|
23 juni 2012
Stemadvies: Tofik DibiPeter Breedveld
Racisme is het laatste grote taboe in Nederland. Althans, het benoemen ervan. Er is maar één politicus die zich daartegen verzet, en die wordt opzichtig kaltgestellt door zijn blanke meesters. 9 juni 2012
Burgerjournalistiek bestaat nietPeter Breedveld
Zou u een uitstrijkje laten maken bij een ‘burgergynaecoloog’? Nou dan! Waarom verlaat u zich dan wel op een ‘burgerjournalist’? 20 mei 2012
Virtuele knokploegPeter Breedveld
Regelmatig wordt mij gevraagd waarom ik me toch zo druk maak om GeenStijl. Omdat ik geen zin heb dat steeds weer opnieuw uit te leggen, zet ik het hieronder nog een keer op rij, zodat ik voortaan kan volstaan met een link naar dit stuk. 15 mei 2012
AnomaliePeter Breedveld
Mijn moslima en ik vormen een anomalie in het denkbeeldig universum van de islamofoben. Wij zijn in tegenspraak met hun dogma’s en mogen daarom niet bestaan. |
Archief
|