan de slag met plaatjes e.d.

op 12 01 2009 at 12:24 schreef Peter:

Plaatjes kun je hier plaatsen met HTML. Wat ik niet nadrukkelijk aanmoedig, omdat je, voor je het weet iemands auteursrecht schendt.

op 12 01 2009 at 12:46 schreef Paco:

Ik meldt me bij deze aan als vrijwilligeontmaagder specialist in marokkaanse jonge meiden.
Één per dag hoor, ben ook geen 20 meer.

Doet me denken aan een oud baasje, waren we ook op de sextoer aan het praten zegt hij: jongens ik kan het de hele dag nog als er maar een uurtie tussen zit. Dolle pret.

op 12 01 2009 at 13:07 schreef sterrenslag:

@hassnae Toevallig marokkaans? Een andere stelling van een politie agent : een marokkaan ontkent altijd. Ook al wordt hij op heterdaad betrapt met de zakken gevuld. Ik zie dat ook weer terug in jouw reactie, het is allemaal niet waar!

Ik vind dit een leuk stukje van peter en eigenlijk staat er heel erg veel in. Marokkaanse vrouw haalt echtgenoot uit marokko want nederlandse marokkanen
wassen zich zelf niet volgens de islamitische regels ( in de islam draait alles om de rituelen. Je kan moorden verkrachten en roven, je bent toch een goede moslim zolang je je aan de rituelen houdt ). Vervolgens merkt een marokkaanse man terecht op dat ze zich niet volgens de islamitische regels kleed en gedraagt. En laat door schemeren haar als een h_er te zien. ( te verwesterd ) Wat mijn eerdere stelling allemaal weer bevestigd. Marokkaanse mannen willen haar niet.

Bouali is overigens ook de naam van ALi B. Die Ali
bouali heet in het echie.

op 12 01 2009 at 13:34 schreef hassnae:

Nee, sterrenslag, je haalt er nu allerlei andere dingen bij om niet te reageren op mijn repliek.

Dat Marokkanen meestal ontkennen, spreek ik niet tegen, maar daar ging het ook helemaal niet over. Dat ze niet altijd ontkennen, weet ik uit eerstehand omdat ik wel eens bij een verhoor zit.

Waar haal je het vandaan dat meisjes op hun 14e of 15e naar de hadj gaan om zich daar uit te laten wonen. Als jij dat onderbouwt met argumenten, zal ik ze wel weer onderuit halen. Jouw uitweg nu is allerminst overtuigend.

Fadoua haalt die man niet uit Marokko over omdat mannen hier niet weten hoe de ablutie te verrichten (is opschepperij van haar kant), maar (en dit gok ik) simpelweg omdat ze geen man hier ontmoet met wie ze het ziet zitten. Een probleem waar heel veel hoogopgeleide Marokkaanse vrouwen mee te maken hebben. En wat doen ze dan uiteindelijk, omdat ze toch wel erg graag een gezin willen, ze halen alsnog iemand over. Niet omdat een dorpsgenoot over wil komen, maar omdat ze willen trouwen.

Dat hele "niet gekleed volgens de islamitische regels" dat jij hier papegaait is ook onzin, want in Marokko kleden ze zich net zo westers als hier. En de vrouwen daar hebben geen moeite om mannen te ontmoeten, Sterker, jij had een bizarre theorie over dat ze zich massaal anaal laten nemen. Dus wat is het nou: komen ze nu wel of niet aan de man.

op 12 01 2009 at 13:52 schreef Tjerk:

"Een probleem waar heel veel hoogopgeleide Marokkaanse vrouwen mee te maken hebben. En wat doen ze dan uiteindelijk, omdat ze toch wel erg graag een gezin willen, ze halen alsnog iemand over."

Zijpaadje: en dat begrijp ik dus niet. Ik zie hier namelijk geen stoet artsen, advocaten, economen en diplomaten heentrekken. Wat geeft die Marokkaans-Marokkaanse mannen het aura van de prins op het witte paard? Doen ze meer hun best een Marokkaans-Nederlandse meid in te pakken vanwege de economische vooruitzichten? Hebben ze heimelijk diploma’s aan de muur hangen die hier niet verzilverd kunnen worden? Wat zien die Nederlandse vrouwen in die gasten?

Ik ben natuurlijk gewoon stik- en stikjaloers op Mo met zijn maagd en zijn buikje vol met dr. Oetker-cakejes. Dat moge duidelijk zijn.

op 12 01 2009 at 14:01 schreef sterrenslag:

Waar ik dat vandaan haal? Ik heb marokkaanse vrienden en dit verhaal heb ik van hen. Ik heb het nergens gelezen. Het is in marokkaanse kringen algemeen bekent. En ook in Saudi Arabie. Horen ze een moslima het marokkaanse accent spreken denken de mannen daar gelijk aan een prostituee. En op zich zou je dat ook niet moeten kunnen verbazen. Wake up and smell the coffee. Marokko is een sexparadijs. Het zil vol met hoeren. Zelfs Bouali doet daar niet moeilijk over.

Marokkaanse mannen in nederland willen haar niet en zij hen niet. Dat is duidelijk. Ze hebben daar allemaal zo hun argumenten voor.

Ik weet wel dat niet iedereen een hijab draagt in marokko ( genoeg overigens wel ) maar op het moment dat je je druk maakt over rituele wassing dan hoor je zelf de hijab of liever de niqaab te dragen. Lijkt mij duidelijk.

Een dorpsgenoot zal haar ook niet willen hebben. Tja ze is nu 37 en is het al niet te laat om te trouwen. Tenminste als ze nog kinderen wilt :D

Jij zegt dat ze daar zich net zo westers kleden als hier. Er logen er hier veel in een hijab. My point exactly. Mischien moet je er maar eens wat vaker buiten komen.

op 12 01 2009 at 14:04 schreef Peter:

Als je naar de foto’s op die site kijkt, bijvoorbeeld de wisselende foto’s in de header, en ik zie de leden van een Deense rapgroep een superdeluxe Wij blijven Hier!-microfoon onder de neus geduwd krijgen, dat soort zaken, dan denk ik dat ze wel degelijk subsidie krijgen, en veel ook.

Ik heb ook een hekel aan die site. Ze charmeren zich een weg door subsidieland, maar intussen is het een extreem onverdraagzaam groepje bigotten, dat daar die stukjes bijmekaar zit te harken.

Ik doe met FN meer aan de integratie van moslims dan Wij blijven hier!, dat weet ik zeker.

op 12 01 2009 at 14:07 schreef Peter:

Wat Tjerk bedoelt, Has, is dat jij hem moet vertellen hoe hij aan een leuke Marokkaanse vrouw komt.

Heb je tips?

op 12 01 2009 at 14:09 schreef Tjerk:

"..er stoort mij heel erg veel aan Wij Blijven Hier. Om te beginnen de naam. Alsof iemand moslims ooit heeft belet om in Nederland te blijven."

Niet belet, wel regelmatig verzocht, dat wil zeggen: te kennen gegeven dat ‘wij’ (dwz. de blanke, autochtone Nederlandse bevolking) graag zouden zien dat ‘zij’, (de meestal niet-zo-blanke bevolkingsgroep met het etiket ‘moslim’) en masse met enkele bestemming naar Marokko, Turkije en Pakistan zouden vertrekken. En liever vandaag dan morgen.

Nou niet net gaan doen alsof het niet zo is. We hebben moslims de afgelopen zeven jaar benaderd als een major pain in the ass; moet je niet zielig doen als ze een beetje terugduwen en zeggen: ‘Wij gaan helemaal nergens heen. Wen er maar aan dat we hier wonen en leven.’

Lijkt me trouwens buitengewoon gezond in een democratie, wanneer mensen die maatschappelijk worden uitgekotst, hardop zeggen: dit is ook míjn land, ik ben er burger van, en ik laat me noch dat burgerschap, noch mijn culturele en religieuze identiteit afnemen.

op 12 01 2009 at 14:11 schreef Liz:

Tja Peter, er stoort mij heel erg veel aan Wij Blijven Hier. Om te beginnen de naam. Alsof iemand moslims ooit heeft belet om in Nederland te blijven. Daarbij druipen bijna alle topics van een zieligdoenerij en slachtofferisme, zum kotzen; selectieve verontwaardiging: talloze artikelen over het Palestijns-Israëlisch conflict maar niks over de aanslagen in Mumbai of conflicten in de wereld waarbij moslims agressor zijn. Als je daarover begint de bekende reflex ‘dat dat soort dingen niets met de islam te maken heeft’, als je vervolgens vraagt op welke grond WBH, welks redactie bestaat uit met name Marokkanen, Turken en Pakistanen, dan als één man achter de Palestijnen staat, niet thuisgeven; in de artikelen over het Palestijns-Israëlisch conflict vaak, naast antizionisme ook gewoon veel ouderwetse jodenhaat. Haat naar alles wat westers is, etc. etc. Nu mag dat allemaal best, alleen ik mag daar ook wat van vinden. Helaas wordt dat mij en nog wat anderen regelmatig onmogelijk gemaakt dmv een ban, daar waar antisemitisme en ongenuanceerde westenhaat wel ruim baan blijft krijgen. Prima hoor, alleen ik hoop niet dat dit obscure gezelschap subsidie krijgt. Zo ja, dan wordt het tijd dat daar eens vraagtekens bij gezet worden.

op 12 01 2009 at 14:14 schreef hassnae:

Ik kom buiten sterrenslag, en in tegenstelling tot jou geloof ik niet alles wat anderen mij voorlepelen. Het verbaast me niets dat jou Marokkaanse vrienden zo over hun landgenotes praten. Ze neuken alles wat los en vast zit, maar hebben vervolgens wel hun morele oordeel klaar over de vrouwen die seksueel vrijer zijn.

op het moment dat je je druk maakt over rituele wassing dan hoor je zelf de hijab of liever de niqaab te dragen

Wie zegt dat? Jij? En wat maakt dat jij voor Fadoua kunt bepalen wat ze wel en niet moet dragen op basis van een uitspraak? Dat bepaalt ze nog altijd zelf. En in tegenstelling tot jou, sterrenslag, komt Fadoua eerlijk voor haar ideeën uit. Zij verschuilt zich niet achter een pseudoniem als "maanlanding" of zo, wat wel meteen betekent dat ze dit soort onzin niet alleen van achterlijke landgenoten moet slikken, maar ook zogenaamd vrije geesten die wel even komen vertellen hoe het zit. Want dat hebben ze "gehoord". Toe maar. Als ik alles moet geloven wat ik hoor, graaf ik mezelf in.

Tjerk, het is ook geen stoet artsen die hierheen trekt. Heel veel vrouwen willen graag trouwen en als het hier niet lukt (omdat de Marokkaanse mannen er net zulke frisse ideeën over hen op nahouden als sterrenslag hier), dan halen ze een man over. Heel vaak is het zo dat die mannen inderdaad erg hun best doen, omdat die vrouwen wandelende visa’s zijn. Veel van die huwelijken gaan overigens ook stuk.

op 12 01 2009 at 14:19 schreef hassnae:

Oh, maar Tjerk, zeker!

op 12 01 2009 at 14:22 schreef sterrenslag:

Hassnae, je verzint dingen. Ik onderschrijf niets. En ik heb ook niet gezegt dat het ALLEMAAL hoeren zijn. Wel bedoeld HEEL ERG VEEL. En ik heb ook nooit gezegt nooit in marokko geweest te zijn, want ben er wel geweest. Al magreb is zelfs mijn favorite vakantie land :D Maar ik beproef bij jouw gewoon vooral ontkenning.

op 12 01 2009 at 14:24 schreef Liz:

Hassnae, even over je reactie op Sterrenslag:

‘Dat hele "niet gekleed volgens de islamitische regels" dat jij hier papegaait is ook onzin, want in Marokko kleden ze zich net zo westers als hier. En de vrouwen daar hebben geen moeite om mannen te ontmoeten’

Dat zal in veel gevallen allemaal wel zo wezen, alleen ik denk dat het niet Sterrenslag was die met dit punt kwam. Het is gewoon een typisch voorbeeld van een soort standaardreactie op Wij Blijven Hier over vrouwen, om even een bruggetje te slaan naar mijn vorige reactie.

Er lopen in Nederland naar mijn smaak gewoon iets te veel mannetjes rond (en ook fanatieke vrouwtjes) die in iedere vrouw die zich ‘niet islamitisch kleedt’ laat staan een dame die voor het huwelijk seks heeft of al dat soort zaken, een ontaarde hoer ziet. En dat gedachtengoed wordt door de goegemeente steeds meer geaccepteerd, mede dankzij onze gristenregering.

op 12 01 2009 at 14:25 schreef hassnae:

Liz, dat is ook wel zo, maar sterrenslag onderschrijft dat allemaal met zijn morele oordeel dat Fadoua te oud is om te trouwen, dat het in Marokko allemaal hoeren zijn, en met zijn opmerking dat Fadoua maar een niqab moet gaan dragen.

Ik twijfel een beetje, maar het zou me niet verbazen als sterrenslag een Marokkaan is die vindt dat hij alles mag pakken maar een vrije vrouw een hoer vindt. Anderzijds geeft hij aan nooit in Marokko te zijn geweest. Dus misschien is hij gewoon een conservatieve man die zich verlekkert aan het idee dat Marokko een seksparadijs is.

op 12 01 2009 at 14:31 schreef Liz:

Tja Tjerk, spreek alsjeblieft voor jezelf als je het over ‘we’ hebt. Als je zegt ‘we hebben de afgelopen zeven jaar de moslims behandeld als een major pain in the ass’, dat is gewoon helemaal niet waar.
Tenzij je een beetje gezonde kritiek op bepaalde uitwassen van de islam als moslimbashen ziet. Dat is het grote punt juist! Jij sluit je gewoon weer naadloos aan bij het slachtofferisme van de Wij Blijven Hier-schrijvers.

op 12 01 2009 at 14:38 schreef Liz:

Tjerk, je moet overigens ook niet doen alsof alleen Nederland moslims uitkotst (wat dus iets genuanceerder ligt zie mijn vorige reactie); na een paar maanden Wij Blijven Hier krijg je veelal het idee dat deze moslims vooral Nederland uitkotsen. Niets, maar dan ook niets kan de Nederlander, de Amerikaan, of de westerling in het algemeen goed doen en men voelt zich eerder verwant aan een Palestijn of een Surinamer (ook zielig en onderdrukt) dan aan een blank persoon in Nederland, het land waar hij is geboren. Want dat is immers ALTIJD een nazaat van de slavenhouders.

op 12 01 2009 at 14:52 schreef Liz:

Ik denk trouwens dat er best wat van waarheid kan zitten in de AIDS-theorie van Sterrenslag; wat namelijk weinig mensen weten is dat de kans om als man HIV over te dragen aan een vrouw tot viermaal zo groot is als andersom, omdat een man nou eenmaal vaak wat achterlaat in de vrouw. Als er dan vervolgens ook nog eens aan anaal wordt gedaan wordt de kans heel erg groot dat met name vrouwen HIV oplopen.

Neemt niet weg dat ik nog steeds geen cijfers heb gezien van HIV in Marokko.

op 12 01 2009 at 14:57 schreef hj:

"Bert & Ernie-kapsels"

Briljant, die kende ik nog niet.:D

Ik zou alleen niet zo snel spreken van ‘hoge standaards’, óf het tussen aanhalingstekens zetten. Daarmee lijk je namelijk te impliceren dat iedereen die geen-seks-voor-het-huwelijk onzin vindt of make-up gebruikt, er ook inderdaad een wat minder verheven moraal op na houdt en tutjes die hersenloos de regels van hun religie navolgen moreel superieur aan hen zijn.

Je gaat je overigens toch afvragen of ze als verpleegster ook de rituele wassing bij al haar patienten doet. Anders is het toch wel heel erg jakkiegatsie!

op 12 01 2009 at 14:59 schreef Peter:

De argumenten die zo’n Sterrenslag aanvoert.

– Marokkaanse vrouwen laten zich van achteren nemen, dus Fadoua Bouali heeft zich van achteren laten nemen.

– AIDS treft in Marokko vooral vrouwen, dus een Marokkaanse liegt als ze zegt dat ze maagd is.

– In Saoudi Arabië zeggen ze dat alle Marokkaanse vrouwen hoeren zijn, dus is het zo (ik kan me voorstellen dat Sterrenslag er om dezelfde reden vanuit gaat dat alle Nederlandse vrouwen hoeren zijn, dat we allemaal op houten klompen lopen en uiteraard aan de drugs zijn).

– Marokkanen ontkennen altijd alles, dus wat Hassnae zegt, hoeven we bij voorbaat niet te geloven.

– Hassnae weerspreekt dat Marokkaanse meisjes van 14 de hadjie (gezondheid) doen om zich eens lekker te laten uitwonen, dus ze verzint van alles.

Hassnae, lees de tekenen aan de wand: deze Sterrenslag wordt het beste genegeerd. Hopeloos geval.

op 12 01 2009 at 15:00 schreef hassnae:

Ja, sterrenslag, "beproef" je vooral ontkenning?

Dus op het moment dat ik jouw beweringen tegenspreek dan ontken ik het gewoon, want jij hebt gewoon gelijk? Al magreb is jouw favoriete vakantieland? Dan zit ik er denk ik niet eens heel ver vandaan toen ik gokte dat je zelf Marokkaan bent.

Ik verzin niks, sterrenslag, dat doe jij met je groteske bewering dat meisjes van 14 naar de hadj gaan om zich juist daar uit te laten wonen. Jij bent het die vindt dat Fadoua eene niqab moet gaan dragen en jij bent het die vindt dat ze te oud is om te trouwen met haar 37 jaar.

Overigens, als je alleen naar Marokko gaat voor de prostituees en je brengt alle dagen met hen door, dan kan ik me best voorstellen dat je wereldbeeld vertekent en dat je dan denkt dat alle, excuus, "HEEL VEEL" Marokkaanse vrouwen prostituee zijn. Misschien moet je dan eens wat meer buiten komen, het land verkennen en de gewone vrouwen ontmoeten.

op 12 01 2009 at 15:26 schreef Tjerk:

Hassnae weerspreekt dat Marokkaanse meisjes van 14 de hadjie (gezondheid) doen om zich eens lekker te laten uitwonen, dus ze verzint van alles.

Maar dat weet toch iedereen, Peter? Zelfs in Saudi-Arabië weten ze dat (hoe Sterrenslag aan deze inside information is gekomen, is me een raadsel. Kent hij rijke Arabieren?). Bovendien zeggen al zijn Marokkaanse vrienden het, en die kunnen het weten, want die horen natuurlijk al die verhalen aan als ze ’s zomers bij de familie in Marokko zijn: hoe dochterlief Samira zich voor 1000 dollar anaal heeft laten uitwonen, en hoe nichtje Èmes zich heeft laten afschepen met een nepdiamanten collier, de domme gans. En dat het zo jammer is dat Aïcha nog geen tietjes heeft, anders zouden ze nog wat meer aan d’r kunnen verdienen.

O, wacht, ging het allemaal over anonieme derden, in het algemeen…?

op 12 01 2009 at 17:05 schreef sterrenslag:

@ Hassnae Ja natuurlijk hoort Bouali een hoofddoek
te dragen. Als je afgeeft op mannen die gewoon 5 keer per dag douchen ipv ritueel wassen dan ben je hypocriet om zelf schaamteloos zonder hoofddoek door het leven te gaan. Ik heb medelijden met haar ouders. Wat een blamage. En 37 is veel te oud. Wie gaat haar nog serieus nemen?
Daarbij. Ik verzin niks. Moet ik het 5 keer zweren? zeg maar.

Ik ga niet ALLEEN naar marokko voor de prostituees. Dat is slechts jouw veronderstelling. Wat dacht je van lekkere verse vis. Verser kan niet, je koopt het zo van de visser. En wat dacht je van het heerlijke fruit ( nee niet alleen dat fruit ) en het mooie weer en lekkere zwemwater :D En niet te vergeten de gezelligheid.

@ Peter Je verdraaid mijn woorden, maar goed het is jouw show.

@ Liz die cijfers zul je nooit zien. Daar heerst een enorm groot taboe op. In een islamitisch land is er natuurlijk geen aids maar alleen maar brave burgers.

@ Tjerk. Voor iets heel wat meer dan 1000 dollar. De meiden worden ook maagd gehouden speciaal voor dit doel. Om te lezen waartoe bepaalde marokkanen in staat zijn verwijs ik je toch maar naar Bouali’s schrijfsel. Mischien neem je het van haar wel aan.

op 12 01 2009 at 17:14 schreef hassnae:

Wilde eigenlijk niet meer reageren, maar deze is te kostelijk. Je schrijft namelijk in hetzelfde stuk:

Wie gaat haar nog serieus nemen?

En even later raad je Tjerk Bouali’s stuk te lezen. Huh? Ik dacht dat zij niet serieus te nemen was?

Als je afgeeft op mannen die gewoon 5 keer per dag douchen ipv ritueel wassen dan ben je hypocriet om zelf schaamteloos zonder hoofddoek door het leven te gaan.

Waar geeft ze af op mannen die "gewoon" 5 keer per dag douchen? En dat schaamteloos geeft je weg. Je bent een Marokkaan. Ik kan me vergissen, maar ik denk het niet.

op 12 01 2009 at 17:35 schreef Tjerk:

Sterrenslag: ik heb dat artikel gelezen, en ook de artikelen van – ik meen dat het Benzakour was – over de prostitutie-industrie in Marokko; maar ik lees daar nergens over meisjes die de Hajj ondernemen om in één ruk door voor veel geld ontmaagd te worden door een Arabier.

Wel lees ik in het artikel waar Faouda Bouali naar verwijst over vrouwen die de betaalde seks inrollen, door een oudere verkering die hen geld geeft in ruil voor wederdiensten, of via bemiddelaars: "Deze vrouwen reizen via Tunesië of Turkije, waar zij in contact komen met een tussenpersoon die hen verder begeleidt. Soms weten ze van tevoren dat ze in de prostitutie belanden, soms denken ze dat ze kapster of schoonmaakster worden maar eindigen ze evengoed als hoer."

Tja. Wat is daar anders aan dan vrouwen die uit Bulgarije of Roemenië worden geronseld? Dat is wat armoede en gebrek aan economische vooruitzichten doen.

op 12 01 2009 at 17:52 schreef Tjerk:

Als hij Marokkaan is, krijgt de nickname ‘Sterrenslag’ ineens een heel andere betekenis. Tenslotte weet iedereen dat Marokkaanse mannen zonder uitzondering biseksueel zijn. De parken zitten er vol mee! En wat mijn Marokkaanse vrienden me allemaal vertellen over hoe het er in Agadir aan toe gaat…

"Als je afgeeft op mannen die gewoon 5 keer per dag douchen ipv ritueel wassen dan ben je hypocriet om zelf schaamteloos zonder hoofddoek door het leven te gaan."

Nee, sukkel. Wat Bouali doet is de tafel omkeren, en Marokkaanse mannen die maagdelijkheid in een vrouw zo belangrijk vinden, confronteren met het gegeven dat ze uitermate selectief zijn als het aankomt op het het houden van islamitische geboden t.a.v. ‘reinheid’.

op 12 01 2009 at 19:18 schreef Eric:

Ik snap niet dat de volkskrant haar zoveel ruimte geeft, dat doen ze toch ook niet bij evangelische EO jongeren?

over waarom marokkanen en turken huwelijkspartners uit land van oorsprong halen was een tijdje terug een onthullende documentaire om de VRT: mannen willen graag zo’n meisje uit land van oorsprong omdat ze lekker dociel zijn, en vrouwen willen een man uit land van oorsprong omdat de mannen hier de weg niet kennen in vreemde maatschappij, en de vrouw zo de baas kan blijven spelen.

op 12 01 2009 at 19:51 schreef Peter:

@ Peter Je verdraaid mijn woorden, maar goed het is jouw show.

Het is niet mijn show, wel mijn stad, maar hoe dan ook, ik vat precies goed samen wat jij hebt beweerd. Zo niet, dan hoor ik graag hoe het wèl zit.

op 12 01 2009 at 21:48 schreef Joris Willems:

HOE DAN OOK: ik geloof dat jij, Peter, gewoon een ongelovelijke crush hebt op feminine wezens van Maghrebijnse komaf. Tenminste dat geloof ik te herkennen; niet alleen uit dit artikel!

Tja, dan heeft men kennelijk een probleem. Je zou eigenlijk meer willen, maar ze doen niet daarin mee (omdat ze –met ouderlijke pressie– allang gepland uitgehuwd zijn of omdat ze hebben voorstellingen zoals een Fadoua Bouali).

Men zou het dan alleen met vrouwen moeten proberen, die werkelijk hun kont tegen de (ouderlijke of traditionistische) kribbe gegooid hebben. Ik adoreer zulke Maghrebijnses, maar zie nu in na ervaring met drie stuk van ze (Tunesisch, Algerijns, Marokkaans), dat het geen beginnen aan is. Verleidelijk tot in het diepste van de nacht, (wat anders hebben ze in hun traditie nooit mogen doen), maar uiteindelijk kennelijk met het oogmerk om alleen maar hun zin te krijgen in wat ze willen hebben (bijv. een vrouwelijke machtsvoorsrong tegenover de partner).

Van echte communicatie (zo ook echtere erotiek), gezwijge liefde, is hier dan ook nooit sprake. Ze zien er erg goed uit en zijn op een bepaalde manier werkelijk "hot"! Maar na een tijdje gaat men er door heen zien en vindt men weer een stuk eigen vrijheid terug. God zij dank (en niet Allah zij dank)!

op 12 01 2009 at 21:52 schreef Tjerk:

Dit wordt leuk…

op 12 01 2009 at 22:03 schreef Peter:

Joris, je hebt helemaal gelijk. Ik ben verzot op Maghrebiaansen. Ik denk de hele dag aan ze. Je ziet ze ook overal op straat. Hun fonkelende zwarte ogen en hun wiegende heupen brengen me voortdurend in staat van opperste geilheid.

Zo lang droom ik er al van om zo’n zwartharige Arabische prinses de mijne te kunnen noemen. Ik heb Chinezen gehad, een Indo, een Molukse, Spanjaarden en Italianen, een Hongaar, zelfs twee keer een Nederlandse, maar mijn diepste wens, mijn meest vurige verlangen is naar één van die Marokkaanse Sheherazades. Ik ben zelfs bereid me tot de islam te bekeren als dat nodig is om de gunst van zo’n oosterse tovenares (want dat zijn ze, tovenaressen!) te verdienen.

Bedankt voor de waarschuwing, man! Je hebt me misschien wel behoed voor de grootste misstap van mijn leven.

op 13 01 2009 at 08:51 schreef Sterrenslag:

@hassnae Ik bedoel natuurlijk de marokkaanse mannen in NL. Die nemen haar als huwelijks kandidaat niet serieus. En terecht. Dat de kaaskoppen haar wel serieus nemen is iedereen duidelijk. Heb je het stuk van Peter eigenlijk wel gelezen? Want je schiet weer in ontkenning.

@ Tjerk. Je begint het een beetje te begrijpen. Er zijn geen homo’s onder de marokkanen ook al zijn er genoeg mannen die het ook, of zelfs alleen maar met mannen doen. Ze zullen ( op enkele uitzonderingen nagelaten ) nooit zeggen dat ze homo zijn. Alcohol stoppen we gewoon in een limonade fles, dan is het geen alcohol meer. Want alcohol is vies. Als een crimineel in het nieuws komt is het een goede aardige jongen die altijd iedereen behulpzaam is. En Bouali is na flink in alle gaten gewipt te zijn gewoon weer maagd. Al dan niet na een herstel operatie. Get the picture? Het draait allemaal om ontkenning.

op 13 01 2009 at 09:28 schreef Peter:

Ik begrijp wel dat je de hypocriete mentaliteit in Marokkaanse kring aan de kaak stelt, Sterrenslag, en je hebt ook een punt, maar je mag dat niet maken ten koste van Fadoua Bouali, over wie je, anoniem, dingen beweert die je in de verste verte niet kunt staven. Je generaliseert ook verschrikkelijk. Dat onder Marokkanen hypocrisie heerst, wil niet zeggen dat elke individuele Marokkaan liegt en veinst en de kat in het donker knijpt.

Ik vraag me af of jij mijn stuk wel goed gelezen hebt. Hierover geen misverstand: Fadoua’s seksualiteit is van háár en van haar alleen. Ze zou alleen wat ruimdenkender moeten zijn en het feit respecteren dat niet iedereen als maagd het huwelijk ingaat, en de hadith bestudeert voordat-ie met zijn vrouw naar bed gaat.

Wie zich eenmaal in die slangenkuil van prekerige vroomheid begeeft – en dat zie je mooi bij Fadoua en Yousaf – moet onvermijdelijk zijn of haar meerdere erkennen, namelijk iemand die nog vromer, nóg rechter in de leer is.

op 13 01 2009 at 11:47 schreef Avondlander:

@ Hassnae en Sterrenslag: Ik heb enkele jaren in Marokko en Tunesië gewerkt en gewoond.

– Wat betreft AIDS:
Anale sex om de maagdelijkheid te behouden zijn in beide landen dagelijkse "kost". Herstel van de maagdelijkheid (remettre le compteur á zero) evenzeer. In Marokko worden de problemen echter veel minder onderkend. In Tunesische staatsmedia werd reeds in de jaren tachtig zeer openhartig gewezen op het risico van anale sex voor de verspreiding van AIDS. Anderzijds werd daar door de Tunesische mannen hard volgehouden dat AIDS iets was dat vrouwen enkel van westerse mannen konden krijgen: als ikzelf te opvallend met een tunesische vrouw stond te praten werd haar steevast en herhaaldelijk "sida, sida" toegefluisterd door mannelijke passanten.

In Marokko is de situatie anders, de promiscuïtiet wordt er zeker in de steden veel meer getolereerd. Maar het officiële discours komt eerder neer op de kop in het zand steken.
Er is bovendien uitzonderlijk veel homoseksualiteit en homoseksueel sekstoerisme in Marokko. Homoseksuele vrienden beweerden dat ze in Marokko elke man in bed kregen (en dat zonder financiële vergoeding). De volledige toedracht hiervan kan ik niet juist inschatten maar wat ik gezien heb is onvoorstelbaar. Een mix van endemische homoseksualiteit met veel voorkomende anale heteroseksuele sex lijken in elk geval gevaarlijk voor de verspreiding van aids.

– Wat betreft de Marokkaanse meisjes die zich zouden gaan presenteren in Mekka: Het verhaal klopt niet helemaal…
Het is eerder zo dat veel rijke arabieren in Marokko maagden komen kopen. En ik zeg dan specifiek maagden, dus voor éénmalig gebruik. Het gerucht was bekend maar wordt ook bevestigd in de wetenschappelijke studie van een onderzoekster aan de universiteite van Casa die tot de bevinding komt dat een belangrijk percentage (5% of wat, ik moet het boek even zoeken) van de Marokkaanse vrouwen hun maagdelijkheid verloren aan een rijke arabier en dit tegen betaling aan de ouders… (Au-dela de toute pudeur, Soumaya Naamane Guessous 1988)

op 13 01 2009 at 11:53 schreef Peter:

als ikzelf te opvallend met een tunesische vrouw stond te praten werd haar steevast en herhaaldelijk "sida, sida" toegefluisterd door mannelijke passanten.

Sjonge, zeker geen Tunesische René Danen actief, geen ‘Tunesië bekent Kleur’ opgericht, daar.

op 13 01 2009 at 13:40 schreef sterrenslag:

@ Peter. Ik heb nooit gesteld dat iedere marokkaan zo is. Dat is ook niet zo. Bovendien bestaat "de marokkaan" niet. Het is een verzameling van volkeren, echter wel met de arabieren als dominant.
Ik kan dat rustig over Bouali schrijven. Het is immers zij die dit naar buiten brengt. En omdat het opmerkelijk is mag ik daar best mijn bedenkingen over uitspreken. Zoals al eerder bleek ben ik niet de enige die aan haar status twijfelt. Als ze daar geen discussie over wilt moet ze dat prive houden.

@ Avondlander. Duidelijk verhaal. Wist je dat de Marokkaanse koning ook een homo is? Zo hypocriet als je bedenkt dat hij allerlei wetten tegen homoseksualteit uitvaardigt.
Dat arabieren in Marokko een maagd kwamen scoren ( van jonge leeftijd ) wist ik. Ik gooi dat onder het kopje sekstoerisme. De aantallen verbazen mij ook. Dat is enorm. Waar in mijn verhaal vooral schande van werd gesproken is dat die meisjes hun lichaam verkopen en tegelijkertijd hun religieuze verplichting voldoen in Mekka.

op 13 01 2009 at 14:02 schreef hassnae:

Liep je in hun schaduw mee, sterrenslag?

Het is onzin dat die meisjes daar de hadj gingen doen. Je kunt alleen als volwassene de hadj verrichten en een 14-jarig meisje is dat niet. Je kunt het wel tot vermoeiens toe blijven herhalen, maar het blijft kolder.

op 13 01 2009 at 14:06 schreef Peter:

Als ze daar geen discussie over wilt moet ze dat prive houden.

Daar ben ik het heel erg hardgrondig mee oneens, Sterrenslag. Althans, ik schaar verdachtmakingen zoals jij die doet, niet onder de noemer ‘discussie’. Op zich vind ik het moedig van Bouali dat ze zo openhartig is over haar seksualiteit. Daar mag best een beetje mee worden gelachen, maar ze verdient het niet om daarom weggezet te worden als iemand die zich anaal laat nemen om schijnheilig te kunnen blijven zeggen dat ze nog maagd is. Dat is laster, waarvoor je geen bewijzen hebt.

op 13 01 2009 at 18:44 schreef sterrenslag:

Jij gebruikt woorden als verdachtmakingen en laster. Ze was toch nederlands? Dan is het toch geen misdaad op op je 37ste sex gehad te hebben?
Ook al ben je niet getrouwd. Ik kan me goed voorstellen wat de marokkaanse man denkt. Die ziet een hoofddoekloze vrouw van 37 die ongetrouwd is. ""Gewoon een vrouwtje die van wisselende seksuele contacten houdt"" denkt men dan. En dat is de reden waarom zij niet aan een man raakt hier.

@Hassnae Mischien waren ze ouder dan. Niet te min heeft avondlander mijn stelling bevestigd dat arabieren marokkaanse vrouwen als h_er zien.
Dat is ook niet zo vreemd.

op 13 01 2009 at 19:32 schreef Peter:

Ik kan me goed voorstellen wat de marokkaanse man denkt. Die ziet een hoofddoekloze vrouw van 37 die ongetrouwd is. ""Gewoon een vrouwtje die van wisselende seksuele contacten houdt"" denkt men dan. En dat is de reden waarom zij niet aan een man raakt hier.

Ik zie dat anders. Van haar mede-moslims heeft Fadoua, zo blijkt uit jouw verhaal, niks goeds te verwachten. Iedereen neemt elkaar daar de maat. Ze had beter kunnen gaan voor een aardige Nederlandse man. Die draagt haar op handen, respecteert haar geloof, doet niet moeilijk als ze geen maagd meer is (dat vinden wij eerder een opluchting) en hij doet alles wat ze hem beveelt, inclusief Dr. Oetker-cakejes bakken.

De reden dat ze hier niet aan de man raakt, is dat ze niet openstaat voor een leuke man. Ze wil er liever één die weet hoe die zijn lul volgens de voorschriften moet wassen.

op 13 01 2009 at 20:16 schreef Caroline:

Hoe weet deze dame hoe mogelijke huwelijkskandidaten hier hun lul wassen? Ik, geen maagd, weet slechts van enkele heren hoe ze dat doen, hun geslachtsdelen wassen en werkelijk alleen van degenen die ik wat intiemer heb leren kennen dan voor het behoud van maagdelijkheid aan te raden is.

Mijn echt prangende vraag is niet of mevrouw nog maagd is, maar hoe ze weet hoe mannen hun lul wassen.

Overigens vreemd dat een Nederlandse (of chinese of wat dan ook man) kennelijk niet eens wordt overwogen. Beetje flauw om dat racistisch te noemen, maar een beter woord weet ik even niet,

op 13 01 2009 at 20:37 schreef Peter:

Ze schijnt het aan de heren te hebben gevraagd, Caroline. Uiteraard als payback voor de vrome eisen die de heren aan de dames stellen. Althans, ik hoop dat ik het zo moet interpreteren.

En je hebt gelijk. Dat de meeste Marokkanen niet eens overwegen om een met een niet-Marokkaan, laat staan een niet-moslim, te trouwen, is racistisch of op z’n minst xenofoob.

op 13 01 2009 at 21:23 schreef sterrenslag:

Peter, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik ben zelf ook afgestapt van religie. En dan is de wereld ineens een stuk groter. Wat mij betreft draait religie allemaal om mindcontrol. Maakt ook niet uit welke religie je op de korel neemt.
@ Caroline. Het gaat er vooral hier om. De man moet besneden zijn. Een onbesneden l_l vind een moslima enorm goor. :D Ik hoop dat dat duidelijkheid brengt.

op 14 01 2009 at 01:07 schreef Caroline:

Tja, zo raak je natuurlijk nooit getrouwd, als je dat soort impertinente vragen stelt. Dat zal in Marokko wel niet anders zijn want ook daar zal de bruid zonder man precies dezelfde vraag moeten stellen, want voor je het weet heb je iemand in je bed die zich ook al weer niet volgens de regelen der kunst wast. Als ik haar was, zou ik er maar helemaal van afzien, van dat ontmaagd worden want als ik daar iets van weet dan is het wel dat het daar van komt als liefde en/of wellust overwegingen van al het andere (welke washanjes gebruikte hij waar en waarom?) naar de achtergrond verjaagd hebben.

Volgens mij worden alle babies van moslimouders besneden en dus Nederlandse babies van moslimouders ook. Met het al dan niet wassen heeft dit niets te maken. Kortom, besnedenheid is geen reden om niet met een Nederlandse moslim in zee te gaan, want ook die is seksueel verminkt. Om zo iemand te vinden hoef je dus echt niet naar Marokko te gaan.

Een beetje maagd heeft er natuurlijk geen weet van, welke lul nu wel of niet lekker is. Wat er natuurlijk wel aan de hand is, is dat gelovigen niet opgevoed worden met de gedachte dat seks lekker en leuk is/kan zijn, en ja, dan is al snel alles vies en een half ei beter dan een volle dop.

Als ik mevroyw was, dan ging ik gewoon daar wonen waar ik vermoedde (weet kennelijk) dat ik niet omringd wordt door mannen die zich niet op de juiste wijze wassen. Ik bedoel, wat moet je als nette vrouw in een omgeving waarvan je ‘weet’ dat er alleen maar verkeerd gewassen mannen rondlopen.

En overigens ben ik van mening dat religie mensen gekker, afgestompter en stupidener maakt dan ze volgens Darwin inmiddels hadden kunnen zijn. Mevrouw is er een voorbeeld van, van dat meer stupide zijn, en haar maagd-zijn (en blijven!) lijkt me in het licht van de evolutie (er even van uit gaande dat we vooruit willen gaan) het beste wat ze kan doen.

op 14 01 2009 at 12:04 schreef Avondlander:

Marokkaanse (en andere noord-afrikaanse) mannen willen best voor een eerste huwelijk/relatie een "Roumi" nemen. Voor de papieren, voor de fun, voor de ervaring, voor de status, voor een paar kinderen, voor de centen, voor de lening of voor wat dan ook. Zelfs gewoon om een blanke vrouw af te blokken voor (voortplanting met) een blanke man.

Als "definitieve" echtgenote nemen ze dan een – bij voorkeur veel jongere, en daar geef ik ze gelijk in – marokaanse.

Het is is bij marokanen ook gebruikelijk van naar een europese viendin te verwijzen met de term "mon pasport". Niet Hassnae?

op 14 01 2009 at 13:21 schreef sterrenslag:

@ Caroline : LOL
So true

op 14 01 2009 at 13:35 schreef Peter:

Heel leuk, inderdaad.

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekent geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN 2024

O Richard K., martelaar van de Afgehaakten

O Liever Wilders dan Yesilgöz

O Hoe Albert Heijn constant probeert ons te bestelen

O Kankerhomo

O Domheid is een kanker en we zitten nu in stadium 4

O Harde Por

O Het terloopse nazisme van Caroline van der Plas

O Zijn onze universiteiten antisemitische Hamasbolwerken?

O Vrij Nederland: Peter Breedveld had toch weer gelijk

O Er is niks meer om respect voor te hebben

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

 

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

 

(Advertentie)
 

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 

RSS RSS