Home » Archief » Kijk nou, een hysterisch kaukasisch varken!


[13.05.2012]

Kijk nou, een hysterisch kaukasisch varken!

Peter Breedveld


Illustratie: Rembrandt van Rijn

En wat blijkt? Het staat nog helemaal niet vast dat de vrouw, die haar kindje verloor, is mishandeld door vijf Marokkaanse jongens. Er wordt zelfs aan getwijfeld dat de vrouw door de jongens is uitgemaakt voor ‘negerhoer’ en uit videobeelden zou blijken dat niet de Marokkanen, maar haar Surinaamse vriend de ruzie is begonnen waar heel Nederland nu al een week over schuimbekt en waarbij de vrouw niet eens zou zijn aangeraakt.

De politie heeft nog een paar vragen voor de vrouw, maar die is sinds haar aangifte spoorloos. Het getuigt natuurlijk van mijn perfide karakter als ik beken dat ik me, de berichtgeving lezend, nu afvraag of die dode baby wel bestaat.

Soit, zo ben ik. Ik twijfel aan alles en iedereen, behalve aan mijn moedige Berberhoertje, die in alle tumult over deze hele affaire één van de weinigen bleek die het hoofd koel hield.

Maar omdat ze bij Pauw & Witteman geïrriteerd raakte door het schijnheilige en totaal nonsensicale gedram van een journalistieke kwakzalver, Bart Schut, die in de affaire een aanleiding zag voor een racistisch hetze-stuk tegen Marokkanen – álle Marokkanen – werd ze op GeenStijl door Annabel Nanninga uitgescholden voor ‘hysterische Marokkaanse vrouw’ met een ‘policor plaat’ voor haar kop en overladen met een stroom verdachtmakingen (Nanninga’s inhoudelijke argument: de kwakzalver had twee jaar in ‘Marokkanië’ gewoond en dus kan de ‘jai-rassies-kaart’ niet worden getrokken).

Waarna de gebruikelijke lawine van weerzinwekkende, racistische, seksistische stront weer onze richting opkwam en Hassnae ongeveer 130 verschillende combinaties met het woord ‘hoer’ naar haar hoofd kreeg geslingerd.

Een vrouw die voor ‘hoer’ wordt uitgescholden wekt de stomende verontwaardiging van heel roomblank Nederland – als de ‘hoer’-roepers Marokkanen zijn. Zodra een Marokkaanse vrouw laat zien haar op de tanden te hebben, vervliegt bij de zelfbenoemde islamcritici echter opeens alle zorg om de positie van de vrouw in de islam, zoals homo’s en joden ook alleen maar lief worden gevonden als ze door Marokkanen worden belaagd. Noem alleen maar de naam Thomas von der Dunk en je moet eens zien wat er bij het domrechtse deel der natie overblijft van die tolerantie.

Zo ook met die plotselinge verontwaardiging over de discriminatie van zwarten. Hartverwarmend natuurlijk, wel jammer dat die verontwaardiging alleen bestaat als het de discriminatie van zwarten door Marokkanen betreft.

Zullen we al die hartstochtelijke antiracisten eens op de proef stellen door de Zwarte Piet-discussie weer aan te zwengelen? Die lijkt me trouwens makkelijk te beslechten, nu we weten dat Nederlanders zo emotioneel worden als een zwarte zich gediscrimineerd voelt door een Marokkaan: laat Zwarte Piet alleen nog maar door Marokkanen spelen en we zijn al voor 6 december 2012 van het hele gedoe af. Gegarandeerd.

Terug naar Annabel Nanninga, die overigens walgt van ‘gemengde relaties’. Volgens haar schreef Schut niets dan de waarheid en dat is dus niet zo. Degene met een ‘policor plaat’ voor haar kop is Nanninga zelf. Het is Nanninga die hysterisch krijst voordat er zelfs maar een feit op tafel ligt, opgehitst door Het Parool, dat berichtte dat er een Amsterdamse vrouw was mishandeld door Marokkaanse mannen, terwijl die vrouw zelf ook Marokkaans is, en die mannen ook Amsterdams.

Op een rectificatie op GeenStijl zullen we echter lang moeten wachten, vrees ik. Het hysterische nonsensverhaal over de Egyptische wet die het mannen zou toestaan necrofiele afscheidsseks met hun overleden vrouw te hebben, getikt door de hysterische Nanninga en gelardeerd met hysterische kwalificaties, hysterische duiding en hysterisch racisme, is ook nog steeds niet gerectificeerd.

Hoe vaak je deze onzindelijke puppy echter ook met haar neus in haar eigen drek wrijft, leren doet ze er niet van en ze zal zich ook nooit eens een momentje terugtrekken voor de broodnodige bezinning.

Nope, gisteren blèrde ze dat ik me wentel in de slachtofferrol, omdat ik de aandacht vestig op de racistische mails, Twitter-berichten en bedreigingen, die Hassnae naar aanleiding van haar optreden bij Pauw & Witteman voor haar kiezen kreeg. En krijgt.

Manmanman‘, twittert de hysterische kaukasische vrouw, ‘IEDEREEN die online een mening plempt krijgt stront over zich heen*. Alleen varkens en masochisten wentelen zich erin.’

Varken Annabel Nanninga kan het weten, want ze schreeuwt dagelijks moord en brand bij iedereen die haar tegenspreekt, zoals haar GeenStijl-collega Bert Brussen ook altijd pleegt te doen. Haar roem dankt ze voornamelijk aan het feit dat iemand haar toenmalige werkgever had gevraagd of die zich er eigenlijk van bewust was wat voor hatelijke bagger mevrouw op het Internet schijt. Zowat de hele Telegraaf Media Groep werd ingezet om deze grote misstand aan de kaak te stellen. Werkgevers bellen, dat doe je niet, brieste GeenStijl-hoofdredacteur Marck Burema, die de adresgegevens van mijn werkgever publiceerde omdat ik een grapje maakte dat-ie niet leuk vond.

Burema organiseerde nog net geen stille tocht toen Femke Halsema Bert Brussen in een stukje ‘roeptoeter’ had genoemd. Brussen was monddood gemaakt, volgens Burema, door de ‘knokploegen van de GroenLinks Khmer’.

Masochistisch varken is ’t toch, die Burema.

Maar goed, laten we het niet alleen hebben over de beproeving die Hassnae moest doorstaan dankzij de mannen en vrouw van de Roze Stürmer. We zouden bijna vergeten dat alle Nederlandse Marokkanen zich mochten verheugen op een virtuele Kristallnacht naar aanleiding van de hysterische, racistische berichtgeving in Het Parool en van Stürmer-redacteur Brusselmans, die alle ‘nieuwe medelanders’ te verstaan gaf zich te verdiepen in hoe we hier in Nederland met elkaar omgaan.

Maar daar mogen jullie niet over klagen, lieve Marokkanen, want alleen varkens en masochisten wentelen zich in het slachtofferschap. Tanden op elkaar en laat je die racistische vernederingen maar welgevallen. Fucking dag in, fucking dag uit.

Als ik een Nederlandse Marokkaan was met enig gezag, riep ik alle Marokkanen van Nederland op eens een weekje te staken. Gewoon om te laten voelen wat de gevolgen zouden zijn als Nederland in één klap zonder Marokkanen kwam te zitten. Om het racismeprobleem van de Nederlanders aan te kaarten.

Wordt dit gelezen door gezaghebbende Marokkanen? Zeg me, is het zo’n slecht idee?

Peter Breedveld roept Annabel Nanninga, of welke andere redacteur van de Roze Stürmer dan ook op tot een openbaar debat op basis van inhoudelijke argumenten. Kom uit je schuttersputjes, helden van het internet! Face the music!

*) Klopt! Iedereen die een mening heeft die GeenStijl niet aanstaat, krijgt bakken stront over zich heen.

Peter Breedveld, Roze Khmer, 13.05.2012 @ 14:08

[Home]
 

99 Reacties

op 13 05 2012 at 16:47 schreef Sasha Berkman:

amen. Een staking zou een heel goed ding zijn.

op 13 05 2012 at 18:45 schreef Jona Lendering:

Toch even iets aardigs over GeenStijl: het verhaal over die necrofiele afscheidsseks wel degelijk gerectificeerd: http://www.powned.tv/nieuws/raar/2012/04/egyptische_afscheidsseks_brood.html (Je kunt natuurlijk volhouden dat Powned en GS niet hetzelfde zijn, maar dat zou ik wat flauw vinden.)

op 13 05 2012 at 18:45 schreef dewanand:

namaste radicale FNaakters,

triest gedoe, wat ik nu lees over deze rel. Ik lees geenstijl nooit omdat het toch verrotte domkoplanders zijn die dat runnen en het maakt mij niets wijzer. FNaakt is duizend keer beter en democratischer dan geenstijl en ook op een hoger niveau. Ik zie af en toe echte intellectuelen op FNaakt.

Astrid Roemer (hooggeleerde Afro surinaamse nl vrouw) vertelde jaren geleden tijdens een debat van: ‘het begrip Nederlander is een vuilnisbak’. Zij bedoelde dat je van alles een Nederlander kan noemen, want allerlei soorten mensen van vele rassen, religien, geaardheden enz zijn nu een soort Nederlanders. Nu denk ik van ja, dan moet dit ook gelden voor het begrip Marokkaan, want ook dit begrip is een vuilnisbak en allerlei soorten mensen met elk een eigen psychologisch profiel horen hierbij. Dus kan je niet generaliseren en zeggen dat je Marokkanen of Nederlanders goed kent en begrijpt. Zelfde geldt voor Hindoestanen, Chinezen, Japanners, Mulatten, Negers, Surinamers, Turken, Indiers, enz. Ik onderzoek dit al jarenlang theoretisch en heb nu nieuwe inzichten.

Ik maak mij zorgen om het burgerlijke racisme en rassenhaat in Nederland en ben toch bang voor de

op 13 05 2012 at 18:58 schreef Peter:

Jona, GeenStijl heeft niet gerectificeerd. Waar jij naar linkt is PowNed-TV, da’s weer een andere militante tak van de Roze Khmer. Die site plaatst gewoon berichten die via de mail binnenkomen. De ene dag heet het dat een Egyptisch imam necrofile afscheidsseks goedkeurt, de volgende dag dat het allemaal maar een hoax was.

We hebben het hier over GeenStijl, een bericht van Annabel Nanninga, waarin ze op persoonlijke totel weer eens losgaat. Dat bericht is nooit gerectificeerd. GeenStijl rectificieert niet, behalve als de rechter het zegt, en dan nog. Dan gaat het van: De rechter zegt dat we moeten rectificeren dus bij deze, maar kan ons lekker toch niet schelen lekker puh.

GeenStijl heeft altijd gelijk.

Flauw of niet, dat zijn de feiten.

op 13 05 2012 at 19:13 schreef Wilma:

Sinds GS weet ik zeker dat ik een multiculturalist ben. Ik ben zo ziek van hun benepen idee van wat de Nederlandse cultuur is en ze doen inderdaad precies hetzelfde nu met Marokkaanse cultuur. Alsof we in deze wereld niet allemaal meerdere culturen in ons dragen en meerdere identiteiten tegelijkertijd kunnen hebben.

Goed van jullie dat jullie het toch steeds weer benoemen, ondanks alle bagger die je vervolgens over je heen krijgt.

op 13 05 2012 at 19:25 schreef jos:

“Gewoon om te laten voelen wat de gevolgen zouden zijn als Nederland in één klap zonder Marokkanen kwam te zitten.”

De verdeeldheid onder Marokkanen is berucht dus zo’n initiatief is kansloos. Daarnaast zou zo’n Marokkanenstaking door rechts Nederland worden uitgelegd als een door de koran geinspireerde jihad tegen ongelovigen.

(Voorspelling: een of andere idioot gaat hier reageren dat Marokkanen toch niks bijdragen aan NL en dat zo’n staking niks uitmaakt).

op 13 05 2012 at 19:42 schreef L. Kobia:

Beetje vermoeiend dit Peter. Ik heb je nog steeds niet steekhoudend horen weerleggen dat Marokkanen een stevige rascimeprobleem hebben. Je weet zelf ook best dat relaties van Marokkaanse meisjes met niet-Marokkanen moeilijk ligt. En zeker met zwarten. Homosexuele relaties? Kan makkelijk zeker? Even geaccepteerd als in Nederland? Kom op man! Je hebt jezelf zo te kakken gezet deze week dat je je “eigen” zaak echt goed hebt gedaan en de verhoudingen alleen maar verder op scherp het gezet. En nu niet jij-bakken! Ennu..bedankt he!

op 13 05 2012 at 20:19 schreef Pyt van der Galiën:

Zo’n Kobia is er in zijn eentje verantwoordelijk voor dat je alle vertrouwen in de mensheid verliest.

Na een week discussiëren nóg niet doorhebben waar de discussie over gaat, daar neem ik mijn petje voor af, dat is ongeëvenaard.

op 13 05 2012 at 20:27 schreef Rob:

“Ik heb je nog steeds niet steekhoudend horen weerleggen dat Marokkanen een stevige rascimeprobleem hebben.”
Sterker nog Kobia, die niet alleen niet schrijven kan maar ook al niet lezen, Peter heeft bevestigd dat Marokkanen racisten zijn.
Of je hebt het niet gelezen, of het beviel je niet omdat er tevens werd gesteld dat ook Nederlanders racisten zijn.
Het lijkt verdomd wel een domrechtse tactiek om mensen telkens te vragen van alles te herhalen wat de domrechtse kraam goed uitkomt. Nee, we gaan propaganda maken voor jullie ranzige ideologietjes van niks, dacht je dat nou echt?

op 13 05 2012 at 20:56 schreef Retep:

Ongelofelijk dat je dit stukje begint met de bewering dat het nog maar moet blijken of het kind door die mishandeling overleden is, enkel OMDAT DE ADVOCAAT van de marokkaanse verdachten dat zegt. Ben je nou echt zo dom en blind? Denk je niet dat als er iets met het ongeboren kind mis was dat niet al opgevallen was na een routine check? Hoe lang blijf je nog zo ambivalent t.o.v. de slachtoffers om maar de hand boven het hoofd van de marokkaanse gemeenschap te houden. Het is goed als na een vreselijk incident als dit bepaalde dingen als een eventueel probleem in een cultuur besproken worden, zeker als de bevolkingsgroep in kwestie ook al vaak in verband wordt gebracht met geweld tegen homo’s, joden, vrouwen, hoge misdaadcijfers etc. Hoe vervelend het ook is, die dingen gebeuren wel en lijken (en blijken statistisch) vaker door marokkanen gedaan te worden. Weerleg dat, zet je in om er iets aan te doen, laat als je kunt zien dat het niet zo is ofzo. maar probeer het niet nog onbespreekbaarder te maken met je verongelijkte stukjes of zoals Hasnnae deed een wegwuif monoloog houden. Je plaatst jezelf aan de verkeerde kant van de geschiedenis.

op 13 05 2012 at 22:04 schreef Sasha Berkman:

Retep: ben jij al voorbereid op het feit dat de berichten over de gestorven baby als gevolg van een racistische aanval van Marokkanen een hoax was?

op 13 05 2012 at 22:35 schreef Retep:

Sasha er zijn 5 marokkaanse verdachten in hechtenis waarvan de advocaat de dood van het kind niet ontkent maar probeert op iets anders af te schuiven. Ik ga dus niet uit van een hoax genius.

op 13 05 2012 at 22:39 schreef L. Kobia:

Domme Pyte en Rob. Peter erkent dan wel dat er ook in rascisme voorkomt bij Marokkanen maar hij ontkent dat het een ingebakken probleem is. En dat was wat Schut naar voren bracht. En daarom legde hij ook de link tussen die 5 Marokkanen die een baby uit een vrouw schopte omdat ze een zwarte vriend had en de cultuur waaruit ze komen. En dat was de essentie en het uitgangspunt van de discussie. Niet die jij-bakkerij van jullie.

op 13 05 2012 at 23:02 schreef Mart:

@Retep:

Ongelooflijk dat jij uit alleen een tweedehandse bewering gelooft dat dat kind door die mishandeling overleden is.

Welke feiten heb jij om die stelling te onderbouwen?

Peter onthoudt zich van een oordeel tot de feiten boven zijn, jij hebt je oordeel al klaar voor je de feiten kent. Daar is een woord voor: bevooroordeeld. En als dat vooroordeel gebaseerd is op afkomst, dan heet dat racisme.

Geen speld tussen te krijgen, simpele observeerbare feiten. Niet dat het jou en je soortgenoten er van zal weerhouden om maar een sympathie voor de mogelijke daders in mijn woorden te hineininterpreteren.

Mart

op 13 05 2012 at 23:36 schreef jos:

L. Kobia beweert dat een negatieve eigenschap “ingebakken” zit in een bevolkingsgroep maar spreekt schande over racisme door leden van die groep.

Eerst dacht ik: hypocrisie. Maar nee, het is pure domheid, de ironie ontgaat m helemaal.

op 13 05 2012 at 23:45 schreef Retep:

Mart, feit is dat een zwangere vrouw zwaar mishandelen uiteraard kan leiden tot de dood van het ongeboren kind. Er is voorzover ik weet geen enkele reden om aan te nemen dat het niet door de mishandeling kwam, en al helemaal niet het feit dat die advocaat dat beweert. Je had beter niet kunnen reageren tenzij jij ZELF feiten hebt die suggereren dat er een andere reden van overlijden is. Maar hier gaat het niet eens om, het gaat om de mishandeling van een vrouw om de reden dat ze met een zwarte man was. de dood van het kind is daar schijnbaar het trieste gevolg van. maar goed dat is natuurlijk ook niet te bewijzen dus waar hebben we het over he? Ik wou dat ik ook zo’n roze bril op had Mart, volgens mij vermaak jij je prima in de jaren zestig!

op 14 05 2012 at 00:00 schreef Pyt van der Gali�n:

Soms zijn Roze Nazi’s als Kobia best vermakelijk.

Eerst iets beweren dat aantoonbaar onjuist is en twee minuten later haastig ontkennen dat je het ooit gezegd hebt, ook al kan iedereen het nalezen.

op 14 05 2012 at 00:24 schreef Retep:

Jos, toch zou het wel degelijk kunnen, tenzij je gelooft dat alle culturen gelijkwaardig zijn en zich nooit doorontwikkelen. In ontzettend veel streken op aarde is het niet 2012, ik verbaas me dat je dat niet inziet. Zoals je weet gebeuren in andere landen dingen die wij hier afkeuren of die zelfs streng verboden zijn maar daar volkomen normaal. Er worden in Pakistan en Afghanistan meisjes van 9 met bejaarde mannen getrouwd. Iemand die dat hier ook wil doen komt terecht in de problemen. Kun je je dan echt niet voorstellen dat er mensen zijn die afstammen van riffijnse berbers die generatie op generatie een heel eenvoudig tribaal leven hadden met een heel overzichtelijke maar tamelijk xenofobische en zwaar religieuze kijk op dingen als ras en bijvoorbeeld de rol van vrouwen? Het zou zomaar kunnen. Het lijkt er helaas steeds meer op dat een deel van onze Marokkanen gewoon een soort intrinsieke hekel aan joden, homos, negers of vrouwen hebben en mocht dat inderdaad zo zijn is het van groot belang dat daar over gepraat wordt en er eventueel iets gedaan kan worden om dit minder voor te laten komen.

op 14 05 2012 at 00:34 schreef Doc:

“En wat blijkt? Het staat nog helemaal niet vast dat …” “Dat zegt de advocaat van één van de verdachten.”

De advocaat spreekt uitsluitend in het belang van zijn klanten. Niets van wat hij beweert kun je aannemen als de waarheid. Er blijkt dus helmaal niets.

Bij selectieve verontwaardiging past selectief citeren.

op 14 05 2012 at 00:38 schreef Elkerlyc:

Stél dat de vrouw in kwestie niet eens zwanger was.

Verandert dat veel aan het gegeven dat ze door 5 jonge mannen is mishandeld?

op 14 05 2012 at 00:56 schreef Retep:

Edo wat is dat voor onzin reactie. Wat de rechter gaat zeggen is voor mijzelf persoonlijk niet belangrijk, net als een eventuele stille tocht. (Hoewel zoiets dergelijks vanuit de Marokkaanse gemeenschap hen ontzettend zou sieren, niets mis mee om eens te laten zien dat ook zij een racistische mishandeling afkeuren. Helaas lijkt dat nooit te gebeuren omdat zelfs erkennen dat mensen uit hun hoek racist zouden KUNNEN zijn al te moeilijk lijkt. Het grootste probleem is die vreemde misplaatste trots op hun afkomst en hun geloof, die ze bij voorbaat al verheft boven welke kritiek dan ook. Als een Marokkaanse crimineel ongelukkig omkomt door terecht gebruikt politiegeweld is er grote ophef en gaat men de straat op, maar nooit uit men enig afkeuren over vreselijke aanslagen of moorden met racistische of terroristische motieven door land- of geloofsgenoten. tja…)
Ik heb het erover dat het gewoon eens bespreekbaar moet zijn hoe er in de marokkaanse gemeenschap wordt gedacht over bepaalde andere bevolkingsgroepen ipv altijd maar weer in die verongelijkte stuip te schieten die zo voorspelbaar aan het worden is.

op 14 05 2012 at 01:07 schreef MNb:

Retep: ooit gehoord van onschuldig tot het tegendeel bewezen is? Oh wacht – jullie van de Roze Khmer passen dat principe alleen toe op kaaskoppen die PVV stemmen. Voor alle overigen gebruiken jullie liever je gezonde volksbevinden.
En nee, daarmee beweer ik niet dat die vijf arrestanten onschuldig zijn.

op 14 05 2012 at 06:28 schreef Mart:

@Retep: Nee, ik moet mijn mond niet houden omdat ik geen andere lezing van de feiten heb.

Zolang er geen betrouwbare bron van feiten is, is het mijn volste recht om te zeggen dat alles speculatie is, en dat iedereen die conclusies trekt uit speculatie alsof het feiten is bevooroordeeld handelt.

En dat heeft niks met roze brillen of jaren zestig te maken. Als rationeel objectief handelen ouderwets is, of een roze bril is, dan zeg ik: leve de roze bril en de jaren zestig! Alles liever dan het soort agressieve domheid waar mensen als ‘Retep’ zo trots op zijn.

op 14 05 2012 at 07:24 schreef Peter:

De advocaat spreekt uitsluitend in het belang van zijn klanten. Niets van wat hij beweert kun je aannemen als de waarheid. Er blijkt dus helmaal niets.

Doc, omdat je niet kunt lezen, al hangt je leven ervan af, zal ik het heel kort nog eens uitleggen: er blijkt inderdaad helemaal niets. Er is nog geen enkel bewijs voor een mishandeling, voor zover wij weten. Laten we blij zijn dat een verdachte in Nederland recht heeft op de verdediging van een advocaat, want deze jongens zijn in de media al veroordeeld. De hele Marokkaanse gemeenschap is veroordeeld. Op basis van niets.

Zo’n Elkerlyc. Zou die überhaupt mijn stuk wel hebben gelezen?

op 14 05 2012 at 08:12 schreef jos:

op 14 05 2012 at 00:24 schreef Retep:

Meen jij dat nou ? Jij wilt gedrag van Amsterdamse jongens die zeer waarschijnlijk ook in NL geboren zijn en amper Riffijns of Marokkaans praten verklaren vanuit een uitstervende tribale cultuur 3000 km hiervandaan ? Jij wilt gedrag van individuen die jij helemaal niet kent reduceren tot alleen hun afkomst ?

Zou het kunnen dat jij zelf een racist bent ? Jij bent zo’n type die bij een vrouwenmeppende Marokkaan al meteen weet dat het door zn cultuur komt en bij Dion Graus dat het door Dion zelf komt.

op 14 05 2012 at 09:02 schreef Pyt van der Galiën:

Wat de rechter gaat zeggen is voor mijzelf persoonlijk niet belangrijk

Kijk, het volksgericht doet met Retep en zijn vrienden weer haar intrede in Nederland. Wat een rechter zegt is voor Retep niet belangrijk. Wat belangrijk is, is het gesundes Volksempfinden. En dat heeft die jongens al veroordeeld.

Eigenlijk, zegt Retep, is feitenonderzoek of een rechtszaak niet meer nodig. Sterker: voor Retep doet het er helemaal niet toe of die jongens al dan niet schuldig zijn.

op 14 05 2012 at 09:33 schreef Rob:

…en bij Dion Graus dat het door Dion zelf komt.

Nee nee, Graus zit op de Olympus der PVV-helden. Het lag aan dat onuitstaanbare ex-wijf van ‘m. Kan niet anders, Jos.

op 14 05 2012 at 09:50 schreef Bigpete:

Ik heb me er niet mee bemoeit maar bij deze:

Het feit dat de verdachten verdachten zijn zegt wel iets, namelijk dat uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden bestaat dat de verdachte zich schuldig heeft gemaakt aan een strafbaar feit. Dat is nog geen veroordeling, inderdaad. Maar het is meer dan niets. Het feit dat de advocaat van de verdachten iets roept zegt niks. Ik moet de eerste advocaat nog tegenkomen die beweert dat zijn cliënt schuldig is. En bij Marokkaanse verdachten in het bijzonder is ontkennen de regel al staan de strafbare feiten op video en zijn er 10 ooggetuigen. Laten we dus maar gewoon afwachten en stoppen met het schrijven van hysterische stukken.

op 14 05 2012 at 10:08 schreef p.wielaard:

Bigpete, Had de hoop al verloren. Maar gelukkig schrijf jij de eerste- en enige zinnige bijdrage !

op 14 05 2012 at 10:13 schreef Pyt van der Galiën:

@Retep

RECHTER. Ge moet hangen! Ge hebt Barbertje stukgesneden, ingezouten, en zyt ingenomen met uzelf … drie kapitale delikten! Wie zyt ge, vrouwtje?

VROUWTJE. Ik ben Barbertje.

LOTHARIO. Goddank! Rechter, ge ziet dat ik haar niet vermoord heb!

RECHTER. Hm … ja … zoo! Maar het inzouten?

BARBERTJE. Neen, rechter, hy heeft me niet ingezouten. Hy heeft my integendeel veel goeds gedaan. Hy is ’n edel mensch!

LOTHARIO. Ge hoort het, rechter, ze zegt dat ik ’n goed mensch ben.

RECHTER. Hm … het derde punt blyft dus bestaan. Gerechtsdienaar, voer dien man weg, hy moet hangen. Hy is schuldig aan eigenwaan. Griffier, citeer in de praemissen de jurisprudentie van Lessing’s patriarch.

op 14 05 2012 at 11:13 schreef Sasha Berkman:

Volgens mij zegt het feit dat grote piet’s collegas iemand in de boeien hebben geslagen helemaal niets!
Mij blijft het verbazen hoe graag sommige mensen willen dat alles gewoon waar is.

op 14 05 2012 at 11:18 schreef ik vind objectief:

Moet ik mij ook verantwoorden?
Voor Sander Vreeswijk, de verkrachter en moordenaar van de 12-jarige Milly Boele.
Voor Ron P, de verkrachter en moordenaar van de Puttense Christel Ambrosius.
Voor mijn oom, een beste man, die graag in Indië onder kapitein Raymond Westerling had gevochten. Of liever gezegd: duizenden burgers had vermoord.
Nee toch? Bij het zien van die kale blanke kop van Sander Vreeswijk heeft geen kaaskoop zich afgevraagd: ben ik medeschuldig? De vraag ‘Hebben Marokkanen een racismeprobleem?’ stellen is volslagen onredelijk. Iedereen begrijpt ook dat een positieve beantwoording nare consequenties heeft, met tientallen kaaskoppen per gevangeniscel.
Het bewijzen van de slechtheid van het Marokkaanse karakter adh van één heel vreselijk incident is zo bizar als mijn moeder in verband brengen met Kim Holland.

op 14 05 2012 at 11:56 schreef jos:

Theo Maassen: “Ik hou niet van generaliseren, Surinamers doen dat ook altijd zo.”—> gelach uit de zaal.

Bart Schut: “Ik hou niet van racisme, Marokkanen doen dat ook altijd zo.” —-> wordt serieus genomen, kan aanschuiven bij P&W, is een “klokkenluider”.

op 14 05 2012 at 12:54 schreef Herbert:

Retep, lees dit eens: http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/3253643/2012/05/10/Dood-baby-komt-niet-door-gevecht.dhtml
Daarin blijkt dat omstanders het verhaal van de advocaat ondersteunen.

op 14 05 2012 at 13:18 schreef Sandro:

Bij het zien van die kale blanke kop van Sander Vreeswijk heeft geen kaaskoop zich afgevraagd: ben ik medeschuldig?

Nou- deze kaaskop heeft zich niet afgevraagd of hij persoonlijk medeschuldig is/was. Wel heeft deze kaaskop zich afgevraagd of de Nederlandse samenleving in zijn geheel niet medeschuldig zou kunnen zijn. Dat vraagt deze kaaskop zich overigens ook af betreffende dit voorval met de 5 Marokkanen.

op 14 05 2012 at 15:08 schreef wandelaar:

“dat relaties van Marokkaanse meisjes met niet-Marokkanen moeilijk ligt”

Relaties van nederlandse meisjes met marokkanen liggen daarentegen he-le-maal niet moeilijk.

Het feit dat ‘apartheid’ een Nederlands woord is, is geen aanwijzing dat het racisme in Nederland van oudsher een structureel probleem is. Ook het verraad van de joden in WWII, het huishouden van NL gedurende de ‘politionele’ acties, of de ‘koosnaampjes’ voor buitenlanders (‘ploppers’, ‘finnen’, ‘zwartjoekels’, ‘roetmop’) waren en zijn van geen enkele betekenis. het buitenlands beleid van Nederland van tegenwoordig (deelname aan illegale oorlogen) nog daarbuiten gelaten.

Racisme in Nederland heeft een sluw, onderhuids karakter en wordt op allerlei verbloemde manieren tot uiting gebracht. De denigererende manier waarop er in NL over verschillende buitenlanden wordt gedacht en gesproken, geeft aan dat het racisme in Nederland structureel en al eeuwenlang wordt gebezigd.

Maar laten we vooral wijzen naar wat er in Pakistan gebeurd, want dat is natuurlijk veel belangrijker en van de grootste zorg van de koene ridders van GS die de hoeders zijn van vrouwenrechten overal.

http://hellobeautiful.com/2500835/rihanna-raci

op 14 05 2012 at 15:17 schreef Sandro:

“Relaties van nederlandse meisjes met marokkanen liggen daarentegen he-le-maal niet moeilijk.”

Wel hoor – die liggen moeilijk. Eerlijk gezegd zie ik mijn twee jongens ook liever niet met een moslima thuis komen. Als het zou gebeuren en ze zijn samen gelukkig dan leg ik mij daarbij neer want het geluk van mijn kinderen gaat boven alles, maar ik zie het liever niet gebeuren. Eens kijken of er moraalridders hier zijn die eerlijk durven zeggen dat het bij hen net zo is…..

op 14 05 2012 at 15:39 schreef Sasha Berkman:

Sandro, uit jouw mond klinkt dit helemaal niet vreemd. je noemt je zelf toch ook gewoon een fascist?

op 14 05 2012 at 15:43 schreef cRR Kampen:

Nou Sandro, liever een moslima dan een gereformeerd bleekneusje, i kid u not.

op 14 05 2012 at 15:45 schreef wandelaar:

@sandro

Dank voor je openhartige eerlijk antwoorden. Maar wat als je zoon met een surinaamse thuiskomt? Een poolse? Ook moeite mee soms?

Is dat racisme of is dat niet racisme?

Inzoomen op de hele Marokaanse goegemeente en haar van racisme beschuldigen is dus m.a.w. de Nederlandse mentaliteit in een notedop.

Een bord voor de kop en een beschuldigende vingerwijzing.

Geen wonder dat Nederland inmiddels cultureel en economisch bij de zwakste landen van de EU hoort:

“the Netherlands will be one of Europe’s weakest economic performers in 2012 and 2013”

http://www.nasdaq.com/article/eu-says-dutch-economy-will-stay-weak-in-2012-and-2013-20120511-00124

Echt wel dat de xenofobe NL poltiek een negatieve invloed heeft op de economie. Boontje komt immers om zijn loontje, en NL heeft nu internationaal haar gezicht verloren, een flater van jewelste die zeer schadelijk is voor het land in vele opzichten.

Belgie vaart er in ieder geval wel bij, met dank aan de Antwerpse haven, want zo werken die dingen namelijk.

http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304743704577379973200069312.html

op 14 05 2012 at 16:16 schreef MNb:

Sandro, zoals je weet ben ik zelf met een moslima getrouwd geweest en heb nu een LAT-relatie met een ander. Wat denk je, zou moraalridder MNb er problemen mee hebben als zijn atheïstische zoon met een gelovig meisje thuis zou komen?

op 14 05 2012 at 16:40 schreef Peter:

Ha Jona, dit al gezien?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/05/nu_extrahalal_organen.html

Niet alleen rectificeert GeenStijl dus niet, Nanninga blijft gewoon volharden in het verspreiden van dat onzinverhaal.

Guess in welk land het wèl is toegestaan om je overleden echtgenote uit te wonen, by the bye.

op 14 05 2012 at 17:39 schreef Anoniem:

Als mijn zoons thuis komen met een moslima: geen probleem ! Zijn het echter “meiden van halal achtigen” (dus vroom, dus godsdienstwaanzinnig), heb ik wel een probleem !

op 14 05 2012 at 17:42 schreef dewanand:

namaste radicale FNaakters,

Heel leuke reacties en leerrijk. Maar waar zeiken wij nou eigenlijk over?

De hele wereld weet nu dat ruim 15.000 minderjarige Hollandse (blanke) kindjes jarenlang zijn misbruikt door blanke Hollandse pastoortjes, nonnen en andere gelovige Hollanders, ruim 40 jaar geleden. Nou, is dit niet genoeg bewijs dat die blanke Hollanders allemaal zieke gelovige pedofiele verkrachters zijn? En de leiding wist het en heeft alles in de doofpot van de christelijke god gestopt.

Iedereen weet toch dat het heel normaal is bij blanke Hollanders dat hun kleine dochtertjes lekker meedouchen en een beetje sabbelen aan de pik van papa? Dit is seksuele voorlichting bij blanke HOllanders.

Verder weten wij dat de blanke Hollanders flink geseksualiseerd zijn, en de dildo is gewoon normaal Hollands speelgoed geworden, zelfs voor kleine blanke meiden hier.

Vind iemand de blanke Hollandse cultuur nog normaal? He kaaskopjes, zeg mij eens A. Elk volk heeft zo zijn eigen volksziekten en gestoorde trekjes.

Dewanand

op 14 05 2012 at 18:03 schreef Sasha Berkman:

Als mijn dochter thuis zou komen met een PVV aanhanger dan zouden we een groot probleem hebben.

op 14 05 2012 at 18:13 schreef p.wielaard:

Die anoniem van 17.39 was ik. Dewanand, ik vind je doorgaans een beetje getikt, maar dit is een prachtige eye-opener. Mooie analogie, respect!

op 14 05 2012 at 18:55 schreef dewanand:

namaste P. Wielaard en andere Fnaakters,

Hier wat wetenschap, om het niveau op FNaakt eens wat te verhogen. Uit mijn onderzoek.

Iedereen kent de pavlov reflex toch, van die russiche wetenschapper die honden africhtte. Nou, dingen zoals vooroordelen, onderbuikgevoelens, stigmatiserende beeldvorming en zwart maken, ontwikkelen op den duur pavlov reflexen bij de meerderheid van de mensen die deze informatie hebben opgeslagen in hun geheugen en het ook echt geloven als helemaal waar. Maar hier het leuke, dan zijn deze mensen niets anders dan afgerichte honden die kwijlen als zij de objecten (marokkanen, hindoestanen, turken, negers, berbers, moslims, joden, blote meiden, enz) zien en reageren via een pavlov reflex zonder hun verstand en intelligentie te gebruiken.

Gek is wel dat elk individu duizenden pavlov reflexen gebruikt elke dag, want zo verbruiken zij minder denkenergie en hierom zijn mensen niets anders dan domme kwijlende honden van Professor Pavlov. Een ding die ik nu onderzoek is hoe de Pavlov reflexen in ons geheugen de entropie van onze hersenen verlaagd en efficienter laat verlopen.

Heb dus meer respect voor witte Hollandse honden voortaan, want je bent zelf

op 14 05 2012 at 19:31 schreef Anoniem:

Mijn zoon mag rustig thuiskomen met een Poolse, een Surinaamse of een Braziliaanse.
Heel wat liever dan met een religieus gedeformeerde bruid. Of ze nou uit een Veluwse ZwarteKousenkerk komt of uit een Salafistisch moslimgezin. Ik zie mijn kinderen liever gespaard voor religieus geinspireerde gekte.
Als het dan toch moet, doe dan maar een boeddhistische schoondochter. Dat is volgens mij nog wel een relaxte religie.

op 14 05 2012 at 20:12 schreef Thinjeet:

Iemand een idee hoe de gemiddelde Marokkaan over Joden en homo’s denkt? Ik schrijf hier een scriptie over en zoek onderzoeksgegevns.

op 14 05 2012 at 20:17 schreef Thinjeet:

Halverwege de docu krijgen we warempel toch een zwart kantje van de Oegandese seksuele moraal te zien: homofobie! Die is niet misselijk ook, homo’s en lesbiennes worden gediscrimineerd en vermoord vanwege hun geaardheid en de homofobie is in Oeganda geïnstitutionaliseerd. Oei, oei, oei, hoe moet Bergman dat nou in haar straatje passen? Nou, dat is niet moeilijk: de homofobie blijkt namelijk een Amerikaans importproduct te zijn, gepropageerd door Amerikaanse televisiepredikanten. Zo blijft Bergmans droombeeld van de edele wilde intact!

Ik quote Peter maar even als een remindertje van zijn dubbele moraal: http://www.frontaalnaakt.nl/archives/de-kut-van-sunny-bergman.html

op 14 05 2012 at 20:19 schreef Peter:

Schrijf je een scriptie over de gemiddelde Marokkaan? Wat is de titel? ‘Der Marokkaner Suad?”

op 14 05 2012 at 20:21 schreef Peter:

Dat remindertje moet je me maar even uitleggen, Thinjeet.

op 14 05 2012 at 20:30 schreef Krek.:

@Thinjeet: Nee, sorry, al een tijdje geen gemiddelde Marokkaan gesproken.

Mijn dochter (zelf half Japans) mag thuis komen met een jongen of meisje van ongeacht welk ras of welke religie.

Zolang ze maar niet blijft hangen aan een geborneerde arbeider die geen boeken heeft, geen groente lust, niet met mes en vork kan eten, nog nooit een boerka in het echt heeft gezien en toch Front National stemt. En daar stikt het hier van.

op 14 05 2012 at 20:40 schreef Sasha Berkman:

Ik vermoed dat Thinjeet het alemaal niet zo serieus bedoelt.

op 14 05 2012 at 21:10 schreef Sasha Berkman:

Wat Krek zegt

op 14 05 2012 at 21:11 schreef Yvonne:

Een gemiddelde scheet

op 14 05 2012 at 21:13 schreef Peter:

Als mijn kinderen met een PVV-stemmer thuiskomen, onterf ik ze.

op 14 05 2012 at 22:32 schreef ik vind objectief:

nav bericht dat Sandro op 14 05 2012 at 13:18 schreef
Is er na de moord op Milly Boele in een Duitse, Belgische of Marokkaanse tv-studio gepraat over mogelijke fouten in ons bloed? Is daar gezegd dat tot het tegendeel bewezen is mijn moeder zich eigenlijk ook moet schamen omdat Vreeswijks misdaad genetisch bepaald is?
Dat is toch de redelijke consequentie van de vraag ‘Hebben Marokkanen een racismeprobleem?’ Wil je echt zo graag de ene Marokkaan schuld aanpraten omdat een andere Marokkaan iets heeft misdaan? Prima! Prachtig leedvermaak! Maar dan moet je ook bereid je ballen preventief te laten verbrijzelen omdat Vreeswijk en Ron P Nederlands bloed, Nederlandse genen en Nederlandse paspoorten hebben.
Vrijwilligers?

op 15 05 2012 at 00:42 schreef Maurits:

Mag ik drie puntjes droppen

op 15 05 2012 at 08:21 schreef Sandro:

@wandelaar – een Surinaamse of Poolse (mits geen moslima) is voor mij inderdaad geen probleem, dat is dus een Marokkaanse of Turkse of whatever ook niet zolang ze maar geen moslima is.
Verder zou ik mijn kinderen indien ze toch met een moslima thuis komen, en verder willen in de toekomst, niet onterven of wat dan ook – zoals ik al zei: het geluk van mijn kinderen gaat mij boven alles en dan zal ik mij bij de situatie neer moeten leggen.

op 15 05 2012 at 09:52 schreef spuit 12:

Ik ben helemaal geen racist. Ik heb alleen een hekel aan moslims. Dat vind ik maar een intolerant, schreeuwerig en humorloos volkje ( niet allemaal natuurlijk).

Mag ik dan vinden? Ja, dat mag ik vinden.

op 15 05 2012 at 13:12 schreef Arnoud:

Column van Hasna el Maroudi die laat zien dat Annabel Nanninga toch wel een punt heeft. En ik beweer dus nergens dat moslims niet doneren en dat ‘autochtonen’ zo voobeeldig zijn, he? Ik zeg het er maar even bij.
http://www.spunk.nl/blog/819/mocro-donor

op 15 05 2012 at 15:36 schreef yurp:

@wandelaar

Zou dat komen door het vele maandenlang ontbreken van een overheid om de economie in de war te sturen en dubbelzinnige boodschappen aan consumenten over te brengen in Belgie? Dat je economie het beter gaat doen zónder overheid?

op 15 05 2012 at 17:03 schreef wandelaar:

@yurp dat zou zomaar kunnen.

Disfunctioneren

“Hoeveel van hen vertrokken na disfunctioneren, zoals de Kamer wilde weten, zegt de bewindsvrouw niet te weten. Ze stelt dat de term disfunctioneren nogal een breed begrip is en dat ontslag om deze reden niet apart wordt bijgehouden.”

http://www.binnenlandsbestuur.nl/arbeidsmarkt-en-carriere/nieuws/nieuws/meer-dan-honderd-foute-ambtenaren-ontslagen.131100.lynkx

Hoeveel bestuurslagen kun je als burger eigenlijk maximaal verdragen tussen jou als burger en het hoogste orgaan van het openbaar bestuur?

Bij bedrijven wil men nog wel een een bestuurslaag er tussenuit halen om de organisatie platter te maken en sneller tot besluitvorming te kunnen komen. Bovendien heb ik meerdere keren gelezen dat er niet minder dan 80% van onze regelgeving in Brussel gestalte wordt gegeven.

Dus dan heb je landelijke, provinciale, en gemeente overheden daar nog weer tussen zitten die samen die andere 20% bedenken? Belgie gidsland?

op 15 05 2012 at 17:36 schreef Yvonne:

Sandro

Ik zie je al zitten met je ‘allochtone’ kleinkinderen op schoot. Ik denk dat jouw commentaren heel anders gaan worden want het gaat dan immers ook over jouw kleinkinderen, jouw bloed en dat verandert de zaak natuurlijk wel. Je gaat tenslotte niet je eigen kleinkinderen afzeiken, toch?

op 15 05 2012 at 17:59 schreef You On A Gin:

Ik begrijp het niet. Moet je een boerka in het echt hebben gezien om er tegen te zijn? Ik heb nog nooit een bankier zien graaien maar daar ben ik tegen.

Over het hoofdonderwerp houd ik lekker mijn klep tot er méér bekend is.

op 15 05 2012 at 21:20 schreef Sasha Berkman:

YoaG: heb je die geluidsopname gehoord? Daarin stelt de advokaat dat er getuigen en camarabeelden zijn.
We zullen het wel zien, maar ik denk dat dit een hoax is.

op 16 05 2012 at 08:16 schreef Sandro:

Yvonne, probeer me nu niks aan te wrijven a.u.b., ik heb al aangegeven dat het geluk van mijn kinderen boven alles gaat dus wanneer ze met een moslima thuis komen en zij zijn er gelukkig mee dan leg ik mij daarbij neer. Die eventuele kleinkinderen zullen dan inderdaad door deze opa vertroeteld worden. Overigens zullen mijn kinderen zich niet snel “bekeren naar een geloof” dus daar maak ik me dan weer minder zorgen over.

op 16 05 2012 at 12:21 schreef Sasha Berkman:

Ach Sandro, ik denk dat jij een behoorlijke sta in de weg bent voor het geluk van je kinderen. Welk zichzelf respecterend meisje kiest er nu voor een fascist als schoonvader?

op 16 05 2012 at 12:45 schreef Bigpete:

Welke meisjes kijken naar de politieke voorkeur van de vader van hun vriendje? Die hebben wel wat anders aan hun hoofd. Waarom moet je alles in het leven betrekken op de PVV? Heb je dan echt geen leven?

Bigpete heeft geen kinderen en hoeft zich dus ook geen zorgen te maken…

op 16 05 2012 at 12:56 schreef Sasha Berkman:

Pete, ik heb het wooord PVV niet genoemd, ik verwees naar het feit dat sandro zichzelf een fascist noemt.

op 16 05 2012 at 13:05 schreef Bigpete:

Ga vooral niet in op de inhoud…

op 16 05 2012 at 14:13 schreef Sasha Berkman:

inhoud: “Heb je dan echt geen leven?” ja zeker en dat wil ik zo houden daarom moeten PVV fascisten eronder worden gehouden. Vraag maar aan de overlevenden van de holocaust wat er kan gebeuren als dergelijk tuig niet kort houdt. Jij als agent zou je eens moeten verdiepen in de houding van het smerige schorum dat bij de politie werkte destijds.

op 16 05 2012 at 15:22 schreef Sandro:

Fascist-light voor de goede orde!!
Sasha – hier een levenslesje: Liefde overwint alles (zie Peter en Hassnae)wat een vader denkt, of welke politieke stroming hij aanhangt is totaal van ondergeschikt belang.
Je bent zo zuur-links….een emmer accuzuur is er niks bij. En wil jij (of all people) je bek houden over het geluk van mijn kinderen – mongool!

op 16 05 2012 at 16:11 schreef Sasha Berkman:

Sandro, je vroeg er toch echt zelf om en ik herhaal het nog maar eens, jij bent een sta in de weg voor het geluk van je kinderen.
Ik neem aan dat jij je fascistenpraatjes ook spuit als je aan de keukentafel zit en dat je je kinderen hebt geprobeert jouw normen en waarden bij te brengen. Ergo, jij verminkt je kinderen geestelijk. Toekomstige geliefdes van je kinderen zullen wel moeten slikken als ze beseffen dat ze iets met het kind van een fascist hebben.
De liefde tussen peter en Hassnea bewijst helemaal niets. Zij zijn normale mensen zonder fascistische tendenzen, iets dat je bij jezelf toegeeft.
Als de liefde alles overwint kan dat in het geval van jouw kinderen alleen maar betekenen dat jouw kinderen gedeindoctrineerd worden en dat ze door liefde leren dat jij onzin propageert en dat je de taal van de gaskamers spreekt. Dit zal dan weer consekwenties hebben voor de relatie die zij met jouw hebben.

op 16 05 2012 at 21:08 schreef bertje:

@ Herrn Berkman en Sandro

Misschien dat de liefde die Sandro’s kinderen gaan ervaren zo groots en strallend zal zijn dat deze zich als een mantel om Sandro heen zal vouwen en hij door deze liefde zijn fouten gaat inzien.
Herrn Berkman liefde kan alles veranderen, liefde is de basis bouwsteen van dit Universum.
Sandro geeft het zelf al aan “Liefde overwint alles” en met de zin “wat een vader denkt, of welke politieke stroming hij aanhangt is totaal van ondergeschikt belang.” laat hij indirect zien dat hij open staat voor verandering.

@ Sandro

Wil je aub geen vergelijking met Mongolen en Herrn Berkman maken vindt de vereniging van “Trisomie 21” niet zo passend.

:-))

op 16 05 2012 at 21:10 schreef You On A Gin:

Sasha Berkman wordt bij deze vriendelijk verzocht om even normaal te doen.
De slachtoffers van de Holocaust (die jou volgens mij worst zullen zijn) draaien 45 toeren in hun graf door het feit dat jij zo achteloos hun leed als munitie gebruikt om je gram te halen.

Ik vind dat je jezelf wel erg veel morele superioriteit toedicht toe voor iemand die zichzelf vernoemt naar een persoon die meende het recht te hebben om andersdenkenden te vermoorden. De boodschap is: A.U.B. even dimmen, dan blijft het hier min of meer gezellig.

Sandro stemt op een totalitaire, intolerante kutpartij met fascistische trekjes, maar zijn gezinsleven en wijze van opvoeden zijn jouw zaken niet.

op 17 05 2012 at 15:26 schreef Sasha Berkman:

YoaG kan vragen wat hij wil. Feit bljft dat Sandro, als zelf verklaard fascist, een walgelijk subject is die geen positieve levenshouding naar zijn kinderen kan overbrengen.

op 17 05 2012 at 15:41 schreef You On A Gin:

O.k. fijn, ik wist niet dat je hem persoonlijk kende. Maar je schaamt je dus echt niet? Je nooit eens afgevraagd wat iemand die de oorlog heeft meegemaakt, of een nabestaande uit een door de oorlog verwoest gezin wel niet moet denken wanneer deze die dingen van je leest? Ik vind het lijkenpikkerij.

op 17 05 2012 at 20:07 schreef ik vind objectief:

dank edo :)
voor de rest zijn we aardig bezig met het verbeteren van de wereld.

op 18 05 2012 at 10:59 schreef Sasha Berkman:

YoaG, lul toch niet zo dom. Dat stuk schorum noemt zichzelf een fascist, ik hoef dat niet eens te doen. Hij is degene die pist op de het leed van de nabestaanden van de oorlog, hij is iemand die de gaskamers zou bedienen. Voor hem is Hitler alleen fout omdat hij joden vergaste, hij zou hetzelfde doen met moslims als zijn grote leider dat van hem verlangt.

op 18 05 2012 at 14:05 schreef You On A Gin:

Bord je kop, dus. Prima. Ga vooral zo verder.

op 18 05 2012 at 15:16 schreef Sasha Berkman:

Als er iemand een bord voor zijn kop heeft ben jij dat YoaG. De schoorstenen moeten werken voordat jij iets wilt erkennen.

op 18 05 2012 at 17:56 schreef You On A Gin:

Laatste keer dat ik het uitleg: ik kan niet bepalen wat jij hier schrijft, maar ik geef je een signaal. Het is jammer dat je dat signaal niet oppikt.
Ik kom hier voor de lol, ja. Voor interessante discussies en andere zienswijzen, en niet voor dat constante hysterische gekrijs over de lijken van slachtoffers. Dat kan ik missen als kutschurft, en reken maar dat ik daar de enige niet in ben.

op 21 05 2012 at 13:31 schreef Sandro:

Zo, terug van weer een lekker weekendje weg met mijn lieftallige vrouw en twee jongens. Fantastisch leuk geweest met lekker weer en leuke andere mensen onmoet op de Veluwe.
Ik noem mezelf overigens (voor de 100e keer) een light variant van een fascist – het blijkt voor de geestelijk minderbedeelden onder ons moeilijk om ook maar enig onderscheid te zien met een nazi maar ja – so be it.
YOAG en Bertje verwoorden goed wat ik bedoel en Bertje ik zal geen vergelijkingen meer maken tussen mongolen en berkman.

op 21 05 2012 at 14:08 schreef You On A Gin:

Mongolen staan veel optimistischer en positiever in het leven. ;)

op 21 05 2012 at 16:29 schreef Sasha Berkman:

Sandro: sukkeltje, waar noem ik jouw nazi? Ik zeg alleen maar dat jij jezelf een fascist noemt. Jij vult dat aan tot fascist light. Waar ligt het verschil? Wel opsluiten maar niet vergassen oid?

op 22 05 2012 at 08:21 schreef Sandro:

berkmannetje – met je psoting van 16:29 bewijs je dus mijn stelling, je bent nog dommer dan ik al dacht. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

op 22 05 2012 at 11:24 schreef Sasha Berkman:

Sandro: ouwe fascist, jij mag alles zeggen hoor, er is toch niemand die jouw serieus neemt :)

op 22 05 2012 at 13:02 schreef Sandro:

Die fout wordt wel meer gemaakt, krakert.

op 22 05 2012 at 13:47 schreef You On A Gin:

…die zijn Sandro serieus neemt?
Sasha, doe in vredesnaam wat aan je spelling, dan nemen mensen jou(w) vast ook wat meer serieus.

op 22 05 2012 at 15:59 schreef Sasha Berkman:

Sandro: ex-kraker en anti-fascist!

op 23 05 2012 at 08:33 schreef Sandro:

Een keer een biertje pakken sasha?
Misschien blijkt het allemaal, voor beide partijen, wel mee te vallen……………..

op 23 05 2012 at 13:57 schreef You On A Gin:

Wat een leuke handreiking. :)

op 23 05 2012 at 15:44 schreef Sandro:

En zo was-ie ook bedoeld YOAG.
Echter het is al afgewezen want ik ben “levensgevaarlijk en volstrekt onbetrouwbaar en extreem gewelddadig” volgens onze sasha.

op 23 05 2012 at 19:37 schreef You On A Gin:

Lijkt me echt geen pretje om zo paranoïde te zijn.

op 23 05 2012 at 21:18 schreef Sasha Berkman:

YoaG: Wat stel jij je eigenlijk voor bij een “Fascist Light”?

op 23 05 2012 at 22:22 schreef You On A Gin:

Ik heb zelf ook trekjes/ideologie die naar sommige maatstaven “Fascist Light” zouden kunnen zijn, Sasha. Ben bijvoorbeeld best wel voor werkkampen (zonder Zyklon B en zo, hoor) en een pacifist ben ik al helemaal niet.
In ieder geval geef ik het toe. ;)

op 12 06 2012 at 15:43 schreef msikma:

Zoals veel andere artikelen van Breedveld’s hand doet dit me schamen dat ik ooit een user account op Geenstijl.nl had.

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekent geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN 2024

O Richard K., martelaar van de Afgehaakten

O Liever Wilders dan Yesilgöz

O Hoe Albert Heijn constant probeert ons te bestelen

O Kankerhomo

O Domheid is een kanker en we zitten nu in stadium 4

O Harde Por

O Het terloopse nazisme van Caroline van der Plas

O Zijn onze universiteiten antisemitische Hamasbolwerken?

O Vrij Nederland: Peter Breedveld had toch weer gelijk

O Er is niks meer om respect voor te hebben

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

 

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

 

(Advertentie)
 

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 

RSS RSS