Home » Archief » Een dode Jood voor Annabel Nanninga


[21.10.2015]

Een dode Jood voor Annabel Nanninga

Peter Breedveld

j8

Annabel Nanninga, dat mens van de ‘dobbernegers‘, is boos op Natascha van Weezel. Die BESTOND HET om in Pauw te pleiten voor wat solidariteit van de Joodse gemeenschap met Syrische vluchtelingen. Van Weezel! Joods! Uit gegoede kringen! Tegen een man die er JOODS uitzag! Morele superioriteit claimen over de ruggen van anderen!

Nou, dan heb je het gevroten natuurlijk. Nu moet van Nanninga de hele Joodse gemeenschap boeten. ‘Hoe mooi het ook zou zijn als Van Weezel door een aanslag of moord op de Joodse gemeenschap van haar moraalpaard zou donderen’, schrijft Nanninga. Ze schrijft het godverdomme echt! Ze hóópt het natuurlijk niet, maar het zou wel móói zijn!

Toenemend antisemitisme

Een dode Jood, om Nanninga’s gelijk te bewijzen. Om vluchtelingen legitiem te kunnen haten, elke dag in een column te kunnen schrijven ZIE JE WEL?! HET IS DE ISLAM! ARABIEREN DEUGEN NIET! Dat zou mooi zijn. Maar je hoopt het natuurlijk niet. Maar het zou wel mooi zijn. Het zou een flinke wind in de zeilen van de moslimhaat zijn. Weer tien zetels erbij voor de PVV! #Feit! Maar je hoopt het niet. Maar het zou mooi zijn. God, wat zou het mooi zijn.

In één moment van onbedachtzaamheid heeft Nanninga hier de Domrechtse houding ten aanzien van Joden in al haar naaktheid treffend getypeerd. Die begaandheid met Joden, de ongerustheid over het ’toenemende antisemitisme’, de beschuldigingen van antisemitisme, te pas en te onpas, dat ‘I stand with Israel‘ en ‘Vriend van Israël’ in de Twitterbio’tjes van de ‘nieuwe realisten’, ze dienen maar één doel: moslimhaat.

Rijk en machtig

De domrechtse filosemieten houden niet van Joden; ze haten moslims, en dat is heul wat anders. Hun anti-antisemitisme is een dunne mistsluier, een instrument in de strijd tegen moslims, en tegen donkere allochtonen in het algemeen. Van Joden houden ze alleen als die zo goed zijn slachtoffer te zijn van antisemitisme. Islamitisch antisemitisme. De filosemiet téért op antisemitisme. Het is zijn zuurstof.

Ik heb dat allemaal anderhalf jaar geleden al eens opgeschreven: ‘een Jood met wie het goed gaat, is de filosemiet een doorn in het oog.’ Toen werd ik door Elma Drayer vergeleken met de KKK en de Nazi’s.

Morele superioriteit

Filosemieten zijn zelf de ergste antisemieten. Nanninga schreef, toen ze nog bij GeenStijl zat, dat de Joodse gemeenschap superrijk en machtig is, en kilometers uitgerolde tenen heeft. Joden haten kunnen ze bij GeenStijl als de beste, maar geen hond maakt zich er druk om, want ze zijn allemaal blank hè, de GeenStijlertjes. En ze hebben toen toch maar mooi die corrupte PvdA’er aangepakt.

En altijd maar op dat hoge witte paard van morele superioriteit (eigen fatsoenskanker eerst!) wanneer een stel gekken tijdens een anti-Israël-demo roept dat de Joden dood moeten. In onze Nederlandse straten! Dat hoort natuurlijk niet. In Nederland schrijf je dat netjes op in een column, dat de Joden dood moeten. Niet in onze Nederlandse straten, maar in onze Nederlandse columns.

Al moet Abdelkader Benali dat niet lappen, natuurlijk. Je wéét toch.

Moraalpaard

En als iemand daar dan wat van zegt, roep je heel hard dat ze in Nederland altijd klagen over de tóón. En bij de NRC prijzen ze je dan voor je ‘clowneske, ironische en hyperbolische vorm van engagement’.

Maar wat zou het mooi zijn, een dode Jood1, om die onuitstaanbare Natascha van Weezel van haar moraalpaard te laten donderen. Je hóópt het niet natuurlijk. God, nee. Maar het zou wel móói zijn.

1. [Dat is er weer één voor je Stotterlingo-lijstje, Loor!]

Is het Vrije Woord u écht lief? Steun dan het jubilerende (tien jaar!) Frontaal Naakt. Doneer aan de enige dwarsdenkende, onafhankelijke site van Nederland. Stort wat u missen kunt op rekeningnummer NL59 RABO 0393 4449 61 (N.P. Breedveld, Rabobank Rijswijk), SWIFT BIC RABONL2U o.v.v. ‘Frontaal Naakt’. Lees hier waarom dat niet met PayPal kan. Nog liever heb ik dat u op Frontaal Naakt adverteert of mij inhuurt. Mail mij.

Peter Breedveld, Roze Khmer, 21.10.2015 @ 07:58

[Home]
 

49 Reacties

op 21 10 2015 at 09:30 schreef Gaz Typari:

Geenstijl is niet CIDI, hooguit verstoppen ze zich onder de rokken van Esther Voet en Hanna Luden als excuus om wat moslimhaat te spuien. Onder Palestijnen zijn tenslotte een hoop moslims.

Oh wacht dat typte ik gisteren. Nu werkt Annabelleke daar niet meer, maar ze is natuurlijk geen spat veranderd en nog altijd tot over haar oren op Otto Skorzeny.

op 21 10 2015 at 09:38 schreef Kees Bronkels:

Annabel Nanninga is de (veel te dikke) belichaming van dom-rechts ultrafascistisch Nederland. Haar gesneer op de islam is niets dan een verhulling van haar afkeer van alles wat niet blank en Europees is. Ik hoop dat nijlpaard Nanninga dit nu vol woede zit te lezen.

op 21 10 2015 at 09:44 schreef Maarten:

Goed gezegd. Binnen diezelfde groep wordt er ook reikhalzend uitgekeken naar een bloedige terreuraanslag op Nederlands grondgebied, ‘zodat de oogjes van het goedvolk eindelijk opengaan’. Laatst leek het bijna zover met die Thalys in Rotterdam, maar helaas, het was gewoon een zwartrijder. Hij wil maar niet komen, die aanslag.

Het rechtsvolk zou er bijna een minderwaardigheidscomplex van krijgen. In alle belangrijke landen hebben ze al een islamistische terreuraanslag gehad, waarom krijgen wij er niet een? Zijn wij soms geen serieuze vijanden van de islam? We worden miskend!

In dezelfde categorie zit trouwens vrezen voor de veiligheid van de ‘eigen’ vrouwen en dochters, maar wel hopen dat die van je politieke tegenstander worden verkracht zodat je punt eindelijk duidelijk wordt gemaakt. En roepen dat moslims mensenrechten schenden, maar tegelijk vinden dat Nederland uit elk internationaal mensenrechtenverdrag moet stappen zodat we zelf kunnen bepalen wie we waarom vervolgen in Nederland.

op 21 10 2015 at 09:56 schreef jos:

Er zit ook nog eens hele enge denkwijze achter het geblaat van die heks. Namelijk dat het legitiem is om alle moslims of alle vluchtelingen te haten als daarvan een of twee gaan moorden. Dat was de mentaliteit achter de Kristallnacht: “niet Herschel Grynszpan, maar het gehele jodendom is verantwoordelijk voor de dood van een Duitse diplomaat”, zei Goebbels.

op 21 10 2015 at 10:56 schreef Waldo van Dungen:

Hee Peter, al een vluchteling in huis. Of blijft het alleen bij woorden?.

op 21 10 2015 at 11:00 schreef Peter:

De vorige keer heb ik ook al geantwoord: een heel gezin heb ik in huis. Vader, moeder, zes kinderen. Ik slaap zelf op de bank.

op 21 10 2015 at 11:14 schreef Ralph van der Geest:

Zeg Jos, wil jij die Godwins wel even achterwege laten? Godwinnen is slechts voorbehouden aan fascisten. Neem bijvoorbeeld Bart Schut, een anti-semiet bij uitstek, die de redactie, schrijvers en lezers van Krapuul ‘Nazis’, ‘jodenhaters’, ‘kakkerlakken’ en ‘ratten’ noemt.

op 21 10 2015 at 11:24 schreef josef kuijpers:

Misschien dat we beter rechtse orde kunnen deporteren, en vervangen door moslims, dan kun je nog ’s aankomen bij Sint Petrus.

op 21 10 2015 at 11:26 schreef su:

Geenstijl neonazi’s (jah…dat zijn ze) lopen nog net niet met de nazigroet over straat. Pak hun brood af en ze gaan het wel doen. Dit zijn de kale koppies van de gabbertijd. Alleen Nederland is zijn fatsoen kwijt. Balkenende had gelijk.

op 21 10 2015 at 12:30 schreef cRR Kampen:

Het klinkt toch vrij gewoon. Irgun en Haganah maakten Joden weleens af om zo’n soort boodschap af te kunnen geven. Afstammelingen van die terreurgroepen doen dat waarschijnlijk nog steeds.

(sorry, hasbarah, het is gewoon door ‘jullie eigen’ profs gedocumenteerd, al heeft bijv Illian Pappé die zogenaamde ‘democratie’ in het MO ingeruild voor Sussex toen ie wat teveel eh, werd aangesproken op de feiten die hij durfde noemen).

op 21 10 2015 at 13:30 schreef Gaz Typari:

Nee, Su. Moet ik hier dan alle vooroordelen recht zetten? De gabbers kenmerken zich door hun feestideologie. Omdat kale koppen, harde muziek en bomberjacks ook intimiderend konden overkomen gingen op een gegeven moment (≥1996/97) de neonazi’s er mee aan de haal, wat dus eerder ook bij kale punkers met dr Martin’s gebeurde. Op dat moment was gabber allang vercommercialiseerd en verpest. Je bedoelt dus de kale kopjes ná de gabbertijd.

op 21 10 2015 at 14:04 schreef Max:

Bij GeenStijl geen enkel bericht over Netanyahu’s uitspraak over Hitler,dat die Joden alleen maar wou deporteren en door de Palestijnse moefti ingefluisterd werd ze te vergassen,daarna ging Hitler pas overstag zegt Netanyahu…ze weten niet wat ze ermee moeten…zijn het hartgrondig eens met Netanyahu natuurlijk

Historici kraken Netanyahu’s opmerking….en GeenStijl?….Die hebben zichzelf zo vast geluld dat ze geen kant op kunnen

op 21 10 2015 at 14:27 schreef Peter:

Voor GeenStijl is Netanyahu’s bewering niks nieuws, want die site was hem al anderhalf jaar voor, Max: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/06/weet_je_wie_ook_over_het_jodenvraagstuk_nadachten.html

op 21 10 2015 at 15:24 schreef Pyt van der Galiën:

Dat de Groot-Moefti de instigator van de Holocaust was, is in domrechtse kringen al jaren een geloofsartikel. Ik herinner me dat Martien Pennings het al beweerde in de dagen dat hij voor Artikel7 schreef, naar schatting zo’n 6 jaar geleden. Bij Atlas Shrugs en Robert Spencer ben ik het ook al veel eerder tegengekomen.

Pennings is denk ik wel oprecht – hij geloofd dit soort onzin echt – maar Netanyahu is natuurlijk niet meer dan een gewetenloze opportunist. Ik koester weinig sympathie voor Israël, maar het is wel vrij triest wanneer de premier van dat land bondgenoten probeert te vinden in extreemrechtse kringen. Netanyahu weet wel beter. Overigens is dit natuurlijk een teken van zwakte, niet van kracht.

op 21 10 2015 at 15:38 schreef Peter:

Martien Pennings schreef het stuk voor Joost Niemöller, Pyt. Ik schreef er indertijd dit over: http://www.frontaalnaakt.nl/archives/rioolrechts.html

op 21 10 2015 at 16:12 schreef Pyt van der Galiën:

Ah, op dat punt bedroog mijn geheugen me. Het is hoe dan ook inderdaad niet bepaald nieuw, Netanyahu opperde het drie jaar geleden ook al eens in de Knesset.

op 21 10 2015 at 17:03 schreef MNb:

Wie twijfelt nog dat islamofobie en antisemitisme van hetzelfde laken een pak is?

op 21 10 2015 at 21:32 schreef Kazonga:

Man wat een gebazel, jodenhaat is zo eeuwenoud als wat. En Nanninga, die hoopt en wordt blijkbaar nat bij de gedachte aan een burger oorlog. Alsof dat wat aan de huidige voze gedachten zal wijzigen.

op 22 10 2015 at 00:56 schreef Egbert:

Peter slaat de spijker op haar kop. Heeft Netanyahu niks mee te maken, en verwart de boel alleen maar.

En merk op dat geen enkel cidi-type viel over Annabels uitspraak. Geen kik uit die hoek.

op 22 10 2015 at 02:11 schreef Mario:

@Gaz en Su. Gabbers enzo? Ge leupt een bietske achter. Nipsters, tegenwoordig.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nipster
(Lees (vooral) ook de artikelen onder references.)

Overigens een vriendelijk verzoek aan iedereen om het zgn. fatshaming achterwege te laten. Ook al weegt iemand 300 kilo, dan nog gaat het om de woorden die hij/ zij uitspreekt en niet om het uiterlijk van deze.

op 22 10 2015 at 02:49 schreef MNb:

Kijk eens aan, Nld lijkt nog wat meer op de Weimarrepubliek. En het fascistische karakter van de PVV is weer wat toegenomen.

http://www.trouw.nl/tr/nl/36561/Asielbeleid/article/detail/4168282/2015/10/21/Steenbergen-schreeuwt-debat-kapot.dhtml

op 22 10 2015 at 07:20 schreef John de Beer:

@ Gaz Typari

A.u.b. Liever niet Hanna Luden betichten van moslimhaat, dat is niet hard te maken. Sterker, onlangs veroordeelde ze extremistische Israëliers die de Tempelberg opgaan om te bidden. De Tempelberg is voor Joden verboden (ook religieus trouwens) en volgens Hanna Luden dienen Israëliers zich daaraan te houden en heeft hun regering de plicht te handhaven. Hanna Luden is Esther Voet niet.

op 22 10 2015 at 08:07 schreef Gaz Typari:

Dat is heel nobel van Hanna, John. En inderdaad hoop ik dat het cidi een nieuwe weg in slaat met de nieuwe directeur. Wel beticht ik Geenstijl er van liefde voor joden te veinzen teneinde haat voor moslims te kweken.

Mario, wat jij zegt idd. Eerst de punks, toen de gabbers, nu de hipsters, en straks..? Alle leuke (en minder leuke zoals hipster) subculturen worden op een gegeven moment door die neo-nazi’s gekaapt. En dan krijg je inderdaad van die Su’s, die niet eens met kwade opzet alle leden van een subcultuur als neo-nazi’s gaan zien

op 22 10 2015 at 09:16 schreef cRR Kampen:

“Voor GeenStijl is Netanyahu’s bewering niks nieuws, want die site was hem al anderhalf jaar voor” – gvd Peter, de hasbarah komt hier al zeker tien jaar mee! En nu is het dan ineens nieuws??

op 22 10 2015 at 09:24 schreef Peter:

Eerst klaagde je dat het voor GS geen nieuws was en nu dat het ‘ineens nieuws’ is. Ik weet niet wie Hasbarah is, maar vind het niet zo raar dat het nieuws is wanneer een Israëlische premier hiermee komt.

op 22 10 2015 at 10:16 schreef cRR Kampen:

‘hasbara’, ik had ‘h’ teveel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Public_diplomacy_%28Israel%29 .

Ik zei niks over GS. Maar het historisch revisionisme van ‘Bibi’ dat nu ineens zo groot in het nieuws komt (omdat hij het nota bene in Duitsland waagde te zeggen) is geen nieuws. Het is gewoon een gekend stuk van die Israellobby. Ik kwam het dus al zo’n tien jaar tegen bij het vaste hasbara-clubje op NuJij. Het kreeg een paar jaar geleden een revival dankzij een haatboek van twee zogenaamde ‘academici’ uit Israel.

Waar dit om gaat past in een proces dat al tachtig jaar aan de gang is en kennelijk nu crescendo moet. Genocide op de Palestijnen met onze hartelijke instemming, zo geen hulp.

Netanyahu cashet al riant.
http://news.antiwar.com/2015/10/21/us-plans-1-billion-annual-hike-in-israel-military-aid/

Dat zelfs jij eea niet ziet… Niks van jou gezegd; het maakt me alleen nog pessimistischer over de aap met atoombom.

op 22 10 2015 at 10:28 schreef Peter:

Echt, Kampen, je bent vast een hele aardige vent in het echt, maar die opgewonden pedanterie van jou altijd, dat schrille: “Nou ja, WISTEN jullie dat niet eens zeg? Ik wist dat ALLANG! Ik weet alles allang! Ik wist al hoe de wereld is ontstaan toen God nog zat te prakkezeren hoe hij dat zou aanpakken, de schepping!” is best wel irritant.

Heel veel mensen hebben geen tijd om alle complotbogjes te lezen en horen nu voor het eerst dat Hitler niet achter de Holocaust zit maar de Groot-Mufti van Jeruzalem.

Strijk je hand over het hart en vergeef het hen.

op 22 10 2015 at 10:52 schreef cRR Kampen:

“Heel veel mensen hebben geen tijd om alle complotbogjes te lezen” – of een beetje geschiedenis te leren.
Ik weet het. Je zou zeggen dat heel veel mensen dus gewoon eens kunnen luisteren naar mensen die wel iets van dit soort dingen weten, in plaats te huilen ‘kennis is arrogantie’ zoals jij nu doet.

Ik vergeef het hen reeds door de verdomde moeite te nemen te informeren.
Wat je dan doet is zeggen: ‘dank je wel, cRR’.

Als: logica is giftig, feiten zijn taboe, kennis is arrogantie en prestatie is strafbaar, dan ben ik maar irritant.

op 22 10 2015 at 11:25 schreef Peter:

Nee, Kampen, ik zeg geen ‘dankjewel’. Ik zeg pleur op met je pedante, onbeschofte neerbuigendheid, aluhoedje. Dit was je laatste reactie hier.

op 22 10 2015 at 14:55 schreef Sasha Berkman:

Netanjahu, een politiek misdadiger:

http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/34439_is_netanyahu_een_politieke_misdadiger/

Ik stel voor dat er een internationaal arrestatiebevel tegen deze schurk uitgevaardigd wordt wegens verheerlijking van het nazisme.

op 22 10 2015 at 16:54 schreef MNb:

Dat mag je voorstellen, Sasha, maar is geen strafbaar feit en al helemaal geen zaak voor het Internationaal Gerechtshof. Oftewel: je praat poep.

op 22 10 2015 at 19:02 schreef Sasha Berkman:

Niet in Oostenrijk. poepreactie van je.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/1013/Buitenland/article/detail/2416698/2005/11/17/Holocaust-ontkenner-Irving-gearresteerd.dhtml

op 22 10 2015 at 19:31 schreef John de Beer:

@ Gaz Typari

Aardig van je Gaz, maar nobel is het allerminst, het is Ludens overtuiging (overigens is in de statuten van Cidi de tweestatenoplossing vastgelegd) en die van vele Israëliers.
Die komen alleen nauwelijks aan bod omdat de media ons het liefst de gemakkelijke clichébeelden voorschotelen van de in het zwart gehulde pijpekrullen en de Gus Emoniem-figuren met de gehaakte keppels en een doorgeladen revolver in hun holster. Die beelden missen na bijna 50 jaar hersenspoeling hun uitwerking niet gezien de vastgeroeste opvattingen over de Joodse apartheidsstaat.
Dat er nog steeds geen militair regime zijn intrede heeft gedaan, verbaast mij zeer. Menig ander land (en zeker in de regio van het Midden-Oosten) had met een beroep op een of andere noodtoestand al lang een militair bewind gevestigd. Ondanks alles blijken het toch taaie democraten die Israëliers.

op 22 10 2015 at 19:46 schreef Sasha Berkman:

Niet in Oostenrijk ieg. david Irving is daar gearresteerd

Deze is ook interessant:
http://www.i24news.tv/en/opinion/89864-151022-benjamin-netanyahu-david-irving-and-company

op 22 10 2015 at 21:25 schreef Boe! Ik ben een moslim:

Het kabinet, de premiers en de presidenten van Israël hebben allemaal een militaire achtergrond. Dat is ook niet zo vreemd want iedereen heeft een militaire achtergrond in Israel gezien er dienstplicht is.
Sterker nog Israel kondigde een staat van beleg af tussen 1949 en 1966. Sinds 1967 is de Palestijnse bevolking onder het bestuur van een militaire administratie en in 2006 was er nog zo een staat van beleg.

Nu kunnen we doen alsof Israel een lief democratisch konijnenstaatje is… ja dat kan echt maar vak jou man.

op 23 10 2015 at 00:27 schreef vander f:

nou ja zeg, bijna elke Nederlandse man van boven de 45 heeft ook in het leger gezeten.
Of deed vervangende dienst.
Nederland had zo ongeveer de staat van beleg tot de val van de Sovjet Unie.
De koude Oorlog is blijkbaar snel vergeten.

Maar Netanyahu spoort echt niet, mafkees,
heel fijntjes door Merkel nog even op z’n plaats gezet overigens, ze reageerde kort en snel.

op 23 10 2015 at 00:41 schreef MNb:

Leuk geprobeerd, Sasha. Alleen zijn naziverheerlijking en Holocaust ontkenning niet synoniem.
Je praat nog steeds poep.

op 23 10 2015 at 08:47 schreef marcodB:

Effe serieus Peter: Of cRR wel of niet pedant is, is (imho) niet relevant. Het gaat om wat hij inbrengt en om zijn argumentatie.

op 23 10 2015 at 08:55 schreef Peter:

Wat hij inbrengt, is elke keer weer geruzie omdat hij alles al wist en wij niets weten en dat we ons daar nu druk om maken, zeg! Dat is van nul en generlei waarde. Ik vind zijn argumentatie op zijn zachtst gezegd nogal bizar (hij is er bijvoorbeeld van overtuigd dat ik afgelopen zomer door de Franse politie werd aangehouden vanwege Frontaal Naakt), maar dat is tot daar aan toe. Als je tegenover iedereen gedraagt als een totale lul, moet je gaan oppassen. Doe je het tegen mij, dan kun je wieberen. Ik ben God hier. Mijn naam op anders dan respectvolle wijze bezigen = een welgemikte bliksemschicht.

op 23 10 2015 at 09:11 schreef marcodB:

je suis cRR ;-)

op 23 10 2015 at 09:22 schreef Sasha Berkman:

Je bent te zielig voor woorden MNb. Ik ben blij dat mijn kinderen geen les krijgen van jouw.

op 23 10 2015 at 09:48 schreef Peter:

Doe es niet. Sasha jeeft wel een punt, MNb. Toen ik hier in 2010 stelde dat wat Joost Niemöller en Martien Pennings deden (suggereren dat niet de Nazi’s, maar de Groot-Moefti, dus de moslims achter de Holocaust zaten) noemde ik dat een ‘nieuwe, verfrissende vorm van Holocaust-ontkenning’. Kwam me op enorm veel kritiek te staan in de reactieruimte. Maar zie, mensen met meer autoriteit dan ik zeggen het nu ook.

Bovendien stelt Netanyahu dat Hitler de Joden niet wilde uitroeien. Niet meteen verheerlijking, maar hij probeert Hitler hier wel een beetje onschuldiger te maken dan hij was. Holocaust-ontkenning en Hitler-vergoelijking, draai je in Duitsland de gevangenis voor in.

op 23 10 2015 at 11:59 schreef Sasha Berkman:

Survey finds 53% of Israelis disagree with Netanyahu’s version of Holocaust history

op 23 10 2015 at 12:29 schreef Egbert:

“Survey finds 53% of Israelis disagree with Netanyahu’s version of Holocaust history”

Het gaat om het andere percentage: those who agree (37% !). Trouwens, Netanyahu deed zijn uitspraak in West-Jeruzalem. Is zo’n holocaustontkenning en Hitler-kissing daar niet strafbaar dan?

op 23 10 2015 at 19:22 schreef Anoniem:

Lekker belangrijk dat revisionisme strafbaar is.
Het in twijfel stellen van de geschiedenis.

op 23 10 2015 at 19:48 schreef Sasha Berkman:

Hoogste tijd dat Nederland alle banden met dit land met zijn fascistische president, regering en nazistische praktijken verbreekt. Netanjahu is een kind van Hitler.

op 23 10 2015 at 22:30 schreef Vandaag in de kast in islamitisch feijenoprd:

Wat er met vrouwen en LGBTIQ-mensen gebeurt in Palestina, dat is puur fascisme. In Israël ben ik veilig. In Arabische landen ben ik ernstig crimineel. Wie opkomt voor Palestijnse normen, waarden en het Arabisch fascisme, zoals de neofascist Sasha Berkman, is mijn uitdrukkelijke vijand.

op 24 10 2015 at 01:50 schreef Sasha Berkman:

“Wat er met vrouwen en LGBTIQ-mensen gebeurt in Palestina, dat is puur fascisme. ”

Je bedoelt dat telefoontje dat ze krijgen voordat ze israelische bommen op hun dak krijgen?

Waarop baseer jij mijn neofascisme eigenlijk?

op 24 10 2015 at 10:56 schreef sjonnie annoniem:

Iedereen die tracht een ander monddood te maken is een neonazi. Dat Herr berkmann dit niet begrijpt lijkt me evident aan het fascisme.

Nieuwe reactie
Naam:
E-mail:
Homepage:
  Afbeelding invoegen
 

 


Home

Archief

 

STEUN FRONTAAL NAAKT MET EEN TIKKIE!

 

 

OF VIA PATREON!

 

 

Let op: Toelating van reacties en publicatie van opiniestukken van anderen dan de hoofdredacteur zelf betekent geenszins dat hij het met de inhoud ervan eens is.

 

pbgif (88k image)
 

MEEST GELEZEN IN 2024

O Richard K., martelaar van de Afgehaakten

O Liever Wilders dan Yesilgöz

O Hoe Albert Heijn constant probeert ons te bestelen

O Kankerhomo

O Harde Por

O Zijn onze universiteiten antisemitische Hamasbolwerken?

O De meest gelezen stukken van 2023

O Willem Kraan zou met Scharwachter en Dibi hebben meegeprotesteerd

O Neem PVV-stemmers serieus!

O De verpletterende charme van de supertolerante Gidi Markuszower

 

MEEST GELEZEN EVER

O Caroline van der Plas, dwangmatige leugenmachine

O Caroline van der Plas is de Nederlandse Donald Trump

O YouPorn

O Iedereen haat Sander Schimmelpenninck omdat hij écht onafhankelijk is

O Wierd Duk de pro-Russische complotdenker

O Domme Lul

O Frans Timmermans kan het einde van de domrechtse ijstijd zijn

O Wierd Duk en Jan Dijkgraaf, hoeders van het fatsoen

O De koning van het uittrekken van de damesslip

O Haatoma

 

pbgif (88k image)
 

CONTACT
Stuur uw loftuitingen en steunbetuigingen naar Frontaal Naakt.

 

NIEUWSBRIEF
Ontvang gratis de Frontaal Naakt nieuwsbrief.

 

pbgif (88k image)
 

BLURBS
“How does it feel to be famous, Peter?” (David Bowie)

“Tegenover de enorme hoeveelheid onnozelaars in de Nederlandse journalistiek, die zelfs overduidelijke schertsfiguren als Sywert, Baudet en Duk pas ver in blessuretijd op waarde wisten te schatten, staat een klein groepje van ondergewaardeerde woestijnroepers. Met Peter op 1.” (Sander Schimmelpenninck)

“Frontaal Naakt dient een publiek belang” (mr. P.L.C.M. Ficq, politierechter)

“Peter schrijft hartstochtelijk, natuurlijk beargumenteerd, maar zijn stijl volgt het ritme van zijn hart.” (Hafid Bouazza).

“Ik vind dat je beter schrijft dan Hitler” (Ionica Smeets)

“Peter is soms een beetje intens en zo maar hij kan wél echt goed schrijven.” (Özcan Akyol)

“Jij levert toch wel het bewijs dat prachtige columns ook op weblogs (en niet alleen in de oude media) verschijnen.” (Femke Halsema)

“Literaire Spartacus” (André Holterman)

“Wie verlost me van die vieze vuile tiefuslul?” (Lodewijk Asscher cs)

“Pijnlijk treffend” (Sylvana Simons)

네덜란드 매체 프론탈 나크트(Frontaal Naakt)에 따르면, 네덜란드 라 (MT News)

“Echt intelligente mensen zoals Peter Breedveld.” (Candy Dulfer)

“De Kanye West van de Nederlandse journalistiek.” (Aicha Qandisha)

“Vieze gore domme shit” (Tofik Dibi)

“Ik denk dat de geschiedenis zal uitmaken dat Peter Breedveld de Multatuli van deze tijd is.” (Esther Gasseling)

“Nu weet ik het zeker. Jij bent de antichrist.” (Sylvia Witteman)

“Ik ben dol op Peter. Peter moet blijven.” (Sheila Sitalsing)

“Ik vind hem vaak te heftig” (Hans Laroes)

“Schrijver bij wie iedereen verbleekt, weergaloos, dodelijk eerlijk. Om in je broek te piesen, zo grappig. Perfecte billen.” (Hassnae Bouazza)

“Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie.” (Lousewies van der Laan)

“Ik moet enorm lachen om alles wat Peter Breedveld roept.” (Naeeda Aurangzeb)

“We kunnen niet zonder jouw geluid in dit land” (Petra Stienen)

“De scherpste online columnist van Nederland” (Francisco van Jole)

“Elk woord van jou is gemeen, dat hoort bij de provocateur en de polemist, nietsontziendheid is een vak” (Nausicaa Marbe)

“Als Peter Breedveld zich kwaad maakt, dan wordt het internet weer een stukje mooier. Wat kan die gast schrijven.” (Hollandse Hufters)

“De kritische en vlijmscherpe blogger Peter Breedveld” (Joop.nl)

“Frontaal Naakt, waar het verzet tegen moslimhaat bijna altijd in libertijnse vorm wordt gegoten.” (Hans Beerekamp – NRC Handelsblad)

“De grootste lul van Nederland” (GeenStijl)

“Verder vermaak ik mij prima bij Peter Breedveld. Een groot schrijver.” (Bert Brussen)

“Landverrader” (Ehsan Jami)

“You are an icon!” (Dunya Henya)

“De mooie stukken van Peter Breedveld, die op Frontaal Naakt tegen de maatschappelijke stroom in zwemt.” (Sargasso)

‘De website Frontaal Naakt is een toonbeeld van smaak en intellect.’ (Elsevier weekblad)

“Frontaal Gestoord ben je!” (Frits ‘bonnetje’ Huffnagel)

“Jouw blogs maken hongerig Peter. Leeshonger, eethonger, sekshonger, geweldhonger, ik heb het allemaal gekregen na het lezen van Frontaal Naakt.” (Joyce Brekelmans)

‘Fucking goed geschreven en met de vinger op de zere plek van het multicultidebat.’ (jury Dutch Bloggies 2009)

Frontaal Naakt is een buitengewoon intelligent en kunstig geschreven, even confronterend als origineel weblog waar ook de reacties en discussies er vaak toe doen.’ (jury Dutch Bloggies 2008)

‘Intellectuele stukken die mooi zijn geschreven; confronterend, fel en scherp.’ (Revu)

‘Extreem-rechtse website’ (NRC Handelsblad)

‘De meeste Nederlanders zijn van buitengewoon beschaafde huize, uitzonderingen als Peter Breedveld daargelaten.’ (Anil Ramdas)

‘Peter Breedveld verrast!’ (Nederlandse Moslim Omroep)

‘Breedveld is voor de duvel nog niet bang’ (Jeroen Mirck)

‘Nog een geluk dat er iemand bestaat als Peter Breedveld.’ (Max J. Molovich)

‘Godskolere, ik heb me toch over je gedróómd! Schandalig gewoon.’ (Laurence Blik)

 

pbgif (88k image)
 

 

(Advertentie)
 

 

pbgif (88k image)
 

LINKS

 

 

RSS RSS