Home » Archief » Nederlandse waarden


[20.02.2013]

Nederlandse waarden

Peter Breedveld


Illustratie: Domenico Rosso

Weet u waarom ik de Here God elke avond op mijn blote knietjes dank voor de Europese Unie? Weet u waarom ik Allah zo dankbaar ben voor de EU? En Jahweh en Odin en het hele hindoepantheon? Vanwege Lodewijk Asscher. Nou ja vanwege griezels áls Asscher. Asscher zelf inbegrepen.

Want du moment migranten gedwongen worden een contract te tekenen waarin staat dat ‘mannen en vrouwen gelijke rechten hebben, net als homo’s’, zal het Europese Hof ons kabinet zonder twijfel terugfluiten. Want niet alleen homo’s en vrouwen hebben gelijke rechten. Migranten hebben die ook.

Individuele vrijheid

Discriminatie van vrouwen en homo’s is al verboden voor de wet. Iedere ingezetene van Nederland is al verplicht om zich aan de wet te houden. Zo’n contract is dus nergens goed voor, het dient slechts om migranten te stigmatiseren en weg te zetten als tweede, derderangs burgers. Migranten, en moslims in het bijzonder. In het contract komt namelijk ook te staan dat ‘het geloof niet uitmaakt, ook niet als je niet meer gelooft. Dat in ons land sprake is van individuele vrijheid.’

Zal het contract ook vermelden dat pedofielen dezelfde rechten hebben als heteroseksuele mannen, vrouwen en homo’s? Of zou dat voor Asscher een brug te ver zijn? Hébben pedo’s eigenlijk dezelfde rechten? En moslims? Waar staan die in het universum van Asscher? Ik bedoel ten opzichte van de pedo’s?

Nederlandse waarden

Dat vrouwen en homo’s in Nederland dezelfde rechten hebben als heteroseksuele blanke mannen, is trouwens een grove leugen. Als er een vrouw in een praatprogramma verschijnt, gaat het halve land compleet over de rooie. Dan krijg je dit soort verheffende taferelen. Courtesy of de heteroseksuele blanke autochtoon. Als een homo teveel praatjes krijgt, gaat het halve land eveneens berserk. Dan krijg je dus dit. Dat is die ‘individuele vrijheid’, die we volgens Asscher hebben in dit land.

Individuele vrijheid, maar of je wel even dit contract tekent, waarin je belooft de ‘Nederlandse waarden’ te respecteren.

Hollandse imbeciel

Ik woon al vierenveertig jaar in dit verschrikkelijke land, en van individuele vrijheid is me nooit iets gebleken. Je hoeft maar íets af te wijken van de rest en je wordt opgejaagd als een wild beest. Vorm een oorspronkelijke gedachte en je bent een publieksvijand. Wees creatief en het is met je gedaan.

In Nederland is het de kunst om op te vallen zonder anders te zijn. Rebellen zijn hier niets anders dan getapte jongens die precies verwoorden wat de gemiddelde Hollandse imbeciel denkt – of meent te denken. Let er maar eens op. Nederlanders bezitten als geen ander volk de gave om allemaal op identieke wijze hun individualiteit te vieren, en er echt van overtuigd te zijn dat ze hun individualiteit vieren. Wie afwijkt, moet een contract tekenen waarin hij erop wordt gewezen dat we in Nederland individuele vrijheid hebben.

Vreemdelingenangst

Een poosje terug zag ik een optreden van de Amerikaans-Nederlandse komiek Greg Shapiro. Een allochtoon, maar niemand noemt hem zo, hoewel – zegt hijzelf – zijn Marokkaanse buurman beter Nederlands spreekt dan hij, en die wordt wel uitgescholden voor allochtoon. Shapiro beschrijft de Hollanders als een antropoloog, zo precies, met zoveel oog voor detail. Lees deze column van hem over de Nederlandse vreemdelingenangst: ‘Maybe they should just be honest about their phobias and call us all ‘Xeno.’

Steun Frontaal Naakt, het enige echte dissidente geluid in Nederland! Stort op rekeningnummer NL59 RABO 0393 4449 61 (N.P. Breedveld, Rabobank Rijswijk), SWIFT BIC RABONL2U o.v.v. ‘Frontaal Naakt’.

Peter Breedveld, 20.02.2013 @ 21:55

[Home]
 

65 Reacties

op 20 02 2013 at 22:11 schreef Sacha:

De wereld is te groot om te blijven wonen in een land dat je vanuit de grond van je hart haat. Bovendien is het hier meestal kutweer.

op 20 02 2013 at 22:13 schreef Peter:

Ik heb die passage over de grond van mijn hart weer weggehaald. Moest van Hassnae.

op 20 02 2013 at 22:18 schreef Olav:

Hassnae heeft natuurlijk gelijk, goed dat ze je bijstuurt. Er is geen enkele goede reden om dit land te haten. De inwoners daarentegen… ;-)

op 20 02 2013 at 22:59 schreef Sasha Berkman:

Mooi land, zwarte geschiedenis.
zwart is negatief toch?

op 20 02 2013 at 23:04 schreef Petra:

Mwah, dat we het tapland bij uitstek zijn lijkt me een prima reden dit kudtland te haten. Sinds de oprichting van de nationale politie bestaat ook het RTIC (real time intelligence centre) van de socialmediapliesie terwijl we nog steeds met het vingertje wapperen naar Arabieristan vanwege hun internets.

op 20 02 2013 at 23:08 schreef Tink:

Och arme, wat een opwinding weer. Zeker omdat Asscher in het Volkskrant interview van vandaag benadrukt dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn op de verkeerde lijstjes. En dat is in het Breedveld-universum een doodzonde, aangezien dit duidt op een voorliefde voor Roze Khmer gedachten. Sterkte hoor, met deze zware tegenslag.

op 20 02 2013 at 23:53 schreef MNb:

Hé Grote Piet, een Amerikaan met dubbele nationaliteit die godbetert in het Engels loopt te janken over Nederland! Moet je hem niet vertellen dat hij hier woont omdat ….?
Afijn, PB beschrijft weer eens perfect waarom ik in 2000 ben vertrokken. Maar juist daarom moet ik van Grote Piet nog wel eens mijn bek houden, want de bevolking van het land waar ik nu woon heeft de euvele moed gehad een president te kiezen zonder eerst te vragen of dat wel mag van hem.

op 21 02 2013 at 00:13 schreef dewanand:

namaste Peter,

Wieroe wil je zoenen en pijpen met zijn scherpe sensuele tandjes man om deze tekst, vooral nu mijn Hindoe kat ziet dat jij elke avond braaf bidt tot zijn 33 miljoen blote goden en godinnen en elk van ze apart toespreekt via je 1000 megawatt luidsprekers op je dak op het hoogste volume. Ja jongen kijk maar uit voor je intolerante blanke buren he, want die zijn de gevaarlijkste apensoorten in Nederland en numeriek in de meerderheid. Wist je dat vele blanke mannen met duivelse horentjes worden geboren en dat dit supergeheim wordt gehouden en men dit chirurgisch verwijderd na de geboorte? Dit is een groot medisch geheim in de hele blanke wereld en Malcolm X wist dit allang.

Voor blanken in Nederland is het heel simpel hoor: je ras is je geloof al geloof je dat zelf niet, als moslim soort, hindoe soort, joodse soort, Afro soort, Indo soort, en mix soort. Simpelweg komt het hierop neer:
Men (blanke dus) gelooft hier in visueel waarneembare soorten en wat je niet ziet is er dus niet. In feite komt het erop neer dat ze geloven in een blanke Hollandse stam of ubermenschen ras, en dit is best absoluut zoals ik het altijd al heb waargenomen. Een intrigerend proces.

op 21 02 2013 at 08:54 schreef Ralph van der Geest:

Als je in Elspeet geboren mag je homo’s en vrouwen haten?
Maar dat mag dus niet als je wieg in Cassablanca stond?
Eng, zo’n verwrongen wereldbeeld als Asscher erop nahoudt.
Dit is dus zijn ‘verheffende’ bijdrage aan de verdere uitsluiting, criminalisering en marginalisering van hen die ‘anders’ zijn.
Maar ik had al niet de illusie dat het tweede Telegraaf-kabinetje van Rutte minder bruin zou zijn dan het eerste.
En ik snap niet hoe iemand wiens ouwe heer naar eigen zeggen zélf ‘er niet bij mocht horen’ het met zijn geweten in vereenstemming kan brengen om met ongure types als Teeven en Opstelten samen te werken en bovendien dit soort Orwelliaanse lulkoek te verkopen.
Ik hoop dat ‘Brussel’ snel en desnoods militair ingrijpt in Nederland want hier zijn er een paar bezig compleet te ontsporen.

op 21 02 2013 at 08:59 schreef herman van der helm:

Dat kontrakt tekenen zou pas waarde hebben als mensen hier over de schreef gegaan zijn wat gelijke rechten betreft. Iedere Nederlander behoort namelijk de wet te kennen, dus is dat kontrakt tekenen onnodig. Hen wijzen op de grondwet is al voldoende bij binnenkomst en dat dan voor iedereen die binnenkomt.

op 21 02 2013 at 09:23 schreef Hugo Schrijvers:

Ik vond allochtoon ook altijd al belachelijk, dus goed dat het wordt afgeschaft. Ik praat gewoon over turk en marokkaan. Of desnoods PvdAcultuurverrijker. Wel zo makkelijk.

op 21 02 2013 at 09:32 schreef Maarten:

Het is wat Sascha zegt. Ik vind het hier ook niet meer leuk, maar vooral vanwege het weer. De rest van de problemen zijn ook in andere landen te vinden.
Behalve misschien als je genoeg geld hebt om ergens te wonen waar er geen mensen om je heen zijn.

op 21 02 2013 at 09:47 schreef Ralph van der Geest:

@Herman van der Helm, Nee: zo’n papier heeft geen waarde. Nooit en onder geen enkele omstandigheid.
Iedereen moet zich namelijk aan de wet houden: of je nou in Putten geboren bent of ergens ver hier vandaan, maakt niet uit.
Dat ‘participatiekontrakt’ dat Asscher mensen wil laten tekenen heeft slechts waarde voor een steeds repressievere, fascistische overheid ten einde mensen te kunnen marginaliseren, criminaliseren en uitsluiten.
Vroeger heette dat een ‘ariër-verklaring’ of een ‘niet-Joodverklaring’ omdat het toen anderen waren die ‘er niet bijhoorden’.
Maar het is dezelfde fascistische lulkoek.
Het enige dat Asscher er voor alsnog mee bereikt heeft is dat ie in hetzelfde bruine gezelschap is gaan verkeren als Geert Wilders of Joost Niemöller.
En die laatste praat openlijk in termen van nazi-eugenetica, schedels meten en úitroeien’…

op 21 02 2013 at 10:30 schreef Hugo Schrijvers:

Zo’n contract is weer een volstrekt belachelijk PvdA idee. Kansloos. Zeker als je met moslim immigranten te maken hebt, aangezien moslims aan taqiyya doen, en dus mogen of zelfs moeten liegen tegen de ongelovigen. Ze hebben alleen boodschap aan zo’n contract als het ze zo uitkomt.

op 21 02 2013 at 11:07 schreef Pyt van der Galiën:

@hugo schrijvers

Je hebt je duidelijk grondig in de materie verdiept. Kun je dat van die taqiyya even toelichten? Met bronvermelding?

op 21 02 2013 at 12:12 schreef Aaron:

Ik kan me nog goed herinneren dat Greg Shapiro een paar grappen maakte over een boeren die door een naar ongeluk waren omgekomen door methaangasvergiftiging. Een lol dat hij had. Dat mag dan wel weer natuurlijk, want hij komt niet buiten de ring en heeft volgens mij nooit echt kennis genomen van de rest van Nederland. Het zijn tenslotte maar een paar boertjes. Nee, dan liever wat open deuren intrappen rondom de allochtoon/autochtoon-discussie.
Hij is een crowdpleaser van het politiek correcte milieu waarbinnen hij zich bevindt. Dat je zo’n man op een voetstuk en antropoloog noemt vind ik echt absurd. De diepgang is bij niemand verder te zoeken dan bij Greg Shapiro.

op 21 02 2013 at 12:15 schreef Aaron:

Moet ammoniak zijn trouwens, geen methaan.

op 21 02 2013 at 12:33 schreef Vanes:

Deze lijst ik in:

“In Nederland is het de kunst om op te vallen zonder anders te zijn. Rebellen zijn hier niets anders dan getapte jongens die precies verwoorden wat de gemiddelde Hollandse imbeciel denkt – of meent te denken.”

De namen kun je er zo bij denken, het schrijft in de VK of bij de Roze Khmer, die zo dolgraag Annemarie Jorritsma willen interviewen.

op 21 02 2013 at 12:44 schreef Tayfun Balçik:

Prima artikel van PB en Greg Shapiro. Ik voel me alleen Nederlander als ik PB’s artikelen hier bij FN lees. Eigenlijk moeten alle rechts-conservatieve Nederlanders een sociaal contract tekenen. De enige verplichting van dat contract is: lees Frontaal Naakt.

op 21 02 2013 at 12:48 schreef Sasha Berkman:

ja Hugo, dat wil ik ook graag weten. Bij voorkeur een andere bron dan de smerige leugenaar Geert Wilders svp.

op 21 02 2013 at 13:36 schreef Herbert:

Een G-E-W-E-L-D-I-G idee. Alleen nog niet helemaal af. Ik stel voor dat zo’n contract een bepaalde tijd heeft, zeg twee jaar en dat je daarna weer examen doet. Een soort APK.
Als je zakt ben je intolerant. Zo’n IT-er moet dan naar een aso-dorp. In zo’n PVV-dorp moet je je dan gaan voorbereiden op je examen en als je 3 keer zakt, dan moet de IT-er naar Buitenlandië.
In zo’n PVV-dorp gelden geen regels anders dan die van de Roze Khmer, maar dat was iedereen vast wel duidelijk.

op 21 02 2013 at 14:31 schreef jos:

Zo’n Hugo Schrijvers die zegt dat moslims moeten liegen tegen ongelovigen, gelooft ie wel een enge imam wanneer die zegt dat homo’s ziek zijn of joden apen en varkens zijn ?

Dat joden niet te vertrouwen zijn en mochten liegen tegen gojim was en is een vast onderdeel van antisemitische haatpropaganda.

op 21 02 2013 at 14:41 schreef Yannick:

Wat leven we toch in een mooi, beschaafd land. Hier krijg je toch accuut kotsneigingen van?

Rahal Lamlih, een kok uit Breda (één van die verguisde moslims, oooooh!), deelt gratis eten uit aan daklozen en dit wordt hem door een wethouder (een VVD-er, één van die nobele, ondernemende, Hollandsche voorvechters van terugtrekkende overheden, persoonlijk initiatieven en het afbreken van de verzorgingsstaat, Nederland aldus degraderend tot een soort Verenigde Staten Voor Kaaskoppen waar rijkdom een keuze en armoede eigen dikke, vette schuld is, maar goed, verder heb ik niet speciaal iets tegen de VVD) op straffe van een boete verboden!

Waar zijn nou die brave Brabantse katholieken om schouder aan schouder met Lamlih de deugden der (christelijke én islamitische) naastenliefde te verdedigen?

Bah!

op 21 02 2013 at 15:03 schreef Brenda van der Veer:

Lodewijk Asscher hoopt dat wij op de werkvloer nader tot elkaar komen. Werk, economische zelfstandigheid en opleiding zijn in de brief van Lodewijk Asscher het antwoord op segregatie en andere sociale ongemakken. Hij gooit echter, onbedoeld, olie op het vuur door zelf in termen van Marokkaanse-Nederlanders, Antilliaanse-Nederlanders, Somalische Nederlanders, vrouwen en homo’s te denken. Hij kan net zo goed de werkgevers verplichten tot het tekenen van een contract om te voorkomen dat zij bepaalde mensen uitsluiten.

De vraag is of het denken in collectieve identiteiten en individuele vrijheid samen kunnen gaan. Is identiteitspolitiek eigenlijk niet hopeloos achterhaald? Een andere vraag is of we daadwerkelijk in individuele vrijheid geloven.

op 21 02 2013 at 15:40 schreef Kees:

Het is off-topic, ik weet het, maar Rahal verdient alle steun.

op 21 02 2013 at 16:09 schreef Pyt van der Galiën:

@Brenda

Dat het een ‘onbedoeld neveneffect’ zou zijn, hoor ik net iets te vaak. Zo’n Asscher (of Samsom, of Florijn) heeft eigenlijk de beste bedoelingen, maar het pakt allemaal wat rottig uit. De vooronderstelling schijnt te zijn dat politici oliedomme mensen zijn, die de gevolgen van hun daden/uitlatingen niet overzien.

Ik ben er van overtuigd dat Asscher een hoogst intelligente man is, wiens uitlatingen er op gericht zijn een bepaald politiek effect te bereiken. Dat is op zich geen schande, zo werkt het nu eenmaal. Ook Troelstra en Domela probeerden met hun uitlatingen een politiek effect te bereiken. In Asscher’s geval lijkt het me nogal duidelijk wát hij probeert te bereiken: d.m.v. aanpassing aan het dominante vertoog over immigratie ‘in te breken’ bij het (potentiële) PVV-electoraat.

Bij de harde kern (als hierboven Hugo Schrijvers) zal dat niet lukken, die realiseren zich heel goed dat Asscher een gewetenloze opportunist is. Maar een groot deel van het electoraat deelt Wilders’mening over immigratie, zon der op de PVV te stemmen. Dáár hoopt Asscher kiezers weg te halen.

op 21 02 2013 at 16:25 schreef Bigpete:

Hébben pedo’s eigenlijk dezelfde rechten?
Is dit serieus? Ik hoef je toch hopelijk niet uit te leggen dat het praktiseren van homoseksueel gedrag niet strafbaar is, en het praktiseren van pedopraktijken wel. Dus nee, pedo’s hebben niet het recht om hun fantasieën ten uitvoer te brengen en homo’s wel.

Mnb draaft weer eens door. Het enige dat ik je verwijt is dat jij wel een mening mag hebben over de Nederlandse politiek terwijl je hier al heel lang niet meer woont maar als ik iets zeg over een massamoordende cokedealer dan weet ik zogenaamd niet waar ik over praat en ik woon niet in Suriname etc. Beetje dubbel vindt je zelf ook niet?

op 21 02 2013 at 16:36 schreef TFWC:

Wat Pyt zegt. Asscher gebruikt de Fortuyn erfenis voor eigen gewin. Weerzinwekkend. Nog iets over contract: EU burgers kunnen ze niet dwingen die te tekenen. Turkije zegt ook bekijkt het. Wie blijft over? Kutmarokkanen, precies.

op 21 02 2013 at 16:39 schreef TFWC:

Hoi Bigpete, ik als homo heb ook veel verboden fantasieën. Één daarvan is om ontelbare mensen te wurgen.

op 21 02 2013 at 16:47 schreef Ralph van der Geest:

@ Brenda,”Lodewijk Asscher hoopt dat wij op de werkvloer nader tot elkaar komen”
Hoe het ‘participatiekontrakt’ van die gewetenloze vunzeling van een Asscher eruit ziet kun je bijvoorbeeld lezen op deze site waar het gaat over zijn dwangarbeiders- en werkkamppraktijken: http://www.doorbraak.eu/
Die Asscher is gevaarlijk, misschien nog wel gevaarlijker dan die inmiddels uitgescheten fascistische clown van een Wilders.
Want ook Asscher heeft inmiddels laten zien niet te beroerd te zijn mensen van verschillende afkomst tegen elkaar op te zetten en uit te spelen.

op 21 02 2013 at 17:17 schreef G!:

BigPete, je bent het vast onmiddelijk met mij eens als ik stel dat een slager (veel) meer rechten heeft dan een moordenaar. Een slager heeft namelijk het recht om z’n slachtoffers te vermoorden en op te eten en een moordenaar mag dat allemaal niet. Toch? Tsss…

Een pedo heeft EXACT dezelfde rechten als een homo. Hij heeft alleen de pech dat ‘ie ANDERE dingen lekker vindt. Maar z’n rechten zijn exact dezelfde als die van de homo, de slager en of de moordenaar. Snap dat toch ‘es. :(

Verder wil ik alle sukkels die graag op religie of afkomst willen discrimineren de suggestie aan de hand doen om het gewoon op uiterlijk te doen. Is statistisch namelijk net zo effecient, maar VEEL minder fraudegevoelig. Waarom niet? Heel simpel. Gewoon negers en lichtgetinte mensen preventief een contract laten tekenen waarin ze afstand van hun wettelijke rechten doen, tot ze bewezen hebben zich te willen onderwerpen aan ’s Neerlands kleinzielige burgermansideeën. Wel zo makkelijk. *kots*

op 21 02 2013 at 17:36 schreef Maarten:

@bigpete
Je begrijpt het niet. Pedo’s, moordenaars, Jan en alleman hebben allemaal in Nederland dezelfde rechten, zoals vastgelegd in de wetten. Peter zegt hiermee, dat wanneer allochtonen een contract moeten tekenen over de rechten van homo’s, dat bepaalde groepen ook een contract zouden moeten tekenen over de rechten van pedos of moslims. Want sommige mensen, zoals jij, vinden blijkbaar dat pedos minder rechten hebben dan anderen. Niemand heeft het recht op kindersex, maar wel recht op gelijke behandeling.

op 21 02 2013 at 18:42 schreef Brenda van der Veer:

@Pyt

Volgens mij is Lodewijk Asscher prima in staat om de consequenties van zijn uitspraken te overzien. In zijn integratiebrief schrijft hij het volgende: ‘Het kabinet wil benadrukken dat de vrijheid van godsdienst en levensovertuiging een groot goed is in ons land. Die vrijheid omvat alle godsdiensten; ook de islam.’ Goed, hij schrijft ook dat hij het kan begrijpen dat er mensen zijn die de islam als een bedreiging zien. Daarover spreekt hij zijn zorgen uit, de angst voor de islam ondermijnt volgens hem de stabiliteit en samenhang van de maatschappij. Je kunt van Lodewijk Asscher denken wat je wilt, ik ben het ook niet eens met zijn contract, maar niet dat hij door zijn woorden in smaak valt bij de verborgen PVV sympathisanten. Die stemmen vaak VVD en spugen vuur als ze van de PvdA horen.

op 21 02 2013 at 18:49 schreef dewanand:

namaste Peter en Fnaakters,

leuke discussies, onderwerpen aan neerlands kleinzielige burgemansideeen, van ene G. Tijd voor een nieuwe film over onderwerping door de superieure blanke man, iets als the white fitna. Ja, ik ken een filmproducent en die wil rijk worden dus ik ga hem bellen en het script ontwikkelen.

Idee blanke fitna submission:
Bukkende zwarten die anaal gepakt worden door blanken met hakenkruizen op hun lul en ballen. De superieure blanke mannen die eisen dat elk zwart gaatje zich onderwerpt aan hun wil en wet, in ruil voor een eurotje aan ontwikkelingshulp en wat droge bonen in blik. En al die superieure blanke pedomannetjes die toch al met hun euro’s en dollars miljoenen zwarte kindjes misbruiken omdat die ouders daar in arme landen toch al uitgebuit zijn door dezelfde blanke mannen die hoger aan de top staan met budgetten van honderden miljarden en superieure wapens.

De superieure blanke welvaartslul, ja dit klinkt wel als iets dat elke bruine of zwarte hoer goed weet, en die kende ik ook persoonlijk. Heb dit vaker gehoord van hindoehoertjes.

dewanand

op 21 02 2013 at 20:20 schreef Pyt van der Galiën:

@Brenda

Volgens mij is Lodewijk Asscher prima in staat om de consequenties van zijn uitspraken te overzien

Dat denk ik ook. Hoe verhoudt zich dat tot jouw eerdere stelling dat Asscher’s uitspraken een ‘onbedoeld’ effect hebben? Juist omdat ik Asscher niet onderschat, denk ik dat hij precies weet welk effect zijn uitspraken zullen hebben. Het is geen onbedoeld neveneffect, het is een bedoeld effect.

Even aannemend dat het effect bedoeld en niet onbedoeld is, waarom zou Asscher dan deze kaart spelen? De meest logische verklaring lijkt me dat hij aansluiting zoekt bij het dominante negatieve vertoog over Noord-Afrikaanse immigranten. Hij richt zich niet op de harde kern van PVV-stemmers. Er moet heel wat gebeuren voordat die overwegen PvdA te stemmen. De belangrijkste electorale concurrent van de PvdA is niet de PVV, maar de SP. Een groot deel van de kiezers die aarzelen tussen SP en PvdA denkt negatief over immigratie, maar zal niet op Wilders stemmen omdat men geen woord gelooft van Wilders”sociale’ praatjes. De SP heeft tot nu toe zorgvuldig vermeden op die afkeer van Noord-Afrikaanse immigranten in te spelen. Daar ligt dus een markt.

op 21 02 2013 at 22:10 schreef MNb:

“als ik iets zeg over een massamoordende cokedealer dan weet ik zogenaamd niet waar ik over praat en ik woon niet in Suriname etc. Beetje dubbel vindt je zelf ook niet?”
Ja, Grote Piet – als het waar was. En dat is het niet. Want dat heb ik nou net nooit geschreven en dus zul je ook geen citaat kunnen overleggen. Je bent dus nu ook al gewoon een vuile leugenaar – OK, laat ik het van de positieve kant bekijken, je moet nodig je geheugen een opknapbeurt geven, want dat lijkt nauwelijks beter te werken dan dat van mijn huisdieren.
Jij was degene die te pas en te onpas over Bouta begon als ik kritiek leverde op Nederlands PVV-racisme, zoals ik ook in deze draad weer doe.

op 21 02 2013 at 23:52 schreef Brenda van der Veer:

Kijk Pyt, Asscher probeert zo genuanceerd mogelijk over te komen in zijn integratiebrief. Maar omdat zijn voorstel nogal controversieel van aard is, zijn bepaalde mensen geneigd om hem in het racistische kamp te plaatsen. Ik denk niet dat Asscher een racist is. Zijn integratiebrief komt ook niet racistisch op mij over. Hij gaat er wel te gemakkelijk van uit dat ‘nieuwkomers’ vaker homofoob of seksistisch zijn dan autochtonen. Dat lokt, onbedoeld, de indruk uit dat Asscher wel degelijk een racist is.

Hierboven wordt het contract van Asscher vergeleken met de niet-joodverklaring van de nazi’s. Is dat wat Asscher voor ogen heeft?

op 22 02 2013 at 07:45 schreef Bigpete:

Dat heb je wel geschreven dus jouw geheugen begint slecht te worden. En nee, ik ga geen 1000 artikelen doorworstelen om dat citaat te vinden. Je hebt ook geschreven dat de schuld van Bouterse helemaal niet vaststaat. Om je eigen woorden te gebruiken, we gaan toch ook niet over de zwaartekracht discussiëren… Hij is veroordeeld voor drugshandel, dat is een feit. En het proces van de Decembermoorden heeft hij met machtsmisbruik a la Berlusconi (nog zo’n boef) 30 jaar voor zich uit weten te schuiven…

op 22 02 2013 at 12:45 schreef Tayfun Balçik:

Asscher heeft een joodse achtergrond. Juist van hem had ik wat meer empathie verwacht wat betreft de rechten van minderheden. Die worden nu met zo’n uitsluitende en stigmatiserende participatiecontract geschonden. Aan de andere kant is hij ook lid van de PvdA, dus het was te verwachten dat hij zou draaien. Met de statusverhoging van de Palestijnen bij de VN zagen we dat al.

op 22 02 2013 at 12:51 schreef babs:

Wellicht geen racist, Brenda, maar wel een opportunist die de in de hoek gedrukten graag nog even wat verder de hoek in drukt voor een paar zeteltjes meer.

Geen mij dan maar een eerlijke racist.

Pyt,
Sterke analyse over het hoe en waarom, ik vrees dat je gelijk hebt.

op 22 02 2013 at 13:18 schreef Sasha Berkman:

Vergeleken met de oorlogsmisdadiger Balkenende is Bouta in elk geval een kleine jongen.

op 22 02 2013 at 13:42 schreef laarmans:

Volgens Hugo Schrijvers is takkiekwie een halszaak en inherent aan een moslim. Maar als een Nederlander hetzelfde doet onder de vlag van een leugentje om bestwil dan is het : goed gedaan jochie.

Xenofoben zijn zo makkelijk te herkennen.

op 22 02 2013 at 15:07 schreef dewanand:

ok ok, ik hoor wel vaak dat al die magere kleine uitgehongerde hindoemeiden in india, honderden miljoenen eigenlijk wel een hapje willen nemen van de grote blanke welvaartslul met al hun zwarte koeliegaatjes, en dit zou heel goed zijn voor de evolutie van hun inferieure koelieras denk ik, en heel natuurlijk zijn conform darwinistische evolutionaire natuur wetten, zo dus:

evolutie kan alleen geschieden als een grote (blanke) welvaartslul dus een lagere kleinere zwarte (koelie of neger) kutje volspuit met warm vers zaad en zwanger neukt in dertig dagen. Als harde wetenschapper is dit feitelijk mijn standpunt mbt de natuurlijke evolutie van de mensapen. Het is niet echt racistisch denk ik, of ik ben een eerlijke racist, heeft te maken met doorgeven van superieure (blanke) genen aan nieuwe generaties mensapen, zuivere evolutie. Daarom zeg ik ook van maak neukwet in Holland: zuiver hoogkwalitatief hollands zaad verpliht inspuiten in elke allochtone kutje zonder condoom en natuurlijk. Belonen met neukpremies, legaal he, geen racisme denk ik, puur evolutie. Lekker voor elke hete hindoemeid zoals ze het mij zelf zeggen, zien ze sterretjes.

dewanand

op 22 02 2013 at 21:16 schreef MNb:

“Dat heb je wel geschreven”
Dan ben je dus een vuile leugenaar, Grote Piet.

“Je hebt ook geschreven dat de schuld van Bouterse helemaal niet vaststaat.”
Dat heb ik inderdaad geschreven, zij het niet zo sterk uitgedrukt. Hij is namelijk nooit voor moord veroordeeld. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is – zou jij als politieman moeten weten, smerige hypocriet. Waarschijnlijk formuleer je daarom zo, dat het lijkt alsof ik geschreven heb dat ook zijn schuld jegens drugshandel niet vaststaat. Net geen leugen, maar een zo mogelijk nog smeriger suggestie.
Alleen staat in het aangehaalde citaat hierboven niets over schuld en onschuld. Dus je haalt er nu iets anders bij om te verbloemen dat je een vuile leugenaar bent, Grote Piet.

“Hij is veroordeeld voor drugshandel, dat is een feit. En het proces van de Decembermoorden heeft hij met machtsmisbruik 30 jaar voor zich uit weten te schuiven.”
Ook dat heb ik nooit tegengesproken, zoals je nu suggereert. Ook dat staat niet in het citaat dat ik hierboven heb aangehaald, vuile leugenaar en hypocriet.
Ik had niet gedacht dat jij zo’n rioolrat was. Is de uitdrukking fatsoenlijke PVVer dan toch een contradictio in terminis, zoals Sasha volhoudt

op 22 02 2013 at 21:43 schreef Sasha Berkman:

Ook ik heb MnB wel eens afgedaan als een Trotski die van buiten de revolutie becommentarieert. Dat was uberhaupt niet schamper bedoelt. Een beetje kietelen zeg maar.

Het gaat om de inhoud en dan zijn argumenten als “Tayfun is een Turk” inhoudsloos. “Met een dubbel paspoort” is fascistische framing en daarnaast ook nog fascistische agitatie.

Een fatsoenlijke PVV’er? Wijs mij er 1 aan.

op 22 02 2013 at 21:54 schreef Sasha Berkman:

Fatsoen moet je doen!

op 22 02 2013 at 23:13 schreef dewanand:

namaste MNb en die andere man die je Grote Piet noemt,

mbt bouta coup zaak, hier wat stof tot nadenken:

Op deze suri datingsite zal je dit lezen:
Milobi.com: hier ontmoet u de leukste Surinaamse dames en heren! Chinezen, Creolen, Hindoestanen, Indianen, Javanen…
http://www.milobi.com/

Zo zie je hoe de rassenscheiding en het apartheidsdenken in switi sranang werkt he, en geloof mij man, niemand in suriname noemt zich surinamer want alles is etnisch geregeld, tot in bed, bordelen, kantoren staat, toiletten, economie, leger, leuk he surinaams racisme? Stel je eens voor PVV bordelen in nederland, kan dat wel zomaar met arische supersletjes die alleen kleine arische pikkies lusten in hun gaatjes.

zie onder informatie uit geheime diplomatieke stukken die ik in mijn boek verwerkte en op mijn site pleurde mbt bouta affaire. In Suriname is alles taboe, men is bang om scheur open te trekken, doofpot cultuur, geen vrije pers, liquidaties zijn normaal, bedreigingen met geweld.

WEBpublication BOOK WART0203 / EPAGE 15 of 63
Bevrijding van Suriname
Matchpoint voor Delano Desi Bouterse
1. Verleden
1.9. Rapport drugs en powerplay uit Nederland

http://www.dewanand.com/suriname15.htm

op 23 02 2013 at 09:44 schreef Bigpete:

Guttegut, zeker behoorlijk de vinger op de zere plek gelegd… Luister MNb, je hoeft mij niet uit te leggen hoe het strafrecht werkt. Maar er zijn uitzonderingen! Mensen die hun macht als dictator/president of premier misbruiken om zichzelf immuun te verklaren(Berlusconi) of strafprocessen eindeloos te vertragen of uit te stellen kun je niet naar normale maatstaven beoordelen. Hitler is ook nooit veroordeeld voor genocide, ook onschuldig zeker?
Bouterse is een massamoordenaar, dat weet jij ook. En toch neem je het elke keer voor hem op. kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. Je mag mij PVV er noemen, hoewel ik de laatste keer niet op de PVV gestemd heb, je mag alles van mij zeggen, ik eet er geen hap minder om. Ik verdedig geen cokedealende massamoordenaar…

Sasha : fatsoen moet je doen”. Mooi, wanneer begin je?

op 23 02 2013 at 11:41 schreef Bertje:

Als er een domme uitspraak is dan is het wel deze: ” Fatsoen moet je doen”
Fatsoen heb je.

op 23 02 2013 at 12:10 schreef Hugo Schrijvers:

Ik ben ook benieuwd wanneer de domste schelder op deze blog, ene Sasha Berkman ( wat zou zijn echte naam zijn?) eens aan fatsoen gaat doen.

op 23 02 2013 at 13:02 schreef jos:

En jij Hugo bent heel fatsoenlijk … Moslims op voorhand allemaal leugenaars noemen.

op 23 02 2013 at 13:07 schreef jos:

Zie ook het “wat zou zijn echte naam zijn?” in de laatste reactie van Hugo. De etnische preoccupatie van de racist geillustreerd.

op 23 02 2013 at 18:26 schreef Sasha Berkman:

Grote Piet: Weet je wat onfatsoenlijk is?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1583948/2013/02/21/Agenten-slaan-weerloze-naakte-man-dood-in-cel.dhtml

op 23 02 2013 at 21:13 schreef Sasha Berkman:

Pete: Uberhaupt dat jij als PVV stemmer, White Power sympathisant, advokaat van het racisme, verdediger van die foute club met zijn brievebuspissers, fraudeurs, historisch revisionisten, de fascistisch geleide PVV, het gore goebelianse lef hebt om mij van onfatsoen te betichten geeft aan hoe moreel failiet je bent. Waarschijnlijk geloof je zelf ook nog dat je onaangename persoontje iets moois is.

Bertje: nee, dat ben ik niet met je eens. Fatsoen moet je doen. Maar no sweat als jij daar anders over denkt.

op 23 02 2013 at 21:50 schreef Bigpete:

Misschien moet je eens leren lezen sasha, dan kun je je eigen braaksels eens teruglezen…

op 25 02 2013 at 20:45 schreef Sasha Berkman:

Pete: “jij als PVV stemmer, White Power sympathisant, advokaat van het racisme, verdediger van die foute club met zijn brievebuspissers, fraudeurs, historisch revisionisten, de fascistisch geleide PVV” ben je dat niet dan?

op 26 02 2013 at 15:20 schreef Bigpete:

Eens even kijken:
PVV stemmer? Nee
White power sympathisant? Nee
Advokaat(sic) van het racisme? Nee
Blabla bla: nee

En nu jij
Dief? Ja, want kraker
Onfatsoenlijk? Ja, lees je eigen posts maar na. Schelden is voor jou de norm, luisteren doe je niet en de waarheid is voor jou alleen datgene dat in jouw kraam te pas komt.

op 03 03 2013 at 13:26 schreef Roland:

Wel erg naief om te veronderstellen dat als rechten van homos en vrouwen in de wet staan, dat dit voldoende is om deze te waarborgen. Niets mee mis om hierop bij migratie op te wijzen…..

op 03 03 2013 at 13:38 schreef Peter:

Ik heb hierboven aangetoond wat er wél mis mee is, maar goed. Sommige mensen draaien alleen maar riedeltjes af.

Wel erg naïef te veronderstellen dat, als je migranten een contract laat ondertekenen, vrouwen en homo’s veilig zijn.

op 03 03 2013 at 14:43 schreef Roland:

of je dat hebt aangetoond, is niet aan jou, maar aan de lezer….

op 03 03 2013 at 14:49 schreef Peter:

Nee, dat is aan mij. Wat de lezer ervan vindt zal me worst wezen. Hij mag proberen iets te weerleggen, als hij durft.

op 08 03 2013 at 05:51 schreef YOAG:

“Hébben pedo’s eigenlijk dezelfde rechten? En moslims?”

Ja. Is toch hetzelfde? ;)

op 13 08 2016 at 18:28 schreef Kazonga:

Peter, is het mogelijk dat jij je lettertype een paar (2) punten groter maakt? Ik heb nu standaard 125% om het goed te kunnen lezen (sorry, ben een ouwe lul) en 150% is weer te groot en te zwart.

op 15 08 2016 at 23:17 schreef henk droog:

Dag Peter. Er zijn ook enkele ‘fatsoenlijke’ banken in dit land. Het enige dissidente geluid van Nederland zou zich best ook op dat gebied mogen profileren. Want de Rabobank deugt simpelweg niet.

op 03 07 2021 at 14:03 schreef Thomas Z. Freeze:

De kwaliteit, functionaliteit, materiaal en design van veel producten zijn uitstekend. Ja, ik weet het, de algemene mening is dat coach outlet promo geen high-end luxe merk is, maar het is nog steeds een herkenbaar merk. Als je kijkt naar de kwaliteit/het ontwerp per uitgegeven dollar, zal het elk luxe item zoals YSL, Prada of LV overtreffen.

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekent geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN 2024

O Richard K., martelaar van de Afgehaakten

O Liever Wilders dan Yesilgöz

O Hoe Albert Heijn constant probeert ons te bestelen

O Kankerhomo

O Domheid is een kanker en we zitten nu in stadium 4

O Harde Por

O Het terloopse nazisme van Caroline van der Plas

O Zijn onze universiteiten antisemitische Hamasbolwerken?

O Vrij Nederland: Peter Breedveld had toch weer gelijk

O Er is niks meer om respect voor te hebben

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

 

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

 

(Advertentie)
 

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 

RSS RSS